Piikittelyllä saa naisen kuin naisen

haista ite

Piikittely on just täydellinen tapa saada naisia (sänkyynkin). Jos kiinnostut jostain naisesta, mene rohkeasti juttelemaan. Aloitus kannattaa olla piikikäs, mikä koskee naisen ulkonäköä, pukeutumista tms tilanteeseen ja naiseen liittyvää. Seuraat naisen reaktioita ja kun tulee tilaisuus nolata tyttö ihmisten edessä, sano jotain piikikästä. Osoita olevasi mies eikä hiiri eli itsetunto pitää olla kunnossa ja voit ladella naisella piikikkäitä lauseita päin naamaa.

Sitten myöhemmin etsit naisen käsiisi ja pyydät kahville. Kehu hänen silmiä ja sano paljasta ystävällinen puolesi (ei vielä persettä/kyrpää) vaan olet ystävällinen, kerro härskejä vitsejä. Pyydä leffaan. Ole reilu ja maksa naiselle kahvit, mutta tee selväksi, ettet ole mikään pankki. Ole persoonallinen.

Uskon että näillä eväillä saat pillua jo toisilla treffeillä.

16

3259

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toimi kyllä

vain kaikissa tapauksissa.

Eikä ole itsestä kiinni vaan tätä on testattu ihan porukalla. Se on ihan naisesta kiinni kehenkä uppoaa ja kehenkä ei.

Jotkut ei kestä kritiikkiä YHTÄÄN ja heidän itsetuntonsa saa kaikki miehen kehun sun muut kuulostamaan sitten jatkossa ihan paskalle.

Sarkasmi ei kaikkia miellytä mutta jos osaa kutkutella vähän kevyemmin niin se toimii paremmin.

Mutta jatka niiden pelimiesoppaiden lukemista ehkä jossakin vaiheessa saat sinäkin.

• eväillä

jäisi ensimmäisetkin treffit aika lyhyiksi. Sä olet moukka, mutta jos kaltaisesi löytää vastakappaleen, niin en käy kiistämään.

Eli, ei saa, ei todellakaan saa naista kuin naista.

• Walderina

Mitä hyvää ja kaunista on siinä, että haluaa julkisesti jonkun nolata?? Kuulostaa lähinnä sairaalta.
      Jos joku haluaa minulle ilkeillä, vaikka ei edes minua tunne, ei sellainen moukka ansaitse edes suuttumusta. Minulla on hyvä itsetunto ja kunnioitan itseäni (niinkuin muitakin), eikä joku vieras ilkeilijä saa itsetuntoani romuttumaan. Miksi minun pitäisi välittää kaikista huutelijoista? Arvostan mieluummin niitä kauniita käytöstapoja, huomaavaisuutta jne.
      Härskejä vitsejä heittävät keski-ikäiset duunarit (huom. limaiset, ne jotka ajattelivat olevansa gigoloita 30v sitten ja edelleen), ja on aivan täysi Turn Off.
      Onnistuit sitten mainitsemaan lähes kaikki pahimmat, yksi vain jäi puuttumaan; fyysinen likaisuus.

Älkää rakkaat pojat ottako tuollaisesta oppia, tuolla tavoin saatte vain käsilaukusta, ja kovaa.

• ...

tuollainen logiikka. Mene vittuilemaan sille naiselle ruman naamasi kanssa, niin saatat saada turpaan!

• vilkaissut

miestä, jonka arvostelukyky ja käytös on tuota luokkaa. Täytyy aliarvioida myös nainen tosi pahasti, että kuvittelee tekevänsä vaikutuksen tuollaisella.

Kerran yksi jopa tuli jälkeenpäin sanomaan, että se oli vitsi. Mua ei hänen vitsinsä eikä muutenkaan kiinnostanut.

• mikä taas on miehien

perimmäinen tarkoitus jos naisen haluaa iskeä.
      Seksin perässä olette.
      Ja tuosta kirjoituksestasi jo selviää että ikää ei ole paljon tai äo on aika alhainen.

• kylläkään tehoa

minuun tuollainen. se joka piikittelee se saa mennä....

• Et siis saa pil....

Ja ei noin..

• Kaikki tehty

Pelimieskikat toimii, kunhan on oma kämppä ja lähellä baareja.

• kamalalta

Toivottavasti et ollut tosissasi.. :(

• mutta hyvin liioteltu

kyl pien piikittely on aina paikallaan ettei vaikuta kuolaavalta koiranpennulta mutta en nyt tiiä onko heti alkuun järkeä ruveta julkisesti nolaamaan :D

onnea matkaan vaan.

• bisnessissi

Eräs minua iskettelevä mies yritti "panetella" tyyliin "hän tietää mun perseestäni etten puhu ruotsia. Että hällä on teoria suomalaisista ja ruotsalaisista perseistä, haluatko kuulla?"

No en halunut. Lähdin vetää aika nopeasti. Jos sanon kysyettäessä et oon syntynyt ruotsissa mun persettä ei a) aleta haukumaan tai b) ruveta haukkumaan yleensäkään suomalaisia naisia.

Eli enpä tiedä onko mollaaminen se oikea tie naisen sydämeen..ihan oikeesti...

• nainennsfrg

Minulle kerran yksi alkoi kehumaan muiden naisten vartaloita iskiessän (ja hän oli vielä pitkään ihastunut muhun) -se teki jo sellaisen moukkamaisen vaikutelman että eiiih. Ei siis ole minun itsetunnosta kyse, vaan äijän tyhmyydestä, haloo?!t:itsekin hyvännäköinen..

• piikittelyä!

Olenpa törmännyt joskus näihin piikittelijöihin.

Eivät ole koskaan pärjänneet, kun olen naureskellut heidän piikittelyilleen ja piikitellyt takaisin.(Typerää käytöstä myös minulta, mutta on joskus pakko vähän opettaa "poikia".) Pahimmillaan he ovat suuttuneet, vaikka ovatkin epätoivoisesti yrittäneet säilyttää pokkansa.

Itse pidän tällaisia miehiä, joilla on tarve tulla piikittelemällä "pokaamaan" naisia moukkina!

• Onhan näitä nähty

Yksikään, joka on minua yrittänyt iskeä arvostelemalla ulkonäköäni, käytöstäni tai älyäni, tai kehumalla että muitakin naisia on jonossa mutta ajattelin nyt sua tässä ilahduttaa alentumalla puoleesi, ei ole minulta saanut yhtään mitään. Tosin pari kertaa olen päässyt kostamaan, se on kivaa. Ei niitä naisia tainnutkaan olla ihan jonossa.

• saanen nauraa

Anteeksi vain mutta mä kaataisin drinksuni sun päälle ja haistattaisin paskat sulle. Mahdollisuutesi olisi mennyt ja ikinä toiste et sitä saisi vaikka nuolisit koiran paskat mun korkokengiltä. mua ei yksikään mies ala alistamaan ja haukkumaan. Onneksi olen ravintola- alalla töissä joten portti kielto tulisi mun raflaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      246
      4041
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      127
      2333
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      2006
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      141
      1481
    5. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      37
      950
    6. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      128
      949
    7. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      939
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      331
      860
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      857
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      62
      780
    Aihe