Nais näkökulmia

aijsijijiji

Tämä ei välttämättä kuulu tänne, mutta haluan naisten mielipiteitä ja niitä löytyy parhaiten täältä. Eli miten paljon teidän mielestä miehen pukeutuminen vaikuttaa kiinnostavuuteen ? Kärjistettynä verkkareihin ja nukkaiseen t-paitaan verhoutunut epäsiisti mies ei ole yhtä kiinnostava kuin esimerkiksi farkkuihin ja kauluspaitaan pukeutunut,laittautunut mies. Olisiko paljonkin parempi mahdollisuus tehdä vaikutus jos näkisi vaivaa ulkonäköönsä ? Ja kuvitellaan että molemmissa esimerkeissä olisi sama mies.
Miten paljon miehen pukeutuminen merkitsee naiselle ?

10

1840

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • varmaan noin

80& miehen ulkonäöstä.

• Sanoisin näin.

Kyllä se vaan merkitsee. Aika monelle naiselle merkitsee paljon se, että mies on siisti kaikin puolin.

Mikään mahdoton "trendipelle" ei tarvitse olla, eikä laittautua niin, ettei olo tunnu enää mukavalta, mutta siisti on oltava. Eli puhtaat ja hyvännäköiset, istuvat vaatteet, hiuksissa jonkinmoinen malli ja laitto, puhdas ja hyväntuoksuinen.

Ette miehet kuule uskokaan, miten paljon se nimenomaan merkitsee silloin jos on tarkoitus tehdä vaikutus!!!

• on tämä nainen

Samoilla linjoilla olen minäkin, juuri noin.

Risoissa/kulahtaneissa farkuissa t-paidassa ja repsottavassa tukassa jonka eteen ei ole tehty yhtään mitään on turha yrittää tehdä vaikutusta...

Miehen ei tarvitse eikä pidäkään olla muotipelle mutta hänestä täytyy näkyä että on panostanut ja ajatellut tapaamistamme eli siis arvostaa tapaamistaan kanssani. Tämä on tärkeintä, että minulle tulee tunne että olen tärkeä ja mies haluaa tavata juuri minut ja tehdä minuun vaikutuksen.

Siistit farkut ja kauluspaita saa kyllä pisteet, miksei myös t-paitakin jos vain on siisti/kuosissaan (eikä mikään yrityslahja jonka mies on jostain saanut 10v sitten...)

Toivottavasti myös minä osaan pukeutua miestä miellyttävästi! Se on alkuvaiheessa aika pulma =)

• H-M.L.

...mä en oikeastaan kiinnitä mitään huomiota miehen vaatteisiin. Huomio on kyllä enemmänkin siinä että mitä se suustaan päästää, kun tulee juttusille tai mä juttelen sille. En kyllä ole mikään turhantarkka omassa pukeutumisessanikaan.Ne kledjut niskaan missä on hyvä olla, ja mistä tykkää.

Kaveriporukasta tosin löytyy sellaisia naisia jotka ovat antaneet pakit miehelle ruman villapaidan takia...Eli kai se vähän riippuu ja roikkuu siitä omasta luonteesta miten tärkeänä tuollaista pitää...

• t.nainen

,siistit ja ehjät vaatteet tulee olla,ja tyyli onkin sitten jokaisen oma asia. en kyllä ottais mitään epähygieenistä räsyä.

• merkitystä.

Niillä villapaidoilla ei ole mitään väliä. HElpompi on laittaa vaatteet vaihtoon jos muuten on hyvä, ei vaatteiden katselu ole kuin typeryyttä.

Musta ihmisestä jotensakin vaistoaa, jos se on omilla oloillaan, omissa kuteissaan, eli jos joku yhtäkkiä muuttuu eri näköiseksi, ei moni osaa olla se oma paras itsensä.

Kiva jos joskus jotain laittaa, mut mä jotensakin tykkään myös joskus (tiedän, olen hassu) niistä verkkareistakin ja teepaidasta ihan jos vaikka tekee jotain hommia tai muuten vain. Ne on niin aidot. HIH :)

Kotonakin on ihana joskus vetää vaan villasukat ja verkkarit jalkaan. Se on se olemus kokonaisuutena, mikä vetoaa, jos on vedotakseen.
      Ei kyse siis siitä, onko rento huppari vai virallisempi kauluspaita, vaan se koko paketti.

Itsekään en viihdy työvaatteissa, ne menee vaihtoon kotiintullessa ja vapaa-ajalla pidän taas ihan eri kamppeita, kuin töissä ja kotona.

• minäkinkerronmielipiteeni

olen samaa mieltä,ei kaikki naiset tykkää liian koreasta pukeutumisesta.itse sanoisin valkoisen t-paidan ja hyvännäköisten farkkujen olevan erittäin hyvä yhdistelmä.rento,mutta siisti!mutta farkuillakin on väliä,parasta olisi jos ne olisi vähän sen näköiset kuin ne olisi vanhat remppafarkut,ymmärrättekö mitä tarkoitan.ja tukkakin on yleensä hyvä kun se ei ole sellainen laitetun näköinen tai värjätty tai mitään..minä ainakin tykkään suomalaisista "saunapuhtaista"miehistä!

• ratkaisee

Itselleni ei pukeutumisella ole merkitystä, kunhan on puhtaat vaatteet. Kokonaisolemus ratkaisee.

• on mielestäni

että vaatteet ovat puhtaat. Itse pidän, että mies pukeutuu siististi farkkuihin ja t-paitaan/neuleeseen. Tapailin vähän aikaa miestä joka viihtyi aina verkkareissa ja t-paidassa. Monesti tukkakin oli laittamatta ja mies ei tuoksunut järin hyvältä. En tiedä olenko pinnallinen, mutta tällaiset asiat vaan vaikuttaa minulla alussa aika paljon. Kiinnitin aina vaan huomiota siihen epäsiistiin olemukseen ja kiinnostus hävisi aika nopeasti. Mielestäni se on toisen huomioonottamista että viitsitään laittaa ne hiukset jos mennään toisen luo yms...itse kuitenkin olen siisteissä vaatteissa ja kevyessä meikissä. Mutta kukin tavallaan....

• Almiira

Sama täällä, muut asiat painavat enemmän. Voi niillä verkkareillakin tehdä vaikutuksensa :D Se on sitten eria asia, onnistuuko vaikuttamaan. Ei mulle tosin tulla koskaan juttelemaan missään, niin en kyllä tyrmäis verkkareihin pukeutunutta.

Mulla on ystävä, jolle sopis farkut mielettömän hyvin, mutta toi hyväkäs ei suostu semmosia päälleen laittamaan. Oon sanonut suoraan, mutta ei niin ei ja naisia roikkuu lahkeissa, että rumimpia saa hätistää tiehensä :DD

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä

"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan
      Maailman menoa
      20
      18704
    2. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      66
      5648
    3. 4,5 promillee

Aika rajut lukemat joku eilen puhaltanut.
      Suomussalmi
      24
      5247
    4. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      37
      5136
    5. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      38
      4971
    6. Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"

"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h
      Maailman menoa
      77
      4879
    7. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      62
      4413
    8. Voiku saisi sen sun

Rakkauden kokea. Tykkään susta niin paljon edelleen.
      Ikävä
      43
      4077
    9. Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?

Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on
      Suomalaiset julkkikset
      48
      3367
    10. Olitpa ikävän

Kylmä eilen. Miksi ihmeessä?
      Ikävä
      49
      3065
    Aihe