Menin baarissa tapaamani miehen luo yöksi ja hän olisi halunut aamulla seksiä.Maksoi koko illan kahdessa eri baarissa sekä taksit.Itse en ole harrastanut seksiä puoleen vuoteen.Mies sanoi,kun olin lähdössä,että tule saunaan illalla hänen luo,paikan tiedät.Puhelinnumeroita ei vaihdettu,joka oli mielestäni outoa.
Kävin eilen miehen luona ja hän pyysi tulemaan käymään tänään.Ei vaihdettu numeroita.
Mitä tekisitte minun sijassani? Menisittekö enää käymään vai antaisitteko olla ja antaa mahdollisesti etsiä minut,jos on kiinnostunut?
Auttakaa ja neuvokaa
6
2721
Vastaukset
- neiti-
Jos nyt ihan kylmiltään pitäisi veikata, niin mies haluaa vain seksiä. Ehkä hänellä on vaimo, tai paljon naisia kierroksessa, joten numeroiden vaihtaminen olisi riski tai turhaa hänen mielestään? No tämä oli vain arvaus. Tietysti jos sinä itsekkin haluat vain seksiä, niin mene ihmeessä :) Mutta älä aseta liian suuria odotuksia tuommoisten miesten varaan. Kaikille naisille on jossain se oma prinssi odottamassa. Mutta sitä ei ehkä koskaan löydä, jos nappaa värään koukkuun.
- VOIT ANTAA
>Antaa on,että annat hänelle pesää.Kai sinä ymmärrät
jos mies maksaa koko illan ja taksit,niin kait se
on kohtuus,että jotain miehelle annat.Sinä varmaan
annoit ymmärtää,mutta et ymmärrä antaa.Mitippä
sitä,että annat varmaan muutenkin,pelkästä
halusta seksiä,muttet illan maksumiehelle...- anna maksumiehelle...
miksi ihmeessä antaisin?
Annan vain silloin kun itse haluan.
- DS.
Varsinkin jos haluaisit katsoa juttua eteenpäin vakavammalla mielellä. Siinä tapauksessa kannattaa jättää koko tyyppi oman onnensa(kätensä) nojaan. Meinaan olet hylkytavaraa sen jälkeen kun mies on saanut mitä haluaa.
- Minä ainakin
Mitäs pihtaat... nauti, ota ja anna!
- gngfbfdbfd
Jos mies kiinnostaa sinua, niin mene ihmeessä. Jos taas ei, niin ei ole mitään järkeä mennä hänen luokseen, tai edes antaa sitä numeroa hänelle.
Mies on antanut sinulle vallan päättää seuraavasta yhteydenotosta, joten käytä sitä valtaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p565745Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "752932Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella222168No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol401935Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1611829- 191828
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v61559Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy83117281-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome191171Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah721006