Se tosin johtuu siitä, että en ole koskaan iskenyt naista. En ole koskaan oma-aloitteisesti mennyt juttelemaan vieraan naisen kanssa muutenkaan. Aina muut ovat esitelleet tavalla tai toisella minut naisille.
Sinkku olen siksi, että olen torjunut minua iskemään tulleet naiset. Heitä on aika monenlaisia isotissisistä blondeista tummakutrisiin ja hoikkiin taiteilijasieluihin. En tiedä mikä siihen on syynä, että naiset haluavat aina iskeä minua. He sanovat, että olen komea, kai se siitä johtuu. Mutta toisaalta, eiväthän naiset arvosta miehessä ulkonäköä.
Mietin vain, että pitäisikö joskus olla myötämielinen jollekin naiselle? Päälle parikymppinen olen, mutta jotenkin kaikki suhteen aloittamiseen viittaava on tympäissyt tähän saakka. Nyt pikkuhiljaa jossain mieleni pohjalla alkaa kajastaa ajatus, että ei siitä ehkä olisi pelkästään haittaa, jos seurustelisi naisen kanssa. Uskallankohan tehdä kohtalokkaan hypyn tuntemattomaan?
Esteenä on tähän saakka ollut myös se, että ahdistun naisten seurassa. Koen myös, että naiset kunnioittavat minua liikaa. He ovat seurassani jotenkin varpaillaan ja käyttäytyvät ihan kuin olisin heidän vanha isoisänsä. Sinänsä ihan hyvä, että he tekevät niin, mutta se ei välttämättä johda mihinkään seurustelua ajatellen.
Oikeastaan ihan viime aikoina olen tajunnut vähän inhoavani naisia. Toisaalta pidän heistä, mutta inho ja myötämielisyys naisia kohtaan kamppailevat vallasta sisimmässäni. Naiset kyllä yleensä pitävät minusta, joskin he aika usein myös vihaavat minua. Naiset kyllä huomaavat minut, mutta jostain syystä en pidä siitä. Monet miehet flirttailevat esimerkiksi kassaneideille, koska heitä panettaa. Minulla tilanne on päinvastoin sellainen, että kassaneidit flirttailevat minulle. Ahdistun siitäkin.
Yleisesti ottaen pidän iskemistä typeränä touhuna. Olen huomannut, että mitä tyhmempi mies, sitä enemmän hän iskee naisia. Se pätee kaveripiirissänikin aika hyvin.
Mihin sitä iskemistä tarvitaan? Jos nainen on kiinnostunut, hän osaa naisellisia konsteja käyttäen tuoda itsensä tykö niin, että mitään vulgaaria typerien reliikkien puhumista ei miehen taholta tarvita.
Naiset tosin olettavat, että kun he ovat tulleet miehen luokse ja ovat viestittäneet, että tässä olen, ota minut, pitäisi miehen heti sen jälkeen tarrata heihin kiinni kuin sika limppuun. Jokin ylimääräinen vaihde pitäisi naksahtaa miehen mielessä päälle ja ronskisti mies johtaisi naisen vaikkapa seksiin erilaisten jutteluriittien ja taksimatkojen kautta. No, harvalla miehellä on energiaa sellaiseen.
Baarit ovat hämmentäviä paikkoja. En käy koskaan baareissa, mutta välillä matkustaessani laivalla erääseen eteläiseen kaupunkiin, joudun istumaan seuralaisteni kanssa baarissa istumapaikkojen vähyyden vuoksi. No, baareissa on lupa "iskeä" ja olla tyrkyllä. Niinpä saan havaita aina, että keski-ikäiset naiset tuijottavat itseä pitkään ja toiveikkaasti. En tiedä, olenko vainoharhainen, mutta melkein kuulen kun he ajattelevat, että tuota miestä olisi kiva panna. Kyllähän sellaiset asiat jotenkin näkee kasvolihasten asennoista jne. ja kyllähän se on jollain lailla oksettavaa, että aikuiset ja perheelliset naiset heittäytyvät sellaisiksi kun aviosiippa ei ole näkemässä.
En ole koskaan saanut
9
973
Vastaukset
- huoh1234123121
"mitä tyhmempi mies, sitä enemmän hän iskee naisia"
Luin sun koko tekstin mutta tää jäi mieleen. Mun kaveripiirissä tää pitää helvetin hyvin paikkansa.. Tyhmyyskin on moniselitteistä ja en pidä itseäni mitenkään nerona tai näiden yläpuolella olevana mutta silti. Ne ketkä ei edes yläasteella pärjänny kunnolla niin kyllä naisia riittää..- ne typerykset
iskevät yleensä useampia naisia, ja tasonsa yläpuolelta myös. Eli he saattavat tulla illan aikana esimerkiksi kymmenen kertaa torjutuksi ennen kuin saavat sen pahimmassa puutteessa olevan naisen tai vastinkappaleensa.
Kaverini ovat aika monet ns. epätoivoisia ja iskijätyyppejä myös. Saan aina välillä kuulla, miten surkeasti he ovat iskuissaan epäonnistuneet. Kerran näin myös, miten koettelevaa tällaiselle kaverilleni oli kun hän viime metreillä kääntyi erään todella YTN:n luota takaisin, koska YTN ei selvästikään osoittanut lämpenemisen merkkejä. Silloin emme olleet tosin baarissa. Ne ovat raskaita kokemuksia sellaiset torjutuksi tulemiset, niin uskon.
- Uskoiskohan?
No justiinsa joo. Kuulostaa lähinnä jonkun naisettoman nörtin päiväunelta.
Kun ei ole naista, niin vannotellaan että naisia olisi vaikka joka sormelle, mutta
et halua? Taitaa olla pelkkää satua koko juttu, varsinkin kun se on kirjoitettukin
aamuyöllä.
Jos taas tarina on totta, niin veikkaan vahvasti että olet homo tai aseksuaali.
Siksi seksi naisten kanssa ei kiinnosta, vaan miesten seura kiinnostaa
paljon enemmän.
Ei kai siinä mitään. Lähde vain rohkeasti kokeilemaan. Pistä vaikka nettiin
ilmoitus, että "homouttaan etsivä mies etsii opastajaa".- ap.
No mistään päiväunesta ei sen suhteen ole kysymys, että saan kyllä naisiin aina liikettä, oli paikka sitten mikä tahansa. En ole ulkoiselta olemukseltani nörtti. Olen pitkä ja vahva, mutta sisäiseltä maailmaltani saatan olla poikkeava. Homo en kuitenkaan ole vaikka minua on homoksi luultu aika usein. Homot ovat myös iskeneet minua ja ne vasta suorasukaisia ovatkin.
- Overdrive Ostrich
Kahdenlaisia paskaviestejä tulee tälle palstalle. Toisissa suurinpiirtein vaaditaan oikeutta raiskaukseen ja valitellaan yksinäisyyttä katkerasti ja toiset ovat näitä naurettavia "uuh,aah,olen niin kuuma mies,mutta en jaksa tuikata naista kuitenkaan!" joissa samalla halveksutaan kanssaihmisiä ja kehutaan omaa itseä.
Semmoiset empaattiset AT-kirjoitukset tai aito uteliaisuus miten tahansa pärjäävän ihmisen kannalta on ihan mielenkiintoista,mutta näissä tuntuu vain olevan tarkoituksena kirjoittajan narsismin täyttymys. - lienee
ratkaisusi
- ......
Luulen että ap on suuntaumukseltaan aseksuaalinen, eli halut ja kiinnostus vain puuttuvat sekä naisia että miehiä kohtaan.
Ainakin käytös on efektiivisesti ekvivalenttia täysin aseksuaalisen kanssa.
- ainakin melkein
Haha. Itseänikin ahdistaa silloin harvoin kun joku nainen änkeää seuraan - näin ei toki kovin usein tapahdu, en kyllä tosin koskaan käykään missään. Jostain syystä seksi on vain puistattava ajatus. Sellaista mekaanista ja limaista pumppaamista. Oikeastaan en edes pidä siitä että joku koskettaa minua, hermostun siitä aivan helvetisti.
Tuo on myös totta että kiinnostuneen katsekontaktinkin tunnistaa, se ei ole kovin vaikeaa, hassua kuitenkin on että nekin ahdistavat silloin harvoin kun niitä tulee vastaan.
Muuten olen aivan normaali nuori mies, mutta usein tulee ystävien taholta kysymys "mikset sää pannu tota" "toi muija halus sua mikset sää menny panee sitä?"
Ihan kuin puuttuisi muille nuorille miehille normaali panomutteri päästä eikä sillä kohdalla ole mitään signaalia.- ap.
Kyseessä on varmaan joku tunnetason ongelma suhteessa naisiin. Itse en ole edes mitenkään ujo ihminen, olen tunkenut itseäni kaikenlaisiin juttuihin, joissa pitää olla yleisön edessä, eikä se ole minua mitenkään rasittanut, päinvastoin, olen nauttinut siitä.
Mutta naisten kohdalla mulla on kuin jokin tyhjä kohta sielussa. Tietyllä tavalla nappaa kyllä, mutta jokin olennainen jää ilmeisesti puuttumaan. Kai se on se mainitsemasi "panomutteri".
Mutta homo en ole, tosin miesten kanssa tulen automaattisesti paremmin toimeen kun naisten kanssa. Naisten kanssa mulla menee aina sukset ristiin johtuen ehkä siitä, että naiset tajuavat kylmyyteni, jota en itse kuitenkaan tajua, koska se on osa minua. Monesti naiset kommentoivat minulle jotain "No sinuahan ei naiset kiinnosta" ja säikähdän aina kun kuulen sellaista. Muistan aina sellaisissa tilanteissa, että naisen näkökulmasta katsottuna muissa miehissä on jotain sellaista, mitä minussa ilmeisesti ei ole. Kai se on sitä, että jokin naisen tarvitseminen puuttuu.
Monet miehet ottavat naisten taholta vaikka mitä paskaa vastaan, kunhan saavat olla naista lähellä. Niin syvä tarve heillä on. Minulle jos joku nainen tulee sössöttämään jotain typerää, suutun siitä yleensä ja maksan tavalla tai toisella takaisin. Muutenkaan en ole asennoitunut siten, että nainen voisi olla seurassani ihan miten tahansa ja musta tuntuu että se on monelle leidille aika uusi tilanne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475285Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "511790Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1361707Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151619- 141355
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v41240No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol26121981-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171077Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771028Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60877