Luonteeltaan hän olisi hauska ja menevä hyvällä tavalla. En tarkoita villejä baari-iltoja yms. vaan intoa kokeilla kaikkea uutta; matkustelua ja sen sellaista. Kuitenkin myös vastuullinen. Hyvästä äitiydestä tms. en tämän ikäisenä halua vielä puhua mutta yleisesti että hän pitäisi lupauksensa jne. Mieluusti myös avoin ja hieman tyttömäinenkin :) Pitää huolta terveydestään. Urheilee ja syö hyvin. On suvaitsevainen eikä vähättele itseään tai muita. Pitää läheisyydestä. Rakastelusta, suutelusta, yhdessä ulkonakäymisestä. Antaa minun kuitenkin olla omien kavereideni kanssa ja tottakai itsekkin vaalii ystävyyssuhteitaan.
Ulkonäöltään tietysti nätti. Mitä luonnollisempi sen parempi. Hiusten, silmien tms. värillä ei mitään väliä. Mieluusti kuitenkin värjäämättömät tai ainakin läheltä omaa sävyä värjätyt. Hyvä kuntoisuus hiusten, ihon tm. on mielestäni aina tärkeämpää kuin viimeisimmät muodit tai joku vastaava. Meikkiä saa käyttää, kevyesti kuitenkin omasta meilestäni paras. Kiva nauruääni ja nätti hymy ovat aina hurmanneet minut joten olisi kiva jos hänellä olisi niitäkin.
Vartaloltaan hoikka ja elinvoimainen. Hyvä iho ja kiinteät lihakset. Ei riutuvan saati pullataikinan oloinen. Tärkeää myös että hän itse viihtyy vartalossaan.
Tämä nyt oli tällainen "miss perfect" minulle mutta voihan minut tulevassa elämässä hurmata ihan toisenlainen nainen.
Minun ihannenaiseni olisi seuraavanlainen
nuori mies
3
643
Vastaukset
- huomata
että kuvasin oikeastaan minut. Piristi päivää, jotain kai sitä tekee oikein kun joku kuvaa sinut ihannenaisekseen :D
- ....
kiva et voi näköjään joskus täyttääkin tän palstan kriteerit :) nättiys tietty subjektiivista
- blackmagictiger
kelpais mullekkin ja paljon nähnyt ja kokenut kehäkettu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2714130Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1352365Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822016- 1411501
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!39988Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein133972- 77959
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!336895Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8877J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62810