Kyllä on paska ala missä olen hommissa. Työ omassa huoneessa eristyneenä, tutkia saa satoja papereita päivässä, muistaa kaiken maailman nippelit ja nappelit. Lisänä paskat psykopaatit pomot, jotka syyttävät aiheetta, epäilevät kaikesta ja sun muuta.
Tässä pitäisi vielä yli 20 v jaksaa perkele töissä ennen eläkeikää, enkä ole lainkaan varma että jaksan. Välillä käy mielessä, että otanko loparit, alan dokaamaan kosanderia ja ottamaan ns. lunkisti. Nykyajan työelämä on täyttä paskaa, ja meidän työssä olevien pitäisi jatkossa maksaa yhä usemamman työssä käymättömän elätys.
Vittumainen työ ja
3
1034
Vastaukset
- Työntekijä ikuisesti
Anna mennä! Luovuta niin kuin muutkin! Siitä vaan... Alko on lähellä. Vedä kunnon deekis ja minä korjaan sadon.
- välttämättä
noin mene.Ei joku jonninjoutava paska työ ole minkään arvoista. Kun olin pitkään työtön nautin elämästäni,sain paljon omaa aikaa,harrastin kaikkea kivaa ja oli aikaa tehdä kaikenlaista hyödyllistä. Nykyään joudun käymään töissä ja siellä ei ole mitään tekemistä ja jos sattuu olemaankin niin jotain tosi tylsää ja mielenkiinnotonta.Aika ei riitä enää mihinkään,olen tosi stressaantunut sen takia, joten hieman lisääntyneistä tuloistakaan ei ole ollut mitään iloa, hyvä kun ehtii hätäisesti hakea jotain syötävää ruokakaupasta. Odottelen vain milloin saan tarpeeksi rohkeutta tehdä oikein itseäni kohtaan ja irtisanoutua moisesta nöyryyttävästä pelleilystä. Huumorintaju auttaa selviytymisessä,sehän se on ihmisen ainoa jumalallinen ominaisuus.Heikon itsetunnon omaava ihminen ei osaa arvostaa itseään muuten kuin jonkun työn kautta.
- nainen29*
välttämättä kirjoitti:
noin mene.Ei joku jonninjoutava paska työ ole minkään arvoista. Kun olin pitkään työtön nautin elämästäni,sain paljon omaa aikaa,harrastin kaikkea kivaa ja oli aikaa tehdä kaikenlaista hyödyllistä. Nykyään joudun käymään töissä ja siellä ei ole mitään tekemistä ja jos sattuu olemaankin niin jotain tosi tylsää ja mielenkiinnotonta.Aika ei riitä enää mihinkään,olen tosi stressaantunut sen takia, joten hieman lisääntyneistä tuloistakaan ei ole ollut mitään iloa, hyvä kun ehtii hätäisesti hakea jotain syötävää ruokakaupasta. Odottelen vain milloin saan tarpeeksi rohkeutta tehdä oikein itseäni kohtaan ja irtisanoutua moisesta nöyryyttävästä pelleilystä. Huumorintaju auttaa selviytymisessä,sehän se on ihmisen ainoa jumalallinen ominaisuus.Heikon itsetunnon omaava ihminen ei osaa arvostaa itseään muuten kuin jonkun työn kautta.
... ajattelen täsmälleen samalla tavalla. En kyllä ole kauaa ollut työttömänä, mutta kuitenkin. Töissä on tylsää eikä tekemistä, kotona sen sijaan olisi tekemistä. Lisäksi työaikani ovat niin pers*estä, että haluamilleni harrastuksille ei jää aikaa. tuntuu, että olen töissä KOKO AIKA.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella273019No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760