Milloin/missä iässä ihminen on sinun mielestäsi auttamattomasti
A)TEINI?
B) VANHA?
MILLOIN IHMINEN ON
9
293
Vastaukset
- ja vanha
A) 13-19 vuotta
B) yli 45 vuotta - gfsdagfds
"Milloin/missä iässä ihminen on sinun mielestäsi auttamattomasti
A)TEINI?"
Ihminen on auttamattomasti teini teini-iässä. Teini tulee engl. sanasta "teen" ja sillä viitataan lukusanoihin, jotka päätyvät tuohon sanaan. "Teen" on mukana luvuissa 13-19. Tämän johdosta teini-ikäiset (teenagers) ovat iältään 13-19 -vuotiaita.- Michiko_
että tarkoittaa alle kaksikymppisiä. Vanhuudesta en osaa sanoa: tunnen joskus itseni vanhaksi (tai kokeneeksi?) jos joku kyselee asioista, joista olen muodostanut näkemykseni kauan sitten.
- zisel
alle 17 vuotias. Vanhasta en sano mitään.
- cnööncsö
sä elät ihan omassa maailmassas.
- zisel
cnööncsö kirjoitti:
sä elät ihan omassa maailmassas.
niin?
- uk-ko
on helppo: se on tuolla jo määriteltykin.
Vanha on vaikeampi. Vanhuus pakenee jollain tapaa aina kauemmas vanhuuteen. Onneksi joku sentään sanoi yksiselitteisesti, että 45-vuotias on vanha :-) Kiitos selkeästä ja yksiselitteisestä ilmaisusta.
Auttamattoman vanha ihminen on silloin, kun se ei enää pärjää itsekseen ilman ulkopuolista apua: suorastaan ikäloppu. a) Teini voi olla ikävuosien 13-70 välillä. Piti sanoa ensin 60v., mutta sitten muistin laulaja Frederikin:D
b) Vanha voi olla 20v. eteenpäin. Muistan monia, joista tuli setiä ja tätejä, kun täyttivät 20v. Myöhemmin joku saattoi tosin taas nuortua melkein teiniksi..
Kaksi esimerkkiä ihmisistä, joista ei koskaan/ainakaan vielä ole tullut vanhaa: Tove Jansson ja Kyllikki Villa (kirjailija, yli 80v.)- Michiko_
Olen ollut fani lapsesta lähtien. Jos seksuaalivähemmistöistä puhutaan, Jansson on kai ollut Suomen tunnetuin lesbo.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad601128- 42871
- 51641
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että315627Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän114614- 51598
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38595- 93590
- 56554
- 72542