Oisko jollakin kotosalla kätevästi nuottia kyseisestä ystävälaulusta? Sanat ja melodia on, vain soinnut puuttuu. Jossain koulun musakirjassa pitäis olla nuotti, mut ajattelin koittaa päästä siitä, mistä aita on matalin. :) Eli josko joku viitsii vain sointulitanian kirjottaa, olen kovasti kiitollinen ja voin alkaa vielä tänä iltana treenailla. :)
minun ystäväni on kuin villasukka
9
8637
Vastaukset
- pianistiko
F, C/E, Dm, Am/C, Bb, F/A, G7, Csus C7, F, C/E, Dm, Am/C, Bb, F/A, Gm7 C7, F, F, C/E A/C#, Dm, Am/C, Bb, F/A, G7, C7, F, C/E, Dm, Am/C, Bb, F/A, Gm7 C7, F,
Tuossa tuo litania. Koko laulu tulee soitettua kun vielä palaat alkuun ja soitat siihen asti missä on kaksi kertaa F peräkkäin, niistä siihen ekaan loppuu koko biisi. Pilkku tarkoittaa tahtiviivaa :)- villlasukka
Kiitos ihan hurjan paljon!! Hyvää ystävänpäivän odottelua sinulle! :)
- tiit1993
oiskohan mitenkää mahdollista saada sanat tahtiviivoilla tälläselle vähän pöljemmälle :)
- aloittaja villasukka
tiit1993 kirjoitti:
oiskohan mitenkää mahdollista saada sanat tahtiviivoilla tälläselle vähän pöljemmälle :)
minun / Fystäväni on kuin / Cvillasukka joka / Dmtalvella lämmit- / Amtää
ja minun / Bystäväni on kuin / Fniitynkukka joka / Gsaa minut hymyile- / Cmään
ota / Fkädestä kiinni tule / Ckanssani rantaan / Dmvien sinut katso- / Ammaan
miten / Baurinko laskee / Fpuiden taakse ja saa / Gmtaivaan Cpunerta- /Fmaan
minä / Folen vielä / Cpikkuinen ja /Dmsiksi tahtoi- / Amsin
Boppia tän / Fmaailman niin / Gpaljon parem- / Cmin
ja / Fkun mä sitten / Cjoskus / Bolen aikui- / Fnen
niin / Btoivon että / Foppimasta / Gmkoskaan Clakkaa / Fen.
Tässä tahtiviivat sekä soinnut mihin kohtaan tulee. :) Kivoja musisointihetkiä! :)
- niitynkukka
se on aivan ihana laulu lauloimme sitä pienenä päiväkodissa juhlissa j amaulta loytyy nuotitkin
- Kysy sanat multa:))
Minun ystäväni on kuin villasukka joka talvella lämmittää ja minun ystäväni on kuin niittykukka joka saa minut hymyilemään. Ota kädestä kii tule kanssani rantaan, vien sinut katsomaan, miten aurinko laskee puiden taakse ja saa taivaan punertumaan. Minä olen vielä pikkuinen ja siksi tahtoisin oppia tän maailman niin paljon paremmin ja kun mä sitten joskus vielä olen aikuinen, niin toivon että oppimasta koskaan lakkaa en.
Olkaapa hyvät☻ - 12 vuotta vanha tytt
Mie tein tosta äitienpäivä version:
Minun ystäväni on mun äitini, joka minua lohduttaa. Minun ystäväni on kaikista ihanin, joka saa minut nauramaan. Ota kädestä kii, tule kanssani maahan, jossa kaikilla on ilo, eikä surua missään näy.
Kun minä olin vielä mahassasi, niin aina tiesin sen, et mä tulen tän laulun sulle aina laulamaan ja kun mä sitten joskus olen aikuinen, niin toivon, että mummiksi sä tuut.
Keksin sen ite - NASU12345
Ei oo ainakaa mulla mutta. Voin kysyy mun kaveriltani.:)
- tiit1993
Otteko iha vauvoi?!? EN VOI SANOA MUUTA KU LOL!! P.s oon pissis ja työ ootte pikkukakaroita! HAH!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764