Netin käytön rajoittaminen

Michiko_

Joo, tiedän, että oli lyhyt palstatauko. Onnistuin kuitenkin järjestämään hiihtoloman paikkaan, jossa ei ole nettiyhteyttä ;-)

Harkitsen erilaisia vaihtoehtoja, jotka estäisivät vain tämän sivuston käytön, opiskelu nääs ei suju ilman nettiä nykyaikana. Palsta on ihan mukava lukuunottamatta yhtä riidankylväjää ja yhtä öykkäriä.

13

445

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..........

Teet itsestäsi samanlaisen tekemällä samaa. Anna olla ja jatka elämääsi.

• Dazu

arvon neiti?

• mitä vapaammin tänne pääsee, sitä vapaammin voi myös olla pois.

• täällä,

haastaa riitaa ja öykkäröi? Eihän täällä muita ole kuin noita kahta lajia ;-)

• mutta:

Puhuit "yhdestä riidankylväjästä" ja "yhdestä öykkäristä". Miten tuonlainen analyysi on sun kaltaiseltasi varmasti kuitenkin fiksulta ihmiseltä edes mahdollista?:) Yrititkö viitata joihinkin yksittäisiin tahoihin ja sitä kautta lietsoa riitaa, vaiko muka vain (esim.?) älyllisesti ilmaista omaa mielipidettäsi?

Pahalla en mitenkään sano, mutta kun tän palstan ilmaisu ja yleinen ihmisiin suhtautumisen tapa vain on hieman erilaista, kuin se/ sellaiset ihmiset, joihin minä tavanomaisimmin olen tottunut...

• hän,

tarkoitti sitä, että e.W ja Mallari ovat antaneet ikävää palautetta. Michiko_ on älykäs nainen eikä välitä moisista...

• Michiko_

Tarkoitan riidankylväjällä ihmistä, joka tulkitsee kirjoituksia siten, että ne loukkaavat häntä jollakin tavalla ja hän alkaa ehdoin tahdoin räkyttämään. Tosielämässä olen joskus tavannut tämän kaltaisia ihmisiä, ja huomattuaan heidän taipumuksensa riidellä vaikka oman peilikuvansa kanssa olen katkaissut välit ikuisiksi ajoiksi. Mitä vähemmän olet heidän kaltaisensa, sen parempi.

• mutta:
        Michiko_ kirjoitti:

Tarkoitan riidankylväjällä ihmistä, joka tulkitsee kirjoituksia siten, että ne loukkaavat häntä jollakin tavalla ja hän alkaa ehdoin tahdoin räkyttämään. Tosielämässä olen joskus tavannut tämän kaltaisia ihmisiä, ja huomattuaan heidän taipumuksensa riidellä vaikka oman peilikuvansa kanssa olen katkaissut välit ikuisiksi ajoiksi. Mitä vähemmän olet heidän kaltaisensa, sen parempi.

"Tarkoitan riidankylväjällä ihmistä, joka tulkitsee kirjoituksia siten, että ne loukkaavat häntä jollakin tavalla ja hän alkaa ehdoin tahdoin räkyttämään. Tosielämässä olen joskus tavannut tämän kaltaisia ihmisiä, ja huomattuaan heidän taipumuksensa riidellä vaikka oman peilikuvansa kanssa olen katkaissut välit ikuisiksi ajoiksi. Mitä vähemmän olet heidän kaltaisensa, sen parempi. "

Tärkeintä ihmiselle on, että tiedostaa itsensä. Itse ainakin olen hyvin vähän riitaa hakeva ihminen. "Riitakin" ( niin mitä tuolla termillä tossa hait?) varmaan kaiketi syntyy aina kontekstissa ja jokaiselle ehkä tietyntyyppisten ihmisten kanssa helpommin, kuin toisenlaisten kanssa.

Kaikkea hyvää ja hyviä ajatuksia sulle, Michiko_.:) *aidosti*

• Michiko_
        mutta: kirjoitti:

"Tarkoitan riidankylväjällä ihmistä, joka tulkitsee kirjoituksia siten, että ne loukkaavat häntä jollakin tavalla ja hän alkaa ehdoin tahdoin räkyttämään. Tosielämässä olen joskus tavannut tämän kaltaisia ihmisiä, ja huomattuaan heidän taipumuksensa riidellä vaikka oman peilikuvansa kanssa olen katkaissut välit ikuisiksi ajoiksi. Mitä vähemmän olet heidän kaltaisensa, sen parempi. "

Tärkeintä ihmiselle on, että tiedostaa itsensä. Itse ainakin olen hyvin vähän riitaa hakeva ihminen. "Riitakin" ( niin mitä tuolla termillä tossa hait?) varmaan kaiketi syntyy aina kontekstissa ja jokaiselle ehkä tietyntyyppisten ihmisten kanssa helpommin, kuin toisenlaisten kanssa.

...

• mutta: kirjoitti:

Olet trollaamassa.

Vai haetko sittenkin julmaa alistajaa täyttämään tarpeesi?

• Michiko_
        Michiko_ kirjoitti:

...

feikkinikki.

• mutta:
        buddy-love kirjoitti:

Olet trollaamassa.

Vai haetko sittenkin julmaa alistajaa täyttämään tarpeesi?

Minä alan yhä vahvemmin olla sitä mieltä, että sinä buddy-love olet vaarallinen tapaus...Aivan älytön kommentti tuo sinulta, tuohon.

• mutta: kirjoitti:

Minä alan yhä vahvemmin olla sitä mieltä, että sinä buddy-love olet vaarallinen tapaus...Aivan älytön kommentti tuo sinulta, tuohon.

Heijastat oman tilasi muihin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4168
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3137
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1348
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      911
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe