Keilaus on kivaa!!! =)

PieniJaVaarallinen

Mitä järkee on keilauksessa!? Viskotaan palloa ja katotaan kaatuuko pötköt radan toisessa päässä... TOSI KIVAA!!! Minkäköhän takia se on ees täällä urheilupuolella. Eiköhän huuhaa olis parempi paikka tälle "urheilulajille"

10

3039

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olipas aihe.. huoh...

      Ei pitäisi sinua rassaavan... Millä perusteella sitten mikään olsii urheilua... Jalkapallossakin viskotaan palloo ja katotaan meneeks maaliin, sama lätkässä, hiidossakin vaan linkutetaan pitkät kepukat koivissa ja katotaan kuka on eka jne. Kaikissa kuitenkin liikutaan ja samalla kilpaillaan eli se on minusta urheilua että nuo 2 yhdistetään. Toisin kuin vaikka formulat, joissa istutaan perse penkissä ja käännetään rattia.

      • PieniJaVaarallinen

        Urheilu on fyysistä ja rankkaa.. Keilauksessa ei oo kumpaakaan noista. Moottoriurheilu on rankkaa. Siinä täytyy onlla hyvä fysiikka ett jaksaa loppuun asti painaa kaasua.. Keilaus on pelkkää pelleilyä... Ei ees hyvää ajan vietettä...
        Ja mitä kilpailuun tulee. Ihmiset kilpailee myös älykkyydessä ja muussa. Liikkuminen ei takaa sitä urheiluksi. Liikunta on kuntoilumuoto..
        Niin, että... Hahahahh.. Tunge kelia prse:n.. Sinne ne kuuluu..


      • Hohhoh
        PieniJaVaarallinen kirjoitti:

        Urheilu on fyysistä ja rankkaa.. Keilauksessa ei oo kumpaakaan noista. Moottoriurheilu on rankkaa. Siinä täytyy onlla hyvä fysiikka ett jaksaa loppuun asti painaa kaasua.. Keilaus on pelkkää pelleilyä... Ei ees hyvää ajan vietettä...
        Ja mitä kilpailuun tulee. Ihmiset kilpailee myös älykkyydessä ja muussa. Liikkuminen ei takaa sitä urheiluksi. Liikunta on kuntoilumuoto..
        Niin, että... Hahahahh.. Tunge kelia prse:n.. Sinne ne kuuluu..

        Sama se tarvitaanko ennen formuloita hyvää fysiikkaa, ei siinä ajaessa kuitenkaan käännetä kun rattia kädellä. Tosin onhan sekin jo joillekin liikuntaa, jotka ovat tottuneet perse penkissä istumaan nakkipaketti ja ketsuppipullo naaman edessä katselemaan tunteita ja tuoksuja tai mäkihyppyä.

        Minä sanoinkin, että liikunta ja kilpailu yhdessä on minusta urheilua. Siis yhdistettynä, ei erikseen. Eihän pohdiskellessa eli ajatellessa todellakaan tarvita liikuntaa, vaikka siinä kilpailtaisiinkin, siksei se ole urheilua. Päinvastoin taas mm. seksissä liikutaan, muttei kilpailla. Siksei se ole urheilua.

        Jos lähdet hiihtämään ilman kilpailutarkoitusta, en sanoisi sitä urheiluksi vaan liikunnaksi. Jos keilaat itseksesi, et urheile vaan pelaat. Mutta jos näitä tehdään kilpailu mielessä, se on urheilua. mutta nämähän on jokaisen oman pään sisällä olevia käsityksiä. tuskin on väärin jos sinusta formulat ovat urheilua ja keilaus ei, samoin ei ole väärin ajatella myöskään toisin. Kerroinpa vaan, miten minä näen asiat.


      • Kiva tietää
        PieniJaVaarallinen kirjoitti:

        Urheilu on fyysistä ja rankkaa.. Keilauksessa ei oo kumpaakaan noista. Moottoriurheilu on rankkaa. Siinä täytyy onlla hyvä fysiikka ett jaksaa loppuun asti painaa kaasua.. Keilaus on pelkkää pelleilyä... Ei ees hyvää ajan vietettä...
        Ja mitä kilpailuun tulee. Ihmiset kilpailee myös älykkyydessä ja muussa. Liikkuminen ei takaa sitä urheiluksi. Liikunta on kuntoilumuoto..
        Niin, että... Hahahahh.. Tunge kelia prse:n.. Sinne ne kuuluu..

        En ole eläessäni harrastanut keilausta, mutta halusinpahan vaan saada vastauksesi mitä yleensä pidät urheiluna. Tätä osasinkin odottaa se tyypillisin maalaisjärjellä ajateltu juttu. "Kaikki rankka on urheilua" Ja nyt kun sen tiedän, niin voin sanoa ettet mikään kovin viisas ajattelija taida olla. Et ainakaan kovin pitkälle vie noita pohdintojasi. Myöskin aggressiivisesta hyökkäyksestäsi päättelin, ettei kaikki ole sinulla ihan kunnossa? Oletko koskaan kuullut olevasi vajaamielinen tai sekopää? No nyt kuulet. Hanki apua...

        Missäs on määritelty, että urheilun pitää olla rankkaa? Onks mäkihyppy sitten kovin rankkaa.. Lasket mäen alas ja that`s it?

        Kaikki rankkako sitten on sinusta urheilua.. Eli sillä perusteellahan sitten sinusta puutyöt, lumen auraaminen kolalla on urheilua?

        Vai liikkuminenko sinusta on urheilua? Shoppailussa kyllä liikutaan, muttei se minusta kyllä urheilua ole.

        Eli edelleen. Minusta ainakin se kilpailu liikunta= urheilu.


      • Anonyymi

        Olet hämmästyttävän oikeassa! :))


    • Geilaaja

      Vai että ei ol ekeilailu urheilua, jumalauta heitin eilen 12 sarjaa yksin ja toistoja tuli semmonen 265 kappaletta :). eli heitin 265 kertaa 6 kiloa (12lbs) painavaa palloa 18 metrin päässä oleviin keiloihin.

      • Pallonpyörittelyä

        Et sä sitä niin pitkälle heittänyt. Sinne se vieri radan päähän pitkin hyvin öljyttyä rataa. Voi tietenkin olla, että sinä jouduit pinnistelemään voimasi äärimmilleen tuota suoritusta tehdessäsi, mutta muille, kuin rapajuopoille, se ei kyllä tuo hikeä pintaan.

        Eipä siinä, lystiä se voi olla silti oikealla porukalla.


      • keilaajavuodesta2004

        keilaradan pituun on noin 18,3 metriä.


      • LaajaGei

        12 sarjaan tulee korkeintaan 252 heittoa.


    • Anonyymi

      En halua Telian joka toinen halvensittu keila pallo tms

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      932
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      887
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      770
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      134
      579
    Aihe