olla niin vaikeeta... Kymmenen kertaa helpompi on ostaa paita, minkä vuoksi mulla ehkä onki niitä paitoja kymmenen kertaa enemmän ku housuja. Nykyään ei etes tehä järkevän näkösiä farkkuja. Nää pillifarkut, joita kauppojen valikoimissa aikapaljon nykyään näkee, ei sovi mulle pätkääkään. Eestä näytän ihan normaalilta, vaikkakin joskus vähän turhan teiniltä omaan makuuni ja jalat näyttää typerän pitkiltä. Sit sivusta mun perse näyttää valtavalta, vaikka ei se nyt niin kauheen valtava oo ku oon muutenki aika hoikka mut tässä kokonaisuudessa esim. tisseihin verrattuna se on vähän eriparia. Ja muitakin malleja joita oon koitellu niin aina on joku juttu pielessä. Näytän eestä yleensä suht. hyvältä mut sitte sivusta ja takaa niin argh.. Sitte jos joskus sattuu löytämään jotku hyvät farkut niin niitä tulee sit käytettyä puhki asti eikä samanlaisia enää löydä mistään ku edelliset on kulunu puhki. Argh. rasittavaa, ehkä teetän tästä lähin housuni jollain ompelijalla, niin ei tarvi stressata tuota housujen ostoa.
Äh, miksi housujen
5
147
Vastaukset
- sininen_sitruuna
... en ole ainut! :)
Karseita pillifarkut. Tai sitten puntit on liian lyhyet, on typerät kulutukset, on jotain muuten outoa ja tuntuu päällä ihan omituiselta.. Ei vaan perkeles istu. Tosin.. mä löysin nyt kolmet uudet farkut tässä lähiaikoina, jotka on just sellaset kun pitääkin olla. :)- monissa
farkuissa on just jotain ihme härdelliä mukana. Just jotain typeriä kulutuksia tai jotain tekstejä, kuvia, hileitä..ym. Vois tehä vaan sellasia hyvinistuvia perusfarkkuja. "Tosin.. mä löysin nyt kolmet uudet farkut tässä lähiaikoina, jotka on just sellaset kun pitääkin olla. :)" voi vitsit oon kade. Nyt ois taas aika munki ostaa uudet farkut, mut ahistaa lähteä ettimään niitä ku niitten löytäminen on aina niin vaikeaa.
- sininen_sitruuna
monissa kirjoitti:
farkuissa on just jotain ihme härdelliä mukana. Just jotain typeriä kulutuksia tai jotain tekstejä, kuvia, hileitä..ym. Vois tehä vaan sellasia hyvinistuvia perusfarkkuja. "Tosin.. mä löysin nyt kolmet uudet farkut tässä lähiaikoina, jotka on just sellaset kun pitääkin olla. :)" voi vitsit oon kade. Nyt ois taas aika munki ostaa uudet farkut, mut ahistaa lähteä ettimään niitä ku niitten löytäminen on aina niin vaikeaa.
... yhdet löysin Espritiltä, eikä olleet hintansa puolestakaan kamalan kalliit. :) Ihan perusfarkut, ilman mitään hileitä ja kulutuksia.
Melkein pakko ostaa sillon kun vastaan tulee. :)
on aika kapeet ainaki pikkukaupungeissa, mut merkkiliikkeisiin marssimalla ja myyjältä apua kysymällä oon selvinny aina...
Sieltä löytyy sellaset 5 mallia jota sovittaa ja valkkaa vaan parhaat niistä... Ei se vaadi ku vaan suun aukasemisen myyjän läsnäollessa.- merkkiliikkeitten
farkut sitte maksaa jotain 50 tsiljoonaa euroa.. Oon joskus löytäny jotain ihan unelma farkkuja mut on ollu niin kalliita et en oo raaskinu ostaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "904219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293203No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10939
- 134931
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770