Kylmis, JT ja muut

ATM, iso kaupunki

Talossani asuu "elovena", tavallinen ja vaalea. Hänellä on musta mies. Minä olen tavallinen ja vaalea, asun yksin. Mitä tulisi tehdä? Ennen ei ajat olleet näin. Kuinka paljon muita vastaavia sivuun jääneitä on kun nainen haluaa eksotiikkaa ja kulttuuria, liittoa joka kestää ehkä vuosia. Ja sitten päättyy kun lapsia roudataan eri kulttuureihin tai miestä ei ole kukaan suomessa työllistänyt minnekää tms.

Oli ne ajat vaan toiset ennen. Tähän kaikki eksotiikan perässä olevat tietysti haukkuvat suomalaista läskimiestä, joka on sohvalla jne, mutta sehän ei ole totuus minunkaan kohdallani.

9

416

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kateellinen!

Jos et löydä naista, niin keskity johonkin muuhun asiaan, kokeile vaikka purjehdusta.

• tai thaikku

äläkä marise.

• -JT

Tavallisia eloveenoja saati sitten muita 'taviksia' nyt luulisi olevan muitakin kuin talossasi asuva yksilo ja en nyt oikein jaksa uskoa, etta he kaikki ovat jo varattuja, saati sitten tummien miesten kanssa. Miksi haluat juuri sen mita et saa?

• edelleenkään..

Se, että "elovena" seurustelee afrikkalaismiehen kanssa, ei ole edelleenkään Suomessa kovin tavanomaista. Joten ihmettelen, mistä moinen kohu tahollasi? Minkä ongelman kyseinen pari sinulle tarkalleen aiheuttaa?

En ole itse koskaan ollut afrikkalaisen miehen kanssa. Olen myös vaalea, ja vieläpä kaunis nainen. Olen asunut vuosia ulkomailla, mutta siitä huolimatta tunnen jonkinnäköistä ennakkoluuloa esim. tietyistä Afrikan maista kotoisin olevia miehiä kohtaan, koska tiedän, että heidän kulttuurinsa ei ole ihan sama kuin meillä; suhtautuminen naiseen on erilainen.

Sanot, että "totuus" kohdallasi on toinen. Siis mikä totuus tarkalleen?

• alkuperäinen k

Vaan mies on pitsanpaistajan värinen ja tullut suomeen, koska kotimaassa ei ole minkäänlaista asemaa, vaikka kotimaa onkin arvostettu. Suomesta saa nätin naisen tyhjäntoimittajatkin kunhan vain on tummuutta sopivissa kohdissa ja luonteen äkkipikaisuutta.

• KylmäNainen

Onko sinulla näyttää tilastoa siitä, että yhtään useammat suomalaiset naiset olisivat ulkomaalaisen kanssa kun suomalaiset miehet?

Eipä taida olla. Eiköhän globalisaatio pidä huolen siitä, että sekä miehet että naiset löytävät välillä nykyään puolison myös ulkomailta.

• onko mikään

niin kateellinen kuin suomimies? Ei naisetkaan vaivaa päätänsä, jos joku äijä ottaa venäläisen naisen, tai ostaa thaikkuvaimon. Korkeintaan säälivät naista.

• kuin suominainen

Joka ajattelee hoikat naiset aina ostotavaraksi ja sitten säälittelee miestä jolla sellainen on.

• ymmärtänyt
        kuin suominainen kirjoitti:

Joka ajattelee hoikat naiset aina ostotavaraksi ja sitten säälittelee miestä jolla sellainen on.

väärin. Minä olen suomalainen nainen kokoa xs. Eli hoikkuus ei tee kauppatavaraa ihmisestä. Miksi minä ja edellinen kirjoittaja säälimme esim. "thaimaantulijaisia" johtuu siitä, että mahtaa olla tytölle pettymys, kun se Thaikkulassa rikkaanoloinen turvonnut rumaa mies asuukin Suomessa Jakomäellä yksiössä eikä täällä pysty tarjoamaan tytölle kaikkia mukavuuksia... Mies taas säälittää siksi, ettei kykene muuten naista saamaan kuin ostamalla.

Toki joskus käy niin, että thaimaalainen nainen rakastuu oikeasti suomalaiseen mieheen. Useimmiten silloin on kuitenkin kyseessä yhteiskuntaluokaltaan tasavertaisempi suhde, kuin mitä on kyseessä silloin kun köyhä prostituoiduksi roudattu maalaistyttö haluaa naimisiin ruman suomalaisen turvenuijan kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4048
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2901
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1311
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      864
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      750
    Aihe