Mitä sä jätkä vouhkaat??? Jauhat tota huostaanotto-skeidaa vuorokauden. Mitä tänään teit asian hyväksi? Mihin soittelit ja kyselit asiasta??
Sait ketjuusi vastauksia jotka kertoo miten asia hoituu mut ethän edes halua kuulla sellasia. Haluat vaan jauhaa tuota huostoonottoa.
Kukkomies jaksaa jauhaa
13
428
Vastaukset
Siis ongelmahan ei ole sinun vaikka yrität siitä sellaisen tehdä.
- saisinko vastauksen??
asian jossa käsitellään exäsi leikkauksia ja lastesi asioita, niistä tulee melkolailla palstan yhteisiä asioita.
Kysyn edelleen: Mitä teit tänään asian hyväksi??? saisinko vastauksen?? kirjoitti:
asian jossa käsitellään exäsi leikkauksia ja lastesi asioita, niistä tulee melkolailla palstan yhteisiä asioita.
Kysyn edelleen: Mitä teit tänään asian hyväksi???Katsos, asian järjestämisellä ei ole vielä kiire, sen ehtii myöhemminkin. Eikä minua huoleta asia ja haluan puhua exän kanssa tilanteesta kunnolla ja selvittää kuka on sanonut ja mitä tarkemmin ennenkuin alan hosumaan ja huutamaan naama punaisena puhelimeen.
Mutta siis, mä ymmärrän että tälläinen iltapäivälehtilööppimäinen aloitukseni kutkuttaa sun hermojasi seuraavan kuukauden päivät ja haluat hermojasi raastavalle tilanteelle jonkun säntillisen lopun. Mutta ällös huoli, minä takaan että tarinalla on happy end koska olenhan toki Se Kuuluisa Kukkomies Joka Hoitaa Hommat Kotiin.
Noniin. Miltä tuntuu olla liian hätäinen ja liian kiinnostunut ja tunnustaa se julkisesti? Kirpooko? *virn*- Iso H Moilanen
Kukkomies kirjoitti:
Katsos, asian järjestämisellä ei ole vielä kiire, sen ehtii myöhemminkin. Eikä minua huoleta asia ja haluan puhua exän kanssa tilanteesta kunnolla ja selvittää kuka on sanonut ja mitä tarkemmin ennenkuin alan hosumaan ja huutamaan naama punaisena puhelimeen.
Mutta siis, mä ymmärrän että tälläinen iltapäivälehtilööppimäinen aloitukseni kutkuttaa sun hermojasi seuraavan kuukauden päivät ja haluat hermojasi raastavalle tilanteelle jonkun säntillisen lopun. Mutta ällös huoli, minä takaan että tarinalla on happy end koska olenhan toki Se Kuuluisa Kukkomies Joka Hoitaa Hommat Kotiin.
Noniin. Miltä tuntuu olla liian hätäinen ja liian kiinnostunut ja tunnustaa se julkisesti? Kirpooko? *virn*äläkä jauha skeidaa keskustelupalstalla.
Miltä tuntuu avautua ex-puolisonsa leikkauksista ja taloudellisesta tilanteesta julkisesti? Iso H Moilanen kirjoitti:
äläkä jauha skeidaa keskustelupalstalla.
Miltä tuntuu avautua ex-puolisonsa leikkauksista ja taloudellisesta tilanteesta julkisesti?Tarinaan faktoja joita ei tarvi sieltä joukosta nostaa muuna kuin selityksenä tilanteelle ja sen luontelle.
Jos asia sinua liikuttaa niin neuvon ettet korosta noita asioita kuten en minäkään tee vaan ne ovat osa kokonaistilannetta. Faktoja elämästä. Ok?- bensa-scale
Kukkomies kirjoitti:
Katsos, asian järjestämisellä ei ole vielä kiire, sen ehtii myöhemminkin. Eikä minua huoleta asia ja haluan puhua exän kanssa tilanteesta kunnolla ja selvittää kuka on sanonut ja mitä tarkemmin ennenkuin alan hosumaan ja huutamaan naama punaisena puhelimeen.
Noniin. Miltä tuntuu olla liian hätäinen ja liian kiinnostunut ja tunnustaa se julkisesti? Kirpooko? *virn*käytä huoltisten tarjouksia hyväksesi, niin säästyy sitten rahaa pahan päivän varalle.
- Spagaatti Western
Ja kaikki vain muutaman kympin tähden.
- Leeliatäti auttaa teiniä
Jos siinä nimimerkin kohdalla lukee kirjainyhdistelmä Kukkomies, jätä aloitus avaamatta.
Muista myös, että masturbointi aiheuttaa heikkomielisyyttä ja tenniskyynärpään.
Next!- muistan ensi kerralla.
Ilimankos mul on tuo tenniskyynärpää. Kait se on sit äitiä uskottava ja hommattava emäntä taloon!
ja nakkas mua vanhalla kengällä päähän ohi ajaessaan. Ja tämä kaikki tapahtui kys. alotuksessa.
Ja niin. Ohan se vähä perseestä, ku meinaa oikein tosissaan toista neuvoa, niin tämä neuvoa tarvitseva sanookin, että ei vaiskaan, emmä tarvikaan mitään neuvoa vielä mistään, kun ei hän edes tiedä mihin sitä neuvoa tarttis.
Ja tuollaiset keskustelunavaukset on siinä mielessä valitettavia ilmentymiä tälläsellä foorumilla, koska ei täs jaksa oikein kenellekään mitään sanoa, ku mistäs sitä tietää tartteeko se vakavassa asiassa oikeasti neuvoja vaiko ei.
Asialla ja vakavalla asialla on eroa.Kela neuvoo asiakkaitaan ihan päin helvettiä on ainakin hyvin vakava ongelma.
Keskustelu asiasta avaa näkökulmia vaikka sinänsä ratkaisuja ei kaivattaisikaan ja työkalut olisivat tiedossa. Vähän sellainen ajatus että päästetään tarina jylläämään ja kirjoittamaan itseään ja katsotaan mitä helmeä sieltä paljastuukaan, onko toisilla samanlaisia kokemuksia ja mikä oli lopputulos jne jne.
Miesten logiikka on kollektiivinen ajattelutyökalu ;-)Kukkomies kirjoitti:
Kela neuvoo asiakkaitaan ihan päin helvettiä on ainakin hyvin vakava ongelma.
Keskustelu asiasta avaa näkökulmia vaikka sinänsä ratkaisuja ei kaivattaisikaan ja työkalut olisivat tiedossa. Vähän sellainen ajatus että päästetään tarina jylläämään ja kirjoittamaan itseään ja katsotaan mitä helmeä sieltä paljastuukaan, onko toisilla samanlaisia kokemuksia ja mikä oli lopputulos jne jne.
Miesten logiikka on kollektiivinen ajattelutyökalu ;-)
- Tätiliini 2
Kukkomiestä aikuiseksi mieheksi jolla on lapsia=0 Käyttäytyy kuin pelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242501Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3492130Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261962Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o141800Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581568Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121102Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181079- 55950
- 63925
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2898