Rasvamakkaran päälle ymmärtävät näköjähän muukki ko minä.
Guten morgen, towerit.
http://www.youtube.com/watch?v=ieXd-PyiqT4
Metsäporowaaran erikooonen
27
592
Vastaukset
- hmh,
Niin en saa minäkään unta.;)
Pakko sanoa, että vaikutat hyvin eksentriseltä persoonalta. Sanankäyttösi palstalla on väliin hupaisaa.:) Ainakin jollekin kirjoituksellesi kerran nauroin ihan vedet silmissä. Ota ihan positiivisesti (se).
(Linkkiä en kylläkään nyt jaksanut katsoa.)- metsäporowaara
molis erikoonen ittekki.Siks mun ruokanikin on jotain erikoosta notta.
- hmh,
metsäporowaara kirjoitti:
molis erikoonen ittekki.Siks mun ruokanikin on jotain erikoosta notta.
Miksi pidät rasvamakkarasta?:D
- metsäporowaara
hmh, kirjoitti:
Miksi pidät rasvamakkarasta?:D
plus sitte se lämpöönen tunne ko rasva valuu suupiäleest leukaha.Siinon jotaki turvaallisen oloost jotei maallikko kykene tajuamaha notta.
- hmh,
plus sitte se lämpöönen tunne ko rasva valuu suupiäleest leukaha.Siinon jotaki turvaallisen oloost jotei maallikko kykene tajuamaha notta.
"plus sitte se lämpöönen tunne ko rasva valuu suupiäleest leukaha.Siinon jotaki turvaallisen oloost jotei maallikko kykene tajuamaha notta."
Turvallisen oloista?:D Tarkoittanet rauhallista makkara-aterian nauttimista ilman muita häiritseviä ärsykkeitä? Ruokarauha on sinulle varmasti tärkeää? - metsäporowaara
hmh, kirjoitti:
"plus sitte se lämpöönen tunne ko rasva valuu suupiäleest leukaha.Siinon jotaki turvaallisen oloost jotei maallikko kykene tajuamaha notta."
Turvallisen oloista?:D Tarkoittanet rauhallista makkara-aterian nauttimista ilman muita häiritseviä ärsykkeitä? Ruokarauha on sinulle varmasti tärkeää?sitei passaa häiritä notta jos tahtoo pysyy hyviis väleis.Kahtokaa Villi Luanto ohojeelmia ni opitta olemaha ihimisiks ja häirihtemättä toisen ruakarauhaa.Minen jaksa opettaa ko tajuamine on taitolaji, sitei kaikille oo suatu ikänä.
- metsäporowaara
sitei passaa häiritä notta jos tahtoo pysyy hyviis väleis.Kahtokaa Villi Luanto ohojeelmia ni opitta olemaha ihimisiks ja häirihtemättä toisen ruakarauhaa.Minen jaksa opettaa ko tajuamine on taitolaji, sitei kaikille oo suatu ikänä.
oon tänä aamuna notta sanon yhyren asian valaasemaan tät syäntitilannet.Soon hierarkia.Minoon se huippu jos snaijaat.
- hmh,
sitei passaa häiritä notta jos tahtoo pysyy hyviis väleis.Kahtokaa Villi Luanto ohojeelmia ni opitta olemaha ihimisiks ja häirihtemättä toisen ruakarauhaa.Minen jaksa opettaa ko tajuamine on taitolaji, sitei kaikille oo suatu ikänä.
"sitei passaa häiritä notta jos tahtoo pysyy hyviis väleis.Kahtokaa Villi Luanto ohojeelmia ni opitta olemaha ihimisiks ja häirihtemättä toisen ruakarauhaa.Minen jaksa opettaa ko tajuamine on taitolaji, sitei kaikille oo suatu ikänä."
Villi Luonto-ohjelmia?:D Ymmärrän syömisen taitolajiksi. Turha eksotiikka siitä tulee karsia pois, toki. *nauraa* - hmh,
oon tänä aamuna notta sanon yhyren asian valaasemaan tät syäntitilannet.Soon hierarkia.Minoon se huippu jos snaijaat.
Syömisen hierarkiat. Mainio ajatus tuossa, metsäporowaara.:)
Hupaisaa jutella kanssasi tässä.:) *aidosti* - metsäporowaara
hmh, kirjoitti:
"sitei passaa häiritä notta jos tahtoo pysyy hyviis väleis.Kahtokaa Villi Luanto ohojeelmia ni opitta olemaha ihimisiks ja häirihtemättä toisen ruakarauhaa.Minen jaksa opettaa ko tajuamine on taitolaji, sitei kaikille oo suatu ikänä."
Villi Luonto-ohjelmia?:D Ymmärrän syömisen taitolajiksi. Turha eksotiikka siitä tulee karsia pois, toki. *nauraa*ihimisiä jokka tuloo kyselemähän typeriä silloonko toinen syä notta.Minoon rauhaa rakastava ihimine mut silloon ko metsäporowaaras syörähän ni siiton leikki kaukana notta. Akaat parveilkoot keittiöös siihen asti ko mun näläkä on tyyrytetty.
- metsäporowaara
ihimisiä jokka tuloo kyselemähän typeriä silloonko toinen syä notta.Minoon rauhaa rakastava ihimine mut silloon ko metsäporowaaras syörähän ni siiton leikki kaukana notta. Akaat parveilkoot keittiöös siihen asti ko mun näläkä on tyyrytetty.
pruukatahaan sanua notta syököhön akaat kyöökis.
- hmh,
ihimisiä jokka tuloo kyselemähän typeriä silloonko toinen syä notta.Minoon rauhaa rakastava ihimine mut silloon ko metsäporowaaras syörähän ni siiton leikki kaukana notta. Akaat parveilkoot keittiöös siihen asti ko mun näläkä on tyyrytetty.
"ihimisiä jokka tuloo kyselemähän typeriä silloonko toinen syä notta.Minoon rauhaa rakastava ihimine mut silloon ko metsäporowaaras syörähän ni siiton leikki kaukana notta. Akaat parveilkoot keittiöös siihen asti ko mun näläkä on tyyrytetty."
Akat parveilkoot?:D Uskon kyllä suurella varmuudella, että metsäporowaarassa on ruokailuhetken aikana toisenlainen tunnelma, kuin yhdessäkään nykynuorison mäkkärissä. - hmh,
pruukatahaan sanua notta syököhön akaat kyöökis.
(Anteeksi, että minä hajoan...:D)
"pruukatahaan sanua notta syököhön akaat kyöökis."
Kyökiis?:D Leuka lautasessa ja sauvavatkain toisessa kädessä?:D - metsäporowaara
hmh, kirjoitti:
"ihimisiä jokka tuloo kyselemähän typeriä silloonko toinen syä notta.Minoon rauhaa rakastava ihimine mut silloon ko metsäporowaaras syörähän ni siiton leikki kaukana notta. Akaat parveilkoot keittiöös siihen asti ko mun näläkä on tyyrytetty."
Akat parveilkoot?:D Uskon kyllä suurella varmuudella, että metsäporowaarassa on ruokailuhetken aikana toisenlainen tunnelma, kuin yhdessäkään nykynuorison mäkkärissä.Suamen kovimmas ilmatorjuntarykmentis eikä siinollu muonamiehil juurikaa sanansijaa ko juoksivat mun käskyjeni tahariis.
- hmh,
Suamen kovimmas ilmatorjuntarykmentis eikä siinollu muonamiehil juurikaa sanansijaa ko juoksivat mun käskyjeni tahariis.
"Suamen kovimmas ilmatorjuntarykmentis eikä siinollu muonamiehil juurikaa sanansijaa ko juoksivat mun käskyjeni tahariis."
Että marssijärjestys oli sitten selvä?:D Ruoka toki miehen tiellä pitää.:DD - metsäporowaara
hmh, kirjoitti:
"Suamen kovimmas ilmatorjuntarykmentis eikä siinollu muonamiehil juurikaa sanansijaa ko juoksivat mun käskyjeni tahariis."
Että marssijärjestys oli sitten selvä?:D Ruoka toki miehen tiellä pitää.:DDko en jääny sinne vakituiseks.Ei näist nykyajan akoist oo mihinää ja minen jaksa kouluuttaa lopuuttomihi niit näis asioos.Armeijas kaikki tiäs oman paikkasa ja sitei woi sanoon kuvailla kuin mahtavaa soon ku sotajoukot marssii ja myötäälöö mun käskyi.Sillon mää tunsin jotai lämmint mun syrämes.
ko en jääny sinne vakituiseks.Ei näist nykyajan akoist oo mihinää ja minen jaksa kouluuttaa lopuuttomihi niit näis asioos.Armeijas kaikki tiäs oman paikkasa ja sitei woi sanoon kuvailla kuin mahtavaa soon ku sotajoukot marssii ja myötäälöö mun käskyi.Sillon mää tunsin jotai lämmint mun syrämes.
nauroon veret silimis. Kiitos :D
- hmh,
ko en jääny sinne vakituiseks.Ei näist nykyajan akoist oo mihinää ja minen jaksa kouluuttaa lopuuttomihi niit näis asioos.Armeijas kaikki tiäs oman paikkasa ja sitei woi sanoon kuvailla kuin mahtavaa soon ku sotajoukot marssii ja myötäälöö mun käskyi.Sillon mää tunsin jotai lämmint mun syrämes.
"ko en jääny sinne vakituiseks.Ei näist nykyajan akoist oo mihinää ja minen jaksa kouluuttaa lopuuttomihi niit näis asioos.Armeijas kaikki tiäs oman paikkasa ja sitei woi sanoon kuvailla kuin mahtavaa soon ku sotajoukot marssii ja myötäälöö mun käskyi.Sillon mää tunsin jotai lämmint mun syrämes."
Ja ruokakin tuli aina ajallaan?:D Riviin järjestäytymisessä on varmasti sinulle ajatusta takana. Mitä olet mieltä siitä ajatuksesta, että metsäporowaaran naiset kellotettaisiin toimittamaan mm. ruokahuolto aiempaa toimivammassa järjestyksessä, asianmukaisemmin? - eikös toisten
imisten pilkkaaminen olekkin hauskaa?
- hmh,
eikös toisten kirjoitti:
imisten pilkkaaminen olekkin hauskaa?
Niin siis ketä tuo ketjun aloittaja mielestäsi on pilkannut? Ihan vain uteliaisuudesta kysyn.:)
- metsäporowaara
hmh, kirjoitti:
"ko en jääny sinne vakituiseks.Ei näist nykyajan akoist oo mihinää ja minen jaksa kouluuttaa lopuuttomihi niit näis asioos.Armeijas kaikki tiäs oman paikkasa ja sitei woi sanoon kuvailla kuin mahtavaa soon ku sotajoukot marssii ja myötäälöö mun käskyi.Sillon mää tunsin jotai lämmint mun syrämes."
Ja ruokakin tuli aina ajallaan?:D Riviin järjestäytymisessä on varmasti sinulle ajatusta takana. Mitä olet mieltä siitä ajatuksesta, että metsäporowaaran naiset kellotettaisiin toimittamaan mm. ruokahuolto aiempaa toimivammassa järjestyksessä, asianmukaisemmin?yrittäny. Joka kesä oon akat vieny raktorin peräkärryys heinäpellolle ja koittanu opeettaa niit tavool.Heinäharava olokapäällä ja riviin mars huurot kaikuvat ko kuuroille korville.Oon käskeny niit hyppimähän heinälaroos nottois enemmän tilaa heinil mut seki homma menöö täyres epätahris notta hulluuks täs koht tuloo.
- Sivusta...
hmh, kirjoitti:
Niin siis ketä tuo ketjun aloittaja mielestäsi on pilkannut? Ihan vain uteliaisuudesta kysyn.:)
Ketä tämä viestiketju on mielestäsi pilkannut:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000010&posting=22000000041460082
Ihan uteliaisuudesta kysyn. - hmh,
Sivusta... kirjoitti:
Ketä tämä viestiketju on mielestäsi pilkannut:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000010&posting=22000000041460082
Ihan uteliaisuudesta kysyn.Vastaus kysymykseesi:
Linkittämäsi ketjun aloitus on pilkannut erityisen rankasti minua, koska siihen kyseisen ketjun aloittaja on omavaltaisesti, lainausta osoittamatta ja minulta lupaa kysymättä rääpinyt pätkän aivan toisenlaiseen asiayhteyteen tälle palstalle (aikoinaan) kirjoittamastani kommentista. Ihmettelisinkin lähinnä sitä, että mikä tarve kyseisellä kopioitsija-häiriköllä on ollut toimintaansa, koska olen nähnyt kyseistä tms. etc. kyseisiä samaista kommentin pätkääni postatun mielivaltaisesti muiden toimesta useammassakin eri asiayhteydessä jo aiemminkin.
Kenties kyseinen em. linkittämäsi ketjun minun keskustelupalstakommenttejani raiskaava tapaus ta. ketjun aloittaja ei oikein ole käsittänyt (saatika minulta kysynyt), että mitä minä hänen erityiskiinnostustaan herättäneellä kommentillani tarkoitin ja todennäköisimmin hänellä on myös korrektia keskustelupalstakäytöstä koskevat tavat hieman kadoksissa. - hmh,
yrittäny. Joka kesä oon akat vieny raktorin peräkärryys heinäpellolle ja koittanu opeettaa niit tavool.Heinäharava olokapäällä ja riviin mars huurot kaikuvat ko kuuroille korville.Oon käskeny niit hyppimähän heinälaroos nottois enemmän tilaa heinil mut seki homma menöö täyres epätahris notta hulluuks täs koht tuloo.
Tarinasi ovat kiehtovalla tapaa inpressoivia, mutta nyt minun on kyllä mentävä nukkumaan.:) Tapaaminen iltpäivällä ja siihen herättävä.
Heilutahan heinäseivästä. *hassu ihminen* - väitä että
hmh, kirjoitti:
et tiedä keneen vittuilu kohdistuu. Sehän on re. Sen perässä on vaan koirat juosseet louskuttamassa jo niin kauan, että se ei jaksa niiden kanssa kinata.
Mutta sinustahan muiden pilkkaaminen on vaan huskaa ajanvietettä. - hmh,
väitä että kirjoitti:
et tiedä keneen vittuilu kohdistuu. Sehän on re. Sen perässä on vaan koirat juosseet louskuttamassa jo niin kauan, että se ei jaksa niiden kanssa kinata.
Mutta sinustahan muiden pilkkaaminen on vaan huskaa ajanvietettä.Tämän ketjun sanomisiin sinänsä en muuten enää ota kantaa, muutoin kuin että sen voin kertoa, että minä mielsin tämän Metsäporowaaran jutut tässä ketjussa ihan vain hupailuksi ja puhtaaksi parodiaksi. En viime yönä saanut unta ts. heräsin huonounisena kesken yöunieni, eikä mulla tänään ollut varhaista aamuherätystä, joten viihdytin itseäni nauramalla tämän Metsäporowaaran jutuille. Harva kai kys. kirjoittajan tämän ketjun juttuja voi umpitosissaan ottaa...
"et tiedä keneen vittuilu kohdistuu. Sehän on re. Sen perässä on vaan koirat juosseet louskuttamassa jo niin kauan, että se ei jaksa niiden kanssa kinata."
Oletko aivan varma, että tämän ketjun aloittajan tarkoitus olisi ollut pilkata "re:ta" (viittaatko mahdollisesti kirjoittajanimimerkkin relaxed eyes?) ilkeämielisellä tavalla ja jos niin, mistä sellaista tiedät? Minä voin sanoa, että minä en olisi hyväksynyt, enkä tähän ketjuun vastannut ts. tässä keskustellut ollenkaan, jos ketjun aloittaja esimerkiksi olisi tahallaan käyttänyt samaa nimimerkkiä, kuin joku toinen palstakirjoittaja. Hän ei kuitenkaan niin tehnyt, eikä käsittääkseni nimimerkki "Metsäporowaara" viittaa yhtään kehenkään tämän palstan kirjoittajaan.
Sen voin sanoa, että laajalti en kirjoittaja Metsäporowaaran juttuihin ole perehtynyt, mutta minusta on mukavaa se, että jos tälläkin palstalla edes joskus on jotakin humorististakin kaiken paskan ja aivan yliviedyn henkisen väkivallan lisäksikin.
Mihinkään kirjoittajanimimerkkeihin en tässä halua viitata, mutta jollet ole sattunut(?) huomaamaan, niin tällä palstalla esiintyy väliin myös oikeaa ja hyvinkin julmaa henkistä väkivaltaa tms. muuta älyttömyyksiin menevää touhua, jne. Siihen nähden jonkun Metsäporowaaran tän ketjun kaltainen humoristinen parodiointi on varmaan aika erilainen asia. Minä olen nauranut useammallekin Metsäporowaaran jutulle, joskaan kaikistä hänen palstatekemisistään en toki voi tietää ( kato kun aina ei voi/ehdi seurata).
Tällä palstalla on hyvin vähän aidosti hauskaa. Minäkin kirjoitin alkuviikosta, että yrittäisin pitäytyä jatkossa poissa näiltä palstoilta, ts. ainakin vähentää kirjoitteluani roisisti, mutta vapaasta tahdostani en sitä ole ollut tekemässä. Olen vain niin kertakaikkisen kyllästynyt joihinkin sellaisiin kirjoittajiin, jotka käy päälle asiasisältöihin sitomattomalla tavalla ja koskaan viestejä edes lukematta. Minä olen tottunut toimimaan ympäristöissä, joissa lähtökohta ihmisiin suhtautumisessa on aina elämänmyönteinen. - hmh,
hmh, kirjoitti:
Tämän ketjun sanomisiin sinänsä en muuten enää ota kantaa, muutoin kuin että sen voin kertoa, että minä mielsin tämän Metsäporowaaran jutut tässä ketjussa ihan vain hupailuksi ja puhtaaksi parodiaksi. En viime yönä saanut unta ts. heräsin huonounisena kesken yöunieni, eikä mulla tänään ollut varhaista aamuherätystä, joten viihdytin itseäni nauramalla tämän Metsäporowaaran jutuille. Harva kai kys. kirjoittajan tämän ketjun juttuja voi umpitosissaan ottaa...
"et tiedä keneen vittuilu kohdistuu. Sehän on re. Sen perässä on vaan koirat juosseet louskuttamassa jo niin kauan, että se ei jaksa niiden kanssa kinata."
Oletko aivan varma, että tämän ketjun aloittajan tarkoitus olisi ollut pilkata "re:ta" (viittaatko mahdollisesti kirjoittajanimimerkkin relaxed eyes?) ilkeämielisellä tavalla ja jos niin, mistä sellaista tiedät? Minä voin sanoa, että minä en olisi hyväksynyt, enkä tähän ketjuun vastannut ts. tässä keskustellut ollenkaan, jos ketjun aloittaja esimerkiksi olisi tahallaan käyttänyt samaa nimimerkkiä, kuin joku toinen palstakirjoittaja. Hän ei kuitenkaan niin tehnyt, eikä käsittääkseni nimimerkki "Metsäporowaara" viittaa yhtään kehenkään tämän palstan kirjoittajaan.
Sen voin sanoa, että laajalti en kirjoittaja Metsäporowaaran juttuihin ole perehtynyt, mutta minusta on mukavaa se, että jos tälläkin palstalla edes joskus on jotakin humorististakin kaiken paskan ja aivan yliviedyn henkisen väkivallan lisäksikin.
Mihinkään kirjoittajanimimerkkeihin en tässä halua viitata, mutta jollet ole sattunut(?) huomaamaan, niin tällä palstalla esiintyy väliin myös oikeaa ja hyvinkin julmaa henkistä väkivaltaa tms. muuta älyttömyyksiin menevää touhua, jne. Siihen nähden jonkun Metsäporowaaran tän ketjun kaltainen humoristinen parodiointi on varmaan aika erilainen asia. Minä olen nauranut useammallekin Metsäporowaaran jutulle, joskaan kaikistä hänen palstatekemisistään en toki voi tietää ( kato kun aina ei voi/ehdi seurata).
Tällä palstalla on hyvin vähän aidosti hauskaa. Minäkin kirjoitin alkuviikosta, että yrittäisin pitäytyä jatkossa poissa näiltä palstoilta, ts. ainakin vähentää kirjoitteluani roisisti, mutta vapaasta tahdostani en sitä ole ollut tekemässä. Olen vain niin kertakaikkisen kyllästynyt joihinkin sellaisiin kirjoittajiin, jotka käy päälle asiasisältöihin sitomattomalla tavalla ja koskaan viestejä edes lukematta. Minä olen tottunut toimimaan ympäristöissä, joissa lähtökohta ihmisiin suhtautumisessa on aina elämänmyönteinen.Korjaan yhtä kohtaa/asiaa edellisestä: kirjoitin edellä nimimerkin "Metsäporowaara" hänestä kirjoittaessani vahingossa isolla alkukirjaimella. Tsekkasin nyt asian, ja huomasinkin, että aloittajan nimimerkki olikin "metsäporowaara" pienellä alkukirjaimella, eikä "Metsäporowaara" isolla alkukirjaimella. Pahoitteluni kirjoitusvirheestä.
Lisäksi vielä: jos siis kirjoittajanimimerkkin relaxed_eyes "re:lla" kirjoittaessasi viittasit, niin eiköhän kyseinen kirjoittaja voisi ottaa tuota "metsäporowaaraa" vaikka huumorinakin(?), tms. esim. kunnianosoituksenakin persoonalleen? Mainitsemasi "re":nhan täytyy olla aika vaikuttava persoona, jos hän siis jonkun mieleen ihan parodiamielessäkin olisi jäänyt... Myöskään mitään vaaraa siitä ei varmaankaan ole, etteikö oikeaa "re":ta palstalla osattaisi rekisteröitymättömistä parodiahahmoista erottaa. Hänhän kirjoittaa, jos kirjoittaja relaxed_eyesiin siis viittasit(?), rekisteröidyllä nimimerkillä ja jokainen jolla vain silmät päässään on, huomaa kyseisen kirjoittajan jutuista aivan varmasti, että hän on aivan erilainen persoonana ja kirjoittaa aivan erilaisia juttuja, kuin joku "metsäporowaara", sekä osannee varmaan sitä kautta asioita suhteuttaakin(?).
Muilta osin en tässä osaa mainitsemaasi "re:hen" kantaa ottaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3524491Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1462538Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822146- 1451690
- 261227
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!441222- 351178
- 791101
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!3451045Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein1431029