Ei se pisteyttäminen

Siinä ei vaan käy ilmi mistä syystä määrätty pistemäärä on annettu.
Ehkä kolme viidestä naisten profiileista saisi tylysti yhden pisteen jos minä sille tielle lähtisin. Syynä liian huono (ei olematon) kuva, epämääräinen koulutus ja siviilisääty (AMK ei ole korkeakoulu/yliopisto eikä edes avoliitosta eronnut ole sinkku) ja huono ulosanto koskien sitä kuka on ja mitä etsii.
Enemmän kaipaisin mahdollisuutta laittaa omia kommentteja samalla kun antaa pisteitä.

13

1036

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ongelma taitaa

olla että onpa kuvaa tai ei niin aika harvalla siellä kovin muuta erikoista lukee.

Aika laihoilla eväillä pitää valita kenelle viestiä lähettää jos siellä on aina ne samat "moi, mä on sosiaalinen ja ilonen tyttö".

Se on aika jännä juttu että naiset eivät kai itse halua ottaa yhteyttä netissäkään vaan miehen on aloite tehtävä mutta sitten tietoa itsestä on lähinnä pituus ja paino, eipä oikeastaan muuta. Eikä se kuvaakaan kerro paljao.

• on sulle sit

joku akkakisa, anteeksi, missikisa, jossa pistetään materiaali paremmuusjärjestykseen.

• Se ei ole häävi...

Ja naisille se ei sitä ole ?! Sallit mun nauraa...

Nytkin tutustuin netin kautta yhteen naiseen, ja yhteyksissä on oltu jo jonkin aikaa. Kun ehdotin vihdoin tapaamista, alkoi se perinteinen kuvan ruikutus samantien (nainen ei tietysti lähetä ensin omaansa). Itse olen tottunut tapaamaan livenä, sillä noista kuvien vaihdosta on jäänyt huonot fiilikset. Homma menee yleensä niin, että kun lähetät oman kuvasi, nainen ei lähetä tasapuolisuuden nimissä omaansa ja haihtuu samantien kuin pieru Saharaan.

Jos nainen ei ole halukas tapaamaan livenä, hän ei ole todellisuudessa kiinnostunut.

• kokemuksesta.
        Se ei ole häävi... kirjoitti:

Ja naisille se ei sitä ole ?! Sallit mun nauraa...

Nytkin tutustuin netin kautta yhteen naiseen, ja yhteyksissä on oltu jo jonkin aikaa. Kun ehdotin vihdoin tapaamista, alkoi se perinteinen kuvan ruikutus samantien (nainen ei tietysti lähetä ensin omaansa). Itse olen tottunut tapaamaan livenä, sillä noista kuvien vaihdosta on jäänyt huonot fiilikset. Homma menee yleensä niin, että kun lähetät oman kuvasi, nainen ei lähetä tasapuolisuuden nimissä omaansa ja haihtuu samantien kuin pieru Saharaan.

Jos nainen ei ole halukas tapaamaan livenä, hän ei ole todellisuudessa kiinnostunut.

Minun kohdalle on sattunut miehissä noita, että heti eka viestissä kuvaa ruinataan!
        Itse mielummin tapaan kanssa heti livenä vaan, en kuvien vaihdosta ole kiinnostunut.

• zwei sterne

Jotkut idiootit luulevat, että pisteillä kerrotaan se, miten hyvin ko. tyyppi tuntuu sopivan MINULLE.

Siis sama logiikka kuin monilla idiooteilla on kirjallisuuden suhteen. MINÄ en ymmärrä, mikä Shakespearessa on niin hienoa, joten Shakespeare on paskaa.

• kokonaiskuvasta

Minä olen antanut pisteitä sillä perusteella kuinka ihminen on laittanut profiilissaan itsensä likoon. Ei siinä tarvi olla fiksu, komea, raamikas ja varakas purjehtija vaan se kuinka luonne tulee läpi sieltä rivien välistä ratkaisee. Aika harvoin kuitenkin arvion ja yleensä niinpäin että lähinnä annan todella hyvälle hvän arvion.

Ei ne viiden tähden tyypit useinkaan minun ihannemiehiä ole mutta profiili on hyvin muotoiltu.

Niitä kommenttejahan voi laittaa vieraskirjaan tai lähettää viestinä.

• tuo pisteyttäminen

...on täysin typerää ja kuvastaa vain tätä nykyistä arvostelumentaliteettia jota näkee esim. BB-ohjelmassa. Miksi yleensäkään arvostella ihmisiä pistein? Ihmiset ovat erilaisia. Joku useimpien mielestä aivan epäkiinnostava voi olla jollekin napakymppi. En ymmärrä miksi treffipalstan pitää olla jonkinlainen "ihmisarviointipalsta". Minulle ainakin riittää yksi joka pitää minua juuri sopivana - viis siitä mitä muut ajattelevat. Ei se että olen yksinäinen ja etsin kumppania tarkoita että haluaisin olla tuntemattomien ja nimettömien arvioitavana kuin joku markkinahevonen.

P.S. Ennenkuin otin profiilini pois pisteeni olivat siinä nelosen kieppeillä, lähes kolmenkymmenen arvioijan keskiarvona, joten kyse ei nyt ole mistään "happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista" -ilmiöstä.

• Maigguliini

perusta pisteytyksestä.

Mutta nyt otan puheeksi miesten nettiprofiilit mitkä ei alkuukaan jaksa sytyttää.

Mies kirjoittaa: "Noh, en mää tiiä mitäs tähän nyt ittestäni kertoisin, tai " Mää nyt oon tällainen, ääsh"...

Kyllä jumalauta miehessä on oltava sen verran munaa, että jättää nuo vinkunnat pois! :)

• itsetuntoa

Noin se on että se vinkuna ja valitus että oon vaan tämmnen ja tämmönen ärsyttää vaan... oottaako ne että niille kirjotetaan säälistä.

• Maigguliini
        itsetuntoa kirjoitti:

Noin se on että se vinkuna ja valitus että oon vaan tämmnen ja tämmönen ärsyttää vaan... oottaako ne että niille kirjotetaan säälistä.

Mutta ei kait kukaan nainen halua itteen ottaa miestä, tai edes alkaa tutustumaan jos mies on tuollaisen säälittävän kuuloinen? Ihan kuin joku junanajatke jota pitäis olla kuin persiille potkimassa.

Vai mitä?

• teo-tero

90 % miehistä on profiilia kirjoittaessaan epätietoinen siitä, että mitä siihen kirjoittaisi. Asialla ei ole mitään tekemistä itsevarmuuden tai miehisyyden kanssa.

Mutta naisethan eivät halua lukea rehellistä tekstiä, vaan heille pitää siis tekaista joku "HALUAN sinut, OTAN sinut" -tyyppinen testosteronin kyllästämä mylväisy?

• Maigguliini
        teo-tero kirjoitti:

90 % miehistä on profiilia kirjoittaessaan epätietoinen siitä, että mitä siihen kirjoittaisi. Asialla ei ole mitään tekemistä itsevarmuuden tai miehisyyden kanssa.

Mutta naisethan eivät halua lukea rehellistä tekstiä, vaan heille pitää siis tekaista joku "HALUAN sinut, OTAN sinut" -tyyppinen testosteronin kyllästämä mylväisy?

Siinä juuri syy; Ei tiedä mies mitä oikein kirjoittaisi, taikka miten sen viestin oikein aloittaisi.

Tässä ei ollut kyse rehellisyydestä.

Eikä miehen tekstin tarvitse huokua mitään jumalatonta mahtisonnimaisuutta. Pilke silmäkulmassa, hassuttelu sanoissaan. Eikä se jo sloganiksi käynyt sanonta: " En oikeen keksi mitään".

Oman miehisyytensä ja tietyn vetovoimaisuutensa tietävä mies kyllä keksii miten saa naisen syttymään :))

• What?

Tarkoitatko siis, että jos nainen on joskus elämänsä aikana (esim. 3 kuukautta vuonna 1992) asunut miehen kanssa samassa osoitteessa niin sinkkuus on mennyt?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4419
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3283
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      33
      1058
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      1016
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      11
      1014
    8. 158
      997
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      924
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe