Viittaan edelliseen avaukseen;

Kehottaisin järjen käyttöön tuomioissa pedofiiliasta, sillä rikosoikeudellisesti tuomittavaa ei löytynyt Adventtikirkon piirissä olleen tämänlaatuiseen skandaaliin.

Minä luotan Suomen rikoslakiin.

En ymmärrä miksi kirkko syyllisti itsensä ao. henkilöt?

Toistan:
-Minä luotan Suomen rikoslakiin.

- Jos kyse on tapauksista joista kohistiin joku vuosi sitten voimallisesti ja sankareita, hurskastelijoita, lynkkaajia piisasi.

En nyt tiedä kenestä tässä on kysymys vielä, enkä välitäkään.

Olen henkilökohtaisesti aina inhonnut moisia rikoksia ensimmäisinä, mutta ymmärrän että kyse on ollut uskonvainoista ja sensaationhausta.
Joidenkin henkilökohtaisissa loukkaantumisissa ja vaikeuksissa uskonelämään-, eli henk. vaikeuksissaa tässä missä ihminen sitten hakee korviketta frustraatiolleen syyllistämällä ja haukkumalla, se on tavallista.
Perkeleen juttuja kuitenkin, ei verta ja lihaa pidä syyttää turhautumisissakaan.

Toistan vielä kerran, ettei väärinkäsityksiä minunkaan suhteeni:
- Luotan Suomen rikoslakiin ja oikeusjärjestelmään !
Olen vielä mielestäni asiassa looginen ja äärimäisen järkevä ja viisas.

Luotan siis enemmän maamme oikeusjärjestelmään ja rikoslakkiin kuin hurskasteleviin pyrkyreihin,
oman kunnian kerääjiin toisen kustannuksella,
lynkkaushaluisiin sensaationhakijoihin, ja tuomitsijoihin.

Ei ole rikoksia tapahtunut A-kirkon asiassa joskus, eikä kellään ole oikeutta syyllistää ja tuomita ko. kohun kohteeksi joutuneita henkilöitä.
Heille ei ole rapsunut tuomiota rikosoikeudessa, ja näin ollen he ovat syyttömät.
En ymmärrä kuinka tuo menisi jakeluun että maan laki määrää rikoksiin liittyvät asiat armaassa Suomen maassa, eikä mikään muu.

Minulla nuo maamme lait ovat sydämessä, rakastan niitä, koska ne suojelevat jokaista kansalaista, ja rakastan lähimmäisiäni.
Jos lakia rikkoo rikkoo aina jotakin/joitakin vastaan samalla tietysti myös.

Syyllistyt muuten kunnianloukkaukseen, josta ao. pastori voisi nostaa rikossyytteen ja saisit tuomion raastuvassa.
Häntä ei ole tuomittu pedofiliasta.
Muista tämä.

Toivonlinna on koulu koulujen joukossa, kaikkia virkoja voida edes uskovaisilla täyttää.
Samoin Adventtikirkko omistaa maailmalla paljon sairaaloita, kouluja ja terveyslaitoksia humanitaarisista syistä.
Näissä liikkuu ja toimii vain ihmisiä, ei jumalolentoja ja enkeleitä.

Ventovieraiden lasten kanssa on oltava toki varovainen ettei koskettele mitenkään, mutta esim. tutun hoitolapsen vieressä voi aivan rauhassa nukkuakin kyllä.

Suomen rikoslaki tulkitsee lapsen seksuaaliseksi hyväksikäytöksi sukupuoliyhdynnän alle 16 vuotiaan kanssa, samoin seksuaalisen koskettelun tai yllytyksen sukupuoliseen toimintaan, joka häiritsee lapsen kehitystä.
Tässä tämä.

On se kauheta jos ihmiset eivät saa koskesa toisiin.

Itse olen pitänyt rajat tutunkin lapsen kanssa etten koska olkapäätä alemmaksi juuri kusipäisten juttujen ja uskonnollisten vainojen vuoksi.

Lakiteksti on tuossa edellä mitä se sanoo, ei suoraan kopioituna lakikirjasta, mutta asia.

Jumalan siunausta
jari laurila

7

268

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bushmanni

Sinä höpötät taas täysin käsittämättömiä.

http://www.mtv3.fi/uutiset/arkisto.shtml/arkistot/kotimaa/2003/09/184176

Se, että ei sattunut löytymään rikosoikeudellisesti tuomittavaa, johtui siitä, ETTÄ ASIAA OLI ONNISTUTTU SALAILEMAAN NIIN KAUAN, että itse rikos vanhentui.

Itse rikos on tapahtunut, rikoksen kohteeksi joutuneet ovat kärsineet ja sitä rataa.

Toivottavasti sinä et ole ollut niiden salailijoiden mukana hännystelemässä.

Onneksi meillä on internet, jossa tämäkin uutinen on nyt ja ikuisesti kertomassa omaa kieltään adventtikirkosta.

Se, että rikos vanhentuu, ei tarkoita sitä, että rikosta ei ole tapahtunut. Kyllä jokainen tervejärkinen ihminen (paitsi siis sinä) sen ymmärtää.

Adventtikirkolla on ollut suuria ongelmia vastaavissa asioissa Yhdysvalloissa ja sielläkin kirkon salaileva suhtautuminen asioihin ei ole ainakaan auttanut kirkkoa rakentamaan puhdasta mainetta itselleen.

Siitä asiasta olen kanssasi samaa mieltä, että edellisen ketjun aloittajan olisi syytä harkita sanojaan, etenkin jos vihjailee tunnistettavien ihmisten suuntaan, sillä se voi aiheuttaa muita rikossyytteitä.

Pistetään vielä paras kohta sinun viestistäsi.
      Toivottavasti jokainen tervejärkinen adventisti lukee tuon ja tekee siitä ainoan oikean johtopäätöksen: lähtee adventtikirkosta, eikä ikinä palaa.

Tässä siis Jarlau filosofiaa-korostin itse parhaan kohdan:

Ei ole rikoksia tapahtunut A-kirkon asiassa joskus, eikä kellään ole oikeutta syyllistää ja tuomita ko. kohun kohteeksi joutuneita henkilöitä. HEILLE EI OLE RAPSUNUT TUOMIOTA RIKOSOIKEUDESSA, JA NÄIN OLLEN HE OVAT SYYTTÖMÄT. En ymmärrä kuinka tuo menisi jakeluun että maan laki määrää rikoksiin liittyvät asiat armaassa Suomen maassa, eikä mikään muu.

• Minulla ei ole tasan tarkkaa selvitystä olemassa.

Sen verran tiedän että joku voimistelunopettaja joskus 30 vuotta sitten 2 kpl yli 16 vuotiaitten tyttärien kanssa.

Höh.

Eihän tuo nyt kirkon koulun ympyröihin ole toivottavaa, mutta rikoksia ei ole tapahtunut, oli sitten kyse tuoreesta tai vanhasta.

Muut asiat olivat tuoreita, ja ei rikosoikeudellisesti tuomittavaa.

Hälyn vuoksi kaiketi, oli viisasta erota viroista.
        Miehet ovat syyttömät, minä en tunne ko. miehiä, en ole ollut edes tekemisissä koskaan, tässä ei ole henkilökohtaista siis, ainoastaan lujaa luottamusta mnaan oikeusjärjestelmään ja rikoslakiin, ingenting annat.

Tuomitse nyt vain itsesi syyttäjänä, niin kaikki on hyvin.

Siunausta
        jari laurila

• A-kirkon täytyy
        jarlau kirjoitti:

Minulla ei ole tasan tarkkaa selvitystä olemassa.

Sen verran tiedän että joku voimistelunopettaja joskus 30 vuotta sitten 2 kpl yli 16 vuotiaitten tyttärien kanssa.

Höh.

Eihän tuo nyt kirkon koulun ympyröihin ole toivottavaa, mutta rikoksia ei ole tapahtunut, oli sitten kyse tuoreesta tai vanhasta.

Miehet ovat syyttömät, minä en tunne ko. miehiä, en ole ollut edes tekemisissä koskaan, tässä ei ole henkilökohtaista siis, ainoastaan lujaa luottamusta mnaan oikeusjärjestelmään ja rikoslakiin, ingenting annat.

Siunausta
        jari laurila

olla aika viaton jos täällä aletaan taas keskustelemaan yli 30 vuotta vanhoista "ehkä" rikoksista.
        Vaikka eihän tuo vielä mitään, muutamathan taistelevat suurta taisteluaan jopa 150 vuotta sitten kuollutta "jo silloin iki vanhaa" naista vastaan. Heh heh.

Palsta muistuttaa aika ajoin erehdyttävästi lastentarhan hiekkalaatikkoa tyyliin "kyllä meidän äiti teidän äitin voittää".

Esimerkiksi evl-kirkon toilauksista voi kirjoittaa ilman että tarvitsee ottaa samoja asioita uusiksi vuosi vuoden jälkeen, puhumattakaan helluntailaisista ja kaikista muista nauru- ja kaatuja lahkoista.

• Bushmanni
        A-kirkon täytyy kirjoitti:

olla aika viaton jos täällä aletaan taas keskustelemaan yli 30 vuotta vanhoista "ehkä" rikoksista.
        Vaikka eihän tuo vielä mitään, muutamathan taistelevat suurta taisteluaan jopa 150 vuotta sitten kuollutta "jo silloin iki vanhaa" naista vastaan. Heh heh.

Palsta muistuttaa aika ajoin erehdyttävästi lastentarhan hiekkalaatikkoa tyyliin "kyllä meidän äiti teidän äitin voittää".

Esimerkiksi evl-kirkon toilauksista voi kirjoittaa ilman että tarvitsee ottaa samoja asioita uusiksi vuosi vuoden jälkeen, puhumattakaan helluntailaisista ja kaikista muista nauru- ja kaatuja lahkoista.

>Palsta muistuttaa aika ajoin erehdyttävästi lastentarhan hiekkalaatikkoa tyyliin "kyllä meidän äiti teidän äitin voittää".<

Todellisuudessa jokaisen äiti voittaa adventistin äidin, sillä adventisteja ei kohta -onneksi- suomessa enää ole.

Sinäkin siinä vähättelet rikoksia naurussa suin. Kertoo adventisteista paljon. Ja hyvä että naureskelet, sillä jokainen tuollainen typerä viesti vaikuttaa sellaiseen tervejärkiseen ihmiseen, joka ehkä olisi tarttumassa adventtikirkon oven kahvaan.

Sinunlaistesi seurauksesta hän jättää tarttumatta oven kahvaan ja menee jonnekin, jossa on rehellisiä ihmisiä, jotka kykenevät empatiaan toisiaan kohtaan, eivätkä naureskele tapahtuneille rikoksille.

• Anonyymi
        UUSI
        jarlau kirjoitti:

Minulla ei ole tasan tarkkaa selvitystä olemassa.

Höh.

Siunausta
        jari laurila

Tässä on mielestäni esimerkki kommentoinnista joka menee hieman ohi maalin. On hyvä luottaa lakiin ja ymmärrän että tietyissä tilanteissa haluaa puolustaa myrskyn silmään joutuneita ihmisiä. Pitäisi kuitenkin olla varovainen ettei antaisi vahingossa semmoista kuvaa, että asioita yritetään hyssytellä ja lakaista maton alle. Silloin viestillä saattaa olla täysin päivastainen vaikutus mitä yritettiin saada.

• Paavikin kieltää holokaustin

Paavikin on vastikään ilmaissut, ettei usko
      holokaustia koskaan ollutkaan. Natsithan ovat
      aina sen kieltäneet. Paavin opinkohdissa kun ei
      mainita holokaustia. Jarlau, EGW ja paavi ovat
      hyvin samankaltaisia ... valikoiva muisti.
      Ei tietenkään rikosoikeudessa kirjata ylös,
      mihin kirkkoon tms. rikollinen kuuluu.
      Ja adventismissahan on aina pidetty pappien palvelus
      ja henkilökohtainen elämä erillään.

Jarlau ja kumppanit ovat aivan kuin tuo ent.
      Valjakkalan vaimo, joka väittää, että mies on
      kiltein ja pyhin mies,joka koskaan on elänyt.

• Anonyymi

Vanha asiahan se on ja Suomen laki kieltää asioiden julkistamista vaikka tuomio olisi tullutkin. Tätä lukiessa tuli ensin mieleen, että kirjoittajalla on keilapallon kokoiset (muovi)kassit, mutta sitten muistin mitä olen asiasta lukenut ja tule enemmän surulliseksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sekin pöllöpää

Kait sä nyt ymmärrät ettei kukaan ole niinkuin sinä. Ei kukaan voi sun paikkaa viedä. Ei kukaan milloinkaan. Eli rauhoi
      Ikävä
      64
      10802
    2. Theermannilla kulkee!

Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      100
      6657
    3. Samuli Vasala vakava tauti

Iltalehdessä sanottiin röntgen kuvissa paha elin vuosia ei paljon jäljellä Maksu muurin takana mikä tauti On entisellä h
      Juoksu
      44
      5736
    4. Näin unta viime yönä

Että tulit nainen istumaan syliini minihame päällä.
      Ikävä
      47
      4386
    5. Esivaihdevuodet, menopaussi

https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa
      Sinkut
      54
      2526
    6. Tänään taas tuli pari-kolme juttua

Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän
      Tunteet
      4
      1749
    7. Täällä Savonmualla kun näköjään jokainen tupettaja rakentoo ja

remontoi mökkejään ja saunojaan niin on ollut mukava seurata juutupesta miten Thaimaassa ulkosaunaa rakennetaan. eli tu
      Tuusniemi
      11
      1697
    8. Jaahas. Stefun Hangon tila ulosmitataan

Nyt tutkitaan, onko rahaa siirretty ulkomaille. Siinä meni rapujuhlat.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      197
      1674
    9. Miten sinua voi

Enää lähestyä?
      Ikävä
      85
      1355
    10. Olen jälleen pahoillani

Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell
      Ikävä
      91
      971
    Aihe