palstalla. Seuraavaan hengenvetoon juttelevat miten hauskaa on, kun pilkan kohde onkin joku muu.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000010&posting=22000000041463671
"Joskus vika ei olekkaan koko muussa maailmassa, vaan itsessä"
Jotkut valittavat
4
186
Vastaukset
- hei hei,
En tapaa ihmisyydellä pilkata.
Minun kommenttiini tuossa linkitit. Jokaisen kyseistä linkittämääsi ketjua tarkemmin lukeneen uskon ymmärtäneen kyseen olleen vitsistä etc. parodiasta keskustelussa. Sitä kautta ainakin itse ketjun aloitukseen kantaa otin.
Mitä sinä oikein ajattelet? Ettäkö tuo linkittämäsi ketjun aloittajan "kirjoittajapersoonako" (esim. häh?) mukako voisi jotenkin pilkata tuossa jotakuta, kuvata jotakin erityistä jostakin erityisestä käsittämästäsi? Kyllä nyt on sulla luultavimmin kyse itsetunnon ongelmista, tai vaihtoehtoisesti kyvyttömyydestä käsittää huumoria...
Siedetäänhän tällä palstalla vaikka mitä hahmoja. Mistä herneet tossa vedit? *anteeksi nyt vain, mutta en todellakaan ymmärrä*- ap.
Ota sinäkin vitsinä itseesi kohdistuvat "hauskuudet" jokainen meistä muista kyllä ottaa ne huumorilla.
Siedetäänhän tällä palstalla vaikka mitä hahmoja. Mistä herneet tossa vedit? *anteeksi nyt vain, mutta en todellakaan ymmärrä*
En minä hernettä vetänyt, mutta sinä vedät heti jos joku uskaltaa olla eri mieltä kanssasi. Miksi sinusta muiden pilkkaaminen on hauskaa huumoria, mutta jos sen kärki on osoitettu sinun persoonaasi, valitusta kestää vuosi?
Luulisi, että sen länkyttämisen jälkeen, mitä olet tänne vuodattanut, et itse sortuisi toisten pilkkaamiseen huumorin varjolla. - hei, hei...
ap. kirjoitti:
Ota sinäkin vitsinä itseesi kohdistuvat "hauskuudet" jokainen meistä muista kyllä ottaa ne huumorilla.
Siedetäänhän tällä palstalla vaikka mitä hahmoja. Mistä herneet tossa vedit? *anteeksi nyt vain, mutta en todellakaan ymmärrä*
En minä hernettä vetänyt, mutta sinä vedät heti jos joku uskaltaa olla eri mieltä kanssasi. Miksi sinusta muiden pilkkaaminen on hauskaa huumoria, mutta jos sen kärki on osoitettu sinun persoonaasi, valitusta kestää vuosi?
Luulisi, että sen länkyttämisen jälkeen, mitä olet tänne vuodattanut, et itse sortuisi toisten pilkkaamiseen huumorin varjolla."Ota sinäkin vitsinä itseesi kohdistuvat "hauskuudet" jokainen meistä muista kyllä ottaa ne huumorilla."
On pikkusen eri asia, jos minua rekisteröitymätöntä keskustelupalstakirjoittajaa ahdistellaan esimerkiksi tahallaan feikkaamalla samoilla nimimerkeillä, kuin mitä olen joskus kauan sitten tällä palstalla käyttänyt ( ja joita en enää nykyisin käytä) ja/tai nimimerkeillä mitä yritän keskusteluketjuissa käyttää, sekä kopioimalla& uudelleen postaamalla mielivaltaisesti pätkiä minun alunperin aivan muihin asiayhteyksiin kirjoittamistani kommenteista minkäänlaista lainausta osoittamatta. Kenenkään suora feikkaaminen ei toki koskaan ole oikein (enkä henkilökohtaisesti sellaista hyväksy), mutta tarkoitan, että rekisteröidyt kirjoittajat sentään kuitenkin erottaa palstalla sinisestä nimimerkistä. Minua rekisteröitymätöntä taas jos esimerkiksi ilkeämielisesti feikataan, se aiheuttaa minulle aivan äärimäisesti harmia keskusteluissa ja estää/on estänyt minulta joissakin tapauksissa tavanomaisen keskusteluihin osan ottamisen kokonaan.
Mitään ja ketään henkilöä/asiaa erityisesti puolustelematta sanon, että tossa aloitukseesi linkittämässäsi nimimerkki "metsäporowaaran" parodiassa ei minun mielestäni loukattu yhtään ketään. - hei, hei....
hei, hei... kirjoitti:
"Ota sinäkin vitsinä itseesi kohdistuvat "hauskuudet" jokainen meistä muista kyllä ottaa ne huumorilla."
On pikkusen eri asia, jos minua rekisteröitymätöntä keskustelupalstakirjoittajaa ahdistellaan esimerkiksi tahallaan feikkaamalla samoilla nimimerkeillä, kuin mitä olen joskus kauan sitten tällä palstalla käyttänyt ( ja joita en enää nykyisin käytä) ja/tai nimimerkeillä mitä yritän keskusteluketjuissa käyttää, sekä kopioimalla& uudelleen postaamalla mielivaltaisesti pätkiä minun alunperin aivan muihin asiayhteyksiin kirjoittamistani kommenteista minkäänlaista lainausta osoittamatta. Kenenkään suora feikkaaminen ei toki koskaan ole oikein (enkä henkilökohtaisesti sellaista hyväksy), mutta tarkoitan, että rekisteröidyt kirjoittajat sentään kuitenkin erottaa palstalla sinisestä nimimerkistä. Minua rekisteröitymätöntä taas jos esimerkiksi ilkeämielisesti feikataan, se aiheuttaa minulle aivan äärimäisesti harmia keskusteluissa ja estää/on estänyt minulta joissakin tapauksissa tavanomaisen keskusteluihin osan ottamisen kokonaan.
Mitään ja ketään henkilöä/asiaa erityisesti puolustelematta sanon, että tossa aloitukseesi linkittämässäsi nimimerkki "metsäporowaaran" parodiassa ei minun mielestäni loukattu yhtään ketään.Niin ja sinäkin olisit ne lainausmerkit kyllä tuohon voinut laittaa, kun pätkää minun kommentistani minulle osoittamassasi tämän ketjun kirjoituksessasi lainasit. Hyväksyn, jos sellaiset jäivät sinulta pois vahingossa. Jos taas eivät, petraa vähän kirjoittamasi tarkkuuden kanssa, ettei synny turhia sekaannuksia.
T:sama edeltävä, johon ketjun aloituksessa negatiivisesti viitattiin ja joka edeltävän kirjoituksen kirjoitti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455060Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131594Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481239Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101189- 131123
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171007Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76969Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3895Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57779Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27753