Nostetaanpa kaikki hattua eilen ohjelmassa esiintyneelle suomalaisnaiselle. Ei ole ensimmäinen eikä viimeinen tapaus tämä näin mutta varmasti harvoja julkisuuteen päässeitä. Uhrit nuolevat häpeänsä ja haavansa mieluummin hiljaisuudessa kuin tunnustavat julkisesti tapahtuneen. Hyvä asenne, ottakaa oppia muutkin petetyt!
45 min ohjelman lumeliitosta
15
2378
Vastaukset
- Kukka-Molli
Allekirjoitan.
Joskin vanhana kyynikkona olen sitä mieltä, että tällaisia ohjelmia pitäisi tulla vähintään kerran päivässä ennenkuin niillä olisi sanottavaa vaikutusta.
Nainen kertoi myös sen mistä hänen kohdallaan pohjimmiltaan oli kysymys; halu olla rakastettu, lirkuttelut ulkonäöstä, ihanuudesta jne. Värillä ei ehkä niinkään ollut väliä. Vedättäjä olisi voinut olla suomalainenkin.- hhheeeee
hohoooo....luuletko että sun morsianmrkkinas paranisivat, jos joku ei ottaisi ulkkista kumppanikseen? Tuskinpa. hahhhaaaahooohhooooo
- Kukka-Molli
hhheeeee kirjoitti:
hohoooo....luuletko että sun morsianmrkkinas paranisivat, jos joku ei ottaisi ulkkista kumppanikseen? Tuskinpa. hahhhaaaahooohhooooo
Edellä olevan viestin kirjoittaja on huomattavasti enemmän paranemisen tarpeessa kuin minun morsianmarkkinani.
- kenellekään---------
Kukka-Molli kirjoitti:
Edellä olevan viestin kirjoittaja on huomattavasti enemmän paranemisen tarpeessa kuin minun morsianmarkkinani.
kannattaisi ehkä vaihtaa nimimerkkiä, on jotenkin naismainen. Tosin niihän ne muutkin saman poliittisen suuntauksen omaavat Itävaltaa jne myöten. Akkamaisia ovat. hähäähähhhähhääää
- Kukka-Molli
kenellekään--------- kirjoitti:
kannattaisi ehkä vaihtaa nimimerkkiä, on jotenkin naismainen. Tosin niihän ne muutkin saman poliittisen suuntauksen omaavat Itävaltaa jne myöten. Akkamaisia ovat. hähäähähhhähhääää
Kannattaisikohan sinun vaihtaa päälääkäriä? Nykyisen hoitotulokset eivät vaikuta kovinkaan rohkaisevilta.
Sinultahan tuo nimimerkin vaihto ainakin luonnistuu. Ei ole kahta viestiä samalla nimimerkillä.
Muutenhan niistä oksennuksista on vaikea sanoa ovatko ne miesmäisen naisen vai naismaisen miehen kyhäämiä. No pelkuri on aina pelkuri.
- zkelvin
Eilinen ohjelma mielestäni todisti sen, miten helppoa rakastunutta ihmistä on vedättää. Tällaiselle huijaukselle ovat alttiina niin miehet kuin naisetkin.
Rakastuneena ei kannata tehdä yhtään päätöstä, joka vaikuttaa elämään pidemmällä tähtäimellä. Ja vaikka kuinka se toinen olisi ihana, viisas selvittää faktat perinpohjaisesti, oli kyseessä sitten suomalainen tai ulkomaalainen. Jos se ihana rakastettu alkaa painostaa, pitäisi hälytyskellojen jo soida.
Ja tosiaan, peukut ylös tälle rohkealle naiselle. - Airwave.
Niinhän se poliisitätikin siinä sanoi, että tuollaiset "lumeliitot" ovat aika yleisiä. Turkin poijjaat hakee vaan pysyvää oleskelulupaa ja kotimaassa voi jo olla vaimo. Kyseinen tyyppi ei onneksi lupaa saanut, koska oli piessyt asiakkaansa kebabvartaalla...haha.
- ,llöl,ö,ö,
siinä lopussa sanottiin että sai oleskeluluvan perhesiteiden nojalla (tytär).
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242351Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3411930Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241846Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o91649Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581468Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121012Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu17970- 63835
- 55830
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2768