Tästä tiedät että

sinua PETETÄÄN vaimo!

Mies muuttuu hyvin äreäksi vaimoaan kohtaan. Kaikki mitä vaimo tekee hän tekee väärin. Kaikki asiat ärsyttävät vaimossa. Mies ei halua/kykene vaimonsa kanssa enää seksiin. PENIS ON AINA LÖTKYNÄ. Kun vaimo epäilee uskottomuutta ja sanoo siitä miehelleen mies sanoo; OLET MIELISAIRAS. Kun mies kärähtää pettämisestä josta vaimo saa kuulla muuta kautta kuin mieheltään mies sanoo:KATSO PEILIIN. Mies ratkuttaa koko ajan EN OLE PETTÄNYT, EN OLE PETTÄNYT vaikka suoraan on tullut kotiin toisen naisen PILLUN PÄÄLTÄ(tai alta).

JA TÄMÄ TARINA ON TOSI.T:Eronnut expettäjämiehestään.

30

3289

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haukotus

taasko tää vouhkaaminen alkoi.

PS. enkä ole kukaan tuttusi.

• pettäjä kestä kuulla

kuten edellinen vastaaja ilmeisesti.

• -lukija vain-
        pettäjä kestä kuulla kirjoitti:

kuten edellinen vastaaja ilmeisesti.

ole koskaan pettänyt niin voi mua kai pettäjäksi kutsua? TÄH?
        Hermot vaan menee ton ap. :n kanssa kun se jauhaa vuodesta toiseen noita samoja.
        Ja luulee että kaikki viestit on sen exän vaimon kirjottamia suoraan hänelle.
        Että silleen.

• vaimo kirjoittaa
        -lukija vain- kirjoitti:

ole koskaan pettänyt niin voi mua kai pettäjäksi kutsua? TÄH?
        Hermot vaan menee ton ap. :n kanssa kun se jauhaa vuodesta toiseen noita samoja.
        Ja luulee että kaikki viestit on sen exän vaimon kirjottamia suoraan hänelle.
        Että silleen.

expettäjämiehestään?

• että niin.......
        vaimo kirjoittaa kirjoitti:

expettäjämiehestään?

yhtään pidempään lukenut näitä niin tietäisit että tää on yks ja sama häirikkö mikä jankuttaa näitä samoja alapää/expettäjämiestarinoita.

• samanlainen pettäjä
        että niin....... kirjoitti:

yhtään pidempään lukenut näitä niin tietäisit että tää on yks ja sama häirikkö mikä jankuttaa näitä samoja alapää/expettäjämiestarinoita.

kuin ap.mies ja et kestä lukea totuutta. Kerranhan vain me täällä eletään miksi sitä pitäisi olla huonossa suhteessa joka ei toimi.

• vuosia seurannut tätä
        että niin....... kirjoitti:

palstaa? Oletko pettäjä vai petetty? Miksi luet tarinoita mitkä ei kiehdo sinua? Mistä päättelet ettei ap. kirjoitukset ole totta? Loukkaako sinua jos vaimo kirjoittaa totuuden expettäjämiehestään?

• ´12345
        vuosia seurannut tätä kirjoitti:

palstaa? Oletko pettäjä vai petetty? Miksi luet tarinoita mitkä ei kiehdo sinua? Mistä päättelet ettei ap. kirjoitukset ole totta? Loukkaako sinua jos vaimo kirjoittaa totuuden expettäjämiehestään?

eli itse taisit vastata, sillä VAIN sinä itse tiedät kauanko olet palstalle kirjoitellut niitä samoja juttuja!

• ..............................
        samanlainen pettäjä kirjoitti:

kuin ap.mies ja et kestä lukea totuutta. Kerranhan vain me täällä eletään miksi sitä pitäisi olla huonossa suhteessa joka ei toimi.

taas. Alat syyttelemään pettäjiksi jokaista, joka haluaa että lopetat tyhmien asioiden jankuttaminen täällä.
        Pakkomielteistä.
        En edes vastaa noihin enää koska se ei auta.

• hyväksikäyttöä

pahimmillaan.

• joskus taas ei

"Mies muuttuu hyvin äreäksi vaimoaan kohtaan. Kaikki mitä vaimo tekee hän tekee väärin. Kaikki asiat ärsyttävät vaimossa."

Joskus yksinkertaisesti vaan toisen typerät jutut ja ainainen nalkuttaminen ottaa hermoihin. Kun ei voi keskustella muusta kuin juoruista, muija ei ole vuoteen uutisia tai mitään katsonut eikä sitä kiinnosta kuin pääministerin uusi naisystävä tai Sauli Niinistön häät, niin väkisinkin alkaa ärsyttämään.

"Mies ei halua/kykene vaimonsa kanssa enää seksiin. PENIS ON AINA LÖTKYNÄ."

Kun ei vaan kiihota ja toinen ei tee mitään sen hyväksi niin olkoon. Vai pitäisikö sen jotenkin kiihottaa että eukko leviää kuin suonorsu ja on luonteeltaan vielä kuin riivinrauta.

"Kun vaimo epäilee uskottomuutta ja sanoo siitä miehelleen mies sanoo; OLET MIELISAIRAS."

Jos on kyseessä perätön epäily, miksei näin sanoisi?

"Kun mies kärähtää pettämisestä josta vaimo saa kuulla muuta kautta kuin mieheltään mies sanoo:KATSO PEILIIN."

Katso kohta seksihaluttomuudesta, joskus se peiliin katsominen voisikin olla aiheellista.

"Mies ratkuttaa koko ajan EN OLE PETTÄNYT, EN OLE PETTÄNYT vaikka suoraan on tullut kotiin toisen naisen PILLUN PÄÄLTÄ(tai alta)."

Mies lakkaa ratkuttamasta sitä ettei ole pettänyt kun sinä lakkaat ratkuttamasta sitä että on pettänyt.

• kyllä se ero on paras

ratkaisu silloin kun mies vaan pettää eikä ota vaimoaan huomioon. Siinäpähän saavat molemmat sitten semmoiset puolisot jatkossa kuin haluavatjos haluavat.

• jos ei kerta petä

ja penis on aina lötkynä.

• puolisoaan enemmän kuin

sukkia ja se on hyvä näin ei tule vaimo petetyksi jatkossaan eikä mies.

• puolisostaan

mutta he eivät kykene sanomaan sitä suoraan hänelle vaan he odottavat että pettäminen tulisi ilmi ja näin petetty puoliso haluaa erota.

• Kokemusta on
        puolisostaan kirjoitti:

mutta he eivät kykene sanomaan sitä suoraan hänelle vaan he odottavat että pettäminen tulisi ilmi ja näin petetty puoliso haluaa erota.

Pettäminenhän on muutenkin luuserien hommaa, ei uskalleta myöntää ääneen suhteen epäonnistumista. Oman heikon itsetunnon vaivaamana ajaudutaan pettämään. Kiinni jäätyään pettäjä ei edelleenkään uskalla sanoa ääneen avioero-sanaa. Vastuu eron vireillepanosta siirretään petetylle, joka miltei poikkeuksetta pistääkin asiat pakettiin. Vellihousuja nuo pettäjät ovat alusta loppuun.

• seitissä
        Kokemusta on kirjoitti:

Pettäminenhän on muutenkin luuserien hommaa, ei uskalleta myöntää ääneen suhteen epäonnistumista. Oman heikon itsetunnon vaivaamana ajaudutaan pettämään. Kiinni jäätyään pettäjä ei edelleenkään uskalla sanoa ääneen avioero-sanaa. Vastuu eron vireillepanosta siirretään petetylle, joka miltei poikkeuksetta pistääkin asiat pakettiin. Vellihousuja nuo pettäjät ovat alusta loppuun.

Niin mutta jos ei usko jäävänsä koskaan kiinni(?hah) -ja nauttii kahden huomiosta ja hyvänäpidosta ,voihan kahta rakastaa yhtäaikaa eikös vaan ..ainakin jollain tasolla. Toisesta ei tahdo luopua ja se oma tuttu on kuitenkin vuosienkin jälkeen rakas mutta jotain puuttuu,minkä toinen voi antaa. Edes hetken.Itsekästähän tällainen toki on ,TIEDÄN ...mutta mitä toinen ei tiedä se ei voi vahingoittaa ,ja jos vanha suhdekin siitä paranee... olen varmasti hirviö kun ajattelen näin mutten muuhun pysty.Ainakaan juuri nyt.En voi lopettaakaan - yritetty ollaan kyllä.(ei pelkkää seksiä ,paljon tunteita ja lämmintä yhdessäoloa ja ymmärrystä) Naurakaa sitten kun jäänkin kiinni ja mies jättää ! Sillä sen toki tekee jos saa tietää...enkä sitä tahtoisi kuitenkaan.Uskokaa se. Olen siis minäkin vellihousu ?!?

• mies tekee näin
        puolisostaan kirjoitti:

Minä kärsin masennuksesta, ja tästä syystä olen ollut epäuskoinen meidän avioliitosta ja miehen uskollisuudesta. Miespä ottaa ja aloittaa toistaiseksi kai ei vielä fyysisen suhteen työkaveriin, ei ota eroa, ei myönnä suhdetta. Sanoo juurikin näin epäillessä että "olet sairas" "olet mielisairas" tai jotain muuta yhtä ihanaa. Koko vuoden on ollut ärtyisä, ajatukset muualla, mikään mitä tein ei ollut oikein jne, se normaali litania. Mies ei henkisesti läsnä, ei tehnyt kotitöitä, ei ollut yhteishenkeä MIHINKÄÄN, saati seksiä. Mies ravannut urheilemassa kuin heikkopäinen, jotta olisi kroppa (seuraavaa varten) treenattuna.

Odottaako hän nyt, että minä otan eron?
        Odottaako hän, että minä päätän jatkanko suhdetta?
        Odottaako hän, että hän saa rauhassa jatkaa tämän uuden ihmissuhteen ylläpitämistä ja avioliittoa kanssani?

Kyseessähän on se, että kun pettämistä ei tunnusta, ja mukamas yrittää pelastaa liittonsa (näennäisesti tuntuu että näin käy, vaikkakin yhteys toiseen naiseen ei missään vaiheessa katkea) niin suhde jatkuu valehtelijan kanssa. Illuusion kanssa siitä, että ehkä minä olenkin sairas, ja mies uskollinen? Kun ei se ole se pelkkä pano ole se mikä sen pettämisen raja on. Ei ole ei.

Millainen arkajalka pitää olla, että ei pysty ottamaan avioeroa vaan jättää sen täysin toisen päänvaivaksi? Siis päätös tosiaan on ihan sen ns. petetyn varassa?

Niin ja kaiken kukkuraksi syy ettei jätä on se että rakastaa? No silläkö se sitten ratkeaa että avioliittoa jatkaa ja uskottelee toiselle, että kaikki on kunnossa ja että rakkaus on aitoa? Vaikka rakkaus olisikin jo toisessa kohteessa?

Voiko kyseessä olla se, ettei halua jäädä toisten arvosteltavaksi siinä mitä on tehnyt? Onhan se kyllä aika ala-arvoista toimintaa toisen ollessa masentunut lähteä hakemaan piristystä suhteen ulkopuolelta, mutta kukin toimii tavallaan.

Jos se masennus on niin suuri ongelma ettei sen kanssa voi elää ilman että rakastuu tai hakee seikkailua oman liiton ulkopuolelta, niin eikö sitten olisi parasta rohkeasti vain ilmoittaa omasta eropäätöksestä?

• Anskuli vuan
        seitissä kirjoitti:

Niin mutta jos ei usko jäävänsä koskaan kiinni(?hah) -ja nauttii kahden huomiosta ja hyvänäpidosta ,voihan kahta rakastaa yhtäaikaa eikös vaan ..ainakin jollain tasolla. Toisesta ei tahdo luopua ja se oma tuttu on kuitenkin vuosienkin jälkeen rakas mutta jotain puuttuu,minkä toinen voi antaa. Edes hetken.Itsekästähän tällainen toki on ,TIEDÄN ...mutta mitä toinen ei tiedä se ei voi vahingoittaa ,ja jos vanha suhdekin siitä paranee... olen varmasti hirviö kun ajattelen näin mutten muuhun pysty.Ainakaan juuri nyt.En voi lopettaakaan - yritetty ollaan kyllä.(ei pelkkää seksiä ,paljon tunteita ja lämmintä yhdessäoloa ja ymmärrystä) Naurakaa sitten kun jäänkin kiinni ja mies jättää ! Sillä sen toki tekee jos saa tietää...enkä sitä tahtoisi kuitenkaan.Uskokaa se. Olen siis minäkin vellihousu ?!?

Typerää leikkiä sinulle "rakkaan" ihmisen tunteilla. Oman navan ympärillä, tai oikeastaan sen alapuolella, sinun maailmasi pyörii. Heikko itsetunto teettää kaikenlaista. Uskoisin aika monen myhäilevän sinulle kun jäät kiinni, vellihousu.

• expettäjämiehesi

nyt puuhaa eronne jälkeen?

• Nainen 30

EX pettäjä on nykyään onnellisesti naimisissa telkkarissa nähdyn satuhäät ohjelman jälkeen ex pettäjä on nykyinen perus erkki ja uudelle rakkaalle vaimolle entiselle kakkoselle uskollinen uusioperheen isä.
        He elävät onnellisina elämänsä loppuun asti!

• vain että

totuus sattuu!!!

• päivastoin.....

Kun mies on pettänyt, se voi ilmetä myös päinvastaisella tavalla: Miehellä on poikkeuksellisen suuri tarve harrastaa seksiä vaimonsa kanssa, aivan kuin jäljet peittääkseen...

• päinvastoin

niin mä oon kuunnellu tota syyllistämistä vaimon suusta ja sillä on jalat ristissä pahemman kerran.
        Antaa vaan ikään kuin säälistä satunnaisesti silloin kun on ite puutteessa.
        Mut en tajuu miks salailu ja kieltäminen? Menis jos jostain paremman löytää vai onko vaan haku päällä ja ei oo vielä tärpänny.

• koska pelkää että
        päinvastoin kirjoitti:

niin mä oon kuunnellu tota syyllistämistä vaimon suusta ja sillä on jalat ristissä pahemman kerran.
        Antaa vaan ikään kuin säälistä satunnaisesti silloin kun on ite puutteessa.
        Mut en tajuu miks salailu ja kieltäminen? Menis jos jostain paremman löytää vai onko vaan haku päällä ja ei oo vielä tärpänny.

vaimo jättää. Tuossa ap. tapauksesa on kyllä jo ilmeisesti jättänyt.

• "edellinen"
        koska pelkää että kirjoitti:

vaimo jättää. Tuossa ap. tapauksesa on kyllä jo ilmeisesti jättänyt.

mä tarkotinkin omaa vaimooni.
        totta on että tietää sen että kun käry käy peli vihelletään poikki välittömästi, mutta silti ihmetyttää se selkäranggattomuus ja toisen syyllistäminen.

• oma vaimo/mies niin miksi sitä
        "edellinen" kirjoitti:

mä tarkotinkin omaa vaimooni.
        totta on että tietää sen että kun käry käy peli vihelletään poikki välittömästi, mutta silti ihmetyttää se selkäranggattomuus ja toisen syyllistäminen.

ei voi arvostaa puolisoaan? Sitten märistään eron jälkeen.

• vaimo? Miksi ei voi kunnioi...

toista niin paljon että on uskollinen?

• he haluavat itse

kaiken mutta puolisolleen eivät sallisi samaa.

• säästyisi

jos ei sekaannuttaisi pettäjiin ollenkaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      47
      5425
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      61
      2246
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      18
      1830
    4. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      145
      1761
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      17
      1555
    6. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      30
      1467
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      5
      1358
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1107
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      77
      1078
    10. Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?

Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se
      Maailman menoa
      213
      963
    Aihe