Mitä on tapahtumassa kun väki lähtee pois sairaankuljetuksesta nyt sitten hoitotaso laskee perseelleen kun parhaat lähtee onko spr sittekin huono valinta kun vaihtuvuuskin alka olla monen kohdalla ajankohtaista vai eikö porukka tule toimeen keskenään ... enpä ihmettele
Mitä sairaankuljetuksessa
9
1045
Vastaukset
- hoitoalan ammattilainen
Tarviiko siellä jotain vikaa olla jos työntekijät pois lähtee? Ehkä häntä ei ole luotu ambulanssiin töihin sillä se on vähän erilaista kuin osastotyö. Työajat ovat sitä mitä ovat ja pienten lasten äidille ei ehkä sopivat. Tuskin hoitamisen taso siitä laskee vaikka pari ihmistä sieltä pois lähtee sillä jäähän sinne monta ammattitaitoista hoitajaa ja eiköhän sinne tilalle saada ammattitaitoista väkeä. Joten älkäämme mollatko heitä.
- niinhän
Vaan kun 2 on jo lähtenyt ja 2 lähtee tekee 4 sairaanhoitajaa olen seurannut/joutunut seuraamaan koska mieheni oli valitsemassa yritystä, tuumas mentiin ojasta allikkoon. Esittelijänä spr:ssä oli pekka ja plondi justiina :meillä ei ole ollut irtisanomisia koskaan meillä on hyvä yhteishenki!!! joskushan se henkikin haisee vai?Eikä nykyisen palveluntuottajan hoitotaso ole noussut sen enempää kuin entisilläkään tyhjää vouhotusta riittää autot on uusia (uusi yritys uudet autot)nissäkään ei mitään ihmeellistä vanhat poistuu luonnolista tietä
niinhän kirjoitti:
Vaan kun 2 on jo lähtenyt ja 2 lähtee tekee 4 sairaanhoitajaa olen seurannut/joutunut seuraamaan koska mieheni oli valitsemassa yritystä, tuumas mentiin ojasta allikkoon. Esittelijänä spr:ssä oli pekka ja plondi justiina :meillä ei ole ollut irtisanomisia koskaan meillä on hyvä yhteishenki!!! joskushan se henkikin haisee vai?Eikä nykyisen palveluntuottajan hoitotaso ole noussut sen enempää kuin entisilläkään tyhjää vouhotusta riittää autot on uusia (uusi yritys uudet autot)nissäkään ei mitään ihmeellistä vanhat poistuu luonnolista tietä
Milloin on kaks lähtenyt? SPR on toiminut Kemijärvellä reilu kaks vuotta ja aika lailla on samat hoitajat töissä. Eiköhän niitä hoitajia ole jotka töihin tulee. Vähän haiskahtaa tämä homma siltä että ollaan katkeria siitä, että SPR sai homman eikä yksityinen. Olen seurannut vierestä molempia hommia ja täytyy sanoa, että taso on vähän noussut kun SPR homman sai. Heillä on varaa panostaa välineisiin ja kalustoon. Yksityiseltä tämä kaikki on pois kun pitää tehdä hankintoja. Minä ainakin olen tyytyväinen Kemijärven ensihoitoon, ammattitaitoiset hoitajat ja hyvä hoito.
- millään lailla
hoitoalan ammattilainen kirjoitti:
Milloin on kaks lähtenyt? SPR on toiminut Kemijärvellä reilu kaks vuotta ja aika lailla on samat hoitajat töissä. Eiköhän niitä hoitajia ole jotka töihin tulee. Vähän haiskahtaa tämä homma siltä että ollaan katkeria siitä, että SPR sai homman eikä yksityinen. Olen seurannut vierestä molempia hommia ja täytyy sanoa, että taso on vähän noussut kun SPR homman sai. Heillä on varaa panostaa välineisiin ja kalustoon. Yksityiseltä tämä kaikki on pois kun pitää tehdä hankintoja. Minä ainakin olen tyytyväinen Kemijärven ensihoitoon, ammattitaitoiset hoitajat ja hyvä hoito.
kuulu, mutta luulen kuulleeni että yksi ensihoitaja lähti ihan arkisista syistä, eli mies oli toisella paikkakunnalla töissä. en ole varma ymmärsinkö oikein.
mitä tulee spr:n nykyisiin ensihoitajiin niin se pyöreä tyttö vaikutti ainakin päivystyspoliklinikalla olevan hyvä tyyppi. tuttava kävi siellä iltamyöhällä valittamassa jotakin ihme pikkuvaivaa mutta tämä hoitaja ei suojellut lääkärin rauhaa vaan veivasi sen paikalle antamaan lausunnon :D
sitten kun lääkäri oli mennyt hoitaja oli selittänyt tarkemmin joitakin vaivaan liittyviä asioita ja ollut oikein pirteä ja tehokas ja ystävällinen ja lämmin. - hyvää on kuukunut
millään lailla kirjoitti:
kuulu, mutta luulen kuulleeni että yksi ensihoitaja lähti ihan arkisista syistä, eli mies oli toisella paikkakunnalla töissä. en ole varma ymmärsinkö oikein.
mitä tulee spr:n nykyisiin ensihoitajiin niin se pyöreä tyttö vaikutti ainakin päivystyspoliklinikalla olevan hyvä tyyppi. tuttava kävi siellä iltamyöhällä valittamassa jotakin ihme pikkuvaivaa mutta tämä hoitaja ei suojellut lääkärin rauhaa vaan veivasi sen paikalle antamaan lausunnon :D
sitten kun lääkäri oli mennyt hoitaja oli selittänyt tarkemmin joitakin vaivaan liittyviä asioita ja ollut oikein pirteä ja tehokas ja ystävällinen ja lämmin.Pelkkää hyvää kuulunut kyseisestä firmasta. Tsemppiä vaan ja jaksamista työntekijöille!!!!!!
hyvää on kuukunut kirjoitti:
Pelkkää hyvää kuulunut kyseisestä firmasta. Tsemppiä vaan ja jaksamista työntekijöille!!!!!!
Täytyy sanoa, että hyviä tyyppejä siellä on töissä. Ovat alansa ammattilaisia. Joskus vain tulee elämässä tilanteita että pitää valita asioiden välillä. Jos perhe toisella paikkakunnalla niin kyllä sitä kuitenkin haluaa perheensä kanssa olla. Amppari homma kuitenkin on työputken aikana intesiivistä hommaa eli lähtövalmiina pitää olla 24 tuntia vuorokaudessa viikon ajan kerrallaan. Kyllä sitä miettii mitä elämältä silloin haluaa...
- helposti,..
hoitoalan ammattilainen kirjoitti:
Täytyy sanoa, että hyviä tyyppejä siellä on töissä. Ovat alansa ammattilaisia. Joskus vain tulee elämässä tilanteita että pitää valita asioiden välillä. Jos perhe toisella paikkakunnalla niin kyllä sitä kuitenkin haluaa perheensä kanssa olla. Amppari homma kuitenkin on työputken aikana intesiivistä hommaa eli lähtövalmiina pitää olla 24 tuntia vuorokaudessa viikon ajan kerrallaan. Kyllä sitä miettii mitä elämältä silloin haluaa...
Kuka sen kissan hännän nostais, jos ei kissa itse.
- turhia epäluuloja
helposti,.. kirjoitti:
Kuka sen kissan hännän nostais, jos ei kissa itse.
olen se, jonka tuttava kävi päivystyksessä ja kehui spr:n pyöreän tytön. minulla ei ole mitään hännännostosuhdetta spr:n ambulanssitoimintaan, en tunne sieltä ketään, en edes tiedä ulkonäöltä muita kuin mainitsemani tytön ja sen toisen tytön joka ilmeisesti on muuttanut paikkakunnalta.
- miten kuten kuitenki
turhia epäluuloja kirjoitti:
olen se, jonka tuttava kävi päivystyksessä ja kehui spr:n pyöreän tytön. minulla ei ole mitään hännännostosuhdetta spr:n ambulanssitoimintaan, en tunne sieltä ketään, en edes tiedä ulkonäöltä muita kuin mainitsemani tytön ja sen toisen tytön joka ilmeisesti on muuttanut paikkakunnalta.
onpa kumma kun kysyin vanhemmalta sairaankuljettajalta onko lähtenyt porukkaa kerto että enstex lähti yks jari sitten terhi ja outi ja yks on kans lähössä onkohan porukalla laskutaito hukassa 1 1 1=3 vai ja lähössä yks lisää kovasti on miehet sitten menossa sairaanhoitajilla TUULEEE TUULEE
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h624088- 654055
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062871Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv552722Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551982Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211909Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151659- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061327- 1801261