ainakin omasta mielestäni se,että kun itsellä on vaihdevuosi oireet pahana ja nuorilla samaan aikaan murrosikä..voi millaisen rumban keskelle mies silloin joutuukaan.
Itse oon ollut äkäinen,tosin kyllä samalla äärettömän energinen ja aikaan saava,mutta miehelle välillä tosiaankin todellinen nalkuttaja(jollainen en oo ikinä ennen ollut!).
Mutta itsell on hyvä mies,ja ymmärtää että toi kuuluu tohon ikään..ja menee viel ohikin.Silti,kyll ns. tasasena hetkenä hävettää..
Kauhein yhdistelmä
3
757
Vastaukset
- hienoa........
Jos miehelläkin olisi jokin tekosyy vittumaiselle käytökselle....
- vaihdevuosia
Meillä kyllä mies tuli 48-vuotiaana sellaiseen vaihdevuosi-ikään, ettei sitä kestänyt kukaan perheessä. Ei edes se murkkuikäinen.
Siihen kuuluivat öiset hikoilut, vatsakivut, ärtynyt riidanhakeminen, levottomuus.
Arvatkaas miten mies rupesi lievittämään oireita! Haki itselleen uuden naisen, kun vanha kuulemma oli sitä sun tätä eli siis minä.
No nyt on muutama vuosi vierähtänyt. Miehestä tuli ensin nyhjäävä vanhus. Nyttemmin rauhallinen harrastuksiinsa uppoutunut itsekseenolija.
Minä ehdin hankkia itselleni lohduttajan hänen vaellusvuosiensa aikana. Mies ei tiedä. Ja minä senkun nuorenen päivä päivältä.
Kotona on oikein rauhallista. Usein ruoka odottaa, kun tulen kotiin. Minun kelpaa. - vaihdevuodet
tai ainakin niihin verrattavissa olevat vuodet ja on viidenkympin villitys ja kuudenkympin villitys ym:ta että kyllä moni nainen pääsee näistäkin tietämään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1265334Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313842No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452480Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv371972Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241694- 241693
- 411630
- 501608
- 291443
- 141362