Miten menee?
Mulla alkoi tänään viikko 4. Kävin aamulla puntarissa, ja se näytti 84,3kg (lähtötilanne siis 92kg). Kaikkiaan on siis kolmessa viikossa pudonnut -7,7kg! (Joo, aamupaino, mutta niin oli tuo lähtötilannekin )
Mittailin myös strategiset paikat, ja läskiä on sulanut;
Rinnanympärys: -2,5cm
Vyötäröltä: -7cm
Lantio: -5cm
Reisi: -2cm
Pohje: -1cm
Hyvältä tuntuu edelleen, paremmalta kuin vuosiin. Monia tekemättömiä asioita on saanut valmiiksi, energiaa riittää. Ja olo on loistava!
Mitään himoja ruokaan ei ole, ainoana ehkä omatekoiset sämpylät :P
Aion jatkaa viikko kerrallaan, tosin tiedän jo nyt että pitkälle mennään, motivaatio vaan kasvaa..
Cambridgekuurilaiset
39
1868
Vastaukset
- 2009
Tosi hyvin on siulta lähtent! Miulla on nyt reilu kaks viikkoa takana ja 12pv:ssä oli 5,8 kg lähteny. Seur.punnitus on 11.pv. Todella helppoa on ollu.
- -30kg kesäksi
:)
Aiotko olla puhtaalla juomakuurilla miten kauan? Vai niin kauan kun olet tavoitepainossa?
Ajattelin kesällä (kun olen päässyt tavoitteeseen) jatkaa karppaamalla. Voi rauhassa opiskella sitä elämäntapaa, tuntuu luksukselta :D
Nyt kun karkista on päässyt näin hyvin eroon, uskaltaakohan tuota enää suuhunsa laittaakaan.. Ei sillä että mieli tekisi, mutta en haluaisi siihen riippuvuuteen takaisin!
Mites liikuntapuoli? Olen hiljakseen käynyt lenkillä ja jumpassa, täytyisi opetella ulkoiluttamaan sauvojakin, lienee tehokkaampaa kuin pelkkä kävely. - 2009
-30kg kesäksi kirjoitti:
:)
Aiotko olla puhtaalla juomakuurilla miten kauan? Vai niin kauan kun olet tavoitepainossa?
Ajattelin kesällä (kun olen päässyt tavoitteeseen) jatkaa karppaamalla. Voi rauhassa opiskella sitä elämäntapaa, tuntuu luksukselta :D
Nyt kun karkista on päässyt näin hyvin eroon, uskaltaakohan tuota enää suuhunsa laittaakaan.. Ei sillä että mieli tekisi, mutta en haluaisi siihen riippuvuuteen takaisin!
Mites liikuntapuoli? Olen hiljakseen käynyt lenkillä ja jumpassa, täytyisi opetella ulkoiluttamaan sauvojakin, lienee tehokkaampaa kuin pelkkä kävely.En tiedä kauan olen puhtaalla kuurilla, mutta pitemmän aikaa meinasin. Liikuntaa en harrasta sen enempää kuin ennenkään; koiran kanssa lenkillä 3krt/pv. Ite en uskalla alkaa karkkia tms.maistelemaan, muuten varpisti repsahdan :)
- -30kg kesäksi
2009 kirjoitti:
En tiedä kauan olen puhtaalla kuurilla, mutta pitemmän aikaa meinasin. Liikuntaa en harrasta sen enempää kuin ennenkään; koiran kanssa lenkillä 3krt/pv. Ite en uskalla alkaa karkkia tms.maistelemaan, muuten varpisti repsahdan :)
Ilmoitahan sitten 11.pvä mitä puntari näytti!
Hyvää viikonloppua :) - 2009
-30kg kesäksi kirjoitti:
Ilmoitahan sitten 11.pvä mitä puntari näytti!
Hyvää viikonloppua :)Juu, mie sit ilmottelen, toivottavasti on edes jotain lähtenyt. Eilen söin Picnikissä salaatin, mut sit söinkin vain kaksi pussiruokaa :)
- ansku58
2009 kirjoitti:
Juu, mie sit ilmottelen, toivottavasti on edes jotain lähtenyt. Eilen söin Picnikissä salaatin, mut sit söinkin vain kaksi pussiruokaa :)
aloitin kuurin tosiaan 4.2 tai päiväst en tiedä ,viime keskiviikko kuitenkin paino oli 114. risat
meinaan olla puhtaalla kuurilla melko kauan
ei tästä muuten tule mitään.
saa koko ikänsä pelata läskiensä kanssa ja lääkärin ensi sanat melkein aina . kuinkas ton painon kans, että tsemppiä vaan kaikille taistelijoille tää tuntuu toimivan.Helppo olla kolmella pussilla mutta mulla vaikeus alkaakin sen jälkeen kun pitää alkaa tasapainoilemaan ja opetella syömään normaalisti. Tyyliin ruokaa on eikä tarvi hotkia kuin viimeistä päivää.Seuraava punnitus tiistaina.Liikuntaa en harrasta muuta kuin 3x vesijumppa viikko. - kuuri
ansku58 kirjoitti:
aloitin kuurin tosiaan 4.2 tai päiväst en tiedä ,viime keskiviikko kuitenkin paino oli 114. risat
saa koko ikänsä pelata läskiensä kanssa ja lääkärin ensi sanat melkein aina . kuinkas ton painon kans, että tsemppiä vaan kaikille taistelijoille tää tuntuu toimivan.Helppo olla kolmella pussilla mutta mulla vaikeus alkaakin sen jälkeen kun pitää alkaa tasapainoilemaan ja opetella syömään normaalisti. Tyyliin ruokaa on eikä tarvi hotkia kuin viimeistä päivää.Seuraava punnitus tiistaina.Liikuntaa en harrasta muuta kuin 3x vesijumppa viikko.teillä oikein on menossa? Hienosti olette saaneet painoa pois! Olisi kiva kuulla mikä tälläinen dietti on.
- -30kg kesäksi
ansku58 kirjoitti:
saa koko ikänsä pelata läskiensä kanssa ja lääkärin ensi sanat melkein aina . kuinkas ton painon kans, että tsemppiä vaan kaikille taistelijoille tää tuntuu toimivan.Helppo olla kolmella pussilla mutta mulla vaikeus alkaakin sen jälkeen kun pitää alkaa tasapainoilemaan ja opetella syömään normaalisti. Tyyliin ruokaa on eikä tarvi hotkia kuin viimeistä päivää.Seuraava punnitus tiistaina.Liikuntaa en harrasta muuta kuin 3x vesijumppa viikko.Hienoa, onhan meitä enemmänkin! :)
Minä olen jo aloittanut opiskelemaan mitä, ja miten aion jatkossa syödä. GI- ruokavalio vaikuttaa hyvältä, tilasin pari kirjaakin jo.
Kun on tarpeeksi kauan pussikuurilla, oppii pois pahoista tavoista; Napostelu esim. telkkarin ääressä. Samoin makeanhimo katoaa totaalisesti!
Minä esim. en ole karkitonta päivää nähnyt vuosikymmeniin, ja yhtään ei tee mieli :)
Nyt sisua, jatkossa helpottaa! - -30kg kesäksi
kuuri kirjoitti:
teillä oikein on menossa? Hienosti olette saaneet painoa pois! Olisi kiva kuulla mikä tälläinen dietti on.
Täällä on tietoa:
http://www.cambridgekuuri.com/
"Painonpudotus CambridgeKuurilla on teknisesti hyvin helppoa, mutta pysyvä tulos vaatii että sinä muutat käyttäytymistäsi ja henkistä asennettasi." - matjusa
-30kg kesäksi kirjoitti:
Hienoa, onhan meitä enemmänkin! :)
Minä olen jo aloittanut opiskelemaan mitä, ja miten aion jatkossa syödä. GI- ruokavalio vaikuttaa hyvältä, tilasin pari kirjaakin jo.
Kun on tarpeeksi kauan pussikuurilla, oppii pois pahoista tavoista; Napostelu esim. telkkarin ääressä. Samoin makeanhimo katoaa totaalisesti!
Minä esim. en ole karkitonta päivää nähnyt vuosikymmeniin, ja yhtään ei tee mieli :)
Nyt sisua, jatkossa helpottaa!Aloitin puhtaalla kuurilla loppiaisen jälkeen. Vaatekoko pienentynyt jo yhdellä. Kiloista en niin piittaa, kun vihkisormukset mahtuu sormeen niin hyvä. Mulla oli helppo olla puhtaalla kuurilla. Sitte ku aloin yhdistelmä-kuurille on ollu paljo vaikeampaa. Oon pitänyt mm. karkkipäivän... Nyt oon taas puhtaalla juomakuurilla ja tarkotus ois jatkaa pidempää, kun nyt taas alkuun pääsee.
Mulla on yhä tuo karkki aika paha himo ja sitte ruisleivän kaipuu ihan suunnaton.
Tsemppiä kaikille muille kuurilaisille ja ei muuta ku taisteluun vaan läskiä vastaan - -30kg kesäksi
matjusa kirjoitti:
Aloitin puhtaalla kuurilla loppiaisen jälkeen. Vaatekoko pienentynyt jo yhdellä. Kiloista en niin piittaa, kun vihkisormukset mahtuu sormeen niin hyvä. Mulla oli helppo olla puhtaalla kuurilla. Sitte ku aloin yhdistelmä-kuurille on ollu paljo vaikeampaa. Oon pitänyt mm. karkkipäivän... Nyt oon taas puhtaalla juomakuurilla ja tarkotus ois jatkaa pidempää, kun nyt taas alkuun pääsee.
Mulla on yhä tuo karkki aika paha himo ja sitte ruisleivän kaipuu ihan suunnaton.
Tsemppiä kaikille muille kuurilaisille ja ei muuta ku taisteluun vaan läskiä vastaanMinun ohjaaja sanoi että periaatteessa voi olla puhtaalla kuurilla niin kauan kun on ylipainoa. (Jostain luin että 16 viikkoa voi olla)
Paljonko sinulla on nyt kaikkiaan pudonnut? - -30kg kesäksi
ansku58 kirjoitti:
saa koko ikänsä pelata läskiensä kanssa ja lääkärin ensi sanat melkein aina . kuinkas ton painon kans, että tsemppiä vaan kaikille taistelijoille tää tuntuu toimivan.Helppo olla kolmella pussilla mutta mulla vaikeus alkaakin sen jälkeen kun pitää alkaa tasapainoilemaan ja opetella syömään normaalisti. Tyyliin ruokaa on eikä tarvi hotkia kuin viimeistä päivää.Seuraava punnitus tiistaina.Liikuntaa en harrasta muuta kuin 3x vesijumppa viikko.Miten kävi punnituksessa tänään? :)
- ANSKU58
-30kg kesäksi kirjoitti:
Miten kävi punnituksessa tänään? :)
MEEN VASTA ILLALLA PUNTARIIN PUOLI SEITSEMÄN.
OMALLA NÄYTTÄS MENNEEN NOIN NELISEN KILOA KIRJOITAN ILLALLA MITEN ON KÄYNYT - matjusa
-30kg kesäksi kirjoitti:
Minun ohjaaja sanoi että periaatteessa voi olla puhtaalla kuurilla niin kauan kun on ylipainoa. (Jostain luin että 16 viikkoa voi olla)
Paljonko sinulla on nyt kaikkiaan pudonnut?Mulla on siis käytössä vaan mittanauha... Ooon vähän erikoinen laihduttaja siis. Mutta senttejä on sulanut vauhdilla, kiloissa varmaan kymmenen-viistoista. Niinku jo sanoin tavoite on saada somukset mahtumaan sormeen. Tuli takapakkia ton puhtaan kuurin kans, olin 4 päivää ja palasin yhdistelmään. Tulin sairaaksi ja se ei ollu oikein hyvä yhdistelmä ren fastan kanssa.
- -30kg...
matjusa kirjoitti:
Mulla on siis käytössä vaan mittanauha... Ooon vähän erikoinen laihduttaja siis. Mutta senttejä on sulanut vauhdilla, kiloissa varmaan kymmenen-viistoista. Niinku jo sanoin tavoite on saada somukset mahtumaan sormeen. Tuli takapakkia ton puhtaan kuurin kans, olin 4 päivää ja palasin yhdistelmään. Tulin sairaaksi ja se ei ollu oikein hyvä yhdistelmä ren fastan kanssa.
Eihän siinä mitään erikoista, saattaa olla parempikin systeemi ;)
Mulla on myös tavoitteena vihkisormukset.. Eivät taida mennä ennenkuin paino alkaa numerolla kuusi.
Uskon että huhtikuussa jo mahtuu - ...ullapulla..
ANSKU58 kirjoitti:
MEEN VASTA ILLALLA PUNTARIIN PUOLI SEITSEMÄN.
OMALLA NÄYTTÄS MENNEEN NOIN NELISEN KILOA KIRJOITAN ILLALLA MITEN ON KÄYNYTUteliaisuuteni heräsi. Kertokaa vähän enemmän mihin perustuu ja mitä tarkoittaa puhdas kuuri.Linkissä kävin katsomassa, mutta sieltä ei selvinnyt juuri mitään.
- -30..
...ullapulla.. kirjoitti:
Uteliaisuuteni heräsi. Kertokaa vähän enemmän mihin perustuu ja mitä tarkoittaa puhdas kuuri.Linkissä kävin katsomassa, mutta sieltä ei selvinnyt juuri mitään.
Täällä kerrotaan paremmin:
http://www.sportisgym.fi/fi/cambridgekuuri.html - ANSKU58
-30.. kirjoitti:
Täällä kerrotaan paremmin:
http://www.sportisgym.fi/fi/cambridgekuuri.htmlMoikka
4,6kg oli mennyt viikon aikana. Olo on ihan ok.
jatketaan harjoituksia ja kevennytään . Meen seuraavaksi sinne kahden viikon päästä. - sarka71
ANSKU58 kirjoitti:
Moikka
4,6kg oli mennyt viikon aikana. Olo on ihan ok.
jatketaan harjoituksia ja kevennytään . Meen seuraavaksi sinne kahden viikon päästä.Minulla menossa 5 pvä ja eilisen punnituksen mukaan kiloja 3,5, tavoitteena 10 kilon pudotus. Vettä menee varmaan 5 litraa/pvä..Puolitan pussit, joten saan "syödä" 6 krt/pvä ja kaikki juomat on tosi hyvän makuisia, onneksi.
- -30kg..
sarka71 kirjoitti:
Minulla menossa 5 pvä ja eilisen punnituksen mukaan kiloja 3,5, tavoitteena 10 kilon pudotus. Vettä menee varmaan 5 litraa/pvä..Puolitan pussit, joten saan "syödä" 6 krt/pvä ja kaikki juomat on tosi hyvän makuisia, onneksi.
Mahtavia tuloksia Ansku ja sarka71!!
- Nimetön
Hei,
täällä ilmoittautuu yksi kuurilainen lisää, jolla tavoite myös tuo 30kg kesäksi :). Aloitin tammikuun puolessa välissä ja neljäs viikko alkaa olla lopuillaan puhtaalla kuurilla ja tosi helposti on mennyt. Kahden viikon jälkeen oli lähtenyt se 5,6kg. Seuraava punnitus on vasta ensiviikolla ja vähän jo jännittää... Kiva kuulla muiden kokemuksia ja saada täältä tsemppiä ja vertaistukea! Voimia kaikille kuurilaisille :)- matjusa
Moips!
Pitäis saada motivaatio kohdilleen, ett sais palattua taas puhtaalle kuurille. Se ois paikallaan kun alkaa taas vointi kohentua. Kaipaa sitä nopsaa tulosta, joka antaa lisäpotkua - -30kg...
Aivan, ja mielenkiintoisinta on seurata niitä joilla on sama tavoite.
Tuota vauhtia sulla tipuu 10kg/kk! :D
Mulla alkaa huomenna viikko 5, ja menen sitten puntariin. - -30kg kesäksi
matjusa kirjoitti:
Moips!
Pitäis saada motivaatio kohdilleen, ett sais palattua taas puhtaalle kuurille. Se ois paikallaan kun alkaa taas vointi kohentua. Kaipaa sitä nopsaa tulosta, joka antaa lisäpotkuaSisua peliin vaan, ja kohta tuntuu taas hyvälle kun pääsee rytmiin!!
Mietit vaan että kevääseen mennessä on sitten olo jo PALJON kevyempi kun nyt ottaa itseään niskasta kiinni ;) - 2009
Tänään oli punnitus ja 2kg oli lähtenyt. Kolmen viikon kuurin jälkeen on yht.lähtent 7,8kg. Eka tavote on, että tämän kuun vaihteessa on vielä -5kg. Saa nähä, kuis käy :)
- -30kg..
2009 kirjoitti:
Tänään oli punnitus ja 2kg oli lähtenyt. Kolmen viikon kuurin jälkeen on yht.lähtent 7,8kg. Eka tavote on, että tämän kuun vaihteessa on vielä -5kg. Saa nähä, kuis käy :)
Sama tahti meillä, hyvä! :D
Tuo 2,5kg/vko olisi kyllä kova sana!
Tein kokeilun että vaikuttaako liikunta miten, kolasin lunta kolmena päivänä (sitä tuli metritolkulla), kävin lenkillä ja jumpassa.
Huomenna sitten virallista tietoa nopeuttiko tuo em. kuntoilu pudotusta ;) - 2009
-30kg.. kirjoitti:
Sama tahti meillä, hyvä! :D
Tuo 2,5kg/vko olisi kyllä kova sana!
Tein kokeilun että vaikuttaako liikunta miten, kolasin lunta kolmena päivänä (sitä tuli metritolkulla), kävin lenkillä ja jumpassa.
Huomenna sitten virallista tietoa nopeuttiko tuo em. kuntoilu pudotusta ;)Olisi se kyllä kiva olla kesäkuun alussa -30kg kevyempi. Tai eihän meillä ole enää kun reilu 20kg. :)
- -30kg kesäksi
2009 kirjoitti:
Olisi se kyllä kiva olla kesäkuun alussa -30kg kevyempi. Tai eihän meillä ole enää kun reilu 20kg. :)
Niin uskomattomalta kun se tuntuukin, niin kyllä se vaan totta on että kesällä ollaan normaalipainoisia!
Viikko 5, ensimmäinen päivä.
Jos nyt oikein laskin, niin paino putosi viikon aikana tasan tuon puhutun 2,5kg!
Viime torstaina 84,3kg ja nyt 81,8kg. Nyt voin jo sanoa laihtuneeni 10kg, jihuu :)
Kaikenlainen liikunta siis kannattaa ehdottomasti lisäämään pudotusta! Jatkoakin ajatellen, jää sitten tavaksi.. - 2009
-30kg kesäksi kirjoitti:
Niin uskomattomalta kun se tuntuukin, niin kyllä se vaan totta on että kesällä ollaan normaalipainoisia!
Viikko 5, ensimmäinen päivä.
Jos nyt oikein laskin, niin paino putosi viikon aikana tasan tuon puhutun 2,5kg!
Viime torstaina 84,3kg ja nyt 81,8kg. Nyt voin jo sanoa laihtuneeni 10kg, jihuu :)
Kaikenlainen liikunta siis kannattaa ehdottomasti lisäämään pudotusta! Jatkoakin ajatellen, jää sitten tavaksi..Miekin ajattelin, että kun sais tätä elopainoa pois, niin alkas uimassa käydä. Muuta urheilulajia en ole vielä näillä kymmenillä löytäny, mikä itteään kiinnostas. Koiran kanssa tietty lenkillä, mutta se vauhti ei ole mitään päätä huimaavaa :) Seuraava punnitus tais olla miulla 23.2.
- -30kg
2009 kirjoitti:
Miekin ajattelin, että kun sais tätä elopainoa pois, niin alkas uimassa käydä. Muuta urheilulajia en ole vielä näillä kymmenillä löytäny, mikä itteään kiinnostas. Koiran kanssa tietty lenkillä, mutta se vauhti ei ole mitään päätä huimaavaa :) Seuraava punnitus tais olla miulla 23.2.
Mulla oli ennen tapana lenkkeillä lähes päivittäin, helpostikin tuli yli 100km/kk.
Muistan sen tunteen, tuntui siltä kuin olisi liidellyt maan päällä, kävely oli niin helppoa ja samalla sai nauttia ulkoilmasta ja maisemista. Pääsispä siihen euforiaan takaisin =)
Minunkin viimeisin uinti taitaa olla jossain 90-luvulla.. - ansku58
-30kg kirjoitti:
Mulla oli ennen tapana lenkkeillä lähes päivittäin, helpostikin tuli yli 100km/kk.
Muistan sen tunteen, tuntui siltä kuin olisi liidellyt maan päällä, kävely oli niin helppoa ja samalla sai nauttia ulkoilmasta ja maisemista. Pääsispä siihen euforiaan takaisin =)
Minunkin viimeisin uinti taitaa olla jossain 90-luvulla..on meinaten ihnaa eikä satu niveliin jos sattuu vetessä pulikoinnista tykkään.
ite oon menossa ens kuussa polven tekoniveloperaatioon kävely sattuu ym mutta vedessä voin mennä ihan täysillä ja kuuma tulee kun tekee tosissaan
tsemppiä kaikille sydämmen pohjasta asti - matjusa
2009 kirjoitti:
Hienosti mennyt sulla!
Mulla näitä senttejä kadonnut rinnanymp. - 14 cm, vyötärö -11 cm, lantio -7 cm ja reisi - 6 cm.
- LindaH82
Muaki kiinnostais se cambridge, mut ei oo millään varaa kun maksaa 55€/viikko...
Onko tietoa mistä sais tuotteet vähän halvemmalla?- -30kg..
En usko että mistään.. Ruotsalaiset tilaa tietääkseni Tanskasta kun sieltä saa kuulemma edullisemmin, mutta en tiedä mitä ne siellä maksaa.
Meillä tuo on vaikuttanut ruokalaskuun ainoastaan säästävästi, kun herkut ja minun osuuteni ruoasta jää kauppaan.
Nyt ystävät tarvittaisin
paljon positiivista motivaatiota!
Neljä viikkoa takana ja viides
pitäisi aloittaa...
Jostain syystä tuntuu,
että olis kiva syödä välillä jotain muuta :). Itsestä ei tunnu, että kiloja karisee,
vaikka toiset näkee ja vaakakin kertoo,
mutta... Tuntuu, että hakemalla haen
syytä saada fuskata! Vaikka itseänihän siinä vain hallaa teen, tiedetään...
Positiivista energiaa tännepäin, Kiitos!- -30kg jne.
Nyt alat vaan psyykata itseäsi tyyliin; Vielä yksi viikko. Äläkä mieti yhtään pidemmälle!
Ei ne herkut maailmasta mihinkään katoa, mutta kilot katoaa varmasti kun jaksat tsempata :)
Mulle on tullut ns. valaistuminen, ja olen täysin hyväksynyt sen että jatkan tällä tyylillä ainakin niin kauan kunnes olen pudottanut 20kg. Ehkä sen jälkeen voisi vähitellen ottaa jo ruokaa kuvioihin.
Aika menee muutenkin aivan huimaa vauhtia, sua harmittais myöhemmin jos jätät puhtaan kuurin kesken ruoanhimon takia ;) - matjusa
Älä ajattele liian pitkälle. Ota ihan päivä kerrallaan. Mikä on se asia minkä vuoksi haluat laihtua, tee mielikuvissa matka siihen!!!
Keksi tekemistä, aikaa on enemmän kuin ennen. Käsillä näprääminen vie ajatukset ruoasta. Älä anna periksi!!! - ansku58
matjusa kirjoitti:
Älä ajattele liian pitkälle. Ota ihan päivä kerrallaan. Mikä on se asia minkä vuoksi haluat laihtua, tee mielikuvissa matka siihen!!!
Keksi tekemistä, aikaa on enemmän kuin ennen. Käsillä näprääminen vie ajatukset ruoasta. Älä anna periksi!!!moi
mitä kaikille kuuluu mulla on viikon päästä punnitus mut ite kävin omalla puntarilla kun kaksi viikkoa täynnä näytti 106,6 kg alkupaino oli 113,9kg mutta kuurin aloitin ja punnittiin vaatteet päällä ja sen näen sitten ensi viikon tiistai-ehtoona kun käyn hakemassa samalla lisää juomista/syömistä. tsemppiä kaikille ansku58 kirjoitti:
moi
mitä kaikille kuuluu mulla on viikon päästä punnitus mut ite kävin omalla puntarilla kun kaksi viikkoa täynnä näytti 106,6 kg alkupaino oli 113,9kg mutta kuurin aloitin ja punnittiin vaatteet päällä ja sen näen sitten ensi viikon tiistai-ehtoona kun käyn hakemassa samalla lisää juomista/syömistä. tsemppiä kaikilleHei,
Hienosti on Ansku sinulla homma lähtenyt käyntiin!
Minä sain sitten kasattua itseni viimeviikonlopun motivaation puutteesta
(kiitos kannustuksesta!) ja nyt viikko
on mennyt tosi nopsasti ja hyvin! Huomenna olisi edessä punnitus ja jännittää ihan älyttömästi. 5vk on sitten takana puhtaalla kuurilla ja samalla lailla aion jatkaa. Siksi toivon, että punnitus piristäisi ja motivoisi iloisesti...
Minulla liikunta on vähän tihkaissut. Joinain päivinä ehdin hyvinkin käydä aamuisin koiran kanssa 5km lenkin ja hyvällä tuurilla illalla vielä kuntopyöräillä, mutta toisina päivinä tämä yrittäjän ja pienen pojan äidin arki ei anna aikaa edes ajatella koko liikuntaa. Paitsi nukkumaan mennessä potea huonoa omaatuntoa...
Tsemppiä kaikille "sopan" syöntiin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "873948Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242871No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452292- 341301
- 10889
- 130855
- 6804
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12801Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124736- 11730