Hei!
Onko teillä kokemuksia ed. mainituista hoidoita?
Kaipailisin apua, kun en osaa päättää kumpaan kannattaisi mennä Pristine timanttihiontaan vai Hjeronymus hoitoon?
Ihoni on herkkä, couperoottinen, atooppinen. Ihohuokoset ovat tukkeutuneeja laajentuneet ja mustapäitä paljon, mutta finnejä ei ole. Ihoni on kuiva ja tarvitsee paljon kosteutusta. Iho ärtyy mekaanisesta perinteisdestä puristelusta ihan älyttömästi ja ultraäänellä mustapäät eivät lähde, vaikka iho tuntuu virkistyvän.
Missä olisi hyviä kauneushoitoloita Kerava-Tuusula-Järvenpää-akselilla? Pristineä kyllä löytyy monesta paikasta, mutta Hjeronymusta ei, joten ei voi edes soittaa ja kysyä.
Timanttihionta vai hjeronymus?
4
2080
Vastaukset
- Lottalyydia
timanttihionnasta (siittä jälkimmäisestä en ole kuullutkaan..).
Ihoni on epäpuhdas ja huokoset suuret. Ongelma on mustapäät, ei niinkään finnit. Ihoani on hiottu nyt kaksi kertaa ja vielä kolmas kerta on edessä. Mitään ihmettä ei valitettavasti ole tapahtunut. Kosmetologin mielestä iho on "kirkastunut". Lisänä on kalliit ihonhoito tuotteet (168 e!!) Ekasta hionnasta on nyt kolme viikkoa. Voisin sanoa että lupaukset hionnan tehosta on aika kattettomia. - Nimetön
Minusta hjeronymus hoito on hyvä.Siitä kyllä iho kuivuu aluksi,mutta hyvä rasva auttaa..
Mun ongelmiin se on auttanut. Katso netistä kuka sun lähellä sitä tekee..- Niinpä..
Yksilöllisiä ovat. Itselläni ei ole kokemusta timanttihionnasta, mutta Hjeronymuksesta on.., Eikä niinkään positiivisia.. Iho kyllä virkistyi käsittelystä, mutta ei vienyt itse ongelmaa pois- näppylöitä ja nyppylöitä. Myivät minulle vielä kalliita puhdistustuotteita ja rasvoja ja vannoivat niiden tehoavan. Tarpeeksi rahaa tuhlattuani, marssein apteekkiin ja löysin sieltä iholleni sopivan ihonhoitosarjan, ja hintakin edullisempi kuin em. tuotteet. Näppylät hävisivät pikku hiljaa, eivätkä ole tulleet takaisin enää kamalana ryöppynä. Joskus saattaa joku yksi mustapää tai näppylä johonkin ilmestyä, mutta todella harvoin. Kallein ei ole aina-parasta ja jokainen löytää sopivat tuotteet kokeilemalla ja etsimällä.. ..Ja itselläni tähän etsimiseen kului useampia vuosia. Lisäksi minun pitää omassa ihonhoidossani ja tuotteissa ottaa huomioon vuoden aika... Hankalaa, mutta palkitsevaa! =)
- Nimetön
Niinpä.. kirjoitti:
Yksilöllisiä ovat. Itselläni ei ole kokemusta timanttihionnasta, mutta Hjeronymuksesta on.., Eikä niinkään positiivisia.. Iho kyllä virkistyi käsittelystä, mutta ei vienyt itse ongelmaa pois- näppylöitä ja nyppylöitä. Myivät minulle vielä kalliita puhdistustuotteita ja rasvoja ja vannoivat niiden tehoavan. Tarpeeksi rahaa tuhlattuani, marssein apteekkiin ja löysin sieltä iholleni sopivan ihonhoitosarjan, ja hintakin edullisempi kuin em. tuotteet. Näppylät hävisivät pikku hiljaa, eivätkä ole tulleet takaisin enää kamalana ryöppynä. Joskus saattaa joku yksi mustapää tai näppylä johonkin ilmestyä, mutta todella harvoin. Kallein ei ole aina-parasta ja jokainen löytää sopivat tuotteet kokeilemalla ja etsimällä.. ..Ja itselläni tähän etsimiseen kului useampia vuosia. Lisäksi minun pitää omassa ihonhoidossani ja tuotteissa ottaa huomioon vuoden aika... Hankalaa, mutta palkitsevaa! =)
Tuo on totta, että aikaa menee, eikä kaikille sovi kaikki tuotteet ja hoidot..kokeilemalla selviää..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874048Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750