Koppavan horon mukaan näin. Väitöskirja feministiä ei-miellyttävästä aiheesta on feministinaisten apuun vikisemistä.
Väitöskirjan tekeminen = vikinää ?
24
528
Vastaukset
- RipaV
taitaa olla kateellinen itseään kouluttautuneemmille.. :D
- KoppavaHoro
molemmat lukemaan tai edes kysymään, jos joku asia jää epäselväksi.
- KoppavaHoro
Kysyvä ei tieltä eksy...
- Oh really ?
Vastauksesi väitöskirja-aloitukseen oli tökeröydessään mauttomuuden huippu. Syyttävä ja syyllistävä sekä täyttä feministin mahtipontista itsekehua.
Väitöskirja on tehty ja Sinä olet se, joka yhä vikisee ja väittää olevansa maailman napa, johon tukeudutaan tasa-arvokysymyksissä. Miksi? Mikä on ongelmasi nimi?
Mitä konkreettista näyttöä sinulla on antaa tämän asian tiimoilta? - KoppavaHoro
Oh really ? kirjoitti:
Vastauksesi väitöskirja-aloitukseen oli tökeröydessään mauttomuuden huippu. Syyttävä ja syyllistävä sekä täyttä feministin mahtipontista itsekehua.
Väitöskirja on tehty ja Sinä olet se, joka yhä vikisee ja väittää olevansa maailman napa, johon tukeudutaan tasa-arvokysymyksissä. Miksi? Mikä on ongelmasi nimi?
Mitä konkreettista näyttöä sinulla on antaa tämän asian tiimoilta?niin minä pidin kyseistä tutkimusta ja ylipäätään miesten oikeuksien puolustamista hyvänä ja huomionarvoisena asiana.
Mikä tässä nyt on niin väärin? Ensin valitetaan, ettei kukaan ota kantaa ja sitten kun ottaa kantaa ja yrittää kannustaa miehiä pitämään puoliaan, niin sekin on sitten väärin. Pitäkää tunkkinne, saatana! - Oh really ?
KoppavaHoro kirjoitti:
niin minä pidin kyseistä tutkimusta ja ylipäätään miesten oikeuksien puolustamista hyvänä ja huomionarvoisena asiana.
Mikä tässä nyt on niin väärin? Ensin valitetaan, ettei kukaan ota kantaa ja sitten kun ottaa kantaa ja yrittää kannustaa miehiä pitämään puoliaan, niin sekin on sitten väärin. Pitäkää tunkkinne, saatana!eli mitään konkreettista ei ole koskaan tullut tehdyksi. Jaaha.. itsensä kohottaminen toki aina mukavaa - miesten kustannuksella.
- KoppavaHoro
Oh really ? kirjoitti:
eli mitään konkreettista ei ole koskaan tullut tehdyksi. Jaaha.. itsensä kohottaminen toki aina mukavaa - miesten kustannuksella.
niin pidä se saatanan tunkkisi!
Itse et osaa edes ottaa kantaa tai olla mitään mieltä, joten sinulla ei ole mitään oikeutta vaatia minulta mitään toimenpiteitä yhtään mihinkään. Jos se, että minä olen jotain mieltä näistä asioista, on liian kova pala purtavaksi, niin painu vittuun itseäsi kiusaamasta. - Oh really ?
KoppavaHoro kirjoitti:
niin pidä se saatanan tunkkisi!
Itse et osaa edes ottaa kantaa tai olla mitään mieltä, joten sinulla ei ole mitään oikeutta vaatia minulta mitään toimenpiteitä yhtään mihinkään. Jos se, että minä olen jotain mieltä näistä asioista, on liian kova pala purtavaksi, niin painu vittuun itseäsi kiusaamasta.Mitenkäs näin tulehtuneessa ilmapiirissä voisi mistään edes keskustella. Onkos neiti feministi laivalla töissä - kielenkäyttö antaa viitteitä siihen suuntaan.
Palataan asiaan kunhan neiti f. vähän rauhoittuu. - paljasti
Oh really ? kirjoitti:
Mitenkäs näin tulehtuneessa ilmapiirissä voisi mistään edes keskustella. Onkos neiti feministi laivalla töissä - kielenkäyttö antaa viitteitä siihen suuntaan.
Palataan asiaan kunhan neiti f. vähän rauhoittuu.todelliset kasvonsa. Maailmaa syleilevä henkilö on katkera...
- Harvoin...
Oh really ? kirjoitti:
Mitä konkreettista näyttöä sinulla on antaa tämän asian tiimoilta?täälläkään näin törkeisiin sanomisiin ylletään ja täysin tuulesta temmatuin väittein. Huhhuh. "Oh really" on tehnyt päivän pohjat.
No eiks se sit vikinää olekin.
- sieltä....
tossun alta edes uskalla vikistä
- Oh really ?
http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/49066-miesten-asema-suomessa-huolettaa-–-vasemmistoliitto-herasi
Oh really ? kirjoitti:
http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/49066-miesten-asema-suomessa-huolettaa-–-vasemmistoliitto-herasi
samahan se ny on, että kantaako sitä teräspalkki vaiko ihmisiä.
sieltä.... kirjoitti:
tossun alta edes uskalla vikistä
saisin edes yrittää näyttää kovikselta..
- Vikisijä
Naisten oikeuksista kirjoittava feministi tekee "rohkean aloitteen", miesten oikeuksista kirjoittava mies "itkee ja vikisee turhasta".
- KoppavaHoro
Mutta juuri tuollainen asenne kuin sinulla estää miehiä uskaltamasta toimia niiden asioiden eteen, joissa tulevat räikeästikin syrjityiksi.
- Vikisijä
KoppavaHoro kirjoitti:
Mutta juuri tuollainen asenne kuin sinulla estää miehiä uskaltamasta toimia niiden asioiden eteen, joissa tulevat räikeästikin syrjityiksi.
Vaan kaltaistesi ihmisten asenne.
- KoppavaHoro
Vikisijä kirjoitti:
Vaan kaltaistesi ihmisten asenne.
yhdistää minua ja kaltaisiani jos olen täysin päinvastaista mieltä?
- Vikisijä
KoppavaHoro kirjoitti:
yhdistää minua ja kaltaisiani jos olen täysin päinvastaista mieltä?
täysin päinvastaista mieltä. Olethan itsekin vikissyt ja itkenyt toistuvasti ja kovaan ääneen naisten oikeuksista ja teet sitä yhä edelleen.
- femakot ovat
KoppavaHoro kirjoitti:
Kun miehet kritisoivat oikeutetusti sitä, että naistutkimus ja muu femininistinen hölynpöly ja tasa-arvotyö ei ole minkäänlaista tasa-arvoa nähnytkään, vaan ajaa vain naisten asiaa, mitä heille sanotaan?
Sanotaan "ajakaa itse omaa asiaanne, ei feministiti sitä tee". Sitten kun miehet alkavat ajaa asiaansa eri tavoin, julkaisten kirjoja, perustaen yhdistyksiä niin mitä femakot sanovat? "No älkää nyt viitsikö itkeä, ISOT miehet".
Eli heti ensimmäisenä femakot ovat teilaamassa miesten tasa-arvoponnisteluita täysin niillä perusteilla ja täysin samoilla sanankäänteillä, joita he kovasti itse kritisoivat! - KoppavaHoro
Vikisijä kirjoitti:
täysin päinvastaista mieltä. Olethan itsekin vikissyt ja itkenyt toistuvasti ja kovaan ääneen naisten oikeuksista ja teet sitä yhä edelleen.
naisten oikeuksista ja alla miesten oikeuksista omiin oikeuksiinsa (tuossa alla muun muassa).
Ja kuten sanoin jo aiemmin, jos mun kommenttini aiheuttavat noin ison herneen nenään, niin kannattaa lähteä vetämään täältä, sillä mä en ole menossa yhtään minnekään ja mielipiteeni pysyvät samoina. Aion myös jatkossa ottaa kantaa vastaavissa keskusteluissa, tämä ihan ystävällisenä varoituksena.
En tiedä repikö tästä pelihousunsa joku mies, joka ei itse puolustaa itseään vai joku nainen, joka haluaa polkea miehen maanrakoon, mutta ihan se ja sama.
Sille en voi mitään, jos jotkut haluavat fantasioida minun ajattelevan toisin kuin kirjoitan, esimerkkinä nyt tämän aloituksen tekijä. Jos on vihaa purettavana, niin syy pitää joskus keksiä, tavallaan ihan ymmärrettävää. Itse en kuitenkaan lähtisi itsestäni noin räikeästi pelleä tekemään, mutta täytyy sanoa, että onneksi aloittaja kirjoitti puskista, jonne voi myös tarvittaessa vajota kiroamaan minut maanrakoon.
Se ei silti muuta sitä tosiasiaa, että minusta armeijamme on tasa-arvorikos pahimmasta päästä ja että on hyvä, että myös miesasialiike nostaa päätään. Olen pahoillani, mutta tämä on minun mielipiteeni. Jos haluat muuttaa sitä, niin tarvitset jotain kättä pidempää. Siihen saakka se on moro!
- tyttö jostain
ja tulokset saa sellaisiksi kuin haluaa. "kokemusta on"
- varmasti on!
Argumentointisi on eittämättä tohtoritasoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse43713SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1933619Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1283360Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky713332Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit202186Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv251768- 321519
- 321471
- 911393
- 151333