Vaimo on kaikessa armossaan antanut minulle luvan käydä joskus poikien kanssa iltaa istumassa. No, tyttöjähän sitä tulee tietysti poikaporukalla tiirailtua ja tästä on vaimollekin tieto kulkeutunut. Tuttaville hänellä on tapana hokea, että "saa sitä ruokahalua hankkia ulkona, mutta kotiin pitää tulla syömään" tarkoittaen tällä kai, ettei se ukko tietenkään petä. Viimeksi kun vaimo tämän vakiohokemansa ystävälleen toisti niin heitin sivusta siihen sekaan: "Vaan entäs sitten jos kotona odottaa vain tyhjä jääkaappi, jossa ei pala edes valot?" On nyt mököttänyt pari päivää.
Juu ja en ole käynyt ulkona syömässä vaikka tarjottu on. Odotan vain, josko siihen omaankin jääkaappiin vielä se valo syttyisi.
Menipä vaimo hiljaiseksi
25
2922
Vastaukset
- enemmänkin
ollut tapana loukata vaimoa muitten kuullen? Ei mikään ihme, jos pihtaa.
- Pikku akkanen
Ollaanpas sitä nyt sitten polleaa... vai että oikein "tarjottu on". Eihän sitä muuta sitten kuin takomaan kun rauta on kuuma!!
Käykös vaimo iltaa istumassa ystävättäriensä kanssa? Toivottavasti.
Katsohan kuitenkin vielä peiliin ja mieti, voisitko tehdä jotakin sytyttääksesi edes ne valot sinne jääkaappiin. - ???????
kysymään lupaa että pääset kavereiden kanssa ulos?
Wtf? ja sun ikä oli?- Minäkin "kysyn"
Kyllä minä ainakin "neuvottelen" vaimon kanssa kun lähden kavereiden kanssa ulos.
Vaikka ei toi koskaan ole sanonut ettei sais mennä paremminkin neuvonut että jos jotai on sovittu seuraavaksi päiväksi tehtäväksi...
Pysyy sopu ja ei tarvii riidellä turhista.
Mies 50v ja 30v saman katon alla
- pelkällä
odottelulla syty valo jääkaappiin. Itse on asian eteen tehtävä, toimittava. Ei auta, vaikka kuinka ovea aukoisi, jos vain valmista odottaa. Ihan sama kuin tuijottaisit lihapalaa paketissa ja varttuisi gourmetateriaa lautaselle.
- voivoisentään
Sillälailla. Tuo sutkautus olisi ehkä ollut paikallaan vaimolle kahdenkesken sanottuna, se olisi vissiin sopinut teidän tapaanne leikkiä sananparsilla.
Mutta sanomalla sen ulkopuolisten kuullen, saatoit sammuttaa häneltä kokonaan sen tunteen olemassaolon, joka teitä on pitänyt yhdessä. - =nainen=
Vai vaimo kaikessa armossaan... noh voihan se olla silleinkin. Eipä tarvi ihmetellä jos vaimo vähän mököttää, heittää nyt tuollaista muiden kuullen. Odottele nyt siinä sitten, sitä ateriaa.. saatat kyllä nälkiintyä, jos et mitään tee. Onhan tietysti sitten vaihtoehtona pika-, lounas- tai joku muu ravintola. Mut kyllähän se pitäis tietää että kotiruoka on parasta ;) kun siellä on kokki, joka tietää mistä tykkäät. Ehkä sinä voisit tehdä alkupalan.... :D
- ei syty sinulle?
Jospa hän jää ilman orgasmia kun olette seksissä?
- valtaisaa
ihmettä, ilman orkkua? Miten se ruova voi edes olla seksuaalisessa kontaktissa jos miehen ajatusmaailma on tuollainen? Tuollaisia viisauksia kun latelee suustaan, voi ukko olla varma että saa kinnastella esinahkansa kanssa melko pitkään. Ihmetellä pitää miten tuollaiselle sankarille kukaan edes antautuu.
- Ooppa kova
hengen jättiläinen, sanan peitsimies se täälä henkseleitään paukuttaa niin että kipeetä tekee. Epäilen sinulla olevan edessä pilluton pariviikkoinen, mielestäsi hyvän "heittosi" jälkeen. Aikansa kun takoo nuppiaan puuhun oivaltaa että parissa on kaksi puoliskoa.
Itsellä oli joskus samaa tautia viljellä tuollaisia asiantuntijalausuntoja sopiviin kohtiin. Jossain välissä, puutostaudin alkaessa vaivata, keksi ettei ne välttämättä ole itsellekkään edullisia töksäytyksiä. Ymmärsi nöyrtyä ja vetää pakin päälle, pitää mölyt mahassaan sekä keskustella sen ihmisen kanssa jonka kera elää. Huomasi ettei se huonompi taktiikka olutkaan ja se tyhjä jääkaappi osoittautuikin samaksi paketiksi mihin aikoinaan oli ihastunut ja rakastunut. Ei pöllömpi tunne.
Kokeile sinäkin, nöyrry hieman, ei siitä ylpeys kärsi. Yksin sinä et tätä maailmaa kuitenkaan valmiiksi saa, vaikka kummoinen pelle olisitkin. Huomaat asioiden sujuvan paremmin ja jääkaappeja olevan kohta 2 valollista yhden sammuneen tilalla. Suosittelen. - Eräs nainen
oli hyvin sanottu vaikka olenkin nainen, mitä sitä totuutta kieltämään ja hienostelemaan vaikka muita olisinkin kuulemassa.
- ohhohh
Kyllä se on kuule parisuhteen ja luottamuksen edellytys että asiat puidaan kaksistaan puoliskon kanssa eikä tehdä julkiseksi niinkuin aloittaja teki!
Tietysti jos itse annat miehen kohdella sinua huonosti niin omapa on asiasi. - Hauska täti
sanomisesi sinusta sen, jotta kullille olis tarvetta, ollut jo pitkään. Parisuhteen asiat kuuluvat parisuhteeseen, eivät julkiseen reposteluun. Täysi kusipäähän tuo aloittaja on, itseään täynnä oleva tunneköyhä, empatia- ja sympatiakyvytön lapsellinen paska. On vaan niin helevetin olevinaan ettei meinaa nahoissaan pysyä. Lopulta sama raasu poraa täälä sitä että rouva jätti, miksi. Sinulta on isäntä ilmeisesti tajunnut lähteä kun noin kovasti ap:n hengentuotteita diggailet.Koittakaahan käydä kumpainenkin peilikaapilla, apu löytyy siitä peilikuvasta tahi kaapin sisällön pastilleista.
- nainen myös
Hauskasti sanottu ja toinen veti herneet nenään. Mahtaa vaimolla olla aika ankea elämä kun nuttura noin kiristää.
- nainen myös
Hauska täti kirjoitti:
sanomisesi sinusta sen, jotta kullille olis tarvetta, ollut jo pitkään. Parisuhteen asiat kuuluvat parisuhteeseen, eivät julkiseen reposteluun. Täysi kusipäähän tuo aloittaja on, itseään täynnä oleva tunneköyhä, empatia- ja sympatiakyvytön lapsellinen paska. On vaan niin helevetin olevinaan ettei meinaa nahoissaan pysyä. Lopulta sama raasu poraa täälä sitä että rouva jätti, miksi. Sinulta on isäntä ilmeisesti tajunnut lähteä kun noin kovasti ap:n hengentuotteita diggailet.Koittakaahan käydä kumpainenkin peilikaapilla, apu löytyy siitä peilikuvasta tahi kaapin sisällön pastilleista.
usko väittämääsi, että sen puutteessa on eri mieltä kuin valtaosa tähän vastanneista. Mihin ihmisiltä on kadonnut huumorintaju? Pitääkö jokainen sanominen ottaa niin tosissaan? Se taitaa ollakin kauheinta, jos joku muu kuulee, menee hyvä julkisivu pilalle? Minulle jos mies noin sanoisi, heittäisin varmasti yhtä nasevaa takaisin ja se olis siinä.
- nainen myös
Hauska täti kirjoitti:
Hokeehan tuo ap:n vaimokin kavereilleen, että saahan sitä ulkona jne. Ja vissiin vain luvan kanssa mies pääsee ulos. Saa sitä vieraita naisiakin katella, pääasia että kotiin tulee, eikö? Minustakin on mukava vieraita miehiä katella baarissa. Laput silmilläkö niinkuin ravihevosella siellä pitäisi istua ja kaljaa kiskoa? Sinulla ei taida kyllä kaikki asiat olla hyvin, vai miten on? Miksi niin kovin suutuit kun joku uskalsi ottaa asian huumorin kannalta?
- Eräs nainen
Hauska täti kirjoitti:
elä puutteessa, ja ukkokin on vielä nurkissa.
Täytyy sanoa, että aika tosikko porukkaa on.
Olen tuossa monessa tuttavaperheessä kuunnellut kun vaimot haukkuvat miehiään kilpaa sekä sukulaisten että ystävien kuullen, miksi mies ei saisi sanoa jotain vastaavaa?
Ja kuten tuossa joku alempana totesi, että tälläisen sanomisen voi kuitata jollain vastaavalla, ja asia on siinä, ei sitä hernettä pidä vetää nenäänsä joka asiasta.
Mutta näköjään on niin, että jos joku nainen on samaa mieltä miehen kanssa tai itsetunto kestää tälläiset, niin heti ollaan puutteessa jne. - nainen myös
Eräs nainen kirjoitti:
Olen tuossa monessa tuttavaperheessä kuunnellut kun vaimot haukkuvat miehiään kilpaa sekä sukulaisten että ystävien kuullen, miksi mies ei saisi sanoa jotain vastaavaa?
Ja kuten tuossa joku alempana totesi, että tälläisen sanomisen voi kuitata jollain vastaavalla, ja asia on siinä, ei sitä hernettä pidä vetää nenäänsä joka asiasta.
Mutta näköjään on niin, että jos joku nainen on samaa mieltä miehen kanssa tai itsetunto kestää tälläiset, niin heti ollaan puutteessa jne.Tuo on niin totta, naiset mollaa miehiään minkä ehtivät, ihan sama missä ovat ja kuka kuulee. Haluavatkohan he näyttää, että kuka kaapin paikan perheessä määrää? Miesten kuulee harvemmin moittivan puolisoaan ja silloinkin tekevät sen pilke silmäkulmassa. Hyvä, että on olemassa myös muita naisia, joita ei pieni naljailu haittaa :D. Miehet on ihania, eikö?
- Onneksi ei meillä
Eräs nainen kirjoitti:
Mutta näköjään on niin, että jos joku nainen on samaa mieltä miehen kanssa tai itsetunto kestää tälläiset, niin heti ollaan puutteessa jne.Eihän kukaan olekaan missään vaiheessa sanonut että naisilla olisi yhtään sen enempää oikeutta haukkua miehiään muiden kuullen! Eikä aloittajakaan missään vaiheessa maininnut että hänen vaimonsa sitä tekisi? Jos tekee, niin sitten asia on eri. Mutta nuo kommentit mitä aloittaja kertoo vaimonsa sanoneen, eivät ole haukkumista.
Kyllä, voihan sitä kuitata jollain vastaavalla. Mutta en vain kertakaikkiaan ymmärrä, miksi yleensä kummankaan pitäisi haukkua toista/kuittailla muiden kuullen? En itse ikinä tekisi niin, eikä tekisi miehenikään. Minusta on itsestäänselvää että puolisoa ja parisuhdetta kunnioitetaan sen verran että tuollaista ei tehdä. Mietin joskus, miksi niin monet ihmiset kohtelevat kumppaniaan niin paskasti, tavalla jolla eivät KOSKAAN kohtelisi ystäviään? Eikö sen kumppanin nimenomaan pitäisi olla se läheisin ja rakkain ihminen, jota kohdellaan paremmin kuin kaikkia muita?
Lisäksi vielä se, että tuollaisen keskinäisen vittuilun kuuntelu oikeasti on ulkopuolisille todella vastenmielistä ja noloa. Tunsin eräässä vaiheessa pariskunnan, jossa vaimolla oli tapana kommentoida koko ajan taukoamatta miehensä tekemisiä erittäin negatiivisesti. Heidän kanssaan seurustelu oli yhtä tuskaa, koko ystäväpiirini mielestä. Lopulta emme enää halunneet olla heidän kanssaan tekemisissä. - Femaale
nainen myös kirjoitti:
usko väittämääsi, että sen puutteessa on eri mieltä kuin valtaosa tähän vastanneista. Mihin ihmisiltä on kadonnut huumorintaju? Pitääkö jokainen sanominen ottaa niin tosissaan? Se taitaa ollakin kauheinta, jos joku muu kuulee, menee hyvä julkisivu pilalle? Minulle jos mies noin sanoisi, heittäisin varmasti yhtä nasevaa takaisin ja se olis siinä.
tarve teillä naisilla on eittää ymmärtävänne ap:n leukojen louskutusta. Tuntuuko puolison naljailu mieltä ylentävältä?
- nainen myös
Femaale kirjoitti:
tarve teillä naisilla on eittää ymmärtävänne ap:n leukojen louskutusta. Tuntuuko puolison naljailu mieltä ylentävältä?
En esitä ymmärtäväni vaan ymmärrän. Eihän tuossa nyt ole mitään pahaa. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Mieltä tuskin ylentää jatkuva naljailu, mutta jos joskus heittää huulen, niin mitä tuosta kiihtymään. Taas olen ollut ymmärtävänäni että naisille sallitaan vittuilu, mut mies jos uskaltaa, niin johan akat älähtää.
- et ilmeisesti
nainen myös kirjoitti:
En esitä ymmärtäväni vaan ymmärrän. Eihän tuossa nyt ole mitään pahaa. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Mieltä tuskin ylentää jatkuva naljailu, mutta jos joskus heittää huulen, niin mitä tuosta kiihtymään. Taas olen ollut ymmärtävänäni että naisille sallitaan vittuilu, mut mies jos uskaltaa, niin johan akat älähtää.
ole kun noin kovasti sikamaisen miehen sanomisia puolustelet. Varsinainen e.. femakko.
- onkin hyvin
toimivaa.
Kuten olet huomannut.- ............
Kyllä mulla ainakin paikat kostuis välittömästi, jos mun mieheni heittelis tuollaisia kommentteja muitten kuullen - tai vaikka vaan kahden kesken. Eri asia sitten, että mitkä paikat...
- Onneksi ei meillä
Kuule, minulla oli faijana samanlainen "mies" kuin sinä. Hänen lempihuviaan oli tölviä äitiäni omasta mielestään hauskoilla (mutta oikeasti todella loukkaavilla) "vitseillä" muiden kuullen.
Itse olen luojan kiitos avioliitossa miehen kanssa jolle yksi avioliiton ehdottomista perusteista on sama kuin itsellenikin: puolisolle ollaan ehdottoman lojaali, ilman poikkeuksia. Kumpikaan meistä ei KOSKAAN sortuisi sellaiseen tökeryyteen että arvostelisi toista mitenkään jos muita ihmisiä on läsnä! Tämä "muut ihmiset" koskee kaikkia, oli sitten ystäviä tai sukulaisia. Likapyykki pestään kotona neljän seinän sisällä. MIKÄÄN avioliitto tai muu parisuhde ei parane sillä että puolisoa arvostellaan muiden kuullen.
Jos sinulla on jotain sanomista vaimollesi hänen seksuaalisesta halukkuudestaan, niin se sanotaan silloin kun olette kahden kesken.
Kommenttisi oli tilannetajuton, törkeä ja ällöttävä. Et ole mies vaan lapsellinen paskahousu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242391Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3442007Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä251866Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101673Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581488Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181009- 55870
- 63865
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2808