Tuli maananataina viestiä tyttökaverilta, ettei halua jatkaa seurustelua. Minä olin hommassa täysillä mukana, mut sit kävi tälleen.
On helvetin paha olo. En saa untakaan. Kävin unipillereitäkin lekurilta. No eipä niilläkään saa kunnon unta. Vituttaa, väsyttää, masentaa, itkettää, ei ole halua tehdä yhtään mitään. Niin ja viikonlopukin tulossa. Vittu neljän seinän sisällä näitä taas mietitään... kun iski vielä tuo flussakin niin ei pääse edes ulos urheilmaan.
Mitähän tässä oikein pitäisi tehdä, jotta pääsisi tästä mahdollisimman nopeasti yli ? Kertokaahan kokemuksista, please ?
Särkynyt sydän ja mieli
15
1973
Vastaukset
- ...
Olen pahoillani mutta oikotietä ei ole tässäkään asiassa. Susta tuntuu äärettömän pahalta nyt ja se tunne ei ihan heti muutu miksikään. Itsellä kävi sama juttu pitkäaikaisen tyttöystävän kanssa tossa loppu syksystä ja kuulosti surullisen tutulta toi mitä kerroit. Itse en saanut nukuttua myöskään koska noi asiat pyöri kokoaika mielessä. Kaikki muistutti suurinpiirtein hänestä, mistään ei saanut kiinni ja mikään ei tuntunut miltään.
Tulin siihen tulokseen että kaikki noi tunteet ja ajatukset on vaan käytävä läpi vaikka siinä meni omalla kohdalla 2 kk ennenkuin sai psykologisen yliotteen itsestä. Ei se tunne ton pahemmaksi enää muutu. Se auttaa jos on ystäviä kenelle voi puhua, myös liikunta auttaa. Oma teoriani on että kun tarpeeksi noita asioita on miettinyt ja pohdiskellut niin sit niitä ei enää vaan tarvitse joku kaunis päivä enää miettiä. Ja silloin tietää selvinneensä.
Kliseisiä lohdutuksia voi kuulla kyllästymiseen asti, mutta ei tohon auta kuin aika. Tollaisissa koettelemuksissa vasta meille selviää miten vahvoja me oikeasti ollaan.
Käyt vaan rauhassa ne kaikki pahat asiat ja tunteet läpi, se on prosessi joka vie aikaa. Kannattaa tehdä myös mahdollisimman paljon asioita mitkä vie sut pois noista ajatuksista, muuten tulee hulluksi.
Tossa tuli todistettua että toi ei ollut todellista rakkautta, siltä osin ei kannata olla pahoillaan. Löydät joskus varmasti jotain parempaa. Vaikka se siltä ei vaikutakaan.
Voimia sulle- murtunutmieli
voittaa jossakin vaiheessa. Eilen oli julmattoman paha olo ja kävin kävellen huoltoasemalla kahvilla. Ja samalla lukaisin lehdestä päivän horoskoopin:
"Älä enää haikaile rakkauselämässäsi menneiden asioiden perään. Kevät tuo tullessaan mielenkiintoisen ihmisen, jonka kanssa löydät paljonkin yhteistä."
Lueskelen horoskooppeja ihan vaan samaan tyylin kuin sarjakuvat, mutta tuon luettuani kyllä helpotti jonkin verran. Toivottavasti tuo olisikin totta ja löytäsin viimeikin sen mitä olen kovasti etsinyt.
Kiitos sulle, kyllä sunkin teksti helpotti olotilaani. - tästä kyllä
murtunutmieli kirjoitti:
voittaa jossakin vaiheessa. Eilen oli julmattoman paha olo ja kävin kävellen huoltoasemalla kahvilla. Ja samalla lukaisin lehdestä päivän horoskoopin:
"Älä enää haikaile rakkauselämässäsi menneiden asioiden perään. Kevät tuo tullessaan mielenkiintoisen ihmisen, jonka kanssa löydät paljonkin yhteistä."
Lueskelen horoskooppeja ihan vaan samaan tyylin kuin sarjakuvat, mutta tuon luettuani kyllä helpotti jonkin verran. Toivottavasti tuo olisikin totta ja löytäsin viimeikin sen mitä olen kovasti etsinyt.
Kiitos sulle, kyllä sunkin teksti helpotti olotilaani.tyttöystäväsi oli tyly sinua kohtaan, sinä löydät uuden naisen, joka tekee sinusta onnellisen. Voimia tähän hetkeen!
- ikää, niin
ei muuta kuin diskoihin ja bileisiin tutustumaan ihmisiin. Mulla kun 5 vuotinen kihlaus päättyi, niin viikon päästä löytyi uusi tyttökaveri opiskelijabileistä, 8 kk styylattin ja sitten suhde vain kuoli itsestään itsestään pois koska kumpikaan ei enää jaksanut pitää yhteyttä.
Alaikäiselle ja aikuiselle voi suositella myös harrastuksia, esim sekakuoroon menin tsiikaamaan naisia ja sieltä vaimoni iskikin mut. - ................
Saman minäkin koin uutenavuotena.
Tiedän miten tunnet.Itse en vieläkään ole päässyt hänestä kunnolla yli. Vieläkin näen hänestä unta. Kyllä se helpottaa ajan kanssa :) - haaveet murskana
Minä seurustelin neljä vuotta ihanan miehen kanssa ja luulin että meillä menee hyvin, kunnes hän viikko sitten ilmoitti olevansa kiinnostunut toisesta naisesta ja haluavansa erota minusta. Oli aikamoinen shokki! Uskoin että meillä on yhteinen tulevaisuus, mutta kaikki se on nyt murskana.
Ja tuntuu pahalta se että hän jatkaa onnellisena elämäänsä uuden naisen kanssa, kun minä vasta yritän ymmärtää että parisuhteeni on ollutta ja mennyttä.
Yritin käydä töissä, mut en voinut. Itkettää, suututtaa.. En pysty keskittymään mihinkään. Ajatukset pyörii menneessä ja ex-mieheni uudessa parisuhteessa. Olen sairauslomalla ja olen joutunut myös turvautumaan unilääkkeisiin, mutta ne eivät auta. Käyn myös terapiassa purkamassa tuntojani ammatti-ihmisen puheilla. Ja puhun tunnoistani joka päivä läheisilleni. Onneksi minulla on hyviä ystäviä, jotka jaksavat kuunnella ja lohduttaa.
Olen päättänyt selvitä tästä. Tiedän että siihen menee aikaa, mutta uskon että tulee se päivä vielä, jolloin voin iloisena katsoa tulevaisuuteen. Niin käy sinulleki! Puhu jollekin tuntemuksistasi, se helpottaa.- murtunutmieli
ja elämäniloa myös sinulle ! Olemme kohtalotovereita, joten tiedän tuon todella masentavan tunteen. Rakastuminen on voimakas tunne, mutta tämä eron tunne on se kertaa kymmenen.
Kyllähän minäkin olen päättänyt, että tästä selvitään, mutta aikaa se varmaan vie. Elämäähän tämä vain on. Kyllä meressä kaloja riittää niin sulle kuin mullekkin, eikös niin ?
Niin mites se meni se sananlasku: Mikä ei tapa, niin se vituttaa... heh heh..
Niin onneksi mullakin on kavereita, joille voi soittaa vaikka keskellä yötä. Oli pakko tuossa alkuviikosta soitella. Onneksi niitä kultakimpaleita on olemassa. Muuten pälli leviää, jos tätä yksin miettii.
Toisena päivänä on ihan hyvä olo, mutta toisena päivänä on sitten siipi taas maassa. Yöllä herää vähän väliä johonkin muistikuvaan, niin sitten taas pyöritään.
Niin onneksi meni tuo flunssanpoikanenkin ohi, joten liikkumassa olen käynyt. Kyllä se helpottaa kun hiki lentää. Viikonloppuna aion hiihtää ja kilometrejä tulee vähintään tuo 100 km.
Kyllä sieltä tunnelin päästä alkaa jo valoa pilkistää, toivottavasti myös sinulla. - maailman 6 kovinta
murtunutmieli kirjoitti:
ja elämäniloa myös sinulle ! Olemme kohtalotovereita, joten tiedän tuon todella masentavan tunteen. Rakastuminen on voimakas tunne, mutta tämä eron tunne on se kertaa kymmenen.
Kyllähän minäkin olen päättänyt, että tästä selvitään, mutta aikaa se varmaan vie. Elämäähän tämä vain on. Kyllä meressä kaloja riittää niin sulle kuin mullekkin, eikös niin ?
Niin mites se meni se sananlasku: Mikä ei tapa, niin se vituttaa... heh heh..
Niin onneksi mullakin on kavereita, joille voi soittaa vaikka keskellä yötä. Oli pakko tuossa alkuviikosta soitella. Onneksi niitä kultakimpaleita on olemassa. Muuten pälli leviää, jos tätä yksin miettii.
Toisena päivänä on ihan hyvä olo, mutta toisena päivänä on sitten siipi taas maassa. Yöllä herää vähän väliä johonkin muistikuvaan, niin sitten taas pyöritään.
Niin onneksi meni tuo flunssanpoikanenkin ohi, joten liikkumassa olen käynyt. Kyllä se helpottaa kun hiki lentää. Viikonloppuna aion hiihtää ja kilometrejä tulee vähintään tuo 100 km.
Kyllä sieltä tunnelin päästä alkaa jo valoa pilkistää, toivottavasti myös sinulla.verottua kommunistimaata ei kestä muuten selvinpäin kuin urheilemalla.
- se kertaa tuskan
Minä olen päässyt jo ehtoo puolelle suhteeni kanssa ja siksi sanonkin kokemuksesta: älä ota yhteyttä missään merkeissä ellei ole pakko.
Yhteydenpito kertasi taas sitä tuskaa ja tunteeni saivat yliotteen ja taas lähdin, en ihan alusta mutta melko alusta suremaan uudelleen suhteen päättymistä.
Ja hyvästi sellainen klisee; Pysytään ystävinä! Jos sellainen tunne tulee joskus, niin ei ainakaan ystävästä voi puhua muutamaan vuoteen. Ystävyys tulee sitten myöhemmin - jos on tullakseen!- täytyy sanoa...
...että esim. tekstarilla toisen jättäminen on vihoviimeinen teko.
Mä voin kertoa oman kokemukseni. Mies ilmoitti juuri pari tuntia sitten testaavansa markkina-arvonsa viikonlopun aikana ja mäkin kuulemma saan hakea itselleni parempaa seuraa. Olen niin tyrmistynyt, että itkettää ja suututtaa samaan aikaan. Kyseessä on kuitenkin "aikuisten" suhde (mä yli 30 v. ja mies yli 40 v.)
Olihan tätä edeltänyt jo jos jonkinlaisia ongelmia, mutta tuon viestin lukeminen oli kuin märkä rätti kasvoille.
Lisäksi mies oli koko seurustelumme aikana ollut kova lipittämään kaljaa. Aloin tästä asiasta oireilemaan aika pahastikin. Tunsin oloni masentuneeksi ja itsetuntoni oli täysin maassa, kun tajusin jossain vaiheessa, että hänen on oltava lähestulkoon joka kerta kaljapöhnässä ennen kuin tapasi minut. Luuli varmaan etten haistanut tai tajunnut. Ja minä hölmö vain yritin painaa asiaa mielessäni pois ja toivoa, että tilanne muuttuisi.
Eihän se miksikään muuttunut. Lupaili viimeiset puoli vuotta laittavansa elämäntapansa remonttiin, mutta enpä sellaista asiaa havainnut.
Nyt mut on siis tylysti tekstarilla jätetty. Olen täysin hajalla, itsetunto lytyssä ja ihmettelen, että kehen enää voin luottaa...
Ikäväkseni mun täytyy vielä todeta, että olen sen verran erakkoluonne, että mun on vaikea puhua ongelmistani oikeastaan kenellekään, näin on ollut aina. Joten koitan purkaa pahan oloni liikunnan avulla ja pitämällä pääni selvänä.
Voimia kaikille särkyneen sydämen omistajille!!!! - justME4
täytyy sanoa... kirjoitti:
...että esim. tekstarilla toisen jättäminen on vihoviimeinen teko.
Mä voin kertoa oman kokemukseni. Mies ilmoitti juuri pari tuntia sitten testaavansa markkina-arvonsa viikonlopun aikana ja mäkin kuulemma saan hakea itselleni parempaa seuraa. Olen niin tyrmistynyt, että itkettää ja suututtaa samaan aikaan. Kyseessä on kuitenkin "aikuisten" suhde (mä yli 30 v. ja mies yli 40 v.)
Olihan tätä edeltänyt jo jos jonkinlaisia ongelmia, mutta tuon viestin lukeminen oli kuin märkä rätti kasvoille.
Lisäksi mies oli koko seurustelumme aikana ollut kova lipittämään kaljaa. Aloin tästä asiasta oireilemaan aika pahastikin. Tunsin oloni masentuneeksi ja itsetuntoni oli täysin maassa, kun tajusin jossain vaiheessa, että hänen on oltava lähestulkoon joka kerta kaljapöhnässä ennen kuin tapasi minut. Luuli varmaan etten haistanut tai tajunnut. Ja minä hölmö vain yritin painaa asiaa mielessäni pois ja toivoa, että tilanne muuttuisi.
Eihän se miksikään muuttunut. Lupaili viimeiset puoli vuotta laittavansa elämäntapansa remonttiin, mutta enpä sellaista asiaa havainnut.
Nyt mut on siis tylysti tekstarilla jätetty. Olen täysin hajalla, itsetunto lytyssä ja ihmettelen, että kehen enää voin luottaa...
Ikäväkseni mun täytyy vielä todeta, että olen sen verran erakkoluonne, että mun on vaikea puhua ongelmistani oikeastaan kenellekään, näin on ollut aina. Joten koitan purkaa pahan oloni liikunnan avulla ja pitämällä pääni selvänä.
Voimia kaikille särkyneen sydämen omistajille!!!!Teillä sentään tekstari, mun miesystävä on ollut hiljaa viime lauantaista lähtien. :( Empä minäkään ole ottanut yhteyttä, ajattelin että jos vaikka tämän kerran olisi hän joka riidan lopettaa, ottaa yhteyttä, jos kerran rakastaa. Eipä ole ottanut. Joo.
- murtunutmieli
helpota tämä karmea tunnetila helpota sitten yhtään. Mitähän sitä pitäisi tehdä. Ei tule sitten mistään yhtäkään mitään.
Niin kuuntele radiota - radiosta tulee vaikka mitätahahsa rakkausbiisejä.
Lähde kaupunkille - Sit kaupunkilla näkee pareja käsi kädessä. voi jee.
Käy kaupassa - Kassajonossa on naisia, joilla on samaa hajuvettä kuin exällä.
Katso tv:tä - Joo tv:ssä tulee vastaan tyttöni käyttämiä sanontoja.
Niin vedä pussi päähän ja ala zombieksi.- haaveet murskana
..on. Tv:stä tulee koko ajan ohjelmaa pareista ja rakkaudesta, satuhäät ym.
Radiosta tulee biisejä, joita meillä oli tapana kuunnella. Ja joissaki biiseissä on tietty merkitys.
Jos lähden ulos, näen exäni yhdessä uuden kanssa.
En tiedä pitäisikö sitä muuttaa jonneki kauas...
- untamonpoika
Ota puoli pulloa jaloviinaa. Sen jälkeen vedä jompaan kumpaan käteen,ota sitten toinen puoli pullosta ja pane nukkumaan.. On murheet kaukana etkä enää löydä niitä...
- murtunutmieli
nyt alkaa jo helpottaa. Kun tuota "rikkoutunutta" suhdetta ajattelee järkipohjalta, niin ei siitä kyllä olisi mitään tullutkaan. Tunnepuolella sitä mentiin.
Onneksi täällä tallustelee muitakin naispuolisia kuin hän.
On tässä jo monta yötä saanut nukutuksi helkkarin hyvin ja nytkin alkaa uni taas painaa silmää.
Kiitokset kaikille kannustavista kommenteista. Niin tällä osastolla saa ihan asiallista palautetta kun vertaa tämän Suomi24 palstan autokeskusteluihin.
Eikun stemppiä kaikille kohtalotovereille. Ei nämä ole elämää suurempia kysymyksiä ja näiden takia ei kannata antaa periksi vaikka tuntuisi miten pahalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874188Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293163No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10929
- 134921
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770