Keskustellaan vaikeasta aiheesta. Tälläkin palstalla on nähtävissä pari esimerkkiä silmittömästä miesvihasta. Seuraukset kaikki voivat (valitettavasti) nähdä kyseisten henkilöiden viesteistä, mutta mikä ajaa naisen tuollaiseen tilaan?
Onko syynä huono isäsuhde? Epäonnistuneet parisuhteet? Luontoinen itseinho ja sen seurauksena negatiivisten tunteiden projisointi helpoimpaan kohteeseen? Mies on naiselle helppo kohde, koska naisen on vaikea samaistua mieheen. Vai onko taustalla jokin muu syy?
Miesviha, syyt ja seuraukset
7
238
Vastaukset
- ...................
.......................
- kukamitenkin
eiköhän syitä vihalle ole aina yhtä paljon kuin on uhrejakin. Valitettavasti miehet tekevät pahoja asioita naisille, hakkaavat, alistavat, käyttävät hyväkseen tms. Onko se nyt merkillistä jos se synnyttää vihaa naisissa?
Itse henk.koht en vihaa kaikkia miehiä, minulla ei ole mitään syytä vihata hyviä miehiä jotka kohtelevat minua hyvin ja kunnioittavasti. Raiskaajat, hakkaajat ym. alkkikset eivät sympatioitani saa.- just noin
on huonoja miehiä joita kuuluukin vihata ja on hyviä miehiä joita voi vaikka rakastaa. Aivan kuin naisia. Mä en ole nähnyt täällä miesvihaa mutta naisvihaa kylläkin.
- huomannut...
täällä miesvihaa. Annapa tarkempaa esimerkkiä.
- Dazu
torjuttu akuutti rakastuminen.
- ~Vanilla~
jos ei itsellä ole läheistä kontaktia miehiin, niin mitä silloin miehistä näkee? -Loputtomat lehtikirjoitukset pedofiileistä, raiskaajista, vaimon tappajista, pettämisistä ja sarjamurhaajista. -Etäiset kontaktit miehiin, jotka vaikuttaa ylimielisiltä, itserakkailta ja yleisesti aika kusipäiltä. -Nettikirjoitukset, joissa haukutaan naisia, sanotaan, ettei nainen ole miehelle kuin pillu, loputon naisviha esimerkiksi sinkut ja nl-palstalla.
Jos et itse olisi mies, etkä kunnolla tuntisi ketään miestä, niin mitä sinä ajattelisit miehistä näiden perusteella?
Vaikka mä tunnen ihan kunnollisiakin miehiä muutaman, niin silti en erityisesti pidä miehistä, enkä pysty kunnioittamaan heitä ryhmänä, vaikka tiedänkin, että on myös poikkeuksia. Siksi mun on jotenkin hyvin helppo ymmärtää miesvihaakin, vaikka viha onkin energian tuhlausta.- Mies1985
Ajattelisin että uutisiin pääsee se miesten marginaalivähemmistö joka syyllistyy noihin tekoihin,ja että kun naisten marginaali tekee samoja tekoja niin ne hieman useammin lakaistaan maton alle.
"-Etäiset kontaktit miehiin, jotka vaikuttaa ylimielisiltä, itserakkailta ja yleisesti aika kusipäiltä. -Nettikirjoitukset, joissa haukutaan naisia, sanotaan, ettei nainen ole miehelle kuin pillu, loputon naisviha esimerkiksi sinkut ja nl-palstalla."
Ja noista kirjoituksista voi käytännössä olla vastuussa vaikka yksi ihminen,ja ihan samalla tavalla on naisten kirjoituksia miehistä,tällaisia kuin sinulla joista puuttuu täysin kaikki suhteellisuudentaju miesten pahoista teoista ja tietämättömyys hyvistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2464041Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1272333Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822006- 1411481
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37950Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein128949- 77939
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8857J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62780