Kaikessa koruttomudessaan tilanne on tämä:
Olemme 40 viime syksytä seurustellut pari. Molemmat itsenäisessä työssä ja pitkään omillamme olleita. Suhde alkoi suurilla tunteilla ja olimme vakavissamme. Järjestimme yhteistä aikaa, tutustuimme ja tunteet syvenivät.
Heti tavatessamme mies kertoi lähtevänsä Golfkavereidensa kanssa tammikuussa Thaimaaseen pariksi viikoksi. En tykännyt ajatuksesta, mutta keskusteluiden jälkeen hyväksyin sen, että hän lähtee. Luotin siihen, että paljon matkustellut ja elämää nähnyt, komea ja fiksu mies ei ehkä sortuisi thaimaan kiusauksiin.
Juuri ennen reissua miesystäväni kosi minua.Lupasin antaa vastaukseni matkan jälkeen.
Matkalt hän soitti aluksi päivittäin ja kertoi kuulumisia. En osannut pelätä enkä epäillä mitään ennenkuin hän hiljeni pariksi viimeiseksi päiväksi kokonaan. Ei vastannut viesteihin eikä puheluihin. Ensimmäisenä asian kotiin palattuaan hän tunnusti ryypänneensä viimeiset päivät ja pettäneensä minua. Maailmani romahti hetkessä.
Mies on kertomansa mukaan aivan riekaleina. Hän häpeää ja katuu, pommittaa minua yhteydenotoillaan, mutta en ainakaan vielä pysty tapaamaan häntä koska oma tuskani on aivan kauhea.
Järkeni sanoo, ettei tätä kannata jatkaa. Miten ikinä oppisin luottamaan mihinkään jos toinen pilaa kaiken näin alussa. En voi ajatella edes koskevani häneen kun tiedän, mitä hän on tehnyt. Tunteiden kanssa on vaikeampaa, koska ehdin rakastua syvästi, eikä se tunne käskien kuole. Sattuu niin, ettei meinaa henki kulkea!!!
Olen yhtä aikaa raivoissani ja ikävissäni, enkä tiedä mitä pitäisi ajatella kun osa läheisistäni neuvoo lopettamaan suhteen heti ja osa antamaan miehelle vielä mahdollisuuden, koska hän on saanut lähipiirini vakuuttumaan siitä, että on ollut kanssani tosissaan.
Kertokaa petetyt ja pettäjät omia kokemuksianne ja ajatuksianne. En olisi ikinä uskonut, että tämä tulee omalle kohdalle joten en tiedä mistä ja miten lähteä toipumaan.
Miesystävä tunnusti pettäneensä
7
1409
Vastaukset
- V. PUTIN
Ei muuta kun Moskovaan pettämään itse !
- .........................
että olet jo itsekkin elämää nähnyt, ja ymmärtänyt ettei toista voi täysin omistaa ja että toinen mahdollisuus kannattaa antaa.
Tekihän hän väärin, ja ymmärrän että sinua sattuu. Mutta silti kuulostat kovin nuorelta ajatuksinesi.
Minusta hän teki kuitenkin "oikein" sinua kohtaan että kertoi heti. - varovainen,
seksin suhteen! pistä ukko testeihin, thaimaassa
hiv rehottaa...- Brezhnev CCCP
näin ! Puhumattakaan Venäjästä. Älä päästä Petroskoihin!
- HIVistä Aidsiin
Brezhnev CCCP kirjoitti:
näin ! Puhumattakaan Venäjästä. Älä päästä Petroskoihin!
se voi itää 10 vuotta ennenkun näkyy testeissä
- mutta jos
HIVistä Aidsiin kirjoitti:
se voi itää 10 vuotta ennenkun näkyy testeissä
puhutaan ja ajatellaan ettei HIViä olisi. Kaiken sitä kestää. Minusta tuntuu, että tuo ei jää ainoaksi kerraksi. Yleensä tuontyyppiset henkilöt käyttäytyvät humalapäissään aina juuri noin. Ne katuu ihan varmaan jumalattomasti, mutta sinä päätät, mitä sinä teet ja ratkaiset. Paha olo tulee silloin tällöin pullahtamaan mieleesi ja itket ja suret sekä olet helvetin vihainen. Kyllä tuollaisista toipuu joskus. Tästä lähtien, kun hän lähtee reissuille, älä vastaile puhelimeen, jos soittelee. Vahvistu typy! Älä katkeroidu, älä kosta, vaan elä niin kuin itse eläisit. Oletko ihan varma, ettei yrittänyt vaan saada sinua tunnustamaan, että rakas, niin minäkin petin sinua, miehet osaa olla myös ovelia ja tekevät testejä....Ehkä myös HIV testejä, heh...toivottavasti.
- Otan osaa suruusi
Itselläni edellinen avioliitto lähti kariutumaan mieheni ryyppyreisuujen ja pettämisen suhteen. Hän sanoi rakastavansa minua ja uskon että rakastikin(jollain tapaa). Mutta samaa jatkuin aina vain, eikä hän vastannut puhelimeensa ryyppyreissuillaan, rupesi olemaan poissa kotoa öitä ja sanoi vain oleensa kavereiden kanssa. Itse kävin niin helvetin läpi, itkin itseni uneen useana yönä ja olin aivan rikki. Mies jäi kiinni vain yhdestä pettämisestä mutta olen varma että on tehnyt sen useamminkin ja moni on sen sanonu minulle nyt kun olemme eronneet. Me naiset ollaan niin vahvoja ja miehiä löytyy varmasti parempia. Itse päätin että en enää koskaan hyväksy vastaavaa. Eikä kenenkään tarvitse. Kukaan ei voi pakotaa sinua tekemään valintaasi mutta voin neuvoa että tekee sen uudelleen!! voimia sinulle ja muista ettet koskaan ole yksin eikä kukaan mies ole sen arvoinen että kannaattaa oma mielenterveys laittaa kärsimykselle. Aluksi se sattuu mutta helpottaa myöhemmin. Itse tein virheen kun annoin moisen jatkua usean vuoden.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse764558Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093793Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1483516Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.431997Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891239- 1261074
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1381000- 57943
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25847