Tervehdys!
Tuossa vähän aikaa takaperin kaveri kysyi jos muuttaisin hänen kanssaan asumaan..Taloudellisesti ratkaisu olisi erittäinkin järkevä..(tän hetken vuokra yli 600e/kk yksin..)
Kysymys kuuluukin: Onko se teidän naisten mielestä pahakin juttu jos mies asuu ystävänsä kanssa?? Tilanne siis se, että asunto olisi iso kolmio ja molemmilla tietty omat huoneet..
Vastauksia olisi hyvä saada mahdollisimman monta..:D Ja tietty mieluiten sen ikähaarukan naisista, joita etsin, eli 22-28v. Toki tervetulleita muunkin ikäluokan vastaukset..
Kiitos!!
Gallup sinkkunaisille!
7
616
Vastaukset
- Herra Hattu
En oo nainen mut ajattelin vastata sun viestiin ja kertoilla omia kokemuksia kun mulla on vähän sama tilanne ku sulla paitsi että mun kaveri on asunu mulla kämppiksenä muutaman kuukauden. Tilanne lähti siitä käyntiin ku mulla tuli ero muijan kanssa ja mulle jäi iso kolmio yksin asuttavaksi. Kaverille tuli myöskin ero jonkin ajan kulttua ja sillä ei ollu varaa omaan mestaan silloin ja mulla ylinmääräinen huone joten muuti siihen nyt väliaikaisesti.
Ollaan asusteltu näin ja on tuntunut hyvältä ratkaisulta rahallisesti ja muutenkin. Ihmisten asenteet mietityttää vieläkin ja työpaikallahan siitä sai vähän aikaa kuulla, mutta koska ihmiset siellä tunsi mut ja tiesivät erosta naisen kanssa ja muutenkin että oon naisiin päin niin se kiusaaminen loppui hyvin pian. Vanhemmat suhtautu asiaan ihan ok.
Ja sitten siihen mielenkiintoisimpaan eli miten naiset on suhtautunu. :) Ihan hyvin kaikki naiset on sen asian ottaneet, itselleni ei ole ainakaan tullut siltä suunnalta mitään negatiivista palautetta, vielä. Nais onni ei ole ollut kyllä kovin hyvä mutta en usko asumismuodon siihen vaikuttavan koska kämppiksellä on menny (valitettavasti) ;) paremmin sen asian suhteen. :) Sellainen on kyllä mietityttäny että voiko sitä uutta siippaa tuoda tälläiseen poikamiesboxiin sitten kun sen joskus tapaa..- Herra Hattu
Olen 26-vuotias mies joten tapailemani naiset on ollu samaa luokkaa..
- Sinkkutyttö82
Herra Hattu kirjoitti:
Olen 26-vuotias mies joten tapailemani naiset on ollu samaa luokkaa..
Mun mielestä voit ihan hyvin muuttaa kaverisi kanssa samaan asuntoon - onhan tuo nyt rahallisesti huima säästö!
Itseasiassa en heti edes tajunnut mitä tuolla viestilläsi ajoit takaa :D Mun mielestä se on oikeasti ihan "normaalia" vielä tossa/tässä iässä! Mutta jos nelikymppisenä vielä asut sen kaverisi kanssa niin sitten ehkä voisit miettiä jo jotain muuta vaihtoehtoa ;)
- H-M.L.
...vedolta kuullostaa, en usko että tytöt tykkää kyttyrää. Mutta, muistakaa tehdä erilliset vuokrasopimukset. Muuten jos jompikumpi jää vaix työttömäksi ja hakee Kelalta asumistukea niin sen toisen tulot vaikuttavat niihin...tai siis teidät rinnastetaan avoliittolaisiksi...Niin kävi mulle ja mun siskolle, eli mä olin tavallani elatusvelvollinen koska kävin töissä ja hän työttömänä ja meillä oli vuokrasopimus jossa molempien nimi. Ois pitäny olla erilliset...
- kaverisi on
siis miespuolinen (sukupuoli ei käynyt mielestäni ihan selvästi ilmi ap:n viestistä), niin no problemo. Pk-seudulla on aika tavallista, että kämppä jaetaan kämppiksen kanssa, ainakin opiskelijoiden keskuudessa. Syynä huima vuokrataso tietty.
Sen sijaan, jos mies jakaisi asunnon kahdestaan naispuolisen kämppiksen kanssa, niin en todellakaan hyväksyisi. - 29.v
Moi,
Ei siinä mitään. Ei sinkuilla taida muutakaan vaihtoehtoa olla. Itse maksan vuokran ihan itse ja asun yksin mutta olen sinkku joten no choice. Yhteiskunta tässä puoltaa parittelua mutta voi eihän se meidän sinkkujen vika ole, jos olemme yksin. Ei vain ole sattunut sopivaa vielä kohdalle ja hei rima ei ole missään pilvissä.
Onnea uuteen kotiin! :) - pari vuotta liian vanha
..mut sentään oikeeta sukupuolta kuitenkin. ;)
Eli mikä toi tilanne oikeen on, onks kaverilla siis oma kämppä? Miksei kumpikin hae itselleen omaa pienempää/halvempaa (vuokra)kämppää?
Koska kyllä, pidemmän päälle tollanen "oman rauhan" puuttuminen rupee kyllä korpeemaan. Eikä siinä sitten ole merkitystä sillä, että se kumppani siinä säästääkin pari lappusta, joita myös rahaksi kutsutaan. Tietysti, jos on sitten hyvinkin äkkiä valmis muuttamaan yhteen sen tyttiksen kanssa..?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760