Ei enään kiinnosta exä!

Tytsä:)

mieheni jätti mut, erosta on 5kk. olin aivan paskana, oltiin yhdessä 4 vuotta ja rakastettiin toisiamme. en olisi koskaan uskonut että erotaan. ja että pääsisin yli siitä! koska hän jätti mut toisen naisen takia!
mutta nyt alkaa tuntumaan hyvälle! en jaksa enään ajatella heitä.
jotenkin se reikä mun sydämes on umpeutunut ja pystyn ajatella suhdetta toisen ihanan miehen kanssa.
melkeen ällöttää ajatus palata vanhaan! vaikka heillä menisi kuinka hyvin. mä en vaan jaksa enään kelaa niitä! tuntuu hyvältä, ku muo ei oikeesti kiinnosta ne enään! en uskois itestäni.

6

1089

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinkkunainen 40+

Ehkä pieni ajatuksenripe kuitenkin oli jemmassa kun tekstisikin kykenit kirjoittamaan:-)

• tuli mullekin

mieleen. Teksti tuntui enemmän itsensä vakuuttelulta. Kuin todella ylipääsemiseltä.

• Exän yli!
        tuli mullekin kirjoitti:

mieleen. Teksti tuntui enemmän itsensä vakuuttelulta. Kuin todella ylipääsemiseltä.

Olen päässyt yli myös. Viime yönä näin todella kaunista unta exästäni, ja näin hänet eilen muutenkin. JA taas hän tsekkaili minua ja oli vähän taas sellaista kiusoittelua molemmin puolin .Ei, en ole päässyt yli.

• enkä halua
        Exän yli! kirjoitti:

Olen päässyt yli myös. Viime yönä näin todella kaunista unta exästäni, ja näin hänet eilen muutenkin. JA taas hän tsekkaili minua ja oli vähän taas sellaista kiusoittelua molemmin puolin .Ei, en ole päässyt yli.

En minäkään. Hän on vain kaukana, mutta kuitenkin sydämessäni.

• älyvapaax

ainakin minulle, että olet vielä aika pahoin entisessä kiinni...tsemppiä jatkossa!

• vastaustavastausta

mitään tuollaista. Enempi merkki yli pääsemisestä, ja siihen voi kuulua myös vihan kautta tulevan energian tunteita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4088
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    10. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    Aihe