Miksi kyseiset kisat yleensä järjestetään? Kuka muistaa yhtään euroviisua 80-luvun jälkeen? Ainut Euroviisubiisi, jonka useimmat tuntevat on Abban Waterloo ja lordin Hardrock Halleluja. Abba oli ainut yhtye, joka hyötyi kisasata. Lordikin jo menneen talven lumia. Euroviisut olivat hittejä 70- ja 80-luvuilla, mutta sen jälkeen edes voittajabiisejä ei tunnista kukaan. Joutaisi jo lopettaa koko turha kisa huonoine kappalaineen.
Euroviiisut on
5
230
Vastaukset
- Minä tykkään.
Mieltymyksiä on monia.
Kuka mistäkin tykkää. Jokaiselle jotakin.
Minä tykkään Euroviisuista, olen aina tykännyt.
Nyt meillä on tosi hyvä biisi kilpailussa edustamassa Suomea, joten kiva seurata kuis käy.
Terkuin Popin ystävä vuosimallia -56.
Pidetään peukkuja porukalla!- kotimaisia
Euroviisu kisoissa mukana olleita kappaleita.
Jotkut niistä ei ainakaan pääse unohtumaan.
-Sata salamaa-Viki Rosti
-Hengaillaan-Kirka
-Katson sineen taivaan-Katri Helena
-Viulu-ukko-Pihasoittajat
Tom Tom-Marion
-Tipitii-Marion - biiseistä ole tykännyt.
kotimaisia kirjoitti:
Euroviisu kisoissa mukana olleita kappaleita.
Jotkut niistä ei ainakaan pääse unohtumaan.
-Sata salamaa-Viki Rosti
-Hengaillaan-Kirka
-Katson sineen taivaan-Katri Helena
-Viulu-ukko-Pihasoittajat
Tom Tom-Marion
-Tipitii-MarionVaikka ikää jo mulla on, niin tykkään Popista ja
Rockista.
Lordi oli kyllä ylitse muiden, mutta niin on Waldokin.
Meillä on nyt syytä olla ylpeitä meidän edustusbiisistämme, se on todella huikea.
En oikeasti ihmettelisi ollenkaan, vaikka voitto Suomeen tulisi tällä edustusbiisillämme.
- Viisufani
Cliff Richard. Hän oli kahdesti Britannian edustajana kappaleilla "Congratulations" (1968, sijoitus 2.) ja "Power To All Our Friends" (1973, sijoitus 3.). Lisäksi Celine Dion oli Sveitsin edustajana 1988 ja voitti. Biisi oli "Ne Partez Pas Sans Moi". Kuusi vuotta sitten Venäjää edusti t.A.T.u ja sijoitus oli kolmas. t.A.T.u on lisäksi tunnettu bändi Jenkkilässä.
Erityisen hauska voittaja on myös Herreysin "Diggi-Loo Diggy-Ley". Voimistelen aamuisin sen tahdissa.
Diggi-Loo Diggy-Ley, alla tittar på mig, där jag går i mina gyllne skor.- ...
Kyllä Kissalan poikien, ja tyttöjen, kertausharjotuksia tarvitaan. Suomessakin uusi nuori (n.30 v.) polvi euroviisufaneja on noussut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "873948Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242871No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452292- 341301
- 10889
- 130855
- 6804
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12801Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124736- 11730