Olen nyt yrittänyt tutustua erääseen tyttöön parin kuukauden ajan vähän paremmin. Ollaan ns. puolituttuja muutaman vuoden takaa. Baarissa hengailtu ja juteltu muutamat kerrat.
Kysyin sitten tässä vasta että lähtisikö hän kahville tai johonkin. Tähän tyttö vastasi: "Oot tosi kiva, mutta haluaisin pysyä vaan kaverina".
Ja silti aina kun näemme hän katselee jatkuvasti suoraa silmiin ja hymyilee. Varattu hän ei ole.
Mitähän ihmettä tytön päässä oikeen liikkuu?
Uudestakkaan en kehtaisi mennä heti kyselemään treffeille.
Mitähän sen päässä liikkuu?
6
978
Vastaukset
- dfgdgfdg
tuttu juttu, hän tykkää susta vain kaverina eikä muuta. älä lähde kaveeraan jos sulla on tunteita, sun sydän särkyy, mulla särky kun rakastuin kaveri naiseen..hänellä ei ollu tunteita minua kohtaan vaikka luulin että ois ollu. nyt kaikki ohi.
- kiva juttu
kun joku ihailee ja nähtävästi tyttö haluaa sillä itsetuntoaan ruokkia kun hymyilee ja silmiin katselee, mutta tuskin se muuta sinusta suoraan sanottuna haaveilee.
- sacro.sanct
..oikeasti niin, että ystäviä nyt vaan katsotaan silmiin ja niille hymyillään? Ainakin minä teen niin. Sukupuoleen katsomatta.
Mua rasittaa, että täällä aina yritetään vääntää se nainen joksikin pikkuprinsessaksi joka on vaan huomiota vaille.
On se perkele =)
Pitäskö sitten vältellä katsetta ja olla hymyilemättä?
- vastaaja x
kun lähdetään liikkumaan ns. "maagisille"
tajuntatiloille, niin siellä eivät mitkään tunnetun maailman kemialliset luonnonlait toimi juuri lainkaan. Tällöin kannattaa vain uskoa mitä toinen sanoo omasta mielestään oikeaksi koettua aiemmista elämänkokemuksistaan johtuen, kenenkään mieltä pahoittaen tällä värhtelytaajuudella, jossa tunnetut materialistuneet juuri nyt sattuvat elämään, varattuja taikka eivät.
Uudestaan en kehtaisi itsekään mennä asemassasi
kyselemään edes "päiväkahveille", tällä planeetalla.Vilpittömästi. - kokenyut nainen
hän haluaa olla sunkaa vaan kaveri. ja on vain YSTÄVÄLLINEN ku katsoo sua silmiin ja hymyilee. huoh vittu te miehet olette yksinkertaisia. vai mihin sen sitte pitäis katsoa???
- Julmamolo
Voisitte vaikka katsoa eri suuntaan. Voitte harjoituttaa silmänne katsomaan siten, että vasen silmä katsoo miehen ohi vasemmalta - oikea oikealta puolelta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770