Niin? :D
Vastaukset
- RAHAsta en piittaa
Kansanedustajaksi tai Europarlamenttiin!! ;)
- Masagk
Mieluiten tekisin oikeaa palkkatyötä, enkä palkattomia orjatöitä.
- niin minäkin____
Juuri näin minäkin. Sellaista, mistä saa elämiseen riittävää palkkaa, ei sen palkan tarvitse edes mikään suuri olla, kunhan se olisi jonkun verran enemmän kuin työmarkkinatuki, tämä siis on haave.
Toinen haave on, että työ olisi koulutustani vastaavaa, koska olen koulutusalani valinnut mielenkiinnon perusteella. Sitä odotellessa kävisi tilapäisesti mikä tahansa muukin työ, jota nyt osaa tehdä ja johon soveltuu. Kädentaitoalat jää pois laskuista, koska olen kömpelö käsistäni, samoin fyysisesti raskas raksatyö voi olla pienelle hennolle naisihmiselle liian vaativaa, yrittää ehkä sitäkin voisi. Olisi myös kiva, jos työhön pääsisi ilman että ostaa autoa tai kakkosasuntoa, eli kävellen, pyörällä tai julkisilla. Ihan pienillä palkoilla kun ei kakkosautoa tai asuntoa hankita ja pidetä ja perheen takia ei tästä nykyisestä hyvästä kämpästä viitsisi muuttaa koko popula pois. Kun puoliskolla on hyvä työ ja lapsilla kohtuullinen parin kilometrin koulumatka.
- Annukka1977
laulaisin tai soittaisin,mutta ei taida karaoketaustalla pitkälle pötkästä 8)
- voisin lähtee
... siihen kun on ammattitaitoa ja työkuntoakin kun oon sitä tehny viimeset puoli vuotta.
Jääkaappi tietenkin pitäs olla sohvan päässä jossa kylmää olutta korilinen ja lenkkimakkara riittävästi. Ja telkkari kans sais olla.
Palkkaa silti vois vähän maksaa, ei sitä nyt ihan työmarkkinatuki 8 euroa/päivä tekis sitäkään. - Yhteiskuntakriittinen
Päästäisin kaalepin eutanasian avulla kärsimyksistään.
- mistä
maksetaan.
- Retkuilija
kiinnostaisi kovasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874048Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750