Mitä työtä tekisit mieluiten

kaaleppi

Niin? :D

12

368

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sininen_sitruuna

... just sitä, mitä teen työkseni. :)

• vänkyrä-nainen

kirjoittaisin, somistaisin, valokuvaisin tai suunnittelisin jotain, ei vaan hajuakaan mitä se jokin voisi olla. Musta vaan tuntuu, et mä olen kuin luotu suunnittelemaan jotain. :D Sen toteuttamispuolen voisi sit hoitaa joku muu.

• Hiukan vaihtelevammat työtehtävät ja parempi palkka tietty kelpais. Yksityisyrittäjäkin voisin olla jos olis kunnon starttimahdollisuus tai muuten vaan massia rällätä niin että vois hioo taitojaan ja tuotteitaan rauhassa ennenkuin hyökkää markkinoille taistelukarjaisut kaikuen.

• Michiko_

ja nimenomaan laboratoriotyöskentelyä. Opettajan pätevyyden hankin vain jos on pakko: sovin parhaiten työskentelemään yksin tai pienessä ryhmässä.

• Anonymous random visitor

Universaalinen guru. Päivät pitkät mietiskellä jossain kivassa temppelissä ja aina välillä tehdä joku reissu ulkomaille muka levittämässä rauhan sanomaa hymyilemällä ja heiluttamalla tyynesti toista kättä kameroille. Joskus vois antaa jonkun pitkään harkitun lausunnon julkisuuteen ja porukat sekois sen syvästä viisaudesta ihan totaalisesti.

• ...oisin tekemättä.

• cookos

mieluiten lottovoittaja ja aamupäivät möisin Hesaria kotoa käsin ja iltapäivät harrastasin..kävisin ratsastamassa, keilaamassa, uimassa, tapaisin ystäviä, pitäsin kutsuja ym..kivaa.

• uk-ko

esiin nousevan aiheen tiimoilla voisin kehitellä eteenpäin ajatustani farmariksi rupeamisesta:
      Mitä noin 50-v. miehen, jolla ei ole suuria teknisiä taitoja, kannattaisi alkaa viljellä tai kasvattaa?

Mulla on edelleen tää ajatus lammasfarmista ja siihen liittyvästä juustolasta, jossa valmistan ja myyn lampaanmaitojuustoa. Pärjääkö tässä hommassa suurella sydämellä ja media-alan ammattitaidolla?

Hyvä vaihtoehtoinen ala olisi esim. kangasajuruohon viljely ja siihen liitetty mehiläistarhaus. Olisiko tässä markkinarakoa? Meniskö mun ajuruohohunaja kuin kuumille kiville?

• Michiko_

silloin kun uudenvuoden aattona kysyin, mitä työtä ihmiset haluaisivat tehdä, jos eivät olisi nykyisessä koulutuksessa/ammatissa. Aika monella oli käytännönläheisiä ideoita. Eräs sukulainen sanoi, että hän haluaisi kasvattaa lampaita ja islanninhevosia entisellä maatilalla, jos se jää hänelle perinnöksi. Eräs miehen sukulainen vuokrasi perintötilansa maat lehmien laitumeksi ja mehiläishoitajan tarhaksi. Ainakin hän saa ilmaiset hunajat. Sitä en tiedä, tulisiko juuri kangasajuruohosta hyvänmakuista hunajaa.

• cookos

älä haaveile farmariksi ryhtymistä. Itse oon lammashoitokoulutuksenkin käynyt ja joskus vähän lampaita pitänyt...no, siitä on aikaa, mutta silloin ei ois kannattanut muu kuin lampaannahkasta erikoistöiden valmistus ja myynti. Voi nyt olla eri tilanne.
        Saahan kaikkee haaveilla, toki...

• uk-ko
        Michiko_ kirjoitti:

silloin kun uudenvuoden aattona kysyin, mitä työtä ihmiset haluaisivat tehdä, jos eivät olisi nykyisessä koulutuksessa/ammatissa. Aika monella oli käytännönläheisiä ideoita. Eräs sukulainen sanoi, että hän haluaisi kasvattaa lampaita ja islanninhevosia entisellä maatilalla, jos se jää hänelle perinnöksi. Eräs miehen sukulainen vuokrasi perintötilansa maat lehmien laitumeksi ja mehiläishoitajan tarhaksi. Ainakin hän saa ilmaiset hunajat. Sitä en tiedä, tulisiko juuri kangasajuruohosta hyvänmakuista hunajaa.

eli kangasajuruoho on timjamin sukua (tarha-ajuruoho). Antiikin kreikkalaiset pitivät ajuruohohunajaa parhaana hunajana. Että sen puoleen ei oo ongelmaa.

Mullekin kelpaisi hyvin tommonen perintötila. Mua huolettaa enemmän tuo ammattitaito-osasto: kuinka näillä taidoilla saisi mitään farmia kannattamaan? En osaa edes hitsata.

Ehkä harjoittelen vielä jonkun vuoden ihan tässä pihapuutarhassa.

• ..............................

kortsutehtaalla koepanijana, sänkyjen ja sohvien
      laadun tarkkailija koemakaamalla niitä.
      radiojuontaja mikä vituttaa nimisessä ohjelmassa. kannabistuotteiden laadunvalvojana.
      suomen virallisena valittajana. korvausta vastaan, tietenkin.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4048
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2901
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1311
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      864
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      750
    Aihe