mistä tietää olevansa ihastunut ihmiseen eikä mielikuvaan siitä ihmisestä? Voiko oikeasti olla täysillä ihastunut ihmiseen jonka kanssa on jutellut pari kertaa?
mistä tietää olevansa
3
1347
Vastaukset
- että oikeastaan
aina sitä ihastuu siihen mielikuvaan siitä ihmisestä. Rakastuminen tulee kun löytää sen ihmisen sieltä alta ja hyväksyy tämän sellaisena kuin hän on.
- on tunne !!
Se just on ihastumista, kun ihastutaan vaikka parin juttelun perusteella tai jopa yhdestä silmäisystä. Jos tunne on molemminpuolinen, teidän välillä on oikeaa kemiaa.
Ihminen hakee alitajuisestikin sitä ihmistä, joka vastaa omaa mielikuvaa rakastetusta. Se voi olla tunne toisesta ihmisestä tai joskus ulkonäkö.
Mulla on ollut usein ongelmana se että oonko ihastunut just siihen ihmiseen, vai siihen tunteeseen että toinen on ihastunut muhun, vai sitten siihen ajatukseen että olis oma kulta.
Pari kertaa se on ollut nuo kaksi jälkimmäistä ja se on ollu ikävä selittää miehelle etten olekkaan kiinnostunut, vaikka se aluksi siltä vaikuttikin.
Nyt oon taas ihastunut. Toivon todella hartaasti että oon ihastunut siihen mieheen, enkä esim siihen että meidän yhdessä olo on tosi väärin.
Äsken siltä tuli viesti ja se kyllä lämmitti ja pisti perhoset lentoon vatsassa. Ehkä tää tästä ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874128Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella263000No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10909
- 133901
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760