missä sais olla kukkona tunkiolla?
Menkää jollekin sisustuspalstalle hakemaan naisten suosiota, jos se kerran siitä on kiinni. Niillä ei käy kuin naisia ja homoja.
Vähäkö olis heteromiehellä vientiä. Ja vähäkö siellä kuunneltais heteromiestä.
Tulkaa sit kertomaan kuinka kävi, ku tää on vain teoria.
Tiedättekö jätkät
13
567
Vastaukset 13
- cookos
mun ja arvoisan mieheni, oli kymmenen vuotta katsoa joka sinnuntai aamu ensin remontti-reiska ja sitten tila-ohjelma. Ja ukko katto sen ihan suosiolla..pientä kitinää tuli jostain toimittajasta, mutta muuten..oli ihan rentouttava yhdessäolo-tuokio.
miks mies pitää aina pakottaa tekemään tai edes olemaan naisen kanssa yhdessä? Mä en usko, että se johtuis seurasta, vaan enemmänkin siitä mitä varten siinä yhdessä ollaan, tai mitä yhdessä tehdään.
- cookos
relaxed_eyes kirjoitti:
miks mies pitää aina pakottaa tekemään tai edes olemaan naisen kanssa yhdessä? Mä en usko, että se johtuis seurasta, vaan enemmänkin siitä mitä varten siinä yhdessä ollaan, tai mitä yhdessä tehdään.
eikä mitään pidä tehdä pakolla. halu tulee kaikkeen tekemiseen vapaasta tahdosta, halusta vaan tehdä niin.
En mäkään pakota olemaan kanssani, jos seura ei kelpaa. Tai jos ei halua puhua, ei tarvii puhua.
- zisel
sä siis todella todella HALUAT tapella mun kanssa??? :D Meillä näyttää olevan suunnilleen samallainen mieli tässä kohtaa omia etujamme ajatellen ;D
Mä neuvoisin miehet mieluiten Petanki-palstalle ja kas kummaa, mäkin ilmestyisin sinne ;D
:D:D:D:D:D- zisel
relaxed_eyes kirjoitti:
mä vaan haluisin turhan mustasukkasuuden täältä pois.
turha mustasukkasuus täällä ilmenee? Silläkö se mustasukkasuus saadaan poistettua että joku mies menee "kukoksi tunkiolle" toiselle palstalle? ;) Mä en ole huomannut mitään mustasukkasuuksia täällä.
zisel kirjoitti:
turha mustasukkasuus täällä ilmenee? Silläkö se mustasukkasuus saadaan poistettua että joku mies menee "kukoksi tunkiolle" toiselle palstalle? ;) Mä en ole huomannut mitään mustasukkasuuksia täällä.
voi se olla naistenkin puolesta tullutta.
Vai, miks tääl nyt muuten kukaan mitään kenenkään saamasta huomiosta tai mielipiteistäkään muuten mitään välittäis?- zisel
relaxed_eyes kirjoitti:
voi se olla naistenkin puolesta tullutta.
Vai, miks tääl nyt muuten kukaan mitään kenenkään saamasta huomiosta tai mielipiteistäkään muuten mitään välittäis?mennyt täysin ohi...
Mua ainakin heti syyteltiin raskaana olevien / pienten lasten äitien vonkaamisesta, ku yritin jakaa "miehisiä näkemyksiäni" tuoreilla / tuleville äideille Kaksplussan keskustelupalstalla.....
=D- sisustaminen
eikä naisten huomio.
- homoja :!!!!1111!!!
ja kaikki siellä pyörivät miespuoliset yhdistetään automaattisesti *homoiksi!!!!*
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀681327KP-Sesongilla ongelmia?
Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi221232- 961151
Jämsän Paras Ravintola
Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R691051Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku84749Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan
No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni47703Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella28687Kiellettyjä ajatuksia
Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,43636- 63636
- 38619