Tiedättekö jätkät

missä sais olla kukkona tunkiolla?

Menkää jollekin sisustuspalstalle hakemaan naisten suosiota, jos se kerran siitä on kiinni. Niillä ei käy kuin naisia ja homoja.

Vähäkö olis heteromiehellä vientiä. Ja vähäkö siellä kuunneltais heteromiestä.

Tulkaa sit kertomaan kuinka kävi, ku tää on vain teoria.

13

567

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cookos

      mun ja arvoisan mieheni, oli kymmenen vuotta katsoa joka sinnuntai aamu ensin remontti-reiska ja sitten tila-ohjelma. Ja ukko katto sen ihan suosiolla..pientä kitinää tuli jostain toimittajasta, mutta muuten..oli ihan rentouttava yhdessäolo-tuokio.

      • miks mies pitää aina pakottaa tekemään tai edes olemaan naisen kanssa yhdessä? Mä en usko, että se johtuis seurasta, vaan enemmänkin siitä mitä varten siinä yhdessä ollaan, tai mitä yhdessä tehdään.


      • cookos
        relaxed_eyes kirjoitti:

        miks mies pitää aina pakottaa tekemään tai edes olemaan naisen kanssa yhdessä? Mä en usko, että se johtuis seurasta, vaan enemmänkin siitä mitä varten siinä yhdessä ollaan, tai mitä yhdessä tehdään.

        eikä mitään pidä tehdä pakolla. halu tulee kaikkeen tekemiseen vapaasta tahdosta, halusta vaan tehdä niin.
        En mäkään pakota olemaan kanssani, jos seura ei kelpaa. Tai jos ei halua puhua, ei tarvii puhua.


    • zisel

      sä siis todella todella HALUAT tapella mun kanssa??? :D Meillä näyttää olevan suunnilleen samallainen mieli tässä kohtaa omia etujamme ajatellen ;D

      Mä neuvoisin miehet mieluiten Petanki-palstalle ja kas kummaa, mäkin ilmestyisin sinne ;D



      :D:D:D:D:D

      • mä vaan haluisin turhan mustasukkasuuden täältä pois.


      • zisel
        relaxed_eyes kirjoitti:

        mä vaan haluisin turhan mustasukkasuuden täältä pois.

        turha mustasukkasuus täällä ilmenee? Silläkö se mustasukkasuus saadaan poistettua että joku mies menee "kukoksi tunkiolle" toiselle palstalle? ;) Mä en ole huomannut mitään mustasukkasuuksia täällä.


      • relaxed_eyes
        zisel kirjoitti:

        turha mustasukkasuus täällä ilmenee? Silläkö se mustasukkasuus saadaan poistettua että joku mies menee "kukoksi tunkiolle" toiselle palstalle? ;) Mä en ole huomannut mitään mustasukkasuuksia täällä.

        voi se olla naistenkin puolesta tullutta.

        Vai, miks tääl nyt muuten kukaan mitään kenenkään saamasta huomiosta tai mielipiteistäkään muuten mitään välittäis?


      • zisel
        relaxed_eyes kirjoitti:

        voi se olla naistenkin puolesta tullutta.

        Vai, miks tääl nyt muuten kukaan mitään kenenkään saamasta huomiosta tai mielipiteistäkään muuten mitään välittäis?

        mennyt täysin ohi...


    • Mua ainakin heti syyteltiin raskaana olevien / pienten lasten äitien vonkaamisesta, ku yritin jakaa "miehisiä näkemyksiäni" tuoreilla / tuleville äideille Kaksplussan keskustelupalstalla.....

      =D

      • onki jo tosi epätoivoisten vonkaajien paikka. :D


    • sisustaminen

      eikä naisten huomio.

      • sul ei oo sit hätää.


    • homoja :!!!!1111!!!

      ja kaikki siellä pyörivät miespuoliset yhdistetään automaattisesti *homoiksi!!!!*

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      57
      1628
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      124
      1248
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1054
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      338
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    9. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      612
    Aihe