missä sais olla kukkona tunkiolla?
Menkää jollekin sisustuspalstalle hakemaan naisten suosiota, jos se kerran siitä on kiinni. Niillä ei käy kuin naisia ja homoja.
Vähäkö olis heteromiehellä vientiä. Ja vähäkö siellä kuunneltais heteromiestä.
Tulkaa sit kertomaan kuinka kävi, ku tää on vain teoria.
Tiedättekö jätkät
13
567
Vastaukset
- cookos
mun ja arvoisan mieheni, oli kymmenen vuotta katsoa joka sinnuntai aamu ensin remontti-reiska ja sitten tila-ohjelma. Ja ukko katto sen ihan suosiolla..pientä kitinää tuli jostain toimittajasta, mutta muuten..oli ihan rentouttava yhdessäolo-tuokio.
miks mies pitää aina pakottaa tekemään tai edes olemaan naisen kanssa yhdessä? Mä en usko, että se johtuis seurasta, vaan enemmänkin siitä mitä varten siinä yhdessä ollaan, tai mitä yhdessä tehdään.
- cookos
relaxed_eyes kirjoitti:
miks mies pitää aina pakottaa tekemään tai edes olemaan naisen kanssa yhdessä? Mä en usko, että se johtuis seurasta, vaan enemmänkin siitä mitä varten siinä yhdessä ollaan, tai mitä yhdessä tehdään.
eikä mitään pidä tehdä pakolla. halu tulee kaikkeen tekemiseen vapaasta tahdosta, halusta vaan tehdä niin.
En mäkään pakota olemaan kanssani, jos seura ei kelpaa. Tai jos ei halua puhua, ei tarvii puhua.
- zisel
sä siis todella todella HALUAT tapella mun kanssa??? :D Meillä näyttää olevan suunnilleen samallainen mieli tässä kohtaa omia etujamme ajatellen ;D
Mä neuvoisin miehet mieluiten Petanki-palstalle ja kas kummaa, mäkin ilmestyisin sinne ;D
:D:D:D:D:D- zisel
relaxed_eyes kirjoitti:
mä vaan haluisin turhan mustasukkasuuden täältä pois.
turha mustasukkasuus täällä ilmenee? Silläkö se mustasukkasuus saadaan poistettua että joku mies menee "kukoksi tunkiolle" toiselle palstalle? ;) Mä en ole huomannut mitään mustasukkasuuksia täällä.
zisel kirjoitti:
turha mustasukkasuus täällä ilmenee? Silläkö se mustasukkasuus saadaan poistettua että joku mies menee "kukoksi tunkiolle" toiselle palstalle? ;) Mä en ole huomannut mitään mustasukkasuuksia täällä.
voi se olla naistenkin puolesta tullutta.
Vai, miks tääl nyt muuten kukaan mitään kenenkään saamasta huomiosta tai mielipiteistäkään muuten mitään välittäis?- zisel
relaxed_eyes kirjoitti:
voi se olla naistenkin puolesta tullutta.
Vai, miks tääl nyt muuten kukaan mitään kenenkään saamasta huomiosta tai mielipiteistäkään muuten mitään välittäis?mennyt täysin ohi...
Mua ainakin heti syyteltiin raskaana olevien / pienten lasten äitien vonkaamisesta, ku yritin jakaa "miehisiä näkemyksiäni" tuoreilla / tuleville äideille Kaksplussan keskustelupalstalla.....
=D- sisustaminen
eikä naisten huomio.
- homoja :!!!!1111!!!
ja kaikki siellä pyörivät miespuoliset yhdistetään automaattisesti *homoiksi!!!!*
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä571628- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1241248- 1401054
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten338849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64612
