missä sais olla kukkona tunkiolla?
Menkää jollekin sisustuspalstalle hakemaan naisten suosiota, jos se kerran siitä on kiinni. Niillä ei käy kuin naisia ja homoja.
Vähäkö olis heteromiehellä vientiä. Ja vähäkö siellä kuunneltais heteromiestä.
Tulkaa sit kertomaan kuinka kävi, ku tää on vain teoria.
Tiedättekö jätkät
13
561
Vastaukset
- cookos
mun ja arvoisan mieheni, oli kymmenen vuotta katsoa joka sinnuntai aamu ensin remontti-reiska ja sitten tila-ohjelma. Ja ukko katto sen ihan suosiolla..pientä kitinää tuli jostain toimittajasta, mutta muuten..oli ihan rentouttava yhdessäolo-tuokio.
miks mies pitää aina pakottaa tekemään tai edes olemaan naisen kanssa yhdessä? Mä en usko, että se johtuis seurasta, vaan enemmänkin siitä mitä varten siinä yhdessä ollaan, tai mitä yhdessä tehdään.
- cookos
relaxed_eyes kirjoitti:
miks mies pitää aina pakottaa tekemään tai edes olemaan naisen kanssa yhdessä? Mä en usko, että se johtuis seurasta, vaan enemmänkin siitä mitä varten siinä yhdessä ollaan, tai mitä yhdessä tehdään.
eikä mitään pidä tehdä pakolla. halu tulee kaikkeen tekemiseen vapaasta tahdosta, halusta vaan tehdä niin.
En mäkään pakota olemaan kanssani, jos seura ei kelpaa. Tai jos ei halua puhua, ei tarvii puhua.
- zisel
sä siis todella todella HALUAT tapella mun kanssa??? :D Meillä näyttää olevan suunnilleen samallainen mieli tässä kohtaa omia etujamme ajatellen ;D
Mä neuvoisin miehet mieluiten Petanki-palstalle ja kas kummaa, mäkin ilmestyisin sinne ;D
:D:D:D:D:D- zisel
relaxed_eyes kirjoitti:
mä vaan haluisin turhan mustasukkasuuden täältä pois.
turha mustasukkasuus täällä ilmenee? Silläkö se mustasukkasuus saadaan poistettua että joku mies menee "kukoksi tunkiolle" toiselle palstalle? ;) Mä en ole huomannut mitään mustasukkasuuksia täällä.
zisel kirjoitti:
turha mustasukkasuus täällä ilmenee? Silläkö se mustasukkasuus saadaan poistettua että joku mies menee "kukoksi tunkiolle" toiselle palstalle? ;) Mä en ole huomannut mitään mustasukkasuuksia täällä.
voi se olla naistenkin puolesta tullutta.
Vai, miks tääl nyt muuten kukaan mitään kenenkään saamasta huomiosta tai mielipiteistäkään muuten mitään välittäis?- zisel
relaxed_eyes kirjoitti:
voi se olla naistenkin puolesta tullutta.
Vai, miks tääl nyt muuten kukaan mitään kenenkään saamasta huomiosta tai mielipiteistäkään muuten mitään välittäis?mennyt täysin ohi...
Mua ainakin heti syyteltiin raskaana olevien / pienten lasten äitien vonkaamisesta, ku yritin jakaa "miehisiä näkemyksiäni" tuoreilla / tuleville äideille Kaksplussan keskustelupalstalla.....
=D- sisustaminen
eikä naisten huomio.
- homoja :!!!!1111!!!
ja kaikki siellä pyörivät miespuoliset yhdistetään automaattisesti *homoiksi!!!!*
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455080Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131604Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481289Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101209- 131143
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171027Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76989Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3925Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah59795Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27773