Mies, mitä tämä meinaa?

alan olemaan kyllästynyt

Kun olen vahvasti ihastunut johonkin mieheen, ja en edes katso muita mitenkään, niin mä herätän silti epäluottamusta?

Mun ensirakkaus petti siksi koska luuli että mä petän koko ajan sitä tms.

Toinen petti saman syyn takia ja ei millää uskonut että en ole muiden kanssa.

Nyt olen tavannut miehen ja kun avasin tänää netin niin tuli kommentti; "Noniin etsit nyt uutta miestä?" Olin silloin katsomassa työsivujani ja näytinki niitä sille. Olin ihan ihmeissäni.

Olen kuulemma hyvin kaunis nainen ja kroppaki on mielestäni kunnossa, mutta tekeekö se musta lutkamaisen? Vai onko nää mun miehet tosiaan niin epävarmoja?

Alan olee jo hieman epätoivonen ku en tiedä miten mun pitäis olla etten herätä ajatuksia että petän. Vai mitä tää on? Miehet kertokaa.

10

226

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gertygyf

no sun kauneus ja sun luonne ehkä syynä? ehkä flirttailet muitten kanssa miehesi mielestä ja et ota häntä tarpeeksi huomioon? olet ehkä tosi iloinen ja flirtti muiden miesten seurassa ja oman miehen kans sillai noh mee ny siitä jne..tos jotain syitä

• en itse huomaa ainakaan

Mielestäni en käyttäydy noin..

Järkytyin myös tänää et löysin tämän miehen puhelimesta jonku kenenkaa se tekstailee. Tiedän sen naisen ja hän ei kyllä ole kauneimmasta päästä.

Eli tässä käy samanlailla kuin viimeksi; mut vaihdetaan hieman lihavempaan ja rumempaan?

Anteeks pinnallisuuteni, mutta miksi kaunistella asioita tässä.

Aion varmasti nyt itsekin kostaa ja aion käyttäytyä niin kuin mun oletetaan; eli lutkaan kunnolla sit.

• sölkjfkfd

on ihan totta. Monet naiset, tai siltä se ainakin vaikuttaa, todistelevat koko ajan olevansa haluttavia muidenkin miesten mielestä, flirttailemalla tai muuten. Kieltämättä se ärsyttää, jos toinen tekee sitä ja itse saa seistä ja katsella touhua vieressä kuin jokin idiootti, joka epätoivoisesti roikkuu jonkun naisen hihassa.

• en itse huomaa ainakaan kirjoitti:

Mielestäni en käyttäydy noin..

Järkytyin myös tänää et löysin tämän miehen puhelimesta jonku kenenkaa se tekstailee. Tiedän sen naisen ja hän ei kyllä ole kauneimmasta päästä.

Eli tässä käy samanlailla kuin viimeksi; mut vaihdetaan hieman lihavempaan ja rumempaan?

Anteeks pinnallisuuteni, mutta miksi kaunistella asioita tässä.

Aion varmasti nyt itsekin kostaa ja aion käyttäytyä niin kuin mun oletetaan; eli lutkaan kunnolla sit.

"Aion varmasti nyt itsekin kostaa ja aion käyttäytyä niin kuin mun oletetaan; eli lutkaan kunnolla sit."

Haluutko oikeesti tehdä noin? Kuka määrittelee millainen sä olet - sä itse vai jurpot jotka luulee susta asioita?

• sölkjfkfd

"Olen kuulemma hyvin kaunis nainen ja kroppaki on mielestäni kunnossa, mutta tekeekö se musta lutkamaisen?"

Ei se kroppa tee sinusta, ellet sinä tee siitä kropasta.

"Vai onko nää mun miehet tosiaan niin epävarmoja?"

Voi olla, että jostain syystä ovat. Tosin nuoret usein ovat epävarmoja. Jos syy ei ole iässä, ehkä jotenkin kiinnostut miehistä, joissa on jokin ominaisuus, joka on epävarmoissa miehissä (jollaisiksi he sitten myöhemmin osoittautuvatkin) tai sitten sinussa on jokin ominaisuus, joka vetää epävarmoja miehiä puoleensa, tai molemmat. Tai sitten, kolmas vaihtoehto, kyse on sattumasta.

• Että he kelpaa. Ja egoistisesti nää sitten pelkää että he tulee nolatuksi ja petetyksi jolloin susta tuleekin jotenkin "vihollinen" jota sitten syytetään täysin päättömistä asioista - vaikka kyse on siitä pelosta ettei kelpaa. Ja sitten nää tampiot uskoo että sä petät koska ne itte kuvittelee että sä petät ja sitten ne menee ja kuvitelmiensa siivittämänä pettää itse "oikeutetusti". Yökkis.

Itseasiassa toi tilanne on mullekin jotenkin tuttu. Mä olen kuullut liian usein naisilta jotain sellaista että "Mä en voisi ikinä luottaa suhun". Ja vieläpä sellaisissa suhteissa joissa mä olen ollut ihan myyty sille toiselle omalta osaltani ja suunnilleen alkanut kaavailemaan yhteistä hautapaikkaa tai jotain muuta vähä 20 minuuttia pidempää aikajännettä.

Tota. Homma menee niin että sä elät täsmälleen niinkuin koet järkeväksi ja toimit niinkuin toimit. Sä et ole suhteissas valamassa uskoa siihen että olet luotettava jos kerran olet sitä, vaan sä elät omaa elämääs omin ehdoin uskollisena. Jos se toinen ei usko sua vaikka totuus on sun puolellas se on sen toisen ongelma.

Mä toki tiedän että sitä haluais tehdä vaikka mitä uskottavuutensa eteen (sitä koittanut minäkin joskus tehdä, huonolla menestyksellä). Mutta kun ihminen ei voi tehdä valintoja toisen puolesta - ja se että luottaa toisen on kuitenkin pohjimmiltaan valintakysymys jonka jokainen tekee itse kumppanistaan.

• Pettämistä epäilee usein ne ihmiset joiden toimintatavoissa pettäminen on vakioratkaisu. He näkee siis oman heikkoutensa toisessa vaikka toisessa ei mitään vikaa olisikaan. He vain näkee omat paskat asenteensa ja olettaa että muut on samanlaisia.

• karman laki? :P
        Kukkomies kirjoitti:

Pettämistä epäilee usein ne ihmiset joiden toimintatavoissa pettäminen on vakioratkaisu. He näkee siis oman heikkoutensa toisessa vaikka toisessa ei mitään vikaa olisikaan. He vain näkee omat paskat asenteensa ja olettaa että muut on samanlaisia.

No alkaa tuntuu että mul on joku ihme taipumus ihastua tämmösiin hieman renttumaisiin miehiin ja sitten ku ois tarjolla nuorta lääkäriä niin se dumpataan. Naurettavaa, tiedän.

Sen oon kyl osannu kuvitella että yleensä se kuka pettää alkaa itse just toista piinaamaan epäilyksillä. Mutta en ymmärrä mitä voin tehdä aina väärin että näin käy?

Okei, kerran juttelin mesessä ystäväni kanssa ja hän oli änkemässä kattoo ni löin läppärin näytön kiinni, koska me juteltii henkilökohtasia. Tästä hän veti päätöksen että miehenhän kanssa mä sitä petän jossai mesessä.. Voi elämä. Ymmärrän että tuo kyllä herättää epäilyjä, mutta selitin sille että naisten juttuja en mielelläni sille näyttäis.

ja en voi ymmärtää mikä menee pieleen siinä että mies ei mulla jostaki syystä pysy (vaan pettää) vaikka onkin tavoiteltu nainen kyseessä.. Mikä tässä voi mennä pieleen vaikka olen täysin 100 % suhteessa mukana.

Ja kiitos Kukkomies, ymmärrät varmaa miltä tää tuntuu.

• karman laki? :P kirjoitti:

No alkaa tuntuu että mul on joku ihme taipumus ihastua tämmösiin hieman renttumaisiin miehiin ja sitten ku ois tarjolla nuorta lääkäriä niin se dumpataan. Naurettavaa, tiedän.

Sen oon kyl osannu kuvitella että yleensä se kuka pettää alkaa itse just toista piinaamaan epäilyksillä. Mutta en ymmärrä mitä voin tehdä aina väärin että näin käy?

Okei, kerran juttelin mesessä ystäväni kanssa ja hän oli änkemässä kattoo ni löin läppärin näytön kiinni, koska me juteltii henkilökohtasia. Tästä hän veti päätöksen että miehenhän kanssa mä sitä petän jossai mesessä.. Voi elämä. Ymmärrän että tuo kyllä herättää epäilyjä, mutta selitin sille että naisten juttuja en mielelläni sille näyttäis.

ja en voi ymmärtää mikä menee pieleen siinä että mies ei mulla jostaki syystä pysy (vaan pettää) vaikka onkin tavoiteltu nainen kyseessä.. Mikä tässä voi mennä pieleen vaikka olen täysin 100 % suhteessa mukana.

Ja kiitos Kukkomies, ymmärrät varmaa miltä tää tuntuu.

"ku ois tarjolla nuorta lääkäriä niin se dumpataan. Naurettavaa, tiedän."

Yleensä (nuoret) lääkärit tuppaa olemaan hiukan urveloita koska he suuntaa kaiken tarmonsa pitkälti älyllisiin haasteisiin ja sosiaalinen puoli jää helposti torsoksi. Mitä lääkäreiden kanssa olen ollut tekemisissä niin ne ovat ihmisinä sellaisia jopa hiukan yksinkertaisia ja suorasukaisia - tylsiäkin.

Rentuissa on oma viehätyksensä mutta kuten olet huomannut on se huonoa kemiaa. Renttu keksii parhaat tarinat ja elää miten milloinkin, se tuo mielenkiintoa mutta toisaalta holtittomuutta ja arvaamattomuutta joka ei todellakaan koidu ainakaan sun eduksesi.

"Mikä tässä voi mennä pieleen vaikka olen täysin 100 % suhteessa mukana"

Tähän on selvä vastaus. Onnistuneeseen suhteeseen tarvitaan 200%. Toinen 100% sulta ja toinen 100% kumppanilta. Se että sä tarjoot 100% on sun osalta oman osasi täyttäminen - mut se ei riitä onnistuneeseen suhteeseen. Kun se toinen antaa sen 5% tai mitä nyt viitsiikään niin siihen se kusee. Sulla siis on asiassa korkeintaan ongelma sen suhteen millaiset tyypit valkkaat alunperin koittaan kanssasi. Jos nyt luovutat antamasta täysiä yrityksiä koska olet pettynyt niin sitä 200% et saavuta - ja sitten se on jo sun vikas - koska se vastapuoli voi ollakkin jo 100% antava tyyppi.

Ja tiedän miltä se tuntuu. Väärältä ja perkeleen turhauttavalta. Enkä mä tiedä itseasiassa miten toi ratkee lopulta hyvin. Kas kun itselläni se ei ole vielä ratkennut mitenkään.

• scale

niin kauan, kunnes löydät sen oikean. Älä ota sellaista, joka on mustis, se vaan pahenee myöhemmin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      132
      5381
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      31
      3862
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2480
    4. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      38
      2044
    5. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      24
      1753
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1704
    7. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1640
    8. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1608
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      29
      1463
    10. Olitpa ikävän

Kylmä eilen. Miksi ihmeessä?
      Ikävä
      38