Ruotsissa israelilaiset hedelmät saivat uuden alkuperämaan.
Saksalainen "tohtori" löytyi sopivasti pari päivää sitten. Ja piilottajina arabit.
Yle esittää usseempia keskitysleiriaiheisia dokkareita/elokuvia.
Eli Mossadin painostuksesta nostetaan Israelin menetettyjä sympatiapisteitä. Tuleeko Mossadi mun ovelle, kun paljastin niiden ovelan suunnitelman?
No joo - onko nyt taas joku muistelopäivä, -kuukausi tai -vuosi, kun keskitysleirit tuntuvat olevan taasen esillä - vai näyttääks se vaan siltä?
Bonus: kerro oma salaliittoteoriasi.
Salaliittoteoria
26
460
Vastaukset
- methd
näytössä ja puhuu outoja asioita!
niin kandee olla huolissaan. Miten pirussa ne vanhoihin ruutuihin ahdetut olennot muka näihin uusiin mahtuis? Mä en usko et niiden evoluutio ehtii näyttöjen kehitykseen mukaan eli ilmiölle täytyy olla yliluonnollisempi selitys.
- methd
ttuplai kirjoitti:
niin kandee olla huolissaan. Miten pirussa ne vanhoihin ruutuihin ahdetut olennot muka näihin uusiin mahtuis? Mä en usko et niiden evoluutio ehtii näyttöjen kehitykseen mukaan eli ilmiölle täytyy olla yliluonnollisempi selitys.
mä ostin sellaisen, koska oli peloissani, että yöllä karkaatte siitä isosta näytöstä ja hyökkäätte mun kimppuun. Nyt te ootte mun litteässäkin näytössä. Mulla on palomuuri, jonka pitäisi estää teidän tulonne tänne, mutta ilmeisesti kyseessä on suuri huijaus, jotten osaisi olla varuillani.
methd kirjoitti:
mä ostin sellaisen, koska oli peloissani, että yöllä karkaatte siitä isosta näytöstä ja hyökkäätte mun kimppuun. Nyt te ootte mun litteässäkin näytössä. Mulla on palomuuri, jonka pitäisi estää teidän tulonne tänne, mutta ilmeisesti kyseessä on suuri huijaus, jotten osaisi olla varuillani.
estä kuin tulen leviämisen. Noit/meit epeleit varten tarviit järeemmät aseet - esim. foliota pään ympäri.
- jarona
hamas haluaa tappaa kaikki juutalaiset joka ei ole edes salaisuus. Pommittavat vähän väliä esimerkiksi juutalaisia lapsia. Juutalaiset puollustautuvat ja sit tulee sun kaltasia ihmisiä nostamaan vielä niitten kamalan historian niitä vastaan. Kyllä on kieroa. Juutalaiset haluavat vaan elää rauhassa. Ilman et niiden lapsia kokoajan tapetaan. Sekö on liikaa vaadittu?
mie en mene valitsemaan puolta. Kumpainenkin osaa kyllä perustella omat tekonsa komiasti - kuka mihinkin vedoten. No suhun uppoaa Israelin retoriikka ja johonkin toiseen toimii pienen sitkeän Hamasin oikeus puolustaa palestiinalaisten halua elää rauhassa. Toisen terroristi on toisen vapaustaistelija.
Ongelma ei olekaan siinä kuka on väärässä vaan siinä et kaikki ovat oikeassa - kuten sinäkin. Siin asemassa on sama mitä muut sanoo ja millä mielellä, kun aina uppoaa jos ei ole juuri samaa mieltä. Kierointa on se et se tekee myös lukutaidottomaksi - tai haluttomaksi lukea muuta kuin sen mikä tukee omaa ajatusmaailmaa.- jarona
ttuplai kirjoitti:
mie en mene valitsemaan puolta. Kumpainenkin osaa kyllä perustella omat tekonsa komiasti - kuka mihinkin vedoten. No suhun uppoaa Israelin retoriikka ja johonkin toiseen toimii pienen sitkeän Hamasin oikeus puolustaa palestiinalaisten halua elää rauhassa. Toisen terroristi on toisen vapaustaistelija.
Ongelma ei olekaan siinä kuka on väärässä vaan siinä et kaikki ovat oikeassa - kuten sinäkin. Siin asemassa on sama mitä muut sanoo ja millä mielellä, kun aina uppoaa jos ei ole juuri samaa mieltä. Kierointa on se et se tekee myös lukutaidottomaksi - tai haluttomaksi lukea muuta kuin sen mikä tukee omaa ajatusmaailmaa.hamas ei puollusta mitään. Hamas on se alkuperäinen hyökkääjä. Sen tavoite on tappaa juutalaiset. Arabeilla on mieletön juutalais viha.
jarona kirjoitti:
hamas ei puollusta mitään. Hamas on se alkuperäinen hyökkääjä. Sen tavoite on tappaa juutalaiset. Arabeilla on mieletön juutalais viha.
Hyvä et olet löytänyt puolesi. As-Salaam Alaikum
- jarona
ttuplai kirjoitti:
Hyvä et olet löytänyt puolesi. As-Salaam Alaikum
shalom
- jarona
hamsa pitää itse palestiinalaisalueilla ihmismuureja sotilaskohteiden tiellä. Vie sinne naisia ja lapsia eteen kun israel pommittaa. Eihän arabit naisia kunnioita.
- blongblingbläng
höynäytetään tyhmimmät omalle puolelleen tässä rahan palvomisessa. Pidetään massit itellä ja annetaan idiootti köyhis-höyrypää-kuskien huutaa suu vaahdossa meidän puolesta :)
Pidetään silti huoli, etteivät nämä raivotautiset sekaannu meidän eliittikerhoihimme. 1992 syöpään.
http://www.hameensanomat.fi/?article=93336- KoppavaHoro
huomannut tuota, kiitos sulle!
Edes alitajuisesti en ole antanut Israelille sympatiapisteitä holokaustista. Minulla on erittäin läheisiä ihmisiä, jotka ovat Israelin juutalaisia, mutta en silti ymmärrä tai hyväksy Israelin harjoittamaa politiikkaa. Ihmiset ovat eri asia kuin politiikka, vaikka toimivatkin sen välikappaleina.
Mä kävin viime kesänä Auschwitz-Birkenaussa ja olen sitä mieltä, että niitä kauheuksia ei pidä unohtaa. Hyvä, että nousevat framille. Huono, että tuntuu ettei niistä ole opittu mitään eikä nykymaailmaa osata peilata kauheaa menneisyyttä vasten. Yhtäläisyyksiä löytyy ehkä enemmän kuin uskallamme myöntää.olla tarkkaavainen tai ne menee ohitse. Mä aioin nyt uhrata elämäni tän teorian todistamiseen ja todistusaineiston keräämiseen.
Kävin myös aikoinani tutustumassa erääseen Puolan leiriin. Unohtaminen on pahaksi - pahempaa on silti a) nykyisten tekojen hyväksymittäminen historian vääryyksillä b) kuvittelu et näin ei voi käydä meillä c) ko. asioiden pitämistä saatanan tekoina. Siis samaa mieltä kanssasi.
leivotaan pressaa. Joka päivä lööpeissä.
- KoppavaHoro
salaista?
Juttuhan on täysin läpinäkyvä ja tuntuisi myös toimivan. KoppavaHoro kirjoitti:
salaista?
Juttuhan on täysin läpinäkyvä ja tuntuisi myös toimivan.etenkin täs viikko pari sitten kaveri oli oikeesti joka päivä otsikoissa ja poikkeuksellisesti aina myönteisessä valossa esitettynä. Kyllä nauratti.
Tää on taas tätä uutiset peittämässä uutisia -juttuja.- KoppavaHoro
Einsten1 kirjoitti:
etenkin täs viikko pari sitten kaveri oli oikeesti joka päivä otsikoissa ja poikkeuksellisesti aina myönteisessä valossa esitettynä. Kyllä nauratti.
Tää on taas tätä uutiset peittämässä uutisia -juttuja.tässä pari päivää sitten johonkin iltapäivälehden kyselyyn, jossa kaikki kysymykset olivat tyyppiä "Kuka seuraavista olisi mielestäsi paras Sauli Niinistön haastaja pätevyyden osalta?".
Ja kaikki kysymykset samanlaisia, pätevyys vain muuttui edustavuudeksi ja kokemukseksi ja ties miksi. Vaihtoehdotkin olivat mitä sattuu, Suvi-Anne Siimes ehkä parhaimmasta päästä. Eikä siis vaihtoehtoa "Joku muu, kuka?" ollut ollenkaan...
Saas nähdä millainen lööppi sille "tutkimukselle" sitten aikanaan tulee. klubin raportissa mainittiin et huonot uutiset ovat ehtymässä. Asiaa yritetään peitellä täyttämällä huonoille uutisille varattu tila Sauli-jutuilla.
- asiantuntijalta
Everstiluutnantti Mika Kerttunen; (maanpuollustus korkeakoulun strategianlaitoksen pääopettaja, gasa kriisin asiantuntija tv:stä)
Hamas on häikäilemätön järjestö
toimii tarkoituksen mukaisesti kouluista ja kodeista. Omat joutuvat kärsimään. eivätkä pääse tv kameroiden eteen kertomaan jos hamas uhkaa ampua polvet tohjoksi jos aikoo lähteä kodista josta hamas tulittaa israelilaisia.
kun tuhot näkyvät tv:stä tulee israelille propaganda tappio.eikä totuudesta Israelin tai Hamasin sotilaallisista operaatioista. Salaliittoteoriat ovat musta aina varsin mielikuvituksellisia - mut ain joku sattuu niistäkin ohtamaan ihteensä.
Ja totuudesta - sen nimeen on pantu niin monta päätä poikki et sen kans pitää olla varovainen. Meinaan et Hamasin johta Ali Ben Hassan (nimi muutettu turvallisuussyistä) kertoi mulle eilen sähköpostilla totuuden Israelista ja se oli eri totuus kuin sun kertoma. Klassisen logiikan mukaan kaksi toisensa sulkevaa loogista lauseketta eivät voi olla tosia yhtä aikaa. Tapetaaks toinen vai kuis jätetään vain yksi totuus eloon?
ps. Paljonko Mossadi maksaa sulle?
- sirpamaikkarilta
kun kattelin leffatarjontaa. Aika paljon natsielokuvia. Vaikka se poika raidallisessa pyjamassa oliki jotain kamalaa. Ääneen oisin itkeny jos oisin kotona ollu.
- sirpamaikkarilta
Mun oma salaliittoteoria on että Supo valvoo mua mun Kataisen vastaisten puheideni takia. Tänäänki tullu puhelu Ei numeroa numerosta. Taikka sitten nämä ajatukset on oire paranoidisesta skitsofreniasta.
sirpamaikkarilta kirjoitti:
Mun oma salaliittoteoria on että Supo valvoo mua mun Kataisen vastaisten puheideni takia. Tänäänki tullu puhelu Ei numeroa numerosta. Taikka sitten nämä ajatukset on oire paranoidisesta skitsofreniasta.
On luonnollista et juuri sinä olet niin tärkeä henkilö et SUPOn kannattaa laittaa paukkunsa valvomiseesi. Ja jos tuntuu usein et ihmiset kuiskuttelevat sinusta, on sekin merkki terveestä epäilystä - ja olet siitä varmasti oikeassa.
Kandee muuten mennä töittuplai kirjoitti:
On luonnollista et juuri sinä olet niin tärkeä henkilö et SUPOn kannattaa laittaa paukkunsa valvomiseesi. Ja jos tuntuu usein et ihmiset kuiskuttelevat sinusta, on sekin merkki terveestä epäilystä - ja olet siitä varmasti oikeassa.
Kandee muuten mennä töiSiis kandee mennä töihin, kauppaan tms. aina eri reittiä. Ja roskat poltan aina parvekkeella, jotten paljasta esim. kauppalistojani.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p575855Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "773193Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella232380No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol402075- 191988
Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1621843Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v61609Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy83121281-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome201206Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah811075