Ihanaa että sodankyläänkin tuli lävistykset ja tatuoinnit. Ei tarvi enään lähteä rovaniemelle asti..
Mie jo otin heti lävärin ku kuulin näistä :)
Lävistyksiä ja tatuointeja
6
2614
Vastaukset
- kyselempä vain..
Aijaa..ettei vaan ois joku kotikutoinen lävistäjä/kuvien tekijä.:)) Et kossupullolla saa jo jonkulaisen kuvatuksen pakaraansa..
- kotikuto
pertti niin kuvat laatua
- pistä mua
eiku siinä uudessa ihanassa kampaamossa Henna tekee lävistykset ja joku ammattilainen käy sit tekee tatskat. se ei oo siellä ku vissiin 1krt/kk tai jotain...
ei nää mitään kossupullolla tee vaa ihan kunnon töinä..
Kampaamo on Emmi Beauty Studio siinä askon vieressä.
Ihana paikka :)
- jollismaimaankulopää
se kuvantekijä ei vaan hirviän isoja tee kun ei tua kerkiä...byää
- pistä mua
jos varaa ajan isompaan ja tekee vaikka 2 eri kerralla..
mie ainaki kysyin siltä ja tuntui sopivan isommanki tekemine.
- onnellinen inkitty
http://www.siperianhurtta.fi/
lisää infoa tekijöistä :)
mahtavat tyypit !!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202810Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3472447Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262232Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o392226Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581818Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181349Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121342- 701223
- 551200
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?61163