Elän onnellisessa parisuhteessa, sillä arki ei ole tullut vielä vastaan. Joku päivä sitten kyselin mieheltäni, että onko "alushepenillä" isompaa merkitystä meidän parisuhteen fyysisessä puolessa? Ja yllätys yllätys. Hän vastasi, että ei sillä oikeastaan ole oikeastaan vaikutusta. Ei kuulemma ole ajatellut asiaa sen enempää.
Olen aina tähän saakka kuvitellut, että mies tykkää oman naisen pukeutuvan hyvännäköisiin alusvaatteisiin. Vai onko niin, että vasta myöhemmin kun parisuhde on arkipäivästynyt, niin sitten tarvitaan myös seksikkäitä alusvaatteita. Vai voiko olla niin, että kun suhde toimii "päiden sisällä" molemminpuolisesti, niin ulkoisten asioiden merkitys on vähäinen?
Parisuhteen piristystä
4
573
Vastaukset
- kuuvalkea
Tässä se taas nähdään mitä kivaa voi tapahtua kun puhuu sen kumppanin kanssa kaikista jutuista. Itse olen myös kertonut puolisolleni, että alusvaatteista viis. Siinä vaiheessa kun tarvitaan piristystä, heitetään kaikki vaatteet mahdollisimman pian nurkkaan. ;o)
- mr orange
Saattaahan olla että miehesi ei uskalatanut sanoa niin kuin tuntee ja ajattelee. Syitä voi olla monia. Saadaksesi varmuuden, sinun pitää kokeilla hepenien vaikutusta. Useimpiin miehiin ne toimivat. Hepenet näyttävät hyviltä päälläsi vain, jos itsekin nautit sellaisiin pukeutumisesta.
Toinen ei voi tietää mitä pääsi sisällä liikkuu ellet tavalla tai toisella ilmaise sitä. Liian usein ongelmia tulee kun molemmat ovat luulleet ymmärtävänsä toisen ajatuksia ja tunteita.- testaamaan
Mietin itsekin sitä, että oliko niin ettei vaan kehdannut sanoa, jottei olisi esineellistänyt minua. Muuten sitä on toistaiseksi vähän vaikea testailla kun haluamme vielä toisiamme varmaan vaikka säkki olisi vaatteena. Itse kyllä nautin seksikkäistä alusvaatteista, joten aion niitä ostella myös tulevaisuudessa jos sitten vaikka lähinnä itseäni varten.
Olisi kiva kyllä kuulla kommentteja miehiltä lisääkin. Onko osa miehistä sellaisia, joille "hepenillä" ei ole merkitystä ja osalle se on taas hyvinkin iso asia. - kylllllllä
testaamaan kirjoitti:
Mietin itsekin sitä, että oliko niin ettei vaan kehdannut sanoa, jottei olisi esineellistänyt minua. Muuten sitä on toistaiseksi vähän vaikea testailla kun haluamme vielä toisiamme varmaan vaikka säkki olisi vaatteena. Itse kyllä nautin seksikkäistä alusvaatteista, joten aion niitä ostella myös tulevaisuudessa jos sitten vaikka lähinnä itseäni varten.
Olisi kiva kyllä kuulla kommentteja miehiltä lisääkin. Onko osa miehistä sellaisia, joille "hepenillä" ei ole merkitystä ja osalle se on taas hyvinkin iso asia.Ota ilo irti itsestäsi ja anna miehelle sitä mitä monet hakevat seksibaareista.
Kyllä minulle kelpaa pitsit, bitch, farkut, mustaa, tiukkaa, kireätä, kunnon huo....htavat naiset.
Eli olisi tärkeää mulle ja parantaisi varmasti yhteisiä hetkiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse1084876Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143972Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2133886Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202275Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575801987Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801386- 1371364
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1711361En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5851269- 531145