Mulla on vaivaiset 30 kpl, mutta se riittänee tämmöselle vässykälle.. Olen kai nolo jotenkin, kun en parempaan pysty.
Entäs teidän kaverimäärät?
MONTAKO FACEBOOK-KAVERIA
9
411
Vastaukset
kukaan ei ole kertonut, että sellainen pitää olla?
Mistä kirjakaupasta sen saa?
Mitä se maksaa?
Olenko liian vaari?
Niin muuten, milloin facebok siivoaa sivusonsa pedofiileistä ja muista pervoista, kuten joku toinen sivusto teki?- disadora
ei mulla ole yhtään eikä nolota lainkaan.
- En.kerro
nolla. Eikä nolota yhtään.
- pahemmin..
kiinnosta tuo kaverien keräily...
yksi hyvä ystävä riittää. en oo katellu sitä niin tarkkaan, mut uskosin että niitä nyt yli sata on...
- Michiko_
Kaikki sellaisia, jotka olen tavannut IRL. Pari sukulaista, muuten vanhoja ystäviä. Ihan hyvä tapa pitää yhteyttä muualla asuviin kavereihin ja halvempaa kuin soittaminen tai tekstiviestit.
- Dazu
hämyyn menit. Ei OO YHTÄÄN!
- ....
Vajaa 40. Tosin liityin kasvokirjaan vasta tammikuun alkupuolella. Siltikään en usko että sinne niitä kovin paljon kertyy. Siellä on ystävät jotka käyttävät facebookia, opiskelukavereita sekä nykyiset työkaverit. Siinäpä se. Voisihan sinne kutsua kaikki jotka on joskus tavannut ja jotka muistavat/tunnistavat kuvasta, mutta enpä tiedä onko siinä niin hirveästi järkeä.
- sirpamaikkarilta
käytössä. Ja senki tein salanimellä kännipäissäni.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760