kampaajakokemuksia

Pääkaupunkiseutu

Minulla on ollut vuodesta toiseen lähes samanlaiset hiukset. Jostakin syystä kampaajat eivät uskalla/halua tehdä muutoksia hiuksiini. Kampaajakäynnillä pääasiassa värjätään tyveä, lisätään vähän raitaa ja leikataan huonot latvat pois. Minulla on pitkähköt, hyväkuntoiset, keskivertoa suomalaistukkaa paksummat vaaleahkot (vaalea ja vaaleaa ruskeaa) hiukset. Periaatteessa oman järjen mukaan hyvän kampaajan pitäisi saada näistä hiuksista "melkein mitä vaan", jos ei nyt ihan mielettömyyksiä toivo. En siis halua mitään shokkitukkaa, vaan hyvin leikatun tyylikkään mallin, joka sopii kasvoilleni ja muuhun tyyliini.Olisi mukava saada tämän "tavallisen" tukan sijaan jotain vähän erikoisempaa.
Olen nyt katsellut kampaamoja, ja mietiskelen pointin ja peilin välillä. Onko kenelläkään kokemuksia näistä kampaamoista? Vähän kalliimpia nämä ovat, mutta jos normaalistikin maksaa Helsingin keskustassa ketjukampaamossa 120 euroa, niin muutama kymppi lisäksi ei ole paha hinta jos hiuksista saadaan oikeasti hyvät. Kampaajat ovat kai käsittääkseni ihan hiusmuotoilijoita molemmissa, joten ammattitaidon pitäisi ainakin olla kohdallaan.

4

360

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alkuperäinen kirjoittaja

Haluan siis sanoa, että hiuksiani ei ole koskaan laitettu huonosti tms, mutta juuri se aina samalla tavalla laitettu malli ja väri kyllästyttää. Yleensä kukaan ei edes huomaa, että olen kampaajalla käynyt. Kun joskus olen maininnut asiasta kavereille, he ovat sanoneet että "kun sulla on aina samanlaiset hiukset".
      En tiedä mistä tuo johtuu, etteivät kampaajat oikein halua muuttaa vanhaa tyyliäni. Olen vienyt printattuja hiusmalleja kampaajille ja ehdotellut kaikkea, mutta silti tehdään vaan aina pieniä muutoksia, joita ei oikein edes huomaa. En mielestäni ole mitään mahdottomuuksia ehdottanut, tosin toivoisin että kampaajakin jotain vaihtoehtoja ehdottaisi.

• kokoperhe

Mutta hei , sun kannattaa vaihtaa kampaajaa, taisit olla käynytkin useammalla. Me käydään koko perhe samalla kampaajalla(minä,mies ja 2 poikaa 8 ja 11).Kokeilepa Birgitta Vikstèn KampaGalleria, hesa kalevankatu 28. Osaa ja uskaltaa ehdottaa uuttaa, 20 vuotta ole käynnyt ja uutta ollaan yhdessä keksitty aina kun olen halunnut.

• alkup.
        kokoperhe kirjoitti:

Mutta hei , sun kannattaa vaihtaa kampaajaa, taisit olla käynytkin useammalla. Me käydään koko perhe samalla kampaajalla(minä,mies ja 2 poikaa 8 ja 11).Kokeilepa Birgitta Vikstèn KampaGalleria, hesa kalevankatu 28. Osaa ja uskaltaa ehdottaa uuttaa, 20 vuotta ole käynnyt ja uutta ollaan yhdessä keksitty aina kun olen halunnut.

Kiitos vinkistä!
        Onkohan tuo kampaamo suunnilleen mitä hintaluokkaa?

• birgitta visten

yllätys yllätys vaihdoin kamaajaa niinkuin edellinen asiakas kehoitti olen nyt käynyt Birgitta Viksteenillä Kampagalleriasa Kampissa ja olen ollut pitjään aikaan tyytyväinen !hinta taso onhyvä hiukset ovat mielettömät ja saan vielä purkaa huoleni Birgitalle! suosittelen!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      98
      4446
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3303
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      34
      1113
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      1036
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      12
      1033
    8. Mitä sun kaltainen ihminen tekee tämmöisessä paikassa?

Et kuulu tänne?
      Ikävä
      158
      997
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      924
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe