Minulla on ollut vuodesta toiseen lähes samanlaiset hiukset. Jostakin syystä kampaajat eivät uskalla/halua tehdä muutoksia hiuksiini. Kampaajakäynnillä pääasiassa värjätään tyveä, lisätään vähän raitaa ja leikataan huonot latvat pois. Minulla on pitkähköt, hyväkuntoiset, keskivertoa suomalaistukkaa paksummat vaaleahkot (vaalea ja vaaleaa ruskeaa) hiukset. Periaatteessa oman järjen mukaan hyvän kampaajan pitäisi saada näistä hiuksista "melkein mitä vaan", jos ei nyt ihan mielettömyyksiä toivo. En siis halua mitään shokkitukkaa, vaan hyvin leikatun tyylikkään mallin, joka sopii kasvoilleni ja muuhun tyyliini.Olisi mukava saada tämän "tavallisen" tukan sijaan jotain vähän erikoisempaa.
Olen nyt katsellut kampaamoja, ja mietiskelen pointin ja peilin välillä. Onko kenelläkään kokemuksia näistä kampaamoista? Vähän kalliimpia nämä ovat, mutta jos normaalistikin maksaa Helsingin keskustassa ketjukampaamossa 120 euroa, niin muutama kymppi lisäksi ei ole paha hinta jos hiuksista saadaan oikeasti hyvät. Kampaajat ovat kai käsittääkseni ihan hiusmuotoilijoita molemmissa, joten ammattitaidon pitäisi ainakin olla kohdallaan.
kampaajakokemuksia
4
360
Vastaukset
- alkuperäinen kirjoittaja
Haluan siis sanoa, että hiuksiani ei ole koskaan laitettu huonosti tms, mutta juuri se aina samalla tavalla laitettu malli ja väri kyllästyttää. Yleensä kukaan ei edes huomaa, että olen kampaajalla käynyt. Kun joskus olen maininnut asiasta kavereille, he ovat sanoneet että "kun sulla on aina samanlaiset hiukset".
En tiedä mistä tuo johtuu, etteivät kampaajat oikein halua muuttaa vanhaa tyyliäni. Olen vienyt printattuja hiusmalleja kampaajille ja ehdotellut kaikkea, mutta silti tehdään vaan aina pieniä muutoksia, joita ei oikein edes huomaa. En mielestäni ole mitään mahdottomuuksia ehdottanut, tosin toivoisin että kampaajakin jotain vaihtoehtoja ehdottaisi.- kokoperhe
Mutta hei , sun kannattaa vaihtaa kampaajaa, taisit olla käynytkin useammalla. Me käydään koko perhe samalla kampaajalla(minä,mies ja 2 poikaa 8 ja 11).Kokeilepa Birgitta Vikstèn KampaGalleria, hesa kalevankatu 28. Osaa ja uskaltaa ehdottaa uuttaa, 20 vuotta ole käynnyt ja uutta ollaan yhdessä keksitty aina kun olen halunnut.
- alkup.
kokoperhe kirjoitti:
Mutta hei , sun kannattaa vaihtaa kampaajaa, taisit olla käynytkin useammalla. Me käydään koko perhe samalla kampaajalla(minä,mies ja 2 poikaa 8 ja 11).Kokeilepa Birgitta Vikstèn KampaGalleria, hesa kalevankatu 28. Osaa ja uskaltaa ehdottaa uuttaa, 20 vuotta ole käynnyt ja uutta ollaan yhdessä keksitty aina kun olen halunnut.
Kiitos vinkistä!
Onkohan tuo kampaamo suunnilleen mitä hintaluokkaa?
- birgitta visten
yllätys yllätys vaihdoin kamaajaa niinkuin edellinen asiakas kehoitti olen nyt käynyt Birgitta Viksteenillä Kampagalleriasa Kampissa ja olen ollut pitjään aikaan tyytyväinen !hinta taso onhyvä hiukset ovat mielettömät ja saan vielä purkaa huoleni Birgitalle! suosittelen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984446Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293303No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341113
- 321036
- 121033
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862