Kas... naiset osoittivat argumentaatiokykynsä jälleen ensin syyttämällä miehiä, sitten pilkkaamalla väitettä ja sen jälkeen, järkevien vastaväitteiden puutteessa poistattivat koko ketjun. Hyvä tytöt, onko tällä menettelytavalla mikään ihme että "lasikatto" tulee vastaan?
Kuitenkin, kuten iltapäivälehdistä saadaan lukea, ei viina sovi naisille. Te lähdette toikkaroimaan metsään, kuolette sinne tai tulette kylällä raiskatuksi.
Eivätkö naiset ymmärrä ettei isojen poikien juoma yksinkertaisesti sovi pikkulikoille? Emansipaatio tovin vaatinee panemaan kahta pahemmaksi kuin miehet ikinä, mutta:
Naisen fysiikka on ensinnäkin erilainen. On eri asia kun raavas mies kiskaisee Valge-pullon kuin että hento 50-kiloinen neitokainen ryhtyisi samaan.
Toiseksi: viinan seuraukset sosiaalisella tasolla eroavat. Siinä missä mies saa vain turpaansa tai puukosta ottaen kohtalonsa vastaan kuin mies, tulee nainen raiskatuksi tai pääsee hengestään jolloin alkaa jumalaton parku mediassa ja palstoilla kuinka naisten elämä on kamalaa ja vaikeaa.
Arvon neidit, älkää koskeko viinaan jos ette kestä seurauksia. Voitte toki jäätyä metsään, tulla kidnapatuiksi tai raiskatuiksi mutta kantakaa vastuu ihan itse älkääkä itkekö muita apuun tai sympatiaa puolellenne - se on tasa-arvoa parhaimmillaan.
Parempi toki olisi kun ette koskisi pulloon lainkaan sillä se ei yksinkertaisesti tee teille hyvää. Ei sillä ettäkö se miehillekään tekisi, mutta teille sitäkin vähemmän.
viina ei sovi naisille
24
1316
Vastaukset
- ,.,.,..
oletpa hölmö... :) Mutta ei kait sinunlaisiasi montaa olekaan saastuttamassa elinympäristöämme, taikka psyykkisesti heikkojen omaa arvostelukykyä. Vaahtoa vain, täyttä paskaa joka tapauksessa puhut :) Tsemppiä!!
- Pieleen meni......
puolestasi.
En koskaan ole ikimaailmassa ajatellut että joku voisi olla todellakin noin tyhmä.
Lopetan palstan lukemisen. Tästä tulee vain sairaan huonolle tuulelle, kun tajuaa millaisia ihmisiä joukossamme kävelee. Onneksi en tunne sinua. Koitat olla varmaan hauska?- mies man
aloittajan kannalla. harva jaksaa kirjoittaa.
- nainennn
Ei mulle ainakaan viina sovi ...no eipä se tietenkään kaikille miehillekkään mutta naisen keho on sitäpaitsi herkempi viinalle kun miehen. Onks joku muka eri mieltä?
- taas menoa
yksi ilta baarissa. N. 24v nainen oli sammuneena ihan tolkuttomassa humalassa, poke heitti hänet ulos jonka jälkeen nainen lähti pakkaseen ilman takkia koska narikkalappu oli hävinnyt,poke ei nähnyt naisen karkaavan ulos asti.Samantien oli 3 miestä ympärillä "tarjoamassa tupakkaa" kun löysivät helpon kohteen. En jäänyt paikalle katsomaan miten kävi, itse olen 25 v nainen.
- Miehenä
varmaan tämä taas tuomitaan mutta naiset jostakin syystä pakoilevat omaa vastuutaan näissä asioissa.
Naisia ei saisi arvostella viinan käytön suhteen koska "saahan nainenkin ottaa" mutta miesten vastaava käyttäytyminen joko tuomitaan tai sitten todetaan että "mies tietysti juo tai hän ei ole mies".
Suomessa oikea keskustelu alkoholin käytöstä on täysin lapsenkengissä.
Itseäni hävettää juovat naiset sekä ei ole hirvittävästi myötätuntoa niitä kohtaan jotka tulevat vaikkapa raiskatuksi kun eivät kykene huolehtimaan itsestään.- mitä tulee
Nora Bathiaan niin valitettava tapaus mutta eihän sen ikäisen pitäisi olla missään tekemisissä väkevän viinan kanssa.
Olisi aikuisten suoranainen velvollisuus huomata nämä tapaukset.
Valitettavasti nuorten tyttöjen keskuudessa tuohan on vain siisitä ja aikuismaista käytöstä joka jatkuu sitten nuorena naisena. Sitten ihmetellään kun tullaan raiskatuksi baari-illan jälkeen jonkun jätkän kämpillä jonne itse on suostuttu puolihumalassa. - vtvtvtvt
Itseäni hävettää juovat naiset, eikä ole hirveästi myötätuntoa niitä kohtaan jotka tulevat raiskatuiksi kun eivät kykene huolehtimaan itsestään.
Miksi sinun pitää hävetä jonkun muun takemisiä? Miten jonkun naisen/naisten juopottelu sinua häpäisee tai liittyy sinuun mitenkään? Kenenkään avuttomuus tai humalassa olo ei oikeuta mihinkään väkivallan tekoon, missään olosuhteissa. Humaltuminen ei ole rikos, väkivalta on, aina! - tyttöjen logiikkaa
vtvtvtvt kirjoitti:
Itseäni hävettää juovat naiset, eikä ole hirveästi myötätuntoa niitä kohtaan jotka tulevat raiskatuiksi kun eivät kykene huolehtimaan itsestään.
Miksi sinun pitää hävetä jonkun muun takemisiä? Miten jonkun naisen/naisten juopottelu sinua häpäisee tai liittyy sinuun mitenkään? Kenenkään avuttomuus tai humalassa olo ei oikeuta mihinkään väkivallan tekoon, missään olosuhteissa. Humaltuminen ei ole rikos, väkivalta on, aina!Niin niin, väkivalta on rikos joka on varsin helppo kohdistaa liian humalaiseen naiseen. Nyt, tuhannen taalan kysymys: onko tytöillä sitten mitään vastuuta juomisestaan vai onko kaikki aina muiden syytä?
Tiedäthän sanonnan lämmön kestosta ja keittiöön menemisestä? Jos ei huvita tulla raiskatuksi tai jäätyä metsään niin pitää maltin siinä juomisessa eikä lähde toikkaroimaan. Simple as that. - yksinkertaista10
tyttöjen logiikkaa kirjoitti:
Niin niin, väkivalta on rikos joka on varsin helppo kohdistaa liian humalaiseen naiseen. Nyt, tuhannen taalan kysymys: onko tytöillä sitten mitään vastuuta juomisestaan vai onko kaikki aina muiden syytä?
Tiedäthän sanonnan lämmön kestosta ja keittiöön menemisestä? Jos ei huvita tulla raiskatuksi tai jäätyä metsään niin pitää maltin siinä juomisessa eikä lähde toikkaroimaan. Simple as that.Jokainen täysipäinen, vähänkään inhimillisyyttä omaava, joka tietää itsekkin olevansa erehtyväinen ja ei täydellinen, ei tee pahaa toiselle vaikka voisikin! Niiiin yksinkertaista se on!
yksinkertaista10 kirjoitti:
Jokainen täysipäinen, vähänkään inhimillisyyttä omaava, joka tietää itsekkin olevansa erehtyväinen ja ei täydellinen, ei tee pahaa toiselle vaikka voisikin! Niiiin yksinkertaista se on!
Mä haluisin myös, että tiet olis tehty kullasta, puissa roikkuis raakatimantteja ja pizzaa vois kasvattaa omalla takapihalla.
Noh se on fantasiaa se.
Väkivaltaisuutta tulee olemaan niin kauan kuin ihmisiä tulee olemaan. Väkivaltaisuutta ei voida poistaa mitenkään sillä se on ihmisen periytynyt ominaisuus.
Nyt ainoa asia mitä sä voit itse tehdä on välttää asioita mitkä voivat edesauttaa sua joutumasta tilanteeseen missä voit tulla pahoinpidellyksi.
Jos mä nyt otan tässä illalla kossupullon ja nykäsen sen ja lähden hoipertelemaan tonne kylille. Sitten siellä joku teinijengi tulee hakkaamaan mut ja ryöstää samalla niin kenen vika se silloin on ollut?
Kyllä se oli täysin mun omaa tyhmyyttäni jos lähden puolustuskyvyttömänä tonne kylille pyörimään tietäen että olen todella helppo kohde siellä.
Kukaan ihminen ei voi olla niin tyhmä että väittää "en mä tiennyt että siellä ulkona mulle voidaan tehdä jotain pahaa. mä olen vielä niin kiltti ihminen niin miksi kukaan mulle mitään haluaisi tehdä".
Realismia ja omaa järkeä saa käyttää.- putkonen
beefcake kirjoitti:
Mä haluisin myös, että tiet olis tehty kullasta, puissa roikkuis raakatimantteja ja pizzaa vois kasvattaa omalla takapihalla.
Noh se on fantasiaa se.
Väkivaltaisuutta tulee olemaan niin kauan kuin ihmisiä tulee olemaan. Väkivaltaisuutta ei voida poistaa mitenkään sillä se on ihmisen periytynyt ominaisuus.
Nyt ainoa asia mitä sä voit itse tehdä on välttää asioita mitkä voivat edesauttaa sua joutumasta tilanteeseen missä voit tulla pahoinpidellyksi.
Jos mä nyt otan tässä illalla kossupullon ja nykäsen sen ja lähden hoipertelemaan tonne kylille. Sitten siellä joku teinijengi tulee hakkaamaan mut ja ryöstää samalla niin kenen vika se silloin on ollut?
Kyllä se oli täysin mun omaa tyhmyyttäni jos lähden puolustuskyvyttömänä tonne kylille pyörimään tietäen että olen todella helppo kohde siellä.
Kukaan ihminen ei voi olla niin tyhmä että väittää "en mä tiennyt että siellä ulkona mulle voidaan tehdä jotain pahaa. mä olen vielä niin kiltti ihminen niin miksi kukaan mulle mitään haluaisi tehdä".
Realismia ja omaa järkeä saa käyttää."Jos mä nyt otan tässä illalla kossupullon ja nykäsen sen ja lähden hoipertelemaan tonne kylille. Sitten siellä joku teinijengi tulee hakkaamaan mut ja ryöstää samalla niin kenen vika se silloin on ollut?"
Siis kuka on syyllinen? Tietenkin teinijengi. Puolustuskyvyttömyys ei _oikeuta_ väkivaltaa. putkonen kirjoitti:
"Jos mä nyt otan tässä illalla kossupullon ja nykäsen sen ja lähden hoipertelemaan tonne kylille. Sitten siellä joku teinijengi tulee hakkaamaan mut ja ryöstää samalla niin kenen vika se silloin on ollut?"
Siis kuka on syyllinen? Tietenkin teinijengi. Puolustuskyvyttömyys ei _oikeuta_ väkivaltaa.Mutta en mä nyt niin tyhmä ole, että selvästi omasta virheestäni koitunutta harmia syyttäisin täysin muiden niskaan.
Kyllä mä nyt sen verran osaan itseäni kritisoida jotta tietäisin myös itse tehneeni tyhmästi koska ajoin itseni tuohon tilanteeseen.
Eihän väkivaltaa voi ikinä millään tapaa puolustaa, mutta koska jokainen ihminen tietää, että väkivaltaa on paljon niin sitä voi omalla käytöksellään ja valinnoillaan vähentään mahdollisuuksia joutua väkivallan kohteeksi.
Ihmisten suurin ongelma vain tuntuu olevan se, etteivät he osaa ikinä nähdä itsessään mitään huonoa. Aina kuvitellaan itse olevan täydellisiä eikä ymmärretä katsoa sinne peiliin ja miettiä, olisinki mä voinut tehdä jotain toisin ettei x asiaa olisi ikinä tapahtunut.
Sellainen omista teiosta vastuun ottaminen on todella vieras käsitä monille ihmisille. Halutaan syyttää huonoista asioita kaikki muita ilman että ikinä mennään itseensä ja mietiään voisinko mä olla osa syyllinen siihen ongelmaa.
Yleensä juuri noista syistä monet parisuhteetkin on vituillaan. Aina (varsinkin naiset) istutaan kaveriporukoissa ja sitten tyhmät päät lyödään yhteen ja aletaan pohtia miksi suhde on menossa vituilleen. Ja 99% kerroista se syyllinen on aina se toinen osapuoli. Kaverit sanoo "joo se on sen miehen vika sä oot tehny ihan oikein nyt" (toimii myös toisinpäin).
Jokainen ihminen joka omaa yhtään itsekritiikkiä myöntää sen, että näin ne asiat on aina tapahtunut kun ollaan kavereiden kanssa suhteita puitu. Itse kuvitellaan olevan täydellisiä ja kavereiden painostuksesta vielä aletaan uskomaan, että kyllähän sen syyn täytyy olla siinä toisessa.
Toisaalta tästä hienosta logiikasta saadaan kiittää mediaa ja hienoja sarjoja kuten sinkkuelämää, kumman kaa, jne. Näissä sarjoissa juuri korostuu se ajatusmaailma "minä olen täydellinen ja toi toinen on tehnyt kaiken väärin".
Ottakaa ihmiset vastuu omista teioistanne älkääkä aina syyttäkö muita. Tollasen asenteen ymmärtää 13v juuri murrosikään tulleilla teineillä, mutta ei aikuisilla ihmisillä.- jhaghagsgfagh
beefcake kirjoitti:
Noh se on fantasiaa se.
Realismia ja omaa järkeä saa käyttää.Jos tulee ryöstetyksi, pahoinpidellyksi humalassa se on täysin omaa syytä! Miksi tässä maassa tapetut haudataan eikä viedä vankilaan niin kuin kuuluisi? Tai pahoinpidellyt sairaalaan, vaikka vankilaan kuuluisivat? Tosin kuoleehan niitä humalaisia putkaankin, ihan muuten vaan!
Humalassa olo ei ole rikos, pahoinpitely ja ryöstö ovat rikoksia! Kukaan ei todellakaan ole mikään tyhmä jos humalassa menee ulos, se on normaalia, selvätkin voivat/saavat mennä ulos ilman, että pitää ajatella tulevansa pahoinpidellyksi tai ryöstetyksi! Pitäisiköhän sinun ottaa toinenkin kossupullo jos se järjen juoksu siitä kirkastuis? jhaghagsgfagh kirjoitti:
Jos tulee ryöstetyksi, pahoinpidellyksi humalassa se on täysin omaa syytä! Miksi tässä maassa tapetut haudataan eikä viedä vankilaan niin kuin kuuluisi? Tai pahoinpidellyt sairaalaan, vaikka vankilaan kuuluisivat? Tosin kuoleehan niitä humalaisia putkaankin, ihan muuten vaan!
Humalassa olo ei ole rikos, pahoinpitely ja ryöstö ovat rikoksia! Kukaan ei todellakaan ole mikään tyhmä jos humalassa menee ulos, se on normaalia, selvätkin voivat/saavat mennä ulos ilman, että pitää ajatella tulevansa pahoinpidellyksi tai ryöstetyksi! Pitäisiköhän sinun ottaa toinenkin kossupullo jos se järjen juoksu siitä kirkastuis?Mä en väitellyt siitä mikä on oikein ja mikä väärin. Mä tarkoitan sitä, että omalla tekemiselläs sä pystyt vaikuttamaan asioihin. Jos sä jäät istumaan nyt siihen koneen äärees ja ehkä otat viinilasillisen kavereides kanssa kotona niin ei sua kukaan sinne tule hakkaamaan.
Jos sä taas otat sen viinipullon tonne puistoon mukaan ja vedät siellä naamat niin suuremmalla todennäköisyydellä sut voidaan pahoinpidellä.
Tietenkin sä voit tyytyä siihen väitteeseen "mulla on oikeus vetää viinaa missä mua huvittaa", mutta nyt kun sulle on kerrottu (ja varmasti olet ennenkin tiennyt) että jos olet täysin lärvit tuolla kadulla hoipertelemassa ja huonosti voi käydä niin sehän on vain omaa tyhmyyttä jos tiedostaen menet tekemään ton.
Sä olet varmasti myös tiedostanut sen että jos hella on kuumana niin ei siihen kättä silloin laiteta koska se sattuu. Nyt jos sä taas menet tietoisena laittamaan kätes siihen kuumalle hellalle niin täyttä tyhmyyttähän se on.
Ja siis mullehan nyt on aivan sama mitä te elämällänne teette. Jos se viina maistuu ja on pakko päästä tonne kylille hoipertelemaan niin menkää ei mua paljoo kiinnosta teidän elämänne. Mutta turha tulla itkemään kun isot pojat satutti vaikka teitä on varoitettu.
Jos vedät viinaa niin vedä sitä sellaisessa paikkaa missä on turvallista vetää sitä.
Puhua tästä aiheesta myöhemmin tai sitten unohtaa toi tyttö kokonaan. Vaikka kuinka olisikin omaa tyhmyyttään ollut asia niin silti kannattas jättää tollaset asiat rauhaan.
Mutta kyllä itsekin olen samaa mieltä ton suhteen, että alkoholi ja varsinkin sen liikakäyttö ei sovi naisille (ei tietenkään sen paremmin miehillekkään), koska naisen keho vain ei pysty hallitsemaan sitä alkoholin määrää yhtä hyvin kuin miesten. Toisekseen naiset ovat yleensä pienempiä joten se alkoholi vaikuttaa todella nopeasti.
Muutenkin omasta tyhmyydestä koituvista seurauksista valittaminen on jotenkin säälittävää. Jos mä menen tonne ulos -30 asteen pakkaseen juoksemaan alasti ja saan keuhkokuumeen niin enkai mä siitä voi ketään muuta kuin itseäni syyttää? Sama jos ihminen lähtee täysin lärvit ottaneena tonne ulos yöllä hoipertelemaan ja tulee pahoinpidellyksi tai naisten tapauksessa jopa raiskatuksi niin ei siinä voi kuin katsoa peiliin. (mikään ei tietenkään oikeuta pahoinpitelyyn tai raiskaukseen, mutta oma tekeminen voi edesauttaa ettei näin pääse tapahtumaan)
Mutta kai se on tää perus ihmisten ajattelutapa, eli jos itse mokaat niin eihän minussa mitään vikaa voi olla vaan kaikki on ton toisen vika tossa. :) Ei uskalleta katsoa sinne peiliin koska ikinä ei tiedä millanen lucifer sieltä katsookin takaisin. :)- kunniaksi
Skool!
Bröyyh!
Mitä sinä muuten sanoitkaan? Viina jotain..joo ihan hyvää, Kippis sille! Käsittääkseni miehiä kuolee viinaan enemmän kuin naisia. Nimenomaan miehisstä kannattaa siis olla huolissaan; heille viina aiheuttaa enemmän pahaa ja he ovat riskiryhmää enemmän kuin naiset. Toki jokainen viinakuolema on turha ja valitettava.
Jokaikiseen raiskaukseen, pahoinpitelyyn ja murhaan on syyllinen nimenomaan raiskaaja, hakkaaja ja murhaaja, ei uhri.- Aivan tavanomaista
naisen lässytystä siitä kuinka nainen on aina uhri.
Jos ei kykene huolehtimaan itsestään niin miksi humaltua ja asettua vaaralle alttiiksi?
Tässä en siis kiellä syyllisten syyllisyyttä mutta perään uhrin omaa suojeluvaistoa ettei tarvitse sitten jälkikäteen esittää naista joka muka ei tiennyt mitä oli tekemässä.
Tässä puhuttiin pelkästään nyt naisista joista ei yleensä puhuta mutta tietysti heti puhe kääntyy miehiin kun eihän naisista voi negatiiviseen sävyyn puhua. - viinankäyttö on.
Aivan tavanomaista kirjoitti:
naisen lässytystä siitä kuinka nainen on aina uhri.
Jos ei kykene huolehtimaan itsestään niin miksi humaltua ja asettua vaaralle alttiiksi?
Tässä en siis kiellä syyllisten syyllisyyttä mutta perään uhrin omaa suojeluvaistoa ettei tarvitse sitten jälkikäteen esittää naista joka muka ei tiennyt mitä oli tekemässä.
Tässä puhuttiin pelkästään nyt naisista joista ei yleensä puhuta mutta tietysti heti puhe kääntyy miehiin kun eihän naisista voi negatiiviseen sävyyn puhua.Aivan kertakaikkisen typerää on yhdenkään ihmisen, naisen tai miehen, juoda itseään sellaiseen tilaan, ettei pysty itsestään huolehtimaan.
Useimmat ihmiset kuitenkin vain tuppaavat olemaan typeriä aina silloin tällöin, oli kyseessä sitten naispuolinen ihminen tai miespuolinen ihminen.
Mutta se, että joku juo liikaa alkoholia, niin eettei kykene itsestään huolehtimaan, ei millään tavalla muuta sitä tosiasiaa, että raiskauksessa ihan oikeasti on UHRI ja on TEKIJÄ, ja se uhri ei siis todellakaan ole se ihminen, joka on toista, puolustuskyvytöntä ihmistä hyväksikäyttänyt, vaan uhri on se, joka on vaikka sitten osittain omaa tyhmyyttäänkin päätynyt sellaiseen tilanteeseen jossa toinen ihminen tekee hänelle pahaa. Pahantekijä on pahantekijä. Raiskatuksi joutunut on pahantekijän uhri, oli uhri sitten ollut selvinpäin, humalassa, tai vaikka huumeissakin.
Ihmisellä ei ole oikeutta käyttää seksuaalisesti hyväkseen toisen ihmisen ruumista ilman sen toisen suostumusta, oli se toinen tolkuissaan eli ei.
Ja siinä viinankäytössä ei edelleenkään ole mitään järkeä. Ei miehillä eikä naisilla.
Jos puhutaan siitä kenen erityisesti kannattaisi jättää se alkoholi ottamatta, niin itse sanoisin että miesten. Kas kun ne humaltuneet miehet helpommin hakkaavat, tappavat ja raiskaavat, ja heitä myös hakataan, tapetaan ja joskus harvoin myös raiskataan. Selvinpäin olevat miehet tietääkseni tekevät paljon vähemmän rikoksia, ja jäävät selvästi harvemmin myös rikoksen uhriksi kuin mitä humaltuneet miehet.
- juojuojuo
Naisten fysiikka ei kestä alkoholia samalla tavalla kuin mies, se tiedetään. Väite, että kun mies saa turpaansa tai puukotetaan ja kestää ne kuin mies on PASKAA! Miehet ovat kostonhimoisia, jotka maksattavat kokemansa jos ei yksin niin porukalla jos joku tarjoo juomat! Oikeutta ja korvauksia vaaditaan viimeisen päälle, se siitä kestämisestä. Ja juttua jauhetaan selvinpäin ja kännissä kylässä ja kotona!
Tuo vaatimus, että jos nainen humalassa tulee raiskatuksi tai tapetuksi on ihan ja aivan kokonaan omaa syytä niin uhri pitäisi panna linnaan raiskaajan tappajan sijasta! Olet juonut aivosi aivan pehmeiksi! Entä jos nainen on aivan selvä, mutta silti raiskataan ja tapetaan?
Arvon "herrat" älkää edes kuvitelko juovanne jos ette voi olla raiskaamatta, tappamatta, pahoinpitelemättä! Mikä siinä on, että naisen pitää ajatella miehenkin puolesta, aivan kuin kaikki miespuoliset olisivat syyntakeettomia hulluja joilta pitää suojautua joka tilanteessa ja kaikkialla. - sen takia
raiskatuksi tule, että on humalassa. Nainen tulee raiskatuksi koska MIES RAISKAA hänet!
Ei humaltuminen aiheuta raiskausta. MIEHEN PÄÄTÖS RAISKATA NAINEN on se, josta raiskaus seuraa.
Viina ei tee hyvää naisille. Viina ei tee hyvää miehille. Humaltunut nainen saattaa olla helpompi raiskata kuin selvinpäin oleva, mutta MIES JOKA NAISEN RAISKAA ON VASTUUSSA RAISKAUKSESTA, EI SE NAINEN JOLLE VÄKIVALTAA ON TEHTY!!!
Koettakaa nyt tekin, jotka tätä asiaa ette millään tunnu käsittävän, ystävällisesti vihdoinkin saada tämä asia paksuihin kalloihinne. - Michael Riddle
Ilta-lehden roska-foorumi on huvittava. Tämä keskustelun aihe ei edes kaikessa typeryydessään naurata. Etenkään, kun se viittaa maamme roskalukemistoon, joka on viihdettä kaupiteltuna vakavana.
Yhtenä päivänä on kyseisissä lehdissä otsikkona "Kuinka paljon se-ja-se tienaa" ja seuraavana päivinä kerrotaan esim. auto-onnettomuudesta. Ei kyllä luo hirveästi uskottua lehdelle, kuin ei myöskään tämän lässytyksen aloittajalle.
"oletpa hölmö... :) Mutta ei kait sinunlaisiasi montaa olekaan saastuttamassa elinympäristöämme, taikka psyykkisesti heikkojen omaa arvostelukykyä. Vaahtoa vain, täyttä paskaa joka tapauksessa puhut :) Tsemppiä!!"
Aika nättiä. Itte en olis osannut paremmin sanoa. Tosin itse olisin suositellut lukemaan ala-asteen biologian uusiksi. Mikään ei viittaa siihen, että naisen keho projisoisi alkoholia erilailla, tai muutenkaan vaikutukset eroaisivat. Kyse on yksilöllisyydestä.
Useimmat täällä raiskauksesta tekijän sijaan uhria syyttävät kuulostavat täsmälleen raiskauksen uhrilta:
Raiskauksen uhri syyttää itseään, ja uhreja, vaikka alitajunnassaan tiedostaa, että tekijä on se ainoa syyllinen.
Väkivalta ei ole ihmisen periytynyt ominaisuus, se on ihmisen valinta. Sehän siitä tekee pahan. Ihminen on lajina sukupolvesta toiseen valinnut näin, eikä ole tehnyt asialle mitään.
Jos kaikesta vain syytettäisiin periytyviä geenejä yms. olisi maailma liian värikäs, eikä musta valkoisuutta olisi ollenkaan. Tällöin kaikki ihmisen teot olisi oikeutettuja. Ja näin ei missään tapauksessa ole, eikä toivottavasti tulekaan olemaan, koska hedonismi ei toimi lain ylläpitämisessä.
Ihmisellä ON oikeus tehdä käytännössä mitä huvittaa ja missä huvittaa, kunhan ei A) Vahingoita ketään B) Vahingoita itseään C) Riko lakia.
"miehiä kuolee viinaan enemmän kuin naisia. Nimenomaan miehisstä kannattaa siis olla huolissaan; heille viina aiheuttaa enemmän pahaa ja he ovat riskiryhmää enemmän kuin naiset."
Pitää muuten paikkansa. Lisäksi miehet ovat huomattavasti itsemurha hakuisempia, ja vaarallisempia alkoholin vaikuttaessa. Lehdessä on harva se viikko joku mies tappanut perheensä, tai mies kuollut tai tappanut itsensä alkoholin myötä. Lisäksi naiset juovat tämän teidänkin pakko-stereotypiankin mukaisesti niin harvoin itse VIINAA.
Totuus on, että nk. hippi persoonilta, rikollisilta, metroseksuaaleilta tai muuten selkeästi ympäristölleen vaarallisilta pitäisi poistaa oikeus juoda alkoholia.
Mutta tähän ei ikävä kyllä pystytä, koska tuotakin tulisi myös valvoa jotenkin. Siispä, jokainen ottakoon vastuun ylipäätään omista teoistaan. Niin raiskaajat kuin alkoholia käyttävät ihmiset ja ihmiset ylipäätään. - miehillekkään..
Mitähän ne miehet touhuaa kännipäissään?
Raiskaavat, tappavat, tappelevat, pahoinpitelevät, hakkaavat vaimot ja lapset.jne..
Lopettakaa se ryyppääminen ja monta henkeä säästyy..
Turha sitten vankilassa raiskattuna itkeä sympatiaa puolelleen..
Lue tilastoja mitä viina miehille tekee, tai saa heidät tekemään..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770