Miksi en voi olla mies joka haluan olla?

miehinen81

Niin, otsikossa mainitsemani kysymys on tapauksessani hyvin aiheellinen. Erityisesti naiset.. olkaa tarkkana kun kerron tämän mun jutun. En millään tajua naiseni logiikkaa. Hän sanoo joskus, että tykkää kovista ja vahvoista miehistä, eikä tykkää jos olen liian hellä ja huolehtiva. Itse tunnen olevani vahva, ainakin mieleltäni (ihan peruskroppa minulla on).

Mutta en pysty olemaan karkea... en tiedä voitteko tätä ymmärtää, mutta en vain pysty olemaan "se renttu" johon kaikki naiset rakastuvat. Osaan olla miehinen, mutta en tahdo olevani mitenkään kova ja kylmä. Hän sanoo, että tykkää jos olen "salaperäinen", vaikken kyllä ymmärrä pätkääkään mitä hän silä tarkoittaa. Toistaalta, joskus hän valittaa, jos en anna huomiota ja rakkautta.

Helvetti, mikä mies minun täytyy olla??!! Haluasin olla vain oma itseni, ja tahtoisin, että nainen rakastaa minua sellaisena kuin olen. Täytyykö miehen olla täyteen pumpattua testosteronia (kirjoitinkohan tuon oikein :P)?? En ole mikään naisellinen tai homo, mutta helvetti eihän mies voi olla aina kovis..

Tykkään halauksista ja suukoista, mutta en ymmärrä miten voin miellyttää naista, jos se mielipide vaihtelee koko ajan? Siis oikeasti naiset, mikä on parempi? Hellä vai kova? Mä olen kyllä urheilullinen, hyvännäköinen ja usein myös innostun asioista ja haluan oppia uusia asioita. Mutta kova ja väkivaltainen en osaa olla. En edes miehenä tykkää väkivaltaisista videopeleistä.. pelään mielummin jalkapalloa tai autopelejä...

Jos naiseni letkautti, että miksen voisi joskus kohdella häntä vähän huonommin..

Hän sanoi, että jostain syystä hänen siskonsa rakastuu aina miehiin, jotka kohtelevat häntä huonosti henkisesti. Siis aivan järjetöntä, miten kukaan nainen voi tykätä sellaisesta miehestä. Sitten lukee niiden naisten juttuja, jotka vaan roikuu sellaisissa miehissä, eivätkä voi unohtaa. Tuntuu, että hänelle saattaisi kehittyä samanlaisia "haluja".

Oletteko naiset tällaisia? Vaikea uskoa sitä. (Joo, tää juttu ei ole sitten mikään provo vaikka kuinka väittäisitte vastaan)

18

1481

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itse olen törmännyt kahdenlaisiin naisiin. Ja varmasti löytyy vielä enemmänkin erilaisuuksia.

1. Naisesi on käynyt vieraissa tai ainakin melkein ja katuu sitä nyt. Yrittää hyvittää sitä itselleen siten, että sä saisit tehdä hänelle pientä "pahaa", jolloin hänen ei tarvitsisi tuntea syyllisyyttä tekemisistään.

TAI

2. Naisesi niinkuin monet muutkin naiset tykkäävät seksissä vähän ronskimmista otteista. mitä itse olen lukenut, niin monet naiset fantasioivat jopa raiskauksista, mutta eivät sitä todellisuudessa halua. Kuitenkin ajatusten takana täytyy olla jonkinlainen S/M meininki.

En varmaksi voi mennä sanomaan, mutta tällaisiin olen itse törmännyt ja jos on muita mielipiteitä, niin minä itse jään myös odottelemaan. :-)

• helphaa

Kuulostaa tosiaan erikoiselta. Onhan niitäkin naisia,jotka haluavat renttuja poikaystävikseen, mutta kyllä sitä pitäisi saada olla sellainen kuin on. Miksi hän alkoi seurustella kanssasi, jos haluaa toisenlaisen miehen? Kannattaa vain olla oma itsensä. Ehkä hän oppii arvostamaam joku päivä sitä, että kohtelet häntä hyvin. tsemiä!

• miehinen81

Mun oli ihan pakka vastata tuohon sun ihmettelyyn, kysymyksesi oli ihan aiheellinen kun en sitä selittänyt. Eli, me ollaan oltu yhdessä nyt yli 5 vuotta... aiemmin hän ei ehkä sitä niin avoimesti esittänyt että tykkää sellaisista ronskeista miehistä. Hänellä vaan jotenkin napsahti. Tästä nyt on jotain 4 kuukautta. Olen silti ihan ymmälläni. Siis toki hän rakastaa eikä ainakaan muuten näytä tyytymättömyyttä minua kohtaan.. mutta jos hän väsyisi olemukseen. Miten nainen voi muuttua noin? Vai onko hän aina ollut tuollainen ja tajusi sen vasta vähän aikaa sitten??? Häh?!

• ...
        miehinen81 kirjoitti:

Mun oli ihan pakka vastata tuohon sun ihmettelyyn, kysymyksesi oli ihan aiheellinen kun en sitä selittänyt. Eli, me ollaan oltu yhdessä nyt yli 5 vuotta... aiemmin hän ei ehkä sitä niin avoimesti esittänyt että tykkää sellaisista ronskeista miehistä. Hänellä vaan jotenkin napsahti. Tästä nyt on jotain 4 kuukautta. Olen silti ihan ymmälläni. Siis toki hän rakastaa eikä ainakaan muuten näytä tyytymättömyyttä minua kohtaan.. mutta jos hän väsyisi olemukseen. Miten nainen voi muuttua noin? Vai onko hän aina ollut tuollainen ja tajusi sen vasta vähän aikaa sitten??? Häh?!

hänen makunsa on muuttunut? Minulla on ystävä joka vuoron perään haluaa koviksen oloisen miehen, ja sitten taas jonkun nalle karhun. En kyllä ymmärrä sellaista. Ei sinun kuitenkaan kannata itseäsi muuttaa hänen takiaan, ole vain oma itsesi! Voi olla että monet haihattelevat omien mielikuvien perään eivätkä tajua minkälainen joku kovis mies oikeasti olisi elämän kumppanina. Eli kyseessä voi olla joku fantasia juttu... Ehkä tästä kannattaisi puhua hänen kanssaan oikein kunnolla.

• niin kuin viineissä

Minä en ole nainen, mutta olen tavannut niin paljon naisia ja miehiä että tiedän mista kondomi puristaa.

Eri henkilöillä on hyvinkin erilaisia seksuaalisia fantasioita. Kuvauksesi perusteella luulen ymmärtäväni naisesi tarpeita. Minä en tiedä miten kaltaisillesi kunnon miehille kerrotaan mistä on kysymys. Jos tietäisin, ryhtyisin terapeutiksi ja auttamaan ihmisiä työkseni.

Itsesi kannalta lienee helpointa että löydät kumppanin, joka ajattelee ja tuntee kuin sinä. Oman persoonallisuutensa muuttaminen on melko mahdotonta.

• ihan vain

yksinkertaisesti liian keskinkertainen tyttöystävä.

• ainakaan

halua ilkeää miestä. Kokemusta löytyy.

• DS.

Et ole ainoa mies jo ihmettelee moista juttua. Siis kun vähänväliä saa lukea naisten juttuja, että miksi miehet käyttäytyvät niin kylmästi, eivät näytä/kerro tunteistaan, eivät ole romanttisia..jne. Silti kylmä, salaperäinen, kaukainen ja rentuhko käyttäytyminen saa naiset "takertumaan", "hoivaamaan" ja "rakastamaan" miestä enemmän.

• amatsooni ja komentoorakin

on monen pojan unelma - ainakin näitä viedään vihille kovin tiheään tahtiin.

Ehkä naisesi on (myös - kuten noin miehet) jonkin sortin masokisti?

Mä en kyllä ole. :)

• kuuvalkea

Välillä naisten vaatimukset ovat tosiaankin kohtuuttoman kovia ja ristiriitaisiakin. Pitäisi aina vaistota haluaako nainen tänään hellän vai karskin miehen ja sitten muuttaa itsensä eri ihmiseksi aina tarpeen mukaan. Tuntuu että on lopulta ihan sama mitä tekee, aina saa kuulla olevansa riittämätön.

Ei minulla mitään vastauksia ole, ihmettelen vain tässä saman kohtalon kokeneen rinnalla. Tulee vielä mieleen naiseni sisko, joka vaihtoi "liian kiltin" miehen hulluun alistajaan. Nyt se äijä piti saada jo kihlattuakin, kun se niin ihanasti sikailee. Ei mene järkeen.

• ihmettelevä?

Eikä mene jakeluun sekään, että mies vaihtoi "kiltin vaimonsa" alistavaan komeentoora naiseen, jonka kans on menossa avioliittoon. Nainen saneli hääpäivän.

• Kullakin

Olen uusiosinkkunainen ja tapasin miehen, jolla oli mielestäni kovat otteet. Ihmettelin moista käytöstä, mutta luettuani kirjoituksesi en enää ihmettele.

Meidän seurustelumme tuon kovaotteisen miehen kanssa loppui lyhyeen, koska tarpeemme eivät kohdanneet.

• kyllä sitä

mieltä että tyttöystäväsi on sekä henkisesti kehittymätön että tyhmä. Vaikka omassa päässä kehittelisikin vaikka millaisia sekasotkuja ei niillä pitäisi toista rasittaa tuolla lailla, kyllä sinulla on oikeus olla oma itsesti.

Väittäisin että naisesi on ihastunut toiseen. Tämä toinen on tavoittamattomissa häneltä, syystä tai toisesta, ja nyt hän yrittää saada sinusta irti sitä mitä hän kuvittelisi tuolta toiselta saavansa.

Minä olen muuten itsekkin nainen, ja vähän vanhempi. Tuli vaan tuollainen mieleen.

• juujoo

Voisiko olla niin, että naisesi isä on ollut kovin ilkeä lapsilleen? Naisesi siskokin haluaa ilkeitä miehiä... Usein se tuttu mihin on kotona tottunut, tuntuu oikealta ja turvalliselta. Yleensä luulisi naisen haluavan kiltin miehen ilkeän miehen kohtelun jälkeen, mutta välillä on niin että tuttu huono käytös tuntuu oikealta.

Toinen vaihtoehto on että naisesi on vaan vähän kyllästynyt sinuun ja pieni välimatka tekisi hyvää!

• miehinen81

Tyttöystävä on kertonut, että hänen isänsä kohteli kaltoin äitiään, siis käytti sekä fyysistä että henkistä väkivaltaa ja pelotteli lapsia väkivallalla. Tiesin tämän jo ennen kuin muutimme yhteen. Hän värähtää kun ajatteleekin tätä menneisyyttä. Luulin hänen olevan ikionnellinen kun ei saanut samanlaista "paskiaista" kuin isänsä oli. Ja aivan alussa siltä se näyttikin.

Sitten jos vähänkin yritän olla vähän etäinen, kylmä ja salaperäinen (en väkivaltainen) hän lopulta väsyy siihen ja valittaa.

Olen aina ajatellut, että "Miehet on Marsista ja naiset on Venuksesta" on vain typerä klisee, mutta vaikka se typerä olisikin, niin kyllä siinä vivahtaa totuuskin. :D

Joku tässä ketjussa mainitsikin, että naisten halut tuntuvat olevan niin ristiriitaisia, että ei ihmekään miehet eivät tajua välilä. Vähän väliä olen pyrkinyt olemaan se mies, joka ymmärtää naista, mutta olen jo tainnut epäonnistua..

Anyway kiitos ajatuksistasi!

• Lessa

kyllähän niissä rentuissa on oma viehätyksensä ja aika moni tyttönen ja vanhempiki nainen heihin lankeaa, mut kyllä se hellä ja ihana mies joka pusuttelee ja hellittelee ja kohtelee kuin kukkaa kämmenellä vie lopulta voiton.Jos naisesi vaatii sinua koko ajan olemaan joku muu, voisi olla aika miettiä oletteko sittenkän luotuja toisillenne ja voisit joskus kysyä mitä hän sinussa näkee jos aina pitäisi olla jotain muuta kuin on.

• justjoo2

Näin se menee:

1) Jos olet kovis -> nainen väsyy, koska tahtoo hellyyttä ja rakkautta

2) Jos olet nallekarhu -> nainen väsyy, koska olet tylsä ja tahtoo koviksen

3) Jos pystyisit jotenkin järjettömällä tavalla muuttaa itseäsi, jokaikisen naisesi mielialan mukaan --> nainen väsyy, koska silloin mies olisi kuin talutushihnan päässä roikkuva koira, mies olisi liian helppo, eikä tarpeeksi haastava.

Nainen väsyy mieheen. Teetpä mitä tahansa.

• ...

kohdalla mitään väsymistä ei ole ainakaan tapahtunut ja olemme olleet naimisissa 7 vuotta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      98
      4822
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      114
      3952
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      211
      3850
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      119
      2257
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      78
      1980
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1366
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      137
      1324
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      168
      1296
    9. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      546
      1178
    10. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1135
    Aihe