Sellaista oisin kysynyt, että olenko liian mustasukkainen? Kun tyttöystävälläni on eräs miespuolinen "kaveri" jonka kanssa hän tykkää käydä baarissa ja usein he myös päätyvät jatkoille hänen luokseen silloin hän seuraavana päivänä ilmestyy kotiin, jolloin tuttuun tapaan riitelemme.
Olemme keskustelleet/riidellyt asiasta useaan kertaan ja tyttöystäväni sanoo että se mies on vain hänelle pelkkä kaveri ei sen muuta.. Kyseinen henkilö mukamas haluaisi olla minunkin kaveri. On kyllä aika vaikea uskoa! Tosin tyttöystäväni on kyllä sen verran kilttiä sorttia, että ei uskoisi että hän kykenisi pettämään minua, mutta silti hänen tekemiset saavat epäilykset mieleen ja hermot kiehumaan.
Tyttöystävän "kaveri"
19
3952
Vastaukset
- Ei onnistu enää!
Ehkä olette vielä nuoria ja siippasi ei tiedä mitä haluaa.Oikeasti tuollaiseen ei pitäsi olla mitään tarvetta jos toista rakastaa ja kunnioittaa ja jos hän kerran tietää että et pidä siitä.Jäät siis kaverille kakkoseksi! EI hän ole kypsä parisuhteeseen jos noin käyttäytyy.Et todellakaan ole mustasukkainen jos olet noinkin paljon niellyt!
- K................
on kavereita, voihan niitä parisuhteessakin tavata. Kavereista ei siis tarvinne luopua, yhteyttä voi pitää muutenkin kuin menemällä baarista toisen luokse yöksi. (Tietenkin jos parisuhteen toinenkin osapuoli toimii samoin, mikäs siinä, jokainen taaplaa tyylillään, jos näin on sovittu.)
Puhelin ja s-posti toimii, voi käydä kävelemässä, kuntosalilla, uimassa jne, ja jos tapaamiset ahdistaa suhteen toista osapuolta, silloin asioista pitää keskustella ja sopia pelisäännöt, miten ko. suhteessa vastaisuudessa toimitaan kavereiden kanssa, että suhteen molemmat osapuolet voivat säännöt hyväksyä. Eihän ole yhtä ainoata tapaa, kun on niin monenlaisia ihmisiäkin. Yksi malli sopii yhdelle, toinen toiselle parille.- yyreyyy
toi ei ole ihan normaalia, normaalia on esim mesettely ja facebookis yhteyden pito mutta ei yhdessä baariin ja toisen luo jatkoille!!! sanoisin näkemiin naiselle jos noin tekis mulle.
- K................
yyreyyy kirjoitti:
toi ei ole ihan normaalia, normaalia on esim mesettely ja facebookis yhteyden pito mutta ei yhdessä baariin ja toisen luo jatkoille!!! sanoisin näkemiin naiselle jos noin tekis mulle.
mulle. Piti oikein lukea oma vastaus uusiksi, alkaa vissiin kirjoitus pätkiä. Taisin kait kirjoittaa mitä kussakin parisuhteessa sovitaan, jokainen sopikoot omat pelisääntönsä. Sehän riippuu siitä miten paljon toinen toiseen luottaa, kaiketi.:)
- Blaa, blaa, blaa
yyreyyy kirjoitti:
Niin, että virtuaalimaailmassa voisi tavata ihmisiä muttei oikeesti??? Just. Täytyy sanoa, että mä en tuota jatkoille menoa hyväksyisi myöskään, mutta jos mun mies alkais mulle asetella rajotuksia, etten saa nähdä kavereitani kun face bookissa ja muuten netissä, niin mä sanoisin sille näkemiin.
Netissä yhteydenpito ei ole yhteyden pitoa. Eikä oikeaa ystävyyttä. - ...
Blaa, blaa, blaa kirjoitti:
Niin, että virtuaalimaailmassa voisi tavata ihmisiä muttei oikeesti??? Just. Täytyy sanoa, että mä en tuota jatkoille menoa hyväksyisi myöskään, mutta jos mun mies alkais mulle asetella rajotuksia, etten saa nähdä kavereitani kun face bookissa ja muuten netissä, niin mä sanoisin sille näkemiin.
Netissä yhteydenpito ei ole yhteyden pitoa. Eikä oikeaa ystävyyttä.onhan se kiva nähdä ihan "livenä" toista, mutta sitten mennään jo aivan liian pitkälle jos mennään toisen luo yöksi. Siitähän aloittaja puhui, mikä on ihan ymmärrettävää. Ja kukaan ei ole vielä sanonut että se olisi ok.
- Koijataan
Tai ainakin itellä vähän huonoja kokemuksia "kavereista"!!! En nyt ihan täysin luottas vaikka on kuinka kiltti likka kyseessä.
- Fisutt
..ole liian mustasukkainen. Eihän kukaan tuommoista voi hyväksyä! Tottakai eri sukupuolta olevia kavereita saa olla, mutta ei heidän luokseen yöksi tarvi mennä eikä jatkoille, eikä mitään muutakaan mikä sinusta on sopimatonta. Joku raja pitää siinäkin olla. Kannattaa kyllä tutustua itsekin tähän kaveriin, parempihan se on että tunnet häntä jonkin verran itsekin, eikä hän ole sinulle vain joku "tuntematon tyttöystävän miespuolinen kaveri". Sopikaa yhdessä rajat mitkä molemmille sopii, muuten ei suhteesta tule mitään.
- ...
juttu ollenkaan. Ihmissuhteissakin pitää olla rajat mikä on soveliasta ja mikä ei. Vaikka he eivät välttämättä ole harrastaneet seksiä, miksi laittaa itsensä alttiiksi kiusaukselle. Ja siinä kun on vielä juotukin, niin kyllä se melkein yksi kaunis päivä on niin rikotaan sekin raja. Kyllä kuulostaa lapsellisesta nuo tyttöystäväsi touhut. Ihmeessä otat hänet "puhutteluun", ja jos ei homma muutu niin kannattaa harkita suhteen lopettamista.
- kohtalotoveri
Todella luonnotonta tyttöystävältäsi seurustella sinun kanssasi "vakavasti",
ja viettää aikaa muka-parhaan-kaverin,
toisen miehen kanssa!!!
Tajuat jo itsekin, mitä tyttöystäväsi tekee:
pettää ja halveksii sinua. Hän voi tehdä sen
osittain itse tajuamatta, pelkää yksinäisyyttä,
hänellä ovat jossain vaiheessa olleet ystävät
hukassa, ja hän pelkää niin hirveästi yksinäisyyttä, ettei luovu ainoasta ystävästään
EI varsinkaan sinun takiasi!
Suhteennehan voi päättyä, mutta "ystävyys",
epärehellinen roikkuminen toisessa -
näyttää tutulta ja turvalliselta tyttöystäväsi
silmissä.
Jos hänen "paras kaverinsa", tämä toinen mies
löytäisi uuden tyttöystävän,
luuletko että heidän "platoninen, herkkä,
rehellinen, kaiken voittava" jne siis
todella valheellinen muka- ystävyytensä
kestää sen jälkeen??
EI todellakaan!!
Näin kävi meille: mies roikkui kiinni
ex- muijassaan, ja tämä hänessä, olivat
juuri Hyviä Ystäviä -
menin tyhmänä naimisiinkin moisen roikkujan kanssa!
No, ymmärsin erota, mutta voi jessus
nyt ex- mieheni juoksee yötäpäivää minun
perässäni ihan paniikissa:
Hänen bestfriendinsä seurustelee,
he eivät enää tapaa,
ja mies myöntää vasta nyt, 4:n vuoden
jälkeen, etteivät he mitään ystäviä olleet,
vaan häntä pönkitti ja hän nautti
kahdesta naisesta!!!
Se kertoo pelosta elämää ja yksinäisyyttä
kohtaan,
sinä olet löytänyt suhteeseen kelpaamattoman
petollisen rotan, kuten minäkin yli 4v sitten.
Juokse kauas, jos vielä pääset!!!!!!!!
Tuollaisen valehtelevan pirulaisen kanssa on helvetti irti, jos suhteeseen syntyy lapsi! - kumppanin kunnioitus
Luulisi, että tyttöystäväsi ymmärtäisi miltä sinusta tuntuu. Varmasti olet hänelle jo heittänyt "Mitä jos olisit minun asemassani?" -repliikin. Olisi sinulta kohtuutonta vaatia tyttöystävääsi katkaisemaan kokonaan tuo ystävyyssuhde (olettaen, että hän ei asiasta valehtele), mutta ainakin jos omalla kohdallani avopuolisollani olisi vastaavaa niin minä rajaisin ainakin siihen, että yökylään ei jäädä! Luulisi tyttöystäväsikin ymmärtävän miksi hiertää, jos hän jää baari-illan jälkeen kännissä toisen miehen luo yön yli.
Sinun kannattaisi myös katsastaa tuo haluaako tuo miespuolinen hlö tosiaan olla myös sinun kanssasi väleissä. Voi olla hänkin on tuossa asiassa täysin vilpitön ja haluaisi tulla myös sinun kanssasi toimeen, jottei tulisi niin paljon skismaa sinun ja tyttöystäväsi välille.
Harkitse. - Vaimo -07
et ole liian mustasukkainen. Kavereita voi olla myös eri sukupuolta, mutta rajansa kaikella. Minun miehellä on/oli naiskaveri, joka oli ihastunut mieheeni. Kerroin etten halua hänen olevan enään niin paljon tekemisissä, kuin aiemmin (siis ennen minua) ja siihenpä ne yhteiset illanvietot sitten jäikin. Ystävyys ei voi olla enään niin tiivistä, kun on parisuhteessa, en usko sen toimivan niin, ainakaan pitemmän päälle. Ja varsinkaan, jos mukana on ihastumista.
- kaveriin
Vaikka tyyppi ärsyttäisikin, niin tutustu siihen tyttöystävän "kaveriin". Tyttösi voi olla kiltti, mutta siitä toisesta osapuolestahan et voi mennä takuuseen.
Testaa sen tyypin halut olla sunkin kaveri. Kysy voisitteko mennä kolmisteen sinne baariin.
Oletko kysynyt tytöltäsi miksi sinne kaverille pitää jäädä yöksi? Itse olen aina jatkoiltakin lähtenyt omaan kotiin nukkumaan.
Olin joskus nuorena niin hölmö, etten tajunnut miespuolisen kaverini haluavan jotakin muutakin kuin ystävyyttä, koska molemmat seurustelivat tahoillaan. Asia selvisi, kun kerran jouduin tukalaan tilanteeseen (ystävättäreni, jonka luokse piti mennä yöksi, oli hävinnyt baarista) ja hän tarjosi yösijaa luotaan. Siinä vaiheessa kun hän alkoi hieroa selkääni sängyssä, tajusin mistä oli kysymys ja teeskentelin nukkuvaa. Ystävyytemme loppui siihen. - kainiinvoi
ilmeisesti tyttöystäväsi ei välitä sinusta. miksi hän kaverin luona yötä viettää jos se on vaan kaveri. no joo itekki sammunu poikaystävieni sohvalle mutta sillon mulla ei kyllä olekkaan ollu poikakaveria. ja sen kerran ku oli ja menin en välittänyt silloisesta poikaystävästäni.en ikinä tekisi mitään tollaista jos seurustelisin. kannattaa ehkä puhua aiheesta vakavammin.
- oppeliini
"kaveri" jonka kanssa hän tykkää käydä baarissa ja usein he myös päätyvät jatkoille hänen luokseen"...
Minä huoraan, sinä huoraat, hän huoraa jne. jne. jne.
Rakkauttako? Hahh hahh haaaaaa ....... - memememe
Ex-mieheni mielestä oli ihan ok että olin yötä miespuolisen ystäväni luona. Enkä ole koskaan pettänyt.
Nykyisen mieheni mielestä se ei ole ok. Kunnioitan häntä joten en jää yöksi miespuolisten kavereiden luo. Mutta nähdä heitä saan!! Jos en saisi niin lähtisin kävelemään.- mememe
Miksi sinun on niin vaikea kuvitella että kyseinen henkilö haluaisi tutustua sinuun??
- tyttöystävälle
että mitä mieltä hän olisi jos asiat olisivat toisin päin? Sinä tekisit naispuolisen ystäväsi kanssa samanlaisia tempauksia.
Kyllä sua nyt kusetetaan ja pahasti. - selvä peli
"Tosin tyttöystäväni on kyllä sen verran kilttiä sorttia, että ei uskoisi että hän kykenisi pettämään minua, "
Paskapuhetta.
Minä ainakin heittäisin avovaimoni heti pihalle, jos se olisi jonkun touisen miehen luona yötä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760