tutustuin netissä mieheen joka kertoi itsestään vaika ja mitä. asutaan eripaikkakunnilla ja sitten tämä mies tuli mun luo..ekat treffit. tuli humalassa ja kertoi samaan syssyyn että oli valehdellut mulle lähes kaikesta. on työtön, asuu alkoholistien tukikodissa, iso alko-ongelma..yrittää skarpata koko ajan. nyt sit ollaan ihastuttu toisiimme satasella..oikein mukava mies,oli mun luona muutaman päivän. ei dokannut sen jälkeen kun tuli. mut mua pelottaa aloittaa mitän hänen kanssa kun on toi alkotausta. häneltä meni duunit, kämpät kaikki dokaamisen takia. mul itellä hyvä duuni, koti jne. mut ollaan nytrakastuttu toisiimme. uskalanko luottaa häneen. sanoo et mun takia tekee mitä vaan. ollut nyt 2 vkoa pois mun luota eikä ole dokannut yhtään. mitä teen ?
apua ja neuvoja
11
855
Vastaukset
- Ei ei ei !!!
Älä mene tohon ansaan!Nyt sanon syvällä kokemuksen rinta-äänellä!Alkoholisti on alkoholisti lopun ikäänsä eikä muuksi muutu!Jos et parempaa löydä on sulla todella epävarma ja todennäköisesti onneton tulevaisuus sairaan ihmisen rinnalla.
Erittäin harvat näistä pystyvät vakaseen elämään kuntoutuksen ja jatkuvan tuen avulla! - vähän huvittaa
..se vaan sun puolelta taitaa olla. Humalassa sitten kykeni kertomaan et oli tullut vähän "narrattua"?. Zeesus teitä naisia, kun suunnilleen sadan metrin välein olisi kaupungilla vastaan kävelemässä sellaisiakin jamppoja jotka osaavat asiansa hoitaa sekoilematta niin teidän pitää sitten kuitenkin aina retkahtaa ongelmakimppuihin?
Ei sais olla epäluuloinen ja pitäis luottaa kaveriin et kykenee itsensä hoitamaan kuntoon mut haiskahtaa vähän jos pitää ensin kusettaa ja sit kännissä korjailla, sorry vaan. Tee niin kuin tykkäät mut viisainta vois olla sellanen et antasit sille aikarajan, jos on puolen vuoden päästä viel raittiina niin tapailu jatkukoon sitten, sillon kaveri saa mahdollisuuden ja tavoitteen samalla kertaa. - sinulle (N)
Jos pystyt elämään epärehillisen ihmisen kanssa, niin siitä vaan jatkakaa suhdetta.
Sähän olet ihastunut välheelliseen mielikuvaan eli siihen mitä alunperin kertoi. - provo koska
muuten on kuin suoraan jostain tragikomediasta.
Naurettavaa ja säälittävää.
Ihastunut moiseen luuseriin paskahousuun ja juoppoon.- CRW
pakko olla...sun on pakko olla pumpulissa kasvanut
tumpelo...you can't judge the book by looking at
the cover...you motherfucker...tv:brother in arm !
- ei pidä aloittaa
uutta suhdetta ennen kuin on oikeasti kuivilla.
Alkoholistin on tahdottava olla juomatta oman itsensä tähden, ja jos raitistumisvaiheessa aloittaa uuden suhteen, se vain sotkee asiat. Tee miehelle (ja tietysti myös itsellesi) palvelus, ja älä lähde sotkeutumaan hänen elämäänsä tässä vaiheessa millään tavalla.- tuossa...
"Alkoholistin ei pidä aloittaa uutta suhdetta ennen kuin on oikeasti kuivilla. Alkoholistin on tahdottava olla juomatta oman itsensä tähden, ja jos raitistumisvaiheessa aloittaa uuden suhteen, se vain sotkee asiat."
Se on juuri noin.
- totta????!!!
Ota nyt järki käteen nainen! Nakkaa tuollaiset ihastuksen tunteet ja ajatukset pihalle tuollaisen miehen mukana. Ihmettelen ylippätänsä miten olet antanut osoitteesi hänelle. Jos on valehdellut noin härskisti niin ulos ja pian!
- Sykkerö
Tapasin itsekin oikein hyvältä vaikuttavan miehen treffit-palvelun kautta. Kehui olevansa varakas, hyvin menestynyt työelämässä, terveet urheilulliset elämäntavat ym. ja samaa edellytti myös naiselta. Tapailtuamme vähän aikaa alkoi kulissit rapista: alko-ongelma ja muitakin päihteitä oli kuvioissa.
Turha tuollaisten kanssa on jäädä pelleilemään ja odottelemaan päihteettömyytä, sitä päivää ei välttämättä koskaan tule. Pistin välit poikki mutta mies on häiriköinyt puhelimitse ja käynyt myös hakkaamassa oveani jne. En ole ainoa, jota on häiriköity ja piinattu lähestymiskiellon hakemiseen asti.
Hänellä on tälläkin hetkellä profiili, jossa kehuu itseään maasta taivaaseen. Profiili on 99% kusetusta, jopa horoskooppimerkki on valehdeltu!
Aina kun löytyy deitti, joka kuulostaa siltä että on liian hyvää ollakseen totta, niin kannattaa olla varuillaan.- ketjun aloittaja
ja nyt satelee uhkailuja miehen puolelta. Pelottavaa. Nyt riitti mulle nämä nettideittaillut. Profiilissa kerrotaan ihan toista mitä totuus on. Uhkailu viestit tallessa, jos mulle tapahtuu jotain ikävää.
- Neuvoja.
Alkoholistikin on ihminen. Hänet vain täytyy saada lopettamaan juominen. Älä kuitenkaan harkitse avioliittoa tai yhteistä taloutta hänen kanssaan. Opettele tuntemaan hänet, seurustele. Kerro nuo asiat hänelle. Anna hänelle mahdollisuus. Itse olen lapsena joutunut seuraamaan sivusta isäpuoleni alkoholismia, mikä oli paha. Hän ei lopettanut juomista koskaan ja lopulta teki itsarin kun jätimme hänet hänen muututtua väkivaltaiseksi.
Mieti tulevaisuutta, miten asiat muuttuvat joko hyväksi tai pahaksi. Jotkut varmaan pystyvät lopettamaan juomisen, niitäkin olen nähnyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780