Haetaan au pairia Seffieldiin (Mansesterin kohdalla, mutta toisella laidalla), Englantiin.
Paikka auki "heti kun pääset tulemaan", työsuhde kestää ensi heinakuulle (brittikoulujen kesäloman alkuun).
Palkka: 50 puntaa/vk (plus harvoin tapahtuvasta babysittauksesta lisät).
Puhelin, bussilippu työviikoilla.
Suomalainen perhe, muuttanut syksyllä työkomennukselle. 2 lasta, tyttö kohta 10-vuotias ja poika 4 vuotta.
Työaika 25h/vk, arkipäivisin 13:00-18:00
Työtehtävät: nuorempi haetaan tarhasta, vanhempi koulusta jonka jälkeen ruuanlaittoa (helppoa arkiruokaa, ohjeet ja tekninen tuki löytyy) ja yleistä olemista.
Yhteydenotot tämänhetkiselle au pairille (joka tahtoo takaisin suomeen henkilökohtaisesta syystä), [email protected]
Englanti, Sheffield, 5kk
46
2761
Vastaukset
- lykkis1
Onpa surkea palkka muut edut, supertyhmä työaika ja pestin loppumisaika heinäkuussa esim. yliopiston pääsykokeiden kannalta. Toivon mukaan löydätte aupairin. Joskus tuntuu, että olisivatkohan perheet itse innokkaita tulemaan tuollaisilla ehdoilla ?
Itseäni ko. asia ei enää koske. Suosittelen kaikkia muitakin hankkimaan kunnon koulutuksen, ja työpaikan, josta sentään kertyy eläkettä. Ulkomaille pääsee aina vaikka opiskelijavaihtoon, mikä on miljoooooooooona kertaa antoisampaa ja kehittävämpää puuhaa.- hyvä että pidät huolta
Palkka on ymmärtääkseni ihan normaali englantiaupparin palkka (siis 75 euroa käännettynä euroiksi, 300 euroa kuussa). Lisäksi paikka ei sijaitse Lontoossa, joten yleinen hintataso on paaljon alhaisempi.
Minusta tämä työaika on ollut ihanteellinen, saa nukkua halutessaan myöhään (myös maanantaiaamuna) eikä varsinkaan ole sellaista "kaksi tuntia työtä aamulla, parin tunnin tauko, ja kolme tuntia illalla" -rytmiä. Täällä lisäksi kaikilta loppuu työt viiden-kuuden aikaan, joten mitä iloa olisi päästä aiemmin.
Joskin minusta tuntuu ettei englanti ole sinulle tuttu, sillä muutenhan nämä asiat tietäisit ja kritiikissäsi ne ottaisit huomioon.
Heinäkuu on yliopistopääsykokeiden kannalta hankala, mutta kaikki eivät tahdo yliopistoon minkä lisäksi pääsee täältä halutessaan suomeen käymään. Harva au pair -pesti loppuu huhtikuuksi...
Itse au pair -uran hyödyllisyyteen en sano mitään, minulle tästä on ollut (ja on) paljon iloa, mutta ehkä ei sitten kaikille. Vaihto-oppilasohjelmaan eivät kaikki mahdu, ja se maksaa aina (toki stipendin voi saada).
Toivoisin että jatkossa itse au pair -uraa ei kritisoitaisi tässä topikissa, siihen on ihan omat keskustelunsa. Sen sijaan itse paikasta kiinnostuneet, otan ilomielin kommentteja vastaan. - now Miss Tired
"Onpa surkea palkka muut edut, supertyhmä työaika ja pestin loppumisaika heinäkuussa esim. yliopiston pääsykokeiden kannalta."
- Anna parempi vaihtoehto numeroineen.
- UK:ssa ei yleensa ole paasykoikeita yliopistoon
"Toivon mukaan löydätte aupairin. Joskus tuntuu, että olisivatkohan perheet itse innokkaita tulemaan tuollaisilla ehdoilla ?"
- Paljonko on tyottomyyskorvaus?
- Paljonko sinulla jaa Lontoossa perushommissa asumisen ja ruoan jalkeen shoppailurahaa?
"Itseäni ko. asia ei enää koske. Suosittelen kaikkia muitakin hankkimaan kunnon koulutuksen, ja työpaikan, josta sentään kertyy eläkettä."
- Koulutuksen mille alalle? Esim. eläinlääkäreitä on sadoittain työttömänä. Arvaa montako avointa virkaa on?
- Meidän putkimiehellämme on väitöskirja englantilaisesta filologiasta. Teillä olisi varmaan paljon keskusteltavaa työmarkkina-asioista.
- Eläke kertyy vain jos maksat sitä itse. Tervetuloa 2000 luvulle.
"Ulkomaille pääsee aina vaikka opiskelijavaihtoon, mikä on miljoooooooooona kertaa antoisampaa ja kehittävämpää puuhaa."
- Ja saa ilmaiset lennot edestakaksin, joka kuukausi ilmaiset puhelut, ja 400 puntaa shoppailuun.
- Kerro minulla miten opiskelijavaihdosta on oikeaa hyötyä esimerkein. - the wild youth
Veit sanat suustani.
- I am just a pedant
now Miss Tired kirjoitti:
"Onpa surkea palkka muut edut, supertyhmä työaika ja pestin loppumisaika heinäkuussa esim. yliopiston pääsykokeiden kannalta."
- Anna parempi vaihtoehto numeroineen.
- UK:ssa ei yleensa ole paasykoikeita yliopistoon
"Toivon mukaan löydätte aupairin. Joskus tuntuu, että olisivatkohan perheet itse innokkaita tulemaan tuollaisilla ehdoilla ?"
- Paljonko on tyottomyyskorvaus?
- Paljonko sinulla jaa Lontoossa perushommissa asumisen ja ruoan jalkeen shoppailurahaa?
"Itseäni ko. asia ei enää koske. Suosittelen kaikkia muitakin hankkimaan kunnon koulutuksen, ja työpaikan, josta sentään kertyy eläkettä."
- Koulutuksen mille alalle? Esim. eläinlääkäreitä on sadoittain työttömänä. Arvaa montako avointa virkaa on?
- Meidän putkimiehellämme on väitöskirja englantilaisesta filologiasta. Teillä olisi varmaan paljon keskusteltavaa työmarkkina-asioista.
- Eläke kertyy vain jos maksat sitä itse. Tervetuloa 2000 luvulle.
"Ulkomaille pääsee aina vaikka opiskelijavaihtoon, mikä on miljoooooooooona kertaa antoisampaa ja kehittävämpää puuhaa."
- Ja saa ilmaiset lennot edestakaksin, joka kuukausi ilmaiset puhelut, ja 400 puntaa shoppailuun.
- Kerro minulla miten opiskelijavaihdosta on oikeaa hyötyä esimerkein.Am I a view?
Tolla englannin osaamisella ei kannattaisi paljon puhua... - Joku ei vaan osaa
I am just a pedant kirjoitti:
Am I a view?
Tolla englannin osaamisella ei kannattaisi paljon puhua..."Tolla englannin osaamisella ei kannattaisi paljon puhua..."
Puhutko itsellesi :D - ihan puuttui
I am just a pedant kirjoitti:
Am I a view?
Tolla englannin osaamisella ei kannattaisi paljon puhua...Jeps, peräti yksi r-kirjain oli hukassa. Pilkkuja ja isokorvaisia pisamanaamapojuja ostanaa nu**ia mutta kun pitäisi puhua englantia niin nämä samat henkilöt ovat yhtäkkiä mykkiä heh.
- en ole tulossa, mutta...
Olisi hiukan uskottavampaa, jos osaisit edes kirjoittaa Sheffieldin ja Manchesterin oikein.
Palkka aika huono, btw.- ei maksa
"Vaihto-oppilasohjelmaan eivät kaikki mahdu, ja se maksaa aina (toki stipendin voi saada)."
Yliopisto/korkeakouluvaihto ulkomailla ei maksa mitään vaihto-ohjelman kautta ja siihen saa apurahan ja opintotuen asumislisinen mukaan Suomesta. Kaikki vaihtoon haluavat pääsevät matkaan ainakin jonnekin (joskin suosittuihin kohteisiin voi olla tunkua koulusta riippuen). - Hiukan eri asia
ei maksa kirjoitti:
"Vaihto-oppilasohjelmaan eivät kaikki mahdu, ja se maksaa aina (toki stipendin voi saada)."
Yliopisto/korkeakouluvaihto ulkomailla ei maksa mitään vaihto-ohjelman kautta ja siihen saa apurahan ja opintotuen asumislisinen mukaan Suomesta. Kaikki vaihtoon haluavat pääsevät matkaan ainakin jonnekin (joskin suosittuihin kohteisiin voi olla tunkua koulusta riippuen)."Yliopisto/korkeakouluvaihto ulkomailla ei maksa mitään vaihto-ohjelman kautta ja siihen saa apurahan ja opintotuen asumislisinen mukaan Suomesta. Kaikki vaihtoon haluavat pääsevät matkaan ainakin jonnekin (joskin suosittuihin kohteisiin voi olla tunkua koulusta riippuen)."
Juu, ja ne maksaa myos puhelimen ja 400 puntaa kuussa shoppailurahaa. jep jep.
Best of luck vaan :D
- syytä
"...joka tahtoo takaisin suomeen henkilökohtaisesta syystä"
Saako arvata:
1) Ei oo suomalaisia kavereita
2) Poikaystävä uhkaa jättää- harmi kun kumoan oletuksesi
Ensinnäkin, mitäpä jos minulla on vaikka lähisukulainen kuollut. Suren täällä, ja sitten joku tulee noin pellejen syiden kanssa?
1) Miksi kummassa minä tulisin englantiin etsimään suomelaisia kavereita, niitä on suomessakin ihan riittämiin, eikä kielitaito hirveästi kohoa niiden avulla.
2) Miehiä riittä. Minullakin jonoksi asti, joten saavat odottaa suomeenpaluuta.
Pahoittelen etten tyydytä hirmuista uteliaisuuttasi ja kerro mikä asia on.
Suomalaiset ovat tosiaan pihimpiä palkanmaksuasioissa, mutta kuten sanottu, tämä on Sheffield (Mansea en osaa kirjoittaa, enhän minä siellä asu, ja kuten otsikosta voi päätellä, osaan Sheffieldin kirjoittaa, tuli vaan virhe) eikä Lontoo. Maksu kyllä hoidetaan asiallisesti.
Lisäksi tässä olisi tarjolla viiden kuukauden keikka, eikä koko vuosi, jos joku haluaa lyhyempää. Ja suomalainen perhe on suomalainen, jos joku ei halua englantilaiseen. - toiselta kun lukee ketjuja
harmi kun kumoan oletuksesi kirjoitti:
Ensinnäkin, mitäpä jos minulla on vaikka lähisukulainen kuollut. Suren täällä, ja sitten joku tulee noin pellejen syiden kanssa?
1) Miksi kummassa minä tulisin englantiin etsimään suomelaisia kavereita, niitä on suomessakin ihan riittämiin, eikä kielitaito hirveästi kohoa niiden avulla.
Suomalaiset ovat tosiaan pihimpiä palkanmaksuasioissa, mutta kuten sanottu, tämä on Sheffield (Mansea en osaa kirjoittaa, enhän minä siellä asu, ja kuten otsikosta voi päätellä, osaan Sheffieldin kirjoittaa, tuli vaan virhe) eikä Lontoo. Maksu kyllä hoidetaan asiallisesti.
Lisäksi tässä olisi tarjolla viiden kuukauden keikka, eikä koko vuosi, jos joku haluaa lyhyempää. Ja suomalainen perhe on suomalainen, jos joku ei halua englantilaiseen."1) Miksi kummassa minä tulisin englantiin etsimään suomelaisia kavereita, niitä on suomessakin ihan riittämiin, eikä kielitaito hirveästi kohoa niiden avulla. "
Joka toinen aloitus taallakin on tyyliin:
"Onks muita suomalaisia siella ja taalla. Olis kiva tavata kun en saa kavereita muuten" - En tajunnu logiikkaa
Lisäksi tässä olisi tarjolla viiden kuukauden keikka, eikä koko vuosi, jos joku haluaa lyhyempää. Ja suomalainen perhe on suomalainen, jos joku ei halua englantilaiseen."Ensinnäkin, mitäpä jos minulla on vaikka lähisukulainen kuollut. Suren täällä, ja sitten joku tulee noin pellejen syiden kanssa?"
Auttaako se jos suree Suomessa? Yleensä mennään hautajaisiin mutta tullaan takaisin ainakin parissa viikossa. Harva saa työstä lomaa 6kk hautajaisten takia, asui sitten Suomessa tai ulkomailla.
Jos lukee tätä palstaa niin se on yleensä se kaljakavereiden puute tai poikaystävä syynä takaisin menoon. Mutta ei kaikilla - siksi varmaan vastaaja sanoikin - yleensä. - noin yksinkertaisesti.
En tajunnu logiikkaa kirjoitti:
"Ensinnäkin, mitäpä jos minulla on vaikka lähisukulainen kuollut. Suren täällä, ja sitten joku tulee noin pellejen syiden kanssa?"
Auttaako se jos suree Suomessa? Yleensä mennään hautajaisiin mutta tullaan takaisin ainakin parissa viikossa. Harva saa työstä lomaa 6kk hautajaisten takia, asui sitten Suomessa tai ulkomailla.
Jos lukee tätä palstaa niin se on yleensä se kaljakavereiden puute tai poikaystävä syynä takaisin menoon. Mutta ei kaikilla - siksi varmaan vastaaja sanoikin - yleensä.Ei välttämättä auta sen enempää surra suomessa, mutta esimerkiksi minkäänlaista kriisiapua täältä on aika mahdotonta saada. Lisäksi se, että jos suomessa surisikin (aka. olisi työkyvytön) kuukauden, niin ei ole järkeä olla sitä aikaa pois täältä, ja paluu/täällä olo ei olisi välttämättä mukavaa. On siis parempi, kun jäljelläoleva aika on kuitenkin puoli (au pair)vuotta, tarjota paikkaa jollekin toiselle.
Lisäksi mikä pakko on selvittää se henkilökohtainen syy. Sillähän tarkoitetaan, että omasta halusta lähtee, ei siis siitä syystä että perhe on huono (esimerkiksi tässä tapauksessa perhe on mitä mainioin). Olkoon se syy vaikka halu lähteä kasvattamaan poroja Lapin perukoille. Tai se ettei ole löytänyt kavereita tai on ikävä poikaystävää. Sitä ihmettelen että miksi näitä syitä tulee epäillä halventavassa mielessä. Mitä sitten vaikka se syy on, että ei kestä eroa poikaystävästä, eikai se liity siihen että nyt tarvittaisiin uusi au pair. - olettaisin
toiselta kun lukee ketjuja kirjoitti:
"1) Miksi kummassa minä tulisin englantiin etsimään suomelaisia kavereita, niitä on suomessakin ihan riittämiin, eikä kielitaito hirveästi kohoa niiden avulla. "
Joka toinen aloitus taallakin on tyyliin:
"Onks muita suomalaisia siella ja taalla. Olis kiva tavata kun en saa kavereita muuten"Luultavasti nämä suomalaisia kavereita alueeltaan etsivät ovat aika alkuvaiheess, ja kun ensimmäiseen torstaihin mennessä ei ole taivaan lahjana kavereita ilmaantunut, niin tullaan etsimään täältä. Ne vaan tulevat harvemmin myöhemmin kertomaan, että enpä tarvitse enää, löysin paikallisia. Nim. merk. minäkin löysin.
- selviaa taalla
Lisäksi tässä olisi tarjolla viiden kuukauden keikka, eikä koko vuosi, jos joku haluaa lyhyempää. Ja suomalainen perhe on suomalainen, jos joku ei halua englantilaiseen. - asioiden valilla
noin yksinkertaisesti. kirjoitti:
Ei välttämättä auta sen enempää surra suomessa, mutta esimerkiksi minkäänlaista kriisiapua täältä on aika mahdotonta saada. Lisäksi se, että jos suomessa surisikin (aka. olisi työkyvytön) kuukauden, niin ei ole järkeä olla sitä aikaa pois täältä, ja paluu/täällä olo ei olisi välttämättä mukavaa. On siis parempi, kun jäljelläoleva aika on kuitenkin puoli (au pair)vuotta, tarjota paikkaa jollekin toiselle.
Lisäksi mikä pakko on selvittää se henkilökohtainen syy. Sillähän tarkoitetaan, että omasta halusta lähtee, ei siis siitä syystä että perhe on huono (esimerkiksi tässä tapauksessa perhe on mitä mainioin). Olkoon se syy vaikka halu lähteä kasvattamaan poroja Lapin perukoille. Tai se ettei ole löytänyt kavereita tai on ikävä poikaystävää. Sitä ihmettelen että miksi näitä syitä tulee epäillä halventavassa mielessä. Mitä sitten vaikka se syy on, että ei kestä eroa poikaystävästä, eikai se liity siihen että nyt tarvittaisiin uusi au pair."Mitä sitten vaikka se syy on, että ei kestä eroa poikaystävästä, eikai se liity siihen että nyt tarvittaisiin uusi au pair. "
Kylla jos perheen puhelinlasku nousee yhtakkia 850 euroon kuukaudessa.
Kannattaa kokeilla sita vaihto-oppilaana...
- :-/
Moi! Tuo palkka minuakin vähän mietityttää... eikö Englannissa minimipalkka ole se 55£? 50£ on kyllä niin pieni summa, että sen voi kuvitella tarjoavan vain suomalainen perhe ja niinhän asia on tässäkin tapauksessa. Tuntuu, että suomalaisissa perheissä ollaan ihan yleisesti tosi pihejä palkanmaksun suhteen vai olenko minä tosiaan ainoa, joka on tämmöisen vaikutelman saanut?! Kun itse hain aupairiksi pitkän cv:n kera niin vastauksia tuli yli sata...joka kerta suomalaiset olivat innokkaina koulutukseni ja kokemukseni perään, mutta siitä ei kuitenkaan olisi sitten haluttu maksaa sen enempää kuin se minimipalkka oli. Ulkomaiset perheet puolestaan kilpaa nostivat palkkaa kokemukseeni vedoten ja lopulta lähdin hyvällä palkalla mahtavaan perheeseen ja ihana vuosi oli!
- ei ole enään
"Ulkomaiset perheet puolestaan kilpaa nostivat palkkaa kokemukseeni vedoten ja lopulta lähdin hyvällä palkalla mahtavaan perheeseen ja ihana vuosi oli! "
Suomalaiset ovat köyhiä, kiitos sotakorvausten. Itsenäisten maiden kansalaiset ovat rikkampia.
Eivät välttämättä nosta enään. Lama tulla tupsahti ja esim. talojen huostaanotot pankeille ovat lisääntyneet yli 100%. Siinä ei paljon makseta au pairille... - vaan itsellesi
ei ole enään kirjoitti:
"Ulkomaiset perheet puolestaan kilpaa nostivat palkkaa kokemukseeni vedoten ja lopulta lähdin hyvällä palkalla mahtavaan perheeseen ja ihana vuosi oli! "
Suomalaiset ovat köyhiä, kiitos sotakorvausten. Itsenäisten maiden kansalaiset ovat rikkampia.
Eivät välttämättä nosta enään. Lama tulla tupsahti ja esim. talojen huostaanotot pankeille ovat lisääntyneet yli 100%. Siinä ei paljon makseta au pairille...""Yliopisto/korkeakouluvaihto ulkomailla ei maksa mitään vaihto-ohjelman kautta ja siihen saa apurahan ja opintotuen asumislisinen mukaan Suomesta. Kaikki vaihtoon haluavat pääsevät matkaan ainakin jonnekin (joskin suosittuihin kohteisiin voi olla tunkua koulusta riippuen)."
Best of luck vaan :D"
Korjasin vain pari virheellistä käsitystäsi vaihto-opiskelusta, ei toki tarvitse suuttua. Tietty lukiovaihto maksaa, mutta korkeakouluvaihto ei. Jos valitset tavan lähteä ulkomaille shoppailurahan ja puhelimen perusteella, niin best of luck vaan itsellesi, tuskin edes pärjäisit vaihto-opiskelijana rahallisesti ja muutenkaan. T. kaksi kertaa vaihdossa ollut. - ja au pairisuus
vaan itsellesi kirjoitti:
""Yliopisto/korkeakouluvaihto ulkomailla ei maksa mitään vaihto-ohjelman kautta ja siihen saa apurahan ja opintotuen asumislisinen mukaan Suomesta. Kaikki vaihtoon haluavat pääsevät matkaan ainakin jonnekin (joskin suosittuihin kohteisiin voi olla tunkua koulusta riippuen)."
Korjasin vain pari virheellistä käsitystäsi vaihto-opiskelusta, ei toki tarvitse suuttua. Tietty lukiovaihto maksaa, mutta korkeakouluvaihto ei. Jos valitset tavan lähteä ulkomaille shoppailurahan ja puhelimen perusteella, niin best of luck vaan itsellesi, tuskin edes pärjäisit vaihto-opiskelijana rahallisesti ja muutenkaan. T. kaksi kertaa vaihdossa ollut.Mitä maagisia etuja on vaihto-oppiluudesta suhteessa siihen että on au pairina? Toki laaja-alaiset etenevät opinnot ovat hyvä asia, mutta esimerkiksi välivuodeksi (kun ei ole sitä koulua) au pairin homma sopii hyvin. Ja kielitaito siinä kasvaa, jollei nyt linnotaudu puhumattomana työkoneena keittiön nurkkaan (ja siltikin uskon, että kun vierasta kieltä tulee joka tuutista, ei mukaan voi olla tarttumatta oppia). Minkä lisäksi saa elää villiä vapaata nuoruutta, josta ei ehkä ole rahallisat hyötyä, mutta hienoja muistoja varmasti jää. Mieluummin minä olen niiden kanssa bussissa kuin ajamassa työsuhdemersulla kiireenvilkkaan seuraavaan kokoukseen (tämä tosin on henkilökohtainen mielipide, eikä sulje pois sitä etteikö aupparilla voi olla työsuhdemersua. Itseasiassa ennustaisin päinvastoin.)
- the wild youth
ja au pairisuus kirjoitti:
Mitä maagisia etuja on vaihto-oppiluudesta suhteessa siihen että on au pairina? Toki laaja-alaiset etenevät opinnot ovat hyvä asia, mutta esimerkiksi välivuodeksi (kun ei ole sitä koulua) au pairin homma sopii hyvin. Ja kielitaito siinä kasvaa, jollei nyt linnotaudu puhumattomana työkoneena keittiön nurkkaan (ja siltikin uskon, että kun vierasta kieltä tulee joka tuutista, ei mukaan voi olla tarttumatta oppia). Minkä lisäksi saa elää villiä vapaata nuoruutta, josta ei ehkä ole rahallisat hyötyä, mutta hienoja muistoja varmasti jää. Mieluummin minä olen niiden kanssa bussissa kuin ajamassa työsuhdemersulla kiireenvilkkaan seuraavaan kokoukseen (tämä tosin on henkilökohtainen mielipide, eikä sulje pois sitä etteikö aupparilla voi olla työsuhdemersua. Itseasiassa ennustaisin päinvastoin.)
Villi, vapaa nuoruus perheeseen sidottuna, toisten kodissa asuen?
Vai työsuhdemersu aupparilla? :D
Aika heikolla pohjalla on, kun porukka lähtee koti-ja lastenhoitotöihin shoppailurahan ja puhelimen perässä... - Hildur
the wild youth kirjoitti:
Aika heikolla pohjalla on, kun porukka lähtee koti-ja lastenhoitotöihin shoppailurahan ja puhelimen perässä...Jotkut vaan niistäkin hommista tykkää!
- parjaisin mina
vaan itsellesi kirjoitti:
""Yliopisto/korkeakouluvaihto ulkomailla ei maksa mitään vaihto-ohjelman kautta ja siihen saa apurahan ja opintotuen asumislisinen mukaan Suomesta. Kaikki vaihtoon haluavat pääsevät matkaan ainakin jonnekin (joskin suosittuihin kohteisiin voi olla tunkua koulusta riippuen)."
Korjasin vain pari virheellistä käsitystäsi vaihto-opiskelusta, ei toki tarvitse suuttua. Tietty lukiovaihto maksaa, mutta korkeakouluvaihto ei. Jos valitset tavan lähteä ulkomaille shoppailurahan ja puhelimen perusteella, niin best of luck vaan itsellesi, tuskin edes pärjäisit vaihto-opiskelijana rahallisesti ja muutenkaan. T. kaksi kertaa vaihdossa ollut."tuskin edes pärjäisit vaihto-opiskelijana rahallisesti ja muutenkaan"
Onneksi sina parjaat kun olet parempi muita, etka nosta itseasi muiden ylapuolelle. Etka varsinkaan hauku ja mollaa niita toisia.
Sen siella korkeakouluvaihdossa oppii! - hajaopintoja tehden
Aika heikolla pohjalla on, kun porukka lähtee koti-ja lastenhoitotöihin shoppailurahan ja puhelimen perässä..."Villi, vapaa nuoruus perheeseen sidottuna, toisten kodissa asuen?"
Persaukisena haja-opintoja kielipuolena tehden, siina sita villia vapautta!
Tiger Woodsin au pairilla on muuten tyosuhdemersu.
En oo vaihto-oppilailla paljo niita nahny :D - syo tonnikalaa ja kaurapuur...
Hildur kirjoitti:
Jotkut vaan niistäkin hommista tykkää!
...ja entisia vaihto-oppilaita on sossun luukulla aina vaan enemman...
- seniorinanny
parjaisin mina kirjoitti:
"tuskin edes pärjäisit vaihto-opiskelijana rahallisesti ja muutenkaan"
Onneksi sina parjaat kun olet parempi muita, etka nosta itseasi muiden ylapuolelle. Etka varsinkaan hauku ja mollaa niita toisia.
Sen siella korkeakouluvaihdossa oppii!Olkaa edelleen ylpeitä tärkeästä työstänne aupparit.Au pair ajan työtodistus on kuitenkin sellainen paperi,joka voi olla jossain vaiheessa erittäin hyödyllinen.Vaikka olisi pienelläkin palkalla saatu.Menee varmasti työttömyyden edelle.
- kysyn vaan
hajaopintoja tehden kirjoitti:
"Villi, vapaa nuoruus perheeseen sidottuna, toisten kodissa asuen?"
Persaukisena haja-opintoja kielipuolena tehden, siina sita villia vapautta!
Tiger Woodsin au pairilla on muuten tyosuhdemersu.
En oo vaihto-oppilailla paljo niita nahny :DSinäkö olet kirjoittanut kaikki 5 viestiä muutaman minuutin välein? Viestisi ovat tämän(kin) ketjun kantava voima, mutta rauhoitupa vähän. Kivaa varmaan mesota yksikseen...
- sitten ei
seniorinanny kirjoitti:
Olkaa edelleen ylpeitä tärkeästä työstänne aupparit.Au pair ajan työtodistus on kuitenkin sellainen paperi,joka voi olla jossain vaiheessa erittäin hyödyllinen.Vaikka olisi pienelläkin palkalla saatu.Menee varmasti työttömyyden edelle.
"Menee varmasti työttömyyden edelle"
Olen au pairien puolesta puhuja mutta jos sinulla on koulutus ja haet toita ulkomailta, niin tyottomyys on korkeammalle arvostettu kuin ei-koulutusta vastaavassa tyossa oleminen.
Suomessahan asia on toisinpain, siksi tyoton insinoori on usein Nesteella letkuapinana - muualla maailmassa se olisi uran loppu. - seniorinanny
sitten ei kirjoitti:
"Menee varmasti työttömyyden edelle"
Olen au pairien puolesta puhuja mutta jos sinulla on koulutus ja haet toita ulkomailta, niin tyottomyys on korkeammalle arvostettu kuin ei-koulutusta vastaavassa tyossa oleminen.
Suomessahan asia on toisinpain, siksi tyoton insinoori on usein Nesteella letkuapinana - muualla maailmassa se olisi uran loppu.Jokainen pitäköön mielipiteensä.Minä olenkin sitä ikäluokkaa jolle ei ole koskaan maksettu laiskana olemisesta.En aliarvioi kenenkään työtä,vaan pidän arvossa ihmisiä,jotka eivät maksata elämäänsä muilla.
- the wild youth
seniorinanny kirjoitti:
Jokainen pitäköön mielipiteensä.Minä olenkin sitä ikäluokkaa jolle ei ole koskaan maksettu laiskana olemisesta.En aliarvioi kenenkään työtä,vaan pidän arvossa ihmisiä,jotka eivät maksata elämäänsä muilla.
Tarkoitatko, että nuoremmat niinkuin yleisesti maksattavat elämänsä muilla? "Minä olenkin sitä ikäluokkaa, että..."
- seniorinanny
Tarkoitatko, että nuoremmat niinkuin yleisesti maksattavat elämänsä muilla? "Minä olenkin sitä ikäluokkaa, että..."
Tarkoitan sitä,että työttömyyttä parempi on vaikka pienempi palkkainen työ kun ei työtä ollenkaan.Suomalaiset nuoret ovat kai esim.kesäisin niin hyvin työllistettyjä tai vanhemmat niin varakkaita,että marjanpoimijatkin pitää tuoda ulkomailta.Opiskelijat nyt tuskin saavatkaan työttömyyskorvauksia,mutta eivätkähän ne yhteiskunnan tuet aika paljon verovaroista kerry.Minusta on aina plussaa jos ihminen yrittää,enkä usko että se minkäänlaista uraa missään vaikeuttaa.
- Iidin Dildu
seniorinanny kirjoitti:
Tarkoitan sitä,että työttömyyttä parempi on vaikka pienempi palkkainen työ kun ei työtä ollenkaan.Suomalaiset nuoret ovat kai esim.kesäisin niin hyvin työllistettyjä tai vanhemmat niin varakkaita,että marjanpoimijatkin pitää tuoda ulkomailta.Opiskelijat nyt tuskin saavatkaan työttömyyskorvauksia,mutta eivätkähän ne yhteiskunnan tuet aika paljon verovaroista kerry.Minusta on aina plussaa jos ihminen yrittää,enkä usko että se minkäänlaista uraa missään vaikeuttaa.
"Tarkoitan sitä,että työttömyyttä parempi on vaikka pienempi palkkainen työ kun ei työtä ollenkaan."
Ei palkasta ole kysymys vaan siita mita haluaa elamassaan saavuttaa.
Jos tahtaa koko ajan matalammalle niin sinne sina myos jaat.
Suomalaisille on yleensa hyvin avartavaa lukea menestyneiden ihmisten elamankertoja. Suomessakun pienesta pitaen totutetaan "Joka kuuseen kurkottaa se katajaan kapsahtaa" menttaliteettiin. Eli ei kannata yrittaa mitaan. - seniorinanny
Iidin Dildu kirjoitti:
"Tarkoitan sitä,että työttömyyttä parempi on vaikka pienempi palkkainen työ kun ei työtä ollenkaan."
Suomalaisille on yleensa hyvin avartavaa lukea menestyneiden ihmisten elamankertoja. Suomessakun pienesta pitaen totutetaan "Joka kuuseen kurkottaa se katajaan kapsahtaa" menttaliteettiin. Eli ei kannata yrittaa mitaan.Päinvastoin,meidät opetettiin siihen ettei rahaa saa,jos ei tee työtä.Naapurin heinäpellolta minäkin työni aloitin.Mutta en minä sinne jäänyt.Ja minulla on kyllä omassani elämässä ihan hyvä ura jo takana,vaikken ole kirjoittanut elämänkertaani.Tyytyväinen olen siihen mitä olen saavuttanut.Nyt aupparoin harrastuksen vuoksi,koska työ on kivaa ja edutkin kohtalaiset.
Nykyään nuoret elävät senverran rikkaammassa yhteiskunnassa että kaikki työ ei kaikille kelpaa.Leipäähän saa vaikka jonosta,jos siihen tyytyy.
Jokaisella on omat mielipiteensä asioista ja myös sanan vapaus.Enkä halua osoitella ketään sen kummemmin.
Omalta kohdaltani totean,että "elämää ei voi pidentää,mutta sitä voi leventää." - mihin olet tähtäämässä
Iidin Dildu kirjoitti:
Suomalaisille on yleensa hyvin avartavaa lukea menestyneiden ihmisten elamankertoja. Suomessakun pienesta pitaen totutetaan "Joka kuuseen kurkottaa se katajaan kapsahtaa" menttaliteettiin. Eli ei kannata yrittaa mitaan.Voi olla totta että siellä isossa maailmassa katsotaan työtodistuksia eri silmin kuin suomessa. Totta on kuitenkin sekin, että tällähetkellä raha on kiven takana kaikille, ja minä ainakin olen henkilökohtaisesti samaa mieltä seniorinannyn kanssa; parempi töissä kuin työttömänä. Ihan sama vaikka pesenkin muiden vessoja tällä hetkellä, työ kuin työ. Ainakin vietän välivuoteni ikimuistoisemmin kuin kaverini Suomessa. Ja otappa sinäkin huomioon, että kaikki eivät aio jäädä ulkomaille uraa luomaan. Oma maa mansikka,muu maa mustikka.
- mitä sanontoja
seniorinanny kirjoitti:
Päinvastoin,meidät opetettiin siihen ettei rahaa saa,jos ei tee työtä.Naapurin heinäpellolta minäkin työni aloitin.Mutta en minä sinne jäänyt.Ja minulla on kyllä omassani elämässä ihan hyvä ura jo takana,vaikken ole kirjoittanut elämänkertaani.Tyytyväinen olen siihen mitä olen saavuttanut.Nyt aupparoin harrastuksen vuoksi,koska työ on kivaa ja edutkin kohtalaiset.
Nykyään nuoret elävät senverran rikkaammassa yhteiskunnassa että kaikki työ ei kaikille kelpaa.Leipäähän saa vaikka jonosta,jos siihen tyytyy.
Jokaisella on omat mielipiteensä asioista ja myös sanan vapaus.Enkä halua osoitella ketään sen kummemmin.
Omalta kohdaltani totean,että "elämää ei voi pidentää,mutta sitä voi leventää.""Omalta kohdaltani totean,että "elämää ei voi pidentää,mutta sitä voi leventää.""
Ihania nuo suomalaiset positiiviset sananlaskut. Tekee ihan mieli viiltää ranteet auki. No onneksi ei tarvitse niitä kuunnella enään :D
- store
support; levitra 90 pills; levitra 10 mg;
- store
support; levitra 90 pills; levitra 10 mg;
- collect
shore;
- lehtolainen
Laitoin sulle sähköpostia etkä ole vielä vastannut
- menet ny
No ei ihme, tostahan on vasta 7kk.
Fail.
- lehtolainen
Voin ottaa paikan ellei paikka ole mennyt olen laittanut sulle sähköpostia
- half
mile; metformin and infertility; side effects zyban; hoodia; cbt for treatment of insomnia; cephalexin; eurax pregnancy; female libido improving; prograf; cozaar;
- motion
wire; 250 antabuse buy mg; k lasix micro; viagra 120 pills; meridia effectiveness; alcohol effects side zoloft; bactrim dir directory.avirt.com link; oftaquix; intrathecal baclofen; buy cialis poland;
- inreyd
RRoYvh wkfeonlkpupl, [url=http://izxioiwggrmn.com/]izxioiwggrmn[/url], [link=http://kdiqzzfneouh.com/]kdiqzzfneouh[/link], http://piqzsldjihlv.com/
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862