Onko kukaan tullut ajatelleeksi tai huomannut, että nämä ns. maahanmuuttajat solvaavat hyvin usein suomalaisia puhuessaan keskenään tai esim. suomalaiselle puolisolle?
Totuus on, että he harjoittavat todella suurta rasisimia suomalaisia kohtaan. Suomalaiset ovat jonkinlaisia typeriä ali-ihmisiä, joita saakin käyttää hyväksi niin paljon kuin sielu sietää. Kaikki suomalaiset naiset ovat huoria. Suomalaiset miehet täysin typeriä idiootteja.
Eräät tahot ovat niin kovin huolestuneita ulkomaalaisten kunniasta ja ettei vain mitään vähänkään negatiivista puhuta heistä. Saatikka, että oltaisiin jo solvaamisen, nimittelemisen tasolla.
Suomalaiset ovat kaikki pelkkiä huoria, mutta heidän ansaitsemaansa leipää kyllä sietää syödä ja heidän kustantamissaan taloissa kelpaa nukkua.
Tarkoitan tällä sitä, että myös heiltä voi odottaa hyvää käytöstä. Kunnianloukkaus on kunnianloukkaus, vaikka tulisikin Euroopan ulkopuolelta tuleen suusta.
Suomessa on myös asiansa hoitavia, työtä tekeviä ulkomaalaisia, jotka käyttäytyvät sivistyneesti niinkuin ihmisen kuuluukin.
Näillä ihmisillä on usein ihmissuhteita/kaverisuhteita myäs suomalaisten kanssa.
Mietin vain, että miksi suomalainen on heille huora, vaikka tarjovat heille (materiaalisen) elämän? Sivistynyttä käytöstä ja ei rasistista käytöstä tulee vaatia kaikilta sekä suomalaisilta, että ulkomaalaisilta. Luulen, vain ettei kukaan ulkomaalainen ole rasististen huutelujensa vuoksi vielä käräjille päätynyt.
Suomalaista saa jostakin syystä solvata
13
881
Vastaukset
- ...
ei sille mitään mahda.
- ss, ss, ss
nimenomaan suomimiehet nimittelevät alatyylisesti naisia ja heidän puolisoitaan, jopa lapsia ei jätetä rauhaan. Nimittelette kaikkea mahdollista ihonväri mukaan lukien.
Jos suomalaisia on solvattu: 'on metsä vastannut niikuin sinne on huudettu'. Yhtä törkeää nimittelyä en ole huomannut naisten taholta, kuin miten suomimiehet naisia nimittelevät.- ethän voi
tietää onko kirjoittaja mies vai naispuolinen!!!
Tiedätkö, kumpi minä olen?
How ever...idiootti roudaa tänne itslleen elätin!!! - Alkuperäinen kirjoittaja
Hahaa väärin menivät arvaukset eli olen suomalainen nainen, joka on ollut muutaman vuoden naimisissa juuri tälläisen henkilön kanssa. Eli en ole kuullut kyseisiä asioita välikäsien kautta. Sen olen käsittänyt, että "nämä mielipiteet" ovat ihan yleisesti vallalla mieheni kavereidenkin keskuudessa. Ja tämän takia, well no kuka heitä voisikaan arvostaa?
Miksi automaattisesti luulette, että ole suomalainen mies? ;) - äijö kiertoon
Alkuperäinen kirjoittaja kirjoitti:
Hahaa väärin menivät arvaukset eli olen suomalainen nainen, joka on ollut muutaman vuoden naimisissa juuri tälläisen henkilön kanssa. Eli en ole kuullut kyseisiä asioita välikäsien kautta. Sen olen käsittänyt, että "nämä mielipiteet" ovat ihan yleisesti vallalla mieheni kavereidenkin keskuudessa. Ja tämän takia, well no kuka heitä voisikaan arvostaa?
Miksi automaattisesti luulette, että ole suomalainen mies? ;)Kuinka olet yhä naimisissa tuollaisen hyypiön kanssa? Jos halveksii suomalaisia, niin halveksii varmasti sinuakin.
- vain elämää
Ystäväpiirissä olleet immeiset ovat siihen asti tosi ystäviä, kunnes tulee jotain keskustelua heitin omaa kulttuuria yms. kohtaan. Ja pidäpä puolesi tässä..
'Suomessa ei ole mitään kulttuuria'. Ok, maissa muissa on kulttuuria - kyllähän me tiedämme Afrotidet ym. ne opetetaan meille koulussa. Mitä opetetaan muissa maissa? Suomi -nimistä maata ei ole välttämätttä olemassa, ei tiedossa ennenkuin väki on täällä.
Kätevää, eikö totta? Tyttäret ja pojat ovat sen verran ihnannointuneet tässä monikulttuuriudessa, että unohtavat omat perinteensä.
Haittaako se, ei varmaan monellakaan. Kannattaa kuitenkin ajatella näitä lumeliittoja, joita tapahtuu koko ajan.
Äidit ja isät, katselkaa hieman tarkemmin silmin asioita. Avoimemmin, suvaitsevaisin mutta kuitenkin realiteetteihin silmin.
Kuinka monella tytär on jäänyt yksinhuoltajaksi monikulttuurisen liiton jälkeen? Montako kertaa täytyy isovanhempien jaksaa näiden suhteiden paikkaamista - rahalla, jaksamisella.
Lapsenlapset ovat rikkaus, lieveilmiöt eivät. - Ac_i
En ole koskaan huomannut tällaista. Olen vieläkin varma, että ulkomaalaiset kohtaavat suurempaa rasismia.
- MMies
"Suomalaiset ovat jonkinlaisia typeriä ali-ihmisiä, joita saakin käyttää hyväksi niin paljon kuin sielu sietää. Kaikki suomalaiset naiset ovat huoria. Suomalaiset miehet täysin typeriä idiootteja."
Jos nainen antaa ulkomaalaiselle miehelle on hän huora. Jos suomalainen mies hyväksyy tämän on hän typerä idiootti.- ovat........
he keitä nimittelet? Jos on näin, sääliks käy. Suurin osa suominaisista ovat aivan muuta kuin sun henk.kohtaiset läheisesi ja maailmaan putkahtamistasi unohtamatta.
- ???????????
Siis mitä helvettiä? Olen pohjoiseurooppalaisen, mutta en suomalaisen miehen avovaimo ollut jo vuosia ja sekö tekee minusta huoran että mies ei ole syntyperäinen suomalainen?
- ss-suomi
??????????? kirjoitti:
Siis mitä helvettiä? Olen pohjoiseurooppalaisen, mutta en suomalaisen miehen avovaimo ollut jo vuosia ja sekö tekee minusta huoran että mies ei ole syntyperäinen suomalainen?
jossa aamusta iltaan palstat on täynnä haukkuvia suomalaisia. suomessa häpeä olla nainen. ja muualla nainen on ylpeä, tästä, että hän on nainen, tytär, sisko, äiti. suomessa likaisesti haukkuvat viimeisillä sanoilla naisia. menkää hoitoon, niin on pelottava suom.viha ja haukkunta. kyllä, tänne tarvitse uusia geenia.kaikkialta. jospa teidän mieliala paranee. hullut
- V.t.o
Jos joku väittää että suomalaiset ovat älykästä väkeä niin se on puppua,en ole missään tavannut niin typeriä "ihmisiä"kuin suomalaisia.
Toivon että f.jäävelit nauttivat nyt eläkepommista ja hankkivat lisää suomeen(kun ei kukaan muu täysjärkinen ei halua tulla suomeen)hyvin työllistyviä afrikkalaisia.
Nautin tästä tilanteesta hyvin paljon,heh heh he hee ! - pena1999
näinhän se on,ei ne ulkomaalaiset mitään tyhmiä ole kun näin ajattelevat. oletko itse koskaan huudellut venäläis/afrikkataustaisille ihmisille jotain typerää paskaa? luulen että olet ja nyt itket kun olet saanut feedbäkkiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1544116Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri4013164Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt142088Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa131755Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja51158- 741013
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar69995Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat24911- 54886
- 71869