Inhoan sukkahousuja, koska olen todella, todella pitkäjalkainen ja suurinkin koko valuu aina puolitangossa. Lisäksi niistä jää se ärsyttävä sauma vyötärölle.
Juhlat olisi tulossa, ja ajattelin että hameen alla stay upit voisi olla hyvä ratkaisu, ei näy vyötäröllä sitte sauma.. Mutta kysymys kuuluu, kun en ole niitä koskaan käyttänyt, kannattaako pitkäjalkaisen mutta hoikan ottaa M vai L -koko? Jääkö M liian lyhyeksi ja se reiteen tuleva tiukempi osa onkin polvissa, ja onko L niin löysä sitten että steikkarit tippuu jalasta? :D
Kuulostaa ehkä typerältä mutta kertokaa toki kokemuksia, hyvää merkkiäkin saa vinkata..
stay upeista
8
3259
Vastaukset
- -mathilde-
Stay uppeja on monenlaisia, mutta pakkauksessa on usein tarkat mittataulukot (pituus ja paino).
Lisäksi voihan sen silikonireunan vetää ylemmäs tai alemmas, ei siinä ole oikeaa kohtaa mihin se sijoittuu.
Ja vaihteleehaan koot valmistajankin mukaan.
Steikkarit ei tipu jalasta, kunhan vaan osaa oikein vetää silikonin jalkaan, napakasti. eikä saa käyttää kosteusvoidetta tai talkkia reidessä. Ja silikonit kannattaa huuhtaista käsin joka käyttökerran jälkeen.
Mulla pysynyt loistavasti, ainoastaan ensimmäisenä päivänä voi olla hankaluuksia, joten pesen sukat kevyesti aina ennen ensimmäistäkin käyttöä. - stays
Itse olen myös pitkä ja pitkäsäärinen mutta käytän silti stay-upeja. L-kokoiset ovat toimineet todella hyvin ja kuten matilde sanoi, ei silikoninauhalle ole mitään yhtä oikeata korkeutta. Ajele ihokarvat tarkasti pois (mikäli on reisien alueella), älä laita kosteusvoidetta.
Vedä sukat riittävän ylös, 10cm nivustaipeesta niin johan pysyvät : ). Pesu tosiaan auttaa pysyvyyteen, muistelen että ainakin joskus Dim`in stay-upeissa oli jopa maininta siitä. - logiikalla
Ei kai noi stay-upit niin kalliita ole, etteikö niitä vois kokeilla ennen juhlia. Ei tulis sitten noloja yllätyksiä. Tuskin täällä kukaan pystyy etäneuvomaan.
- pitkäjalkainen
Mullakin oli sama ongelma sukkahousujen kanssa aiemmin. Olen 182 cm, hoikka ja pitkäjalkainen. Normaalit isot sukkikset valuvat ja ovat todella epämukavat. Ratkaisuksi olen löytänyt Wolfordin sukkahousut ja useiden muiden valmistajien tukisukkahousumallit. Niitä on saatavina myös kevyemmällä tuella, ovat tosi napakoita, eivätkä löysty pidemmänkään käytön aikana. Aika paljon kalliimpia ovat kuin tavalliset, mutta kestävät myös huomattavasti kauemmin... käyttömukavuudesta puhumattakaan. Ja kesäisin ne stay-up sukat ovat tietenkin aivan ehdottomat.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p595990Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "813446Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242641No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol402165- 212129
Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1621853Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v61659Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy83125281-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome201226Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah811095