suostuisitko sleep-buddyksi?

yksinkertainen kysymys

Jos et seurustelisi, mitä ajattelisit sleep-buddy sopimuksesta? Jos kaveripiiristäsi joku fiksu sinkkumies kysyisi haluatko nukkua yhdessä silloin kun fiilis niin vaatii niin käskisitkö pervoa painumaan helvettiin vai ottaisitko asian harkintaan?
Kyseessä ei siis olisi fuck-buddy diili, se on aivan eri asia.

22

1641

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voisin nukkua

silloin tällöin kun molemmilla olisi seuran kaipuu.

• vänkyrä-nainen

jos ei mies panisi pahakseen, et saattaa lapsikin välillä kesken yötä eksyä sinne samaan sänkyyn nukkumaan =D

Ei vaan, kyllä helposti suostuisin. Koskaan en oo tykännyt nukkua yksin.

• h.e.d

riippuu tyypistä ;) on mua pari tyyppiä pyytänytkin sleep buddyksi mutta en halua nukkua niitten kaa ,mielummin yksin. mut siis joo ...maybe...

• make

pysyisikö se pelkkänä nukkumisena?vastaus:EI!hyvä runkoinen nainen pikkuhousuissa vieressä ja vielä itse sinkkumies..ei toivoakaan ainakaan minun kohdallani.

• kun sulla.

ois kanki kovana vieressä.

• make
        kun sulla. kirjoitti:

ois kanki kovana vieressä.

jos hoidetaan molemmat..ensin naidaan ja sitten nukutaan yhdessä?

• turha kiduttaa itseään

vakipanosuhteeseen suostuisin

*mul ei muutenkaan ole enää vaaleanpunaisia silmälaseja*

• make

on sama kuin jopet show:n sivu persoona tuletko nukkumaan:NUSSIMAAN nukkumaan NUSSIMAAN

• vänkyrä-nainen
        make kirjoitti:

on sama kuin jopet show:n sivu persoona tuletko nukkumaan:NUSSIMAAN nukkumaan NUSSIMAAN

Joo, riippuu miehestä haluisko sen kanssa pannakin. Ehtiihän sitä senkin jlk nukkumaan.:)

• vieressä
        make kirjoitti:

ei varmasti tee mieli kuin nukkua.

• ehdottomasti

eihän tuommoista miun tarvihe ees miettiä.. toki mie tuohon suostuisin het.. :) tuntuu kivalta välil nukkuu jonku viekussa.. :) ja kun kerta täsä sinkkuna oon ni itteasias on erään kans tuo diili juurikin tehtynä.. :) ja homma toimii erittäin hyvin.. :)

• Nimetön

Kyllähän sitä mielellään nukkuis jos kyse ei todellakaan olis mistään fuck buddystä...

• en minä

nukun niin paljon paremmin yksin omassa sängyssäni, etten todellakaan lähtisi kenekään miehen viereen unileluksi
      mieluummin seksileluksi ;)

• näin se on

Paskanmarjat! Te miehet ette sellaiseen kykene!

Kerran yövyin yhden kaverin luona sopimuksella, ettei seksiä harrasteta. Tuloksena oli, et sain koko yön hätistellä hänen hipelöiviä käsiään eikä yöunista tullut yhtään mitään.

• Itseään

koittaa huijata!Uskokoon kukin mitä haluaa...

• tai sitten ei

Se että sinä olet tavannut pelkkiä iki-stondaavia panomiehiä ja viuhukikkeleitä ei tee jokaisesta miehestä ikistondaavaa, viuhukikkelistä panomiestä.

Tämä on tosin ikävä yleistys koska sen johdosta nainen luulee seksin olevan itsestäänselvyys ja ottaa kieltäytymisen verisenä loukkauksena.

• Jos yksi
        tai sitten ei kirjoitti:

Se että sinä olet tavannut pelkkiä iki-stondaavia panomiehiä ja viuhukikkeleitä ei tee jokaisesta miehestä ikistondaavaa, viuhukikkelistä panomiestä.

Tämä on tosin ikävä yleistys koska sen johdosta nainen luulee seksin olevan itsestäänselvyys ja ottaa kieltäytymisen verisenä loukkauksena.

miljoonasta ei ole niin totta tuokin....

• kohtaan.

En suostuisi sleep-buddyksi, mutta en myöskään nimittelisi pervoksi ja käskisi painua helvettiin.

• suostuisin (N27)

Kunhan mies olisi perussiisti ja sopimuksessa (ei seksiä) pysyttäisiin.

• dlfkdlfkgj

En suostuisi. Jos minulla olisi tunteita kysyjää kohtaan, haluaisin muutakin (mahdollisuuden suhteeseen tms), jos taas ei, en haluaisi viereeni nukkumaankaan. Tarvetta toisen ihmisen vieressä nukkumiseen ei sitten minulla varmaankaan ole, vaikka siitä nautinkin rakkaan ihmisen kanssa.

En kyllä haistattelisikaan kysyjää.

• miax

Nyt pitkästä aikaa kaipaisin ihan oikeaa ihmissuhdetta enkä mitään säätöjä ja systeemejä. Vaikka läheisyyden- ja hellyydenkaipuu on kova, niin pakko vaan sinnitellä.

• Halimies_stadista
        miax kirjoitti:

Nyt pitkästä aikaa kaipaisin ihan oikeaa ihmissuhdetta enkä mitään säätöjä ja systeemejä. Vaikka läheisyyden- ja hellyydenkaipuu on kova, niin pakko vaan sinnitellä.

Jos kerran läheisyyden- ja hellyydenkaipuu on kova, mikset tulis mun syliin nukkumaan, ja saa muhun samalla tutustuakin, jos olet kunnollinen tyttö niin sellaisen ottaisin vaimokseni, ja kohtelisin hellästi ja rakkaudella koko loppuelämän.

Mitä siis vielä odotat: soita 044 567 0800 niin pääset tutustumaan.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4028
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2891
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1311
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      844
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      750
    Aihe